Ik overweeg een abonnement te nemen op een newsserver, maar in het verleden ben ik nogal eens van een koude kermis thuisgekomen.l Dan had ik een abonnement op een newsserver en bleek de newsserver een hoop niet te hebben van wat ik zocht. En dit terwijl het binnen de retentie was 
Is er een manier om te bepalen of een server compleet is?
Of is het misschien mogelijk om met een soort 'guest-account' in te loggen, zodat je kunt kijken wat er allemaal op de server staat (zonder dat je het kunt downloaden)?
Of zit er niets anders op dan een (proef)abonnement afsluiten en er gaandeweg achterkomen of de newsserver compleet is?
Sorry, vergeten te zeggen. Ik wil graag meerdere providers vergelijken en sommige hebben simpelweg geen proefabonnement als optie...
Is er een manier om te bepalen of een server compleet is?
Of is het misschien mogelijk om met een soort 'guest-account' in te loggen, zodat je kunt kijken wat er allemaal op de server staat (zonder dat je het kunt downloaden)?
Of zit er niets anders op dan een (proef)abonnement afsluiten en er gaandeweg achterkomen of de newsserver compleet is?
Sorry, vergeten te zeggen. Ik wil graag meerdere providers vergelijken en sommige hebben simpelweg geen proefabonnement als optie...
[ Voor 20% gewijzigd door van.der.schulting op 26-01-2012 15:36 ]