[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.189 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

TheJukeBox schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:37:
Moet ik me bij GOT aanmelden of bij GOT2 ?
Strikt genomen maakt dit niet veel uit. In GOT hebben we wat meer plekken vrij, GOT2 heeft nog 4 plekjes.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-04 22:39

Vae Victus

Awesome God

Meld je maar bij GoT accepteer ik je meteen :)

Wat denken jullie trouwens over die USA tree change. Begin of eind februari?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 11:18
Ga uit van eind maart valt het altijd mee mocht het eerder komen... Nog geen testserver dus begin februari halen ze al niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-04-2024
Vae Victus schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:35:
Meld je maar bij GoT accepteer ik je meteen :)

Wat denken jullie trouwens over die USA tree change. Begin of eind februari?
Zo, heb me aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Leuk en aardig zo meer tweakers in GOT maar probeer het wel even ontopic te houden he :)
UdiBenLudi schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:43:
Ga uit van eind maart valt het altijd mee mocht het eerder komen... Nog geen testserver dus begin februari halen ze al niet meer...
Inderdaad en gezien de testserver meestal zo'n 2 weken loopt is begin Februari niet haalbaar :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:39
psychoclown schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:03:
Leuk en aardig zo meer tweakers in GOT maar probeer het wel even ontopic te houden he :)

[...]

Inderdaad en gezien de testserver meestal zo'n 2 weken loopt is begin Februari niet haalbaar :)
Gelukkig maar, ik moet nog wat credits voor mijn T30 bij elkaar sprokkelen :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42763

Ik zal me vanavond ook even aanmelden voor GOT (ingame nick Basharran).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Laatst online: 29-04 22:39

Vae Victus

Awesome God

Joindry schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:36:
9 kills op 14 schoten, geen reaper ook?
Volgens de WIKI
Destroy three or more enemy vehicles in a row with a single round each.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-05 07:24

ZenTex

Doet maar wat.

Vanaf 3 stuks begint reaper, maar je krijgt pas die melding als je je vorige reeks verbeterd. Dus misschien maakte hij er wel 4 achter alkaar af met een enkel schot, maar had hij al een reeks van 5 op die tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zo te zien zijn er toch aardig wat franse spelers onder ons en tot nu toe gaan de meesten voor de mediums :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339380

Makkelijk verklaarbaar, wat een ruk ding zeg die B1 :P
Zal me zo ook eens aanmelden voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

altijd leuk om met mensen via TS samen te spelen in een platoon. Misschien dat ik me toch ook maar in ga schrijven.

All that matters has no mass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ik zit vooral te azen op d Franse heavies, vanwege de autoloader uiteraard.
Nog 30K XP in die tier 7 ruk tank. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:00
psychoclown schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:45:
Zo te zien zijn er toch aardig wat franse spelers onder ons en tot nu toe gaan de meesten voor de mediums :)
nog eventjes en ik heb mijn bat chat :D iets van 20k verwijderd (zonder free exp). Nu nog even mijn lorraine een goed resultaat meegeven. stond vanochtend op 72 % winrate en die is omlaag gegaan naar 69% :(

Alle varianten van failteams waren voorbij gekomen..
- top tiers offline/afk
- top tiers rijden door het midden naar de vijand en zijn z.s.m. dood.
- teamkill door arty op het begin van de match
- natuurlijk de magische verdwijntruc van een team (hoe kan dat toch elke keer weer gebeuren!)
- 9 tanks verliezen van een panther 2 en een kv (huil huil huil huil)
- noob spelers: typ ik: dont go there! youre in range of arty - halve minuut laten bam! tank weg..

Zo jammer, het ging zo lekker met de lorraine. Had zelfs het idee gekregen dat de franse tanks niet in faalteams komen :P

Ik ben erg benieuwd naar de franse tank destroyers en arty. Dat lijkt me zo bruut om een sterkere gun te hebben met autoloader :9

Hopen dat er een leuke franse premium tank kom. Ik wil eigenlijk alleen nog maar met auto loaders spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

oosterhofjf schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:24:
[...]

Ik ben erg benieuwd naar de franse tank destroyers en arty. Dat lijkt me zo bruut om een sterkere gun te hebben met autoloader :9
Ik vrees dat je droom niet gaat uitkomen. Stel je voor, een TD met autoloader? Dat staat bijna garant voor een heleboel Wittmans' medailles.
Arties idem, tenzij je na 3 á 4 shells 3 minuten moet reloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

ZenTex schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 18:36:
[...]

Ik vrees dat je droom niet gaat uitkomen. Stel je voor, een TD met autoloader? Dat staat bijna garant voor een heleboel Wittmans' medailles.
Arties idem, tenzij je na 3 á 4 shells 3 minuten moet reloaden.
Met een SPG heeft het ook weinig nut lijkt me. Als je goed hebt geschoten is je target met een beetje geluk toch dood, waarom moet je dan meteen nog een granaat eruit kunnen pompen? En om dan een hele tijd niks voor je team te kunnen betekenen tijdens je reload is helemaal erg.

