Samsung Hollywood Actie

Pagina: 1
Acties:
  • 268 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-10 16:02
Hopelijk dat iemand mij een antwoord kan geven op de volgende vraag over de Hollywood actie van Samsung. Samsung zelf reageert via de mail niet.

Voor mijn tv heb ik 50 euro gratis pathe huurtegoed gekregen. Spullen zijn opgestuurd, moet alleen nog daadwerkelijk dit tegoed krijgen. Maar ik begreep dat dit ongeveer 4 a 5 weken duurt, dus dat komt vanzelf wel een keer.

Ik heb ook een Samsung home cinema set gekocht. Daar geld de actie dat ik 25 euro geld terugkrijg en 25 euro pathe huurtegoed. Weet iemand of je dit inderdaad ook krijgt als je al met de tv actie hebt meegedaan? Niet dat ze zeggen dat ik al 50 euro huurtegoed heb gekregen en niet nog eens extra 25 erbij krijg.

In de voorwaarden lees ik dat het niet cumulatief wordt opgeteld. Maar volgens mij zijn de voorwaarden van de tv en een home cinema set losgekoppeld van elkaar.

Misschien iemand die dit al heeft gehad of hier meer van weet?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En wat zei Samsung hiervan toen je ze opgebeld had?

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-10 22:20
En wat staat er in de actie voorwaarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:10

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dit lijkt me inderdaad een vraag die bij de Samsung helpdesk thuishoort. Zoals je in SF Beleid kan lezen is het Shopping Forum niet bedoeld als verlengstuk van de klantenservice.

Wacht dus even op reactie op het mailtje, of pak de telefoon, als je het echt zo snel mogelijk wilt weten. Dit topic gaat bij gebrek aan discussiewaarde in elk geval op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.