Philips 42 PFL 7676H/12 of 42PFL 7666H/12

Pagina: 1
Acties:
  • 473 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamjari
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-12-2022
Ik denk erover via ING een Philips 42 PFL 7676H/12 of 42PFL 7666H/12 te kopen.
Volgens mij is het verschil dat de 7676 (softwarematig) 600Hz is en de 7666, 100HZ. Maar belangrijker: volgens mij heeft de 7666 ingebouwde Wifi en de 7676 niet (USB-dongel nodig).
Volgens Philips zelf id het beeld van de 7676 wel veel beter dan de 7666.
Ik hoor graag tips die me bij de keuze kunnen helpen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wij van WC-eend adviseren WC-eend... Mis een beetje wat je zelf al hebt gevonden aan reviews, pro-meningen en wat je budget/eisen zijn aan een televisie. Ook Het algemeen beleid en [FAQ] Welke TV moet ik kopen? zijn best belangrijk leesvoer.

Hopelijk kan je je startpost wat uitgebreider maken zodat we meer inzicht hebben om een duidelijker antwoord/advies te geven.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 15:08

mr.paaJ

generatie cmd+z

Er zitten misschien wat minimale verschillen in specs, maar belangrijkste is waarschijnlijk (heb deze specifieke varianten niet gezien) dat de lijst een andere kleur heeft.
Haal niet de softwarematige '100hz' en de daaruit geconstrueerde PMR waarde door de war...

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT! :)

Zie allereerst [FAQ] Welke TV moet ik kopen? , LCD Beleid en natuurlijk Het algemeen beleid .

Hierin staat waar je zoal aan moet denken als je een topic opent. Op dit moment open je een topic met enkel de (ietwat verkapte) vraag "Wat moet ik kopen". Die zetten we standaard op slot. We verwachten namelijk wat meer vooronderzoek en inzet bij het maken van een nette topicstart.

Succes bij je volgende poging!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.