Het zit me niet mee, eerst ellende met een voeding die niet meer te leveren was en nu is mijn complete bestelling semi-zoek geraakt lijkt het wel.
Heb eerst Afuture gemailed met de vraag waar mijn bestelling blijft, kon al 4 dagen lang niet gebruikmaken van de track en trace code. Hierop een reactie gekregen
Ik ben dus wel benieuwd of er nog meer mensen met hetzelfde probleem zitten en of die wel meer informatie hebben losgekregen. Ik weet niet wie hun 'vervoerder' is, ik neem aan de persoon die van afuture naar het postkantoor rijd. Maar zoals het nu op mij overkomt kan deze zomaar een sloot zijn ingereden of weet ik het met als gevolg dat mijn pakketje nog geen postkantoor heeft weten te bereiken.
Loop er in ieder geval flink van te balen, denk ik eindelijk eens lekker te kunnen gamen heb ik een week na de verwachte levertijd nog niet eens pakketje om op postnl.nl te volgen! Zal er morgen zo te horen ook wel niet van komen met als gevolg dat mijn verwachting is dat deze op zijn vroegst volgende week aankomt. Daar ben ik mooi klaar mee, had ik net zo goed op de Radeon 7950 kunnen wachten die als het goed is ook op het punt van uitkomen staat. Bewust niet gedaan omdat ik in de periode er net voor toch wel heel graag wou gamen op native 2560x1440 res.
Het is dat ik op de niet-spaarrekening niet de middelen heb om 2 complete gamesystemen aan te schaffen anders had ik waargemaakt wat in de hierboven gequote reactie staat
Heb eerst Afuture gemailed met de vraag waar mijn bestelling blijft, kon al 4 dagen lang niet gebruikmaken van de track en trace code. Hierop een reactie gekregen
Nog een paar dagen gewacht op dit bericht.. maar helemaal niks, dus maar weer contact opgenomen:quote: afutureBedankt voor uw bericht. Er zijn de afgelopen dagen enkele problemen geweest met de track&trace codes op de pakketten. Het is nog niet helemaal duidelijk waaraan dit ligt en of wij hier iets aan kunnen doen.
We hebben dit doorgezet naar onze vervoerder. Hopelijk kan deze nagaan waar u pakket op dit moment is en wanneer deze alsnog geleverd gaat worden. Zodra hier meer over bekend is, zullen we u direct bericht sturen.
Waarop ik weer een reactie heb gekregen dat ze nog steeds op antwoord van hun vervoerder zitten te wachten.quote: ikIk neem zelf maar het contact op want ik wordt nu toch wel erg ongeduldig. Ik had de bestelling geplaatst in de hoop deze een week geleden te ontvangen. De bestelling extra vroeg geplaatst met het verzoek deze later te versturen om onvoorzienbare vertragingen te vermijden.
We zijn nu een week verder dan eerstverwachte afleverdatum en ik heb nog steeds niks. Zelfs geen indicatie van wanneer het zou kunnen aankomen aangezien de track en trace keuze niet bij postnl bekend is.
Meer informatie of wat er nu precies aan de hand is zou op prijs gesteld worden. Het systeem had ik besteld omdat ik anderhalve week vrij heb en er dan ook volop gebruik van kan maken, de eerste week is echter al zo goed voorbij en aangezien het pakket nog steeds niet is ingechecked bij postnl gaat dat hoogstwaarschijnlijk niet lukken.
Het ziet er op het moment er naar uit dat ik het beste af ben door simpelweg alles nog een keer te bestellen wat afhankelijk van de levertijd wellicht bij een andere webshop gebeurd en deze bestelling terug te sturen. Dat lijkt me een situatie die we beiden willen vermijden.
Ik ben dus wel benieuwd of er nog meer mensen met hetzelfde probleem zitten en of die wel meer informatie hebben losgekregen. Ik weet niet wie hun 'vervoerder' is, ik neem aan de persoon die van afuture naar het postkantoor rijd. Maar zoals het nu op mij overkomt kan deze zomaar een sloot zijn ingereden of weet ik het met als gevolg dat mijn pakketje nog geen postkantoor heeft weten te bereiken.
Loop er in ieder geval flink van te balen, denk ik eindelijk eens lekker te kunnen gamen heb ik een week na de verwachte levertijd nog niet eens pakketje om op postnl.nl te volgen! Zal er morgen zo te horen ook wel niet van komen met als gevolg dat mijn verwachting is dat deze op zijn vroegst volgende week aankomt. Daar ben ik mooi klaar mee, had ik net zo goed op de Radeon 7950 kunnen wachten die als het goed is ook op het punt van uitkomen staat. Bewust niet gedaan omdat ik in de periode er net voor toch wel heel graag wou gamen op native 2560x1440 res.
Het is dat ik op de niet-spaarrekening niet de middelen heb om 2 complete gamesystemen aan te schaffen anders had ik waargemaakt wat in de hierboven gequote reactie staat
MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD