Toon posts:

Philips platenspeler slaat niet af aan het eind

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tis een mooie volautomaat, type F7610. Bij 33 tpm wil ie helemaal niet afslaan aan het einde van de plaat, en bij 45 tpm meestal wel. Gesuggereerd wordt dat dit met afstelling te maken heeft, en waarschijnlijk de snelheid waarmee het arm uiteinde naar het midden loopt (bij 33 tpm is dit langzamer).

Iemand een manual waarin ik dit kan opzoeken?
Philips heeft 'm niet, en de manual online service die 'm wel heeft, vraagt ruim 19 dollar. Ja, gekke Yankee.

Afbeeldingslocatie: http://www.teenagewasteland.de/img/technik/ps_philips_f7610_o_gr.jpg

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Vraag het hier even: Gebruik je nog vintage audio apparatuur? Deel 2
Daar zitten figuren die hier verstand van hebben :)

Overigens dikke kans dat als je hem open maakt en alle stof er uithaalt, hij het wel weer gewoon doet.
Van een manual zou ik niet teveel verwachten - die leveren vaak geen foutoplossing mee, anders dan "ik heb geen geluid, en nou?"

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Thanx. Net gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Toch even plateau eraf gehaald en de stofzuiger gezet op wat gaten.... Perfect nu.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dus toch gewoon gevalletje stofnest. Fijn dat ie weer werkt, ga je ws. nog lang plezier van hebben :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)