TD met autoloader zie ik persoonlijk ook liever niet. Dan kun je al helemaal geambushed worden door 1-2 TD's en in een paar seconden afgeschoten worden zonder dat je iets ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Net zoveel nut als op een tank denk ik. Arties 1-shotten niet alles. En stel je voor wat een effect 3 autoloader SPG's zouden hebben op een push van de vijand. Met, pak-em-beet 3 schoten van 3 arties kun je een hele flank uitmoorden in een paar seconden.

en artie spelers herkennen deze situatie wel, je schiet op een stilstaande/campende tank, en net als je geschoten hebt rijdt hij weg. Vaak zorgt de splash echter wel voor wat schade, en nog vaker voor een (dubbele) detrack. 2 schoten op een detrackede tank betekent meestal wel ;w tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155467

Ferdinand is top! ;D

Heb net 2 potjes gedaan waarvan de eerste meteen in Himmelsdorf. Ben ik maar in dat straatje van de heavy's gegaan en moest wel even wennen dat ik niet meteen dood was toen er 3 E-75 tegenover mij stonden. Ik kon niet veel doen, maar zij hadden mij niet zomaar dood lol. In m'n 2e potje heb ik compleet stock en met 75% crew in m'n uppie 2 Lowe's gekilled..........wtf. Ik weet nu ook wat het is om een arty magnet te zijn. Best wel irritant al die stofwolken om je heen =)

Ik zie potentie met dit tankje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:33

wontcachme

You catch me? No you wont

Als ik het goed heb zijn ze wel aan het kijken om de franse SPG een soort van autoloader te geven. Wat ik vermoed is dan snel schieten, en gigantisch lange reload (2 minuten ofzo) OF Snel schieten, 30 sec reload en veel minder damage dan de Duitsers, Russen en Amerikanen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-05 22:39
wontcachme schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 20:21:
Als ik het goed heb zijn ze wel aan het kijken om de franse SPG een soort van autoloader te geven. Wat ik vermoed is dan snel schieten, en gigantisch lange reload (2 minuten ofzo) OF Snel schieten, 30 sec reload en veel minder damage dan de Duitsers, Russen en Amerikanen.
Zeer waarschijnlijk krijgen ze snel schieten, lange reload, normale damage, en weinig ammo (stuk of 10-12 shells in totaal)

[ Voor 3% gewijzigd door ThomasG op 27-01-2012 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:10

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Mensen rijden tegen mij aan, ik kan credits betalen \o/. Logica alom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nemean schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:27:
Ken het. Reed vanmiddag over een brug op een nieuwe map en voor mij gaat een type 59 vol in de ankers. Ik knal tegen hem op, ik verlies 300hp (ik zat in een franse kartonnen doos) en mocht erna 8k aan repairs betalen terwijl hij 50hp was verloren 8)7 8)7. We reden met ertussen misschien 3 meter dus ik kon nooit stoppen. Volgende keer maar ook doen om meer credits te verdienen in de match.

Paar potjes later reed ik in mijn Lowe, komt er een t50-2 aanstormen van mijn team die vol tegen mij aan knalt terwijl ik niet eens bewoog. Mocht 5k betalen aan hem en 200xp 8)7 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door wontcachme op 27-01-2012 22:39 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Kleine stroke of genius van mij:
Kom in die pass op die ene map samen met een Jagdtiger een E-75 tegen met een obstakel voor z'n bodemplaat, ook nog een Jagdpanzer IV (waarop ik eerder dingde, lol), jagdpanzer met nog 14% over word ignored door de jagdtiger en lijkt hem te gaan rammen. Ik ben geladen. Schot op de E-75 of de jagdpz?
Normaal negeer je zo'n gebakkie, maar ben toch voor de jagdpanzer gegaan.
Boem, gelijk een mooie schuilplaats. De E-75 zonder schade afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Nemean schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 22:27:
Heb zo al eens een team kill gekregen...
Pz III rijd op volle snelheid in de flank van mijn KV met iets van 50hp. 8)7 |:(

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Er is echt weer een enorm blik aan idioten open getrokken vanavond, ongelooflijk hoe stom sommige mensen echt zijn. Geniaalste was nog wel een battle waarin ik van achter (Ruinberg town) in mijn koepel geraakt werd door onze eigen T92, 50% eraf en mab90 in zijn T30 dikke splash damage van meer dan 30%. Stomste was nog wel dat we net van plan waren een IS7 neer te maaien maar die ging toen ons maar even pakken met zijn platoon vriendjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-04-2024
Zo, de Löwe is toch wel een fijne tank <3
Zit alweer op de miljoen silver :P
Nu niet meer, net Rammer en Vents gekocht voor op de Löwe.

[ Voor 28% gewijzigd door TheJukeBox op 28-01-2012 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdv111
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2020
psychoclown schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 23:34:
Er is echt weer een enorm blik aan idioten open getrokken vanavond, ongelooflijk hoe stom sommige mensen echt zijn. Geniaalste was nog wel een battle waarin ik van achter (Ruinberg town) in mijn koepel geraakt werd door onze eigen T92, 50% eraf en mab90 in zijn T30 dikke splash damage van meer dan 30%. Stomste was nog wel dat we net van plan waren een IS7 neer te maaien maar die ging toen ons maar even pakken met zijn platoon vriendjes..
Bijna alle arty gaat "Eerst mezelf dan het team". En dat betekent dus dat ze alles voor een kill over hebben.

40 uur is uiteindelijk ook maar 1/4de van de week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
psychoclown schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 23:34:
Het is anders niet altijd de fout van de artillery als eigen team geraakt wordt hoor. Ik speel niet vaak artillery, maar als ik het speel komt het wel eens voor dat ik op een vijand schiet (die bijvoorbeeld peek-a-boo doet), en net op het moment dat ik schiet rijd hij weg. En dan is er een team lid die op zijn plek gaat staan, dus kan je wel raden wie er geraakt wordt. Het leuke is dan nog dat ze de heletijd om artillery support roepen, en als het er dan is, en ze door hun eigen sommiteiten geraakt worden, nog lopen schelden ook.

Veel mensen die een grote tank spelen (lees Tier X) denken nou eenmaal dat alles on hen draait en ze kunnen doen en laten wat ze willen, terwijl ze zelf nooit even na denken of het nou wel handig is om daar te gaan staan. En als ze dan (perongeluk) door het eigen team geraakt worden, of gedood worden door de vijand is het altijd de schuld van iemand anders.

[ Voor 14% gewijzigd door ThomasG op 28-01-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik ben een lul.

IS-4 + 2 arty versus Ferdi + Tiger I (c'est moi).

Wij staan bij de kerk op Fisherman's Bay en met nog 2 minuten te gaan verschijnt de IS-4 achter ons. Vervolgens wordt de Ferdi gepakt door arty. Dus wat doe je dan?

RUN LIKE A BITCH!

Tijdens het vluchten kreeg ik zo ongeveer elke ziekte over mij heen, dus dat was voor mij teken om het vuurtje nog even op te stoken.. _O-
http://screenshot.xfire.com/s/121234747-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
rgras schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 12:50:
Ik ben een lul.

Wij staan bij de kerk op Fisherman's Bay en met nog 2 minuten te gaan verschijnt de IS-4 achter ons. Vervolgens wordt de Ferdi gepakt door arty. Dus wat doe je dan?

RUN LIKE A BITCH!

Tijdens het vluchten kreeg ik zo ongeveer elke ziekte over mij heen, dus dat was voor mij teken om het vuurtje nog even op te stoken.. _O-
Ook de reactie in chat van jou _/-\o_ lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:54

thijsco19

KTM 990 SMT

rgras schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 12:50:
Ik ben een lul.

RUN LIKE A BITCH!

heb ik jammer genoeg ook wel eens gehad, het maakt dan niet uit wat je doet gescholden word er tog (zelfs als ik erin slaag de is-4 te killen en vervolgende geraakt te worden door arty :P)

BTW nog 20k xp voor me tiger II :9~
en nog een hoop credits |:(

[ Voor 4% gewijzigd door thijsco19 op 28-01-2012 13:25 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Dit was misschien toepasselijker geweest: http://dl.dropbox.com/u/8618385/wottroll1.png
thijsco19 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:20:
[...]
BTW nog 20k xp voor me tiger II :9~
en nog een hoop credits |:(
10.381XP met gemiddeld 511 per potje, dus nog 20 potjes.

De credits daarentegen.. daar heb ik nog 1.383.432 voor nodig om de Tiger II + 1e engine + tracks + radio + 75% crew te kopen. ;(

[ Voor 67% gewijzigd door rgras op 28-01-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
U mad? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
ThomasG schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 12:05:
[...]
Het is anders niet altijd de fout van de artillery als eigen team geraakt wordt hoor. Ik speel niet vaak artillery, maar als ik het speel komt het wel eens voor dat ik op een vijand schiet (die bijvoorbeeld peek-a-boo doet), en net op het moment dat ik schiet rijd hij weg. En dan is er een team lid die op zijn plek gaat staan, dus kan je wel raden wie er geraakt wordt. Het leuke is dan nog dat ze de heletijd om artillery support roepen, en als het er dan is, en ze door hun eigen sommiteiten geraakt worden, nog lopen schelden ook.

Veel mensen die een grote tank spelen (lees Tier X) denken nou eenmaal dat alles on hen draait en ze kunnen doen en laten wat ze willen, terwijl ze zelf nooit even na denken of het nou wel handig is om daar te gaan staan. En als ze dan (perongeluk) door het eigen team geraakt worden, of gedood worden door de vijand is het altijd de schuld van iemand anders.
Waarschijnlijk ben ik hier een van de spelers met de meeste T10 ervaring en ik heb een gemiddeld totaal aantal potjes erop zitten maar dit had echt nog niet gezien. Zeker gezien de plek waar we in town stonden, wat vanaf de noordzijde voor eigen arty niet makkelijk te raken is, en het feit dat we net begonnen te rijden maar nog niet eens bij de hoek waren. Gewoon pech maar 2 T10s die allebei voor bijna de helft geraakt worden vroeg in de battle maakt de kansen een stuk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

ThomasG schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 12:05:
[...]
Het is anders niet altijd de fout van de artillery als eigen team geraakt wordt hoor.
Als een tank een andere tank/arty (met name op low health) facehugt/cirkelt op korte aftstand, zal de eigen arty 9 van de 10 keer het schot wagen, ondanks het risico op schade aan de eigen tank.

Vaak zijn arties véél te triggerhappy, vooral als ze het hele potje niets hebben kunnen raken of zelfs niet kunnen schieten omdat iedereen arty safe staat.

[ Voor 16% gewijzigd door ZenTex op 28-01-2012 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Wat hebben jullie als eerste skill op een franse heavy? Repair of Camo?

Heb nu eindelijk de AMX50 120. De AMX50 100 heb ik 79% victory rate en 1059 gemiddelde XP met rond de 2000 average damage. Kijken of deze ook zo leuk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

ook even gevraagd of ik op GoT2 mag.

Ik ben nog veels te slecht voor GoT1, en ik heb ook geen hoge tanks. Hoogste is een T-34.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05 11:34

FikkieHo

Wokmaster

rgras schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:29:
Dit was misschien toepasselijker geweest: http://dl.dropbox.com/u/8618385/wottroll1.png

[...]

10.381XP met gemiddeld 511 per potje, dus nog 20 potjes.

De credits daarentegen.. daar heb ik nog 1.383.432 voor nodig om de Tiger II + 1e engine + tracks + radio + 75% crew te kopen. ;(
Yep, zelfde probleem hier.. Episch credit tekort omdat ik gewoon geen premium heb :( Gewoon hopen dat er ooit een discount komt op de Tiger 2 :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-05 18:43
Ik heb altijd een xp tekort maar ik heb dan weer wel premium dus ik zit op een kleine 3 weken spelen al bijna aan mijn tier 7 tank te kloppen met tier 5 TD en 4 arty klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Jaja, als je dan eens een keer als top tier wordt ingedeeld, moet je wel dankbaar gebruik van maken :P

Afbeeldingslocatie: http://www.fikkieart.nl/Pics/wotamx.jpg

edit: blijkbaar stond mijn tankje er niet bij :P Maar het was dus de franse amx40 :)

[ Voor 21% gewijzigd door FikkieHo op 28-01-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
wontcachme schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 16:42:

Heb nu eindelijk de AMX50 120. De AMX50 100 heb ik 79% victory rate en 1059 gemiddelde XP met rond de 2000 average damage. Kijken of deze ook zo leuk is :P
Potverdorie! dat is een mooie score :D hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Bij de skills zat ik voor hetzelfde dilemma. Waarschijnlijk dat het voor mij wat makkelijker was omdat ik de medium lijn speel. t/m tier 7 heb ik voor camo gekozen zodat ik heerlijk kan spotten en scouten. Bij tier 8 de lorraine heb ik voor repair gekozen omdat de lorraine zo groot is dat camo niet bijzonder veel zin heeft. Omdat mijn bewegelijke speelstijl veel kapotte tracks oplevert heb ik maar gekozen voor repair skill. Scheelt aanzienlijk!

De lorraine houd ik wel in mijn garage, maar de crew zet ik over naar de bat chat en daar zit nu 100% repair en ~50 % camo op. Uiteindelijk heb ik beide nodig voor mijn speelstijl.

Let op dat er binnenkort 20! nieuwe crewskills vrij komen. Geen idee wat er allemaal komt, maar een goed getrainde crew wordt volgens mij erg belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

oosterhofjf schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:38:
[...]

Potverdorie! dat is een mooie score :D hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ik heb alleen maar gespeeld in Platoons. Vaak 1x IS4 met 2x AMX50 100. Dan deed je ziek veel schade en pijn. Losse games heb ik helemaal niet gedaan ermee omdat je echt bescherming nodig hebt tijdens de reload.

Ik had tijdens de hele grind nog geen skill gekozen dus ik zette de crew over naar de AMX50 120 en gelijk 100% en nu ook gelijk 75% repair skill. Schoot dus lekker op. Voorlopig gaat de AMX50 120 ook heerlijk. 8 games, 17 kills, meer dan 2000 damage per battle en 1090 average xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

FikkieHo schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:35:
Jaja, als je dan eens een keer als top tier wordt ingedeeld, moet je wel dankbaar gebruik van maken :P

[afbeelding]
En welke tank had je? Behalve een AMX aan de beschrijving te zien.

En ja, top tier zijn kan leuk zijn ja. Mijn enige potje in de H35:
H35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

crizyz schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:52:
[...]

En welke tank had je? Behalve een AMX aan de beschrijving te zien.

En ja, top tier zijn kan leuk zijn ja. Mijn enige potje in de H35:
[afbeelding]
Als het een Franse tank is zou ik zeggen de ARL 44 (tiern6). De AMX 38 en AMX 40 hebben gewoon te weinig firepower. Wel veel hits received, maar de armour van een ARL in die tiers is meer dan afdoende.
Alhoewel de ARL niet in dit soort potjes terecht komt bij nader inzien.
Dus misschien toch de AMX 40, maar dan zal het een erg lang potje geweest zijn gezien de RoF van de AMX 40.

Had gister trouwens een epic potje. Ik als Ferdi op nr 4-5 in de lijst, top tiers waren IS-4 en E-75. Het begin van het potje ging het gelijk op , killde een medium en een heavy, niets bijzonders. Toen flankde ik de 2 vijandelijke Ferdi's en schoot er 1 kapot terwijl een andere heavy de andere Ferdi pakte. Perfect teamwork.
Ik stoomde door naar de vijandelijke basis en wist een IS-3 te verschalken. Eenmaal klaar met de IS-3 bleek dat enkel ik en een type over waren van ons team vs meerdere van hun team die richting cap reden. Ik was bij hun basis maar besloot om te keren. Toen was ik alleen over tegen een Tiger, type, Stug en een T-34-85.
Tegen mediums begin je als ferdi niks, maar cappen zou nooit lukken dus erop af. Op dat moment ging ook onze laatste medium araan en was ik alleen over.
Al gauw kwam ik de stug tegen, dus daar me afgerekend, op de basist stond ook de tiger dus die was ook snel dood. De type en T34-85 nog over. Ik waag het er op want de type stond te cappen en dus misschien daat ik hem kon verassen voor wat extra XP.
eeerste schot was van mij, hij ging van de cap af om me te flanken, maar ik doorzag hem dus ook het 2e schot was voor mij. Daarna echter was het voorbij omdat hij me gepasseerd was en dus vrij spel tegen m'n achterkant. Tot overmaat van ramp kwam ook de T-34-85 van achteren ingereden. Ik probeerde de Type zoveel mogelijk te huggen met m'n achterkant, om nog een paar schoten te bouncen. Te T-34-85 maakte een
fout. en toen waren enkel de type en ik nog over. De type stopte met schieten, hij bleek out of ammo te zijn.

Dus ik ga achter de Type aan. Gaat die lul toch achter die type z'n wrak schuilen. Tiger is groot genoeg om een type achter te verstoppen, ook met HE op de grond naast hem schoten haalde niks uit ook al was íe maar op 10% health.

Dat was dus een loss, 8 kills, boelter medaille en 1700 XP voor een loss! :(

[ Voor 56% gewijzigd door ZenTex op 28-01-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Yep, amx 40. Deed er super lang over om naar hun base te rijden aangezien ze mijn tracks aan gort hadden geschoten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Heb je nog geen eerste skill op je franse tankje? :P Mijne zit al bijna aan de 2e skill zelfs!
Eerst repairs uiteraard en daarna ga ik voor Camo maar dat is puur voor het levelen want met 7.2 komen er nog veel meer leuke crew skills uit :)

Gratz, zit nog niet zover, ~115k te gaan met een average van >1k en winrate >60% en average damage per battle >2.2k, dus met zo'n 115 potjes moet ik hem ook binnen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-05 14:38

Goed hoor !

Oh nee jij was diegene met die kleuren op de tanks waar je iemand makkelijker mee kan killen. :+
Nou we zetten je wel op het voor spek en bonen lijstje.

[ Voor 5% gewijzigd door MaXeRs op 28-01-2012 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

maxers1973 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:49:
[...]

Goed hoor !

Oh nee jij was diegene met die kleuren op de tanks waar je iemand makkelijker mee kan killen. :+
Oh no, here we go again :+ :+ Met een franse tank heeft de skin weinig nut aangezien je 90% van de tijd toch aan het snipen bent. Dan kan je moeilijk mikken op één kleine weakpoint. Maar voor iedereen hier zal ik hem wel eraf halen bij de volgende patch.

Vanavond een heerlijk potje op Arctic Region. Ik zat in een platoon met nog een AMX50 120 en een Tiger 2. Wij racen met 60+ km/h van basis naar 2 naar 1 via G9. Komt daar een T34 om de hoek die wilde kijken wat er kwam. Staat er opeens 2x franse stokbroden al voor zijn neus. Die was dus binnen 7.5 seconden dood :D. Daarna doorgeduwd en gelijk ff de clips leeggeschoten op een IS4. Die was ook naar 700HP toen wij klaar waren :o. Daarna gereload, omhoog gereden en nog ff een SU-152 en 2x Batshits kapot geknald. Uiteindelijk was het potje 15-0 met in ons platoon 11 van de 15 kills 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door wontcachme op 28-01-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Weet iemand of er een mod is die de camo's doorzichtig maakt? Ik dacht zoiets gezien te hebben maar ik kan het niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

rgras schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:06:
Weet iemand of er een mod is die de camo's doorzichtig maakt? Ik dacht zoiets gezien te hebben maar ik kan het niet terugvinden.
http://www.mediafire.com/?nf3er94wj5x1782

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Fantastisch! Nu worden mijn prachtige skins niet meer vernacheld door die afschuwelijke camo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Zo, 3 schoten van een Ferdi (big gun) gedingt... Met m'n AMX 45... Jawel, 90mm sloped armour. *O*
Angling for the win!
(hem trouwens van 100 naar 32% geschoten, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Even een filmpje over een goed potje met mijn IS-4 + BL-9 :).

Speelde in platoon met een klasgenoot in zijn GW-Tiger, hij schoot een T30 per ongeluk dood (T30 was niet zichtbaar want hij schoot op een T29). En die begon leuk te whinen. Enjoy :)!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ygSAhIrnwWE]

Zit 2 minuten aan zwartheid overigens aan het einde..

[ Voor 8% gewijzigd door Nemean op 28-01-2012 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Zo. Even een 50% E-75 geteamskilled. Ramde mij om zo de Lowe waar ik achteraan zat te pakken, die had ik namelijk naar 7% geschoten en meneer wou blijkbaar de kill. Dsu ik detracked, hij een kill, en ik 3-1=2 kills.
Hij klaagde niet eens, wist dus waarschijnlijk dat hij waarom hij moest sterven.
Zou het niet gedaan hebben ware \het niet dat dit al het 3e potje binnen korte tijd waarin dit gebeurde. (inclusief een teamkill op mij zodat ik de kill niet zou krijgen. Logica 0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Matchmaking werkt alweer heerlijk. dus niet. Telkens lowest tier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

ZenTex schreef op zondag 29 januari 2012 @ 01:09:
Zo. Even een 50% E-75 geteamskilled. Ramde mij om zo de Lowe waar ik achteraan zat te pakken, die had ik namelijk naar 7% geschoten en meneer wou blijkbaar de kill. Dsu ik detracked, hij een kill, en ik 3-1=2 kills.
Hij klaagde niet eens, wist dus waarschijnlijk dat hij waarom hij moest sterven.
Zou het niet gedaan hebben ware \het niet dat dit al het 3e potje binnen korte tijd waarin dit gebeurde. (inclusief een teamkill op mij zodat ik de kill niet zou krijgen. Logica 0)
Had ik laatst ook met een platoonmember. Platoonmaatje was samen met iemand anders aan het cappen, wat doet doe andere tank, schiet die mijn platoonmaatje af om zo alle cappoints/invader te krijgen. 8)7

Uiteraard had ie toen 3 reports aan zijn broek hangen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Net weer zo'n leuk potje. Ik stond nog in de basis (AMX-45), samen met een AFK IS-4. Een franse light komt daar en schiet op de IS-4. Ik schiet die kapot en rij weg. 10 seconden later een schot in m'n aars van die IS-4. Dus ik schiet terug. Begint die gast te muiten! Reportaaa! blablabla.
Wie is er nou gek???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
NVM, ik ga mij niet druk maken op deze mooie zondagmorgen.

[ Voor 75% gewijzigd door rgras op 29-01-2012 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-05 23:22
})

Ik ga vanmiddag maar weer eens even wat filmpjes maken :)
Victory!
Battle: Mountain Pass Sunday, January 29, 2012 10:44:36
Vehicle: M46 Patton
Experience received: 4,292 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 69,795
Battle Achievements: Top Gun, Boelter's Medal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik kwam gisteren voor het eerst up close zo'n ding tegen, dat ding draaide bijna binnen 1 seconde om zijn as. O+

Overigens de afgelopen twee dagen wat TC's en een platoon gedaan met GOT en mijn winrate / average xp is flink gedaald. Is dit standaard? :P

[ Voor 39% gewijzigd door rgras op 29-01-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Als je veel TC's speelt met een goede field commander dan win je veel en is het juist wel goed voor je winrate en average exp. Ligt er ook net een beetje aan welke positie je staat want ik heb mezelf ook wel eens een defensieve positie gegeven op prokhorovka met een nog te dubbelen T32 maar de rest ging zo lekker dat ik 1k dubbel had omdat ik (zelfs na de positie te droppen) 0,0 heb gedaan in de battle :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:10
Goh bad tank day volgens mij, echt ik speel dramatisch, echter teamgenoten nog veel triester. Heb van de 8 matches 2 gewonnen waarbij ik zelf dood was.

Net met mn III/IV vs Lee, ik schoot hij schoot, tegelijk dood.
Net ook even mn eerstje leuke potje met een d2 gespeeld(top gun). 1500xp(x2) 4 kills valt me niet tegen van zon stokbrood.

Ik heb trouwens toen ik begon met WOT de "fout gemaakt" om niet beide lijnen vanaf je eerste tank(per land) vrij te spelen. Heb het nu wel met de fransen gedaan. Zo hoef ik dus niet weer in de isntaptank te stappen en kan ik de hotskis en de d2 kiezen(d2 gekozen)

Eindelijk m'n VK3601(H), iemand suggesties voor upgrade path, heb de fug12 al vanuit eerder tanks.

[ Voor 74% gewijzigd door Appie Heijn op 29-01-2012 13:02 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:54

thijsco19

KTM 990 SMT

dat is tog niet egt een fout?
toendertijd had je daar niet genoeg xp voor en ging je voor de lijn die je wou.
later in het spel kan je het met een beetje free xp alsnog unlocken als je het nodig vind.

gister avond een paar k*t potjes gespeelt, in totaal zater er maar 3 tier 7 (waaronder ik) en de rest allemaal tier 8, 9, 10. geen wonder dat ik dan 2xx xp krijg :(. gelukkig mijn dubbel wel goed gespeelt was top tier (ongeveer 4 tier 7) en kon lekker wat damage uitdelen waardoor ik dan dan ook 1786 xp kreeg :)

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
thijsco19 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 13:05:
dat is tog niet egt een fout?
toendertijd had je daar niet genoeg xp voor en ging je voor de lijn die je wou.
later in het spel kan je het met een beetje free xp alsnog unlocken als je het nodig vind.
Naja fout, ik heb mn instap tanks full upgraded verkocht. Als ik nu een nieuwe lijn wil volgen dan moet ik dat basis model weer kopen.
Aan de andere kant zijn er ook wel weer shortcuts zoals bij III/IV naar Hummel.

[ Voor 8% gewijzigd door Appie Heijn op 29-01-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Appie Heijn schreef op zondag 29 januari 2012 @ 12:01:
Eindelijk m'n VK3601(H), iemand suggesties voor upgrade path, heb de fug12 al vanuit eerder tanks.
Zolang je maar zo vroeg mogelijk de lange 7.5 erop schroeft is het feest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
FikkieHo schreef op zondag 29 januari 2012 @ 13:37:
[...]

Zolang je maar zo vroeg mogelijk de lange 7.5 erop schroeft is het feest :D
Heb net de konisch gekocht. Eerst maar wat meer engine power en kettingen denk ik. Ding wil bijna niet de bocht om. Ah de driver op 100% gezet en het is stukken beter!

[ Voor 23% gewijzigd door Appie Heijn op 29-01-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Gisteren mijn bat chat vrijgespeeld. Erg naar uit gekeken en de mobiliteit valt me een klein beetje tegen. Daarin ben ik ook erg verwend met de lagere franse tiers. Mobiliteit krijgt ieder geval wel een dikke voldoende, zeker voor tier 9.

Had maar tijd om 2 potjes te spelen dus mijn bevindingen zijn nog erg beperkt. Maar tot nu toe 2x keer gewonnen met 2x master gunner, sniper en nog iets :P heerlijke gun die al geweldig was op de lorraine alleen nu is de herlaadtijd korter :D wel balen dat je maar 30 schoten hebt. Make every shot count!

Ben alleen bang om publics te doen. Wil mijn winrate zo hoog mogelijk houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

oosterhofjf schreef op zondag 29 januari 2012 @ 13:49:

Ben alleen bang om publics te doen. Wil mijn winrate zo hoog mogelijk houden :P
Ik doe eigenlijk het omgekeerde, zo min mogelijk GoT platoons om m'n loss rate te beperken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCML
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-05 21:05
Eindelijk een Voice over pack gevonden met de stemmen van Company of Heroes. Heerlijk om tanks te spelen met de stemmen uit company of heroes. Vooral die van de Germans zijn geweldig.

http://forum.worldoftanks...er-pack-company-of-heroes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ik zit eigenlijk meer te wachten op een "allo allo" voice over pack.
Een Herr Flick von der Gestapo die commentaar levert. En bij een dode crewmember: "zey killed gruber"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ah nice, jammer dat het nog steeds de German-english versie is :P Heb voor mijn CoH de originele duitse voice toegepast. Veel leuker dat echte duitse geschreeuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Lijkt me ook het leukst. Gewoon de stemmen die bij de tank passen. Dus ook Russisch voor je russische tankje. En chinees voor je T59. En dingen als "merde" voor je franse tank als je weer eens mist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:02

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik ben net begonnen met de vk B ik was de VK A beu en had zowel de XP als het geld.
Maar euhm
200penn voor een T IX is best belachelijk. heb verdorie nog 100k nodig eer ik de goede gun heb. Tot nu toe mooi gestart met een 0/4 win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Als je nou een E-75 had. Die heeft dezelfde gun...
200 pen is al belachelijk voor een VK A, laat staan boor een tier 9 ja. Doet een beetje denken aan de grind voor de lange 88 op de Tiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Die soundpack van Company of Heroes.. "Scheiße, das was schön to see!" _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zit ik in een match heb ik in eens 500 damage, dus ik denk heh? Ben ik nu al zichtbaar.. even later weer een hit 200 damage.. dus ik denk hoe kan dit nou. Draai ik me om, zie ik een (teammate in zijn) Grille vanuit base op mij schieten. Zie weer een tracer vliegen die mist. Had hem bij deze ook maar even een shell gegeven. Tiger 2 was iets sterker dan zijn Grille.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Was gisteravond sowieso een ramp qua teamdamage en slechte potjes. Van mezelf vindt ik dat ik merkbaar beter ben gaan spelen (beter= minder gung ho!) en het in die potjes zeker goed deed. Helaas was dat echter niet genoeg en meestal was ik als enige over (of als eerste dood omdat mijn teammates ineens ergens anders naartoe scheuren en ik dat niet gelijk doorheb en ineens alleen tegenover de vijandelijke hoofdmacht sta.). Wel redelijk goede XP voor losses, maar ik wil natuurlijk wel winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mja ik laatste 3 dagen al redelijk sucky potjes. Nou is mijn standaard ook wel redelijk hoog maar dit weekend was wel weer erg qua slechte teams. Ik ben ook 2 keer ge-oneshot door arty dit weekend, een keer in mijn T30 en de andere keer in mijn AMX 50 100. Zag sinds aardig lange tijd ook weer enorm veel arty en veelal T7/8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Lol, net een batchat van 100% naar 7hp geschoten in mijn Arty. Die was pissed of :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
psychoclown schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:41:
Mja ik laatste 3 dagen al redelijk sucky potjes. Nou is mijn standaard ook wel redelijk hoog maar dit weekend was wel weer erg qua slechte teams. Ik ben ook 2 keer ge-oneshot door arty dit weekend, een keer in mijn T30 en de andere keer in mijn AMX 50 100. Zag sinds aardig lange tijd ook weer enorm veel arty en veelal T7/8.
Toen ik vanmiddag bezig was ging het inderdaad ook gewoon ruk. Ze hebben echt een blik met zondags-tankers opengetrokken. Was ook net aan het testen met PTS, dus dat was helemaal mooi meegenomen :(

Daarna had de recruiter genoeg gezien en mocht ik nog even meedoen met de test van een andere kerel. En raad eens? In de Patton speel ik de sterren van de hemel... 1.6k, 2k, 1.9k en zo maar door. De andere kerel liep overigens wel keihard te prutsen :P Wij kregen maar niet duidelijk of hij nou in Shiny had gezeten of dat het een chinees was.

Vanmorgen wel een bugje gevonden in mijn T34 :) Hull draaide naar links, turret naar rechts. Ik lock met auto-aim en *poef* mijn gun staat drirect op mijn doelwit.

Beetje een lage kwalitiet (is nog aan het processen) maar je ziet het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:29

rapture

Zelfs daar netwerken?

Nog leuker als een Amerikaanse TD begint te dansen, oneindig hoge hoeksnelheid maken, omhoog springen,... En mijn Panther II werd tussen TD-wrak en rots tot een pillbox herleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Even een uurtje löwen: 250.000 credits. :)

Mijn god.. te bedenken dat sommige van deze spelers kinderen verwekken. |:( |:(

[ Voor 50% gewijzigd door rgras op 29-01-2012 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Dat vindt ik nog tegenvallen voor een uur Löwen.

Heb nu m'n AMX 50, de eerste heavy met autoloader. Niet slecht, achter een hoekje wachten, andere tier 8 spotten, hoekje om, die andere tank afmaken met 6 schoten, en weer terug om te herladen. Wel altijd zorgen dat je niet alleen bent als je je magazijn leeggeschoten hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
ZenTex schreef op zondag 29 januari 2012 @ 23:40:

Heb nu m'n AMX 50, de eerste heavy met autoloader. Niet slecht, achter een hoekje wachten, andere tier 8 spotten, hoekje om, die andere tank afmaken met 6 schoten, en weer terug om te herladen. Wel altijd zorgen dat je niet alleen bent als je je magazijn leeggeschoten hebt.
Alleen, non-premium en constant 14 retards als teammates.. dan is het wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

ZenTex schreef op zondag 29 januari 2012 @ 23:40:

Alleen die reload is heel erg lang. Dan vind ik de Tier 9 beter. Die heeft 4 schoten a 400dmg, maar wwel "maar" 36 of 32 seconden reload meen ik. Maar de AMX moet je spelen in een platoon. Dan weet je tenminste dat je steun kan verwachten van je platoon. Wat wij vaak doen is dat een heavy de klap vangt en wij schieten alles kapot wat er staat. Dan ff wachten en zo door gaan. Op een moment als er minder tegenstanders zijn gaan wij zelf eerst klappen vangen en dan knallen. Als ik zo schat hebben we met platoons meestal 10+ kills in de battle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Gisteren na 6 potjes toch mijn eerste victory gehaald met de vk B. Twas dan nog best een goeie dubbel, 2800 (premium), zeker gezien hij het nog moet stellen met de 200pen. Echt belachelijk. Tijdens dat potje wel nog iemand een heldenpotje zien spelen (in een IS-4), we stonden 5-1 achter en hij haalde het nog. Ok hij had full health op het moment dat het begon en de anderen allemaal <25%. Maar toch. Felicitaties alom wanneer hij won. Mijn stock VK B haald enog 2 kills :) Door de harde voorkant probeerden mensen mij te flanken na een schot, ze hadden wel niet gekeken dat ik nog een rof van 7 heb ipv 4.6 :) terwijl ze naast me zaten moest ik gewoon klikken. luxeprobleem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:12
Ik heb gisteren na 5 uitermate frustrerende verliespotjes in de T-44 (ammorack van piepschuim met 'shoot here' erop geschilderd) besloten om er 150k free xp tegenaan te smijten voor de T-54.

Die 150k zorgde er wel voor dat ik ook de tracks en turret op de T-54 kon unlocken. Ik vraag me nu echter af of ik niet beter eerst de engine had kunnen researchen, want echt hard gaat hij nog niet.

Hoe ook: zsm (met o.a. free xp) de top engine vrijspelen en dan grinden naar de top gun. Ik verwacht dat een en ander dan een stuk beter gaat.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
BramSd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 08:44:
Ik heb gisteren na 5 uitermate frustrerende verliespotjes in de T-44 (ammorack van piepschuim met 'shoot here' erop geschilderd) besloten om er 150k free xp tegenaan te smijten voor de T-54.

Die 150k zorgde er wel voor dat ik ook de tracks en turret op de T-54 kon unlocken. Ik vraag me nu echter af of ik niet beter eerst de engine had kunnen researchen, want echt hard gaat hij nog niet.

Hoe ook: zsm (met o.a. free xp) de top engine vrijspelen en dan grinden naar de top gun. Ik verwacht dat een en ander dan een stuk beter gaat.
Had je niet beter een Wet Ammo Rack op de T-44 kunnen zetten? Ik heb 'm moeten spelen met de IDIOT gun, dat was ook nog prima te doen. Had je 150k free exp bespaard, en om eerlijk te zijn.. De T-54 vind ik het niet waard (150k free exp dan).

In publics moet je maar net geluk hebben, maar in clan wars is het de medium om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:16

skoozie

SCSI

Dit weekend was het niveau inderdaad onder het vriespunt.
Sta ik te facehuggen met mijn T6 light AMX bij een Type 59, zodat mijn team hem in zijn zijkant kan schieten. ga ik dood door een arty van ons... Ik weet dat ik het normaal niet hof te overleven tegen een Type 59 maar dit was echt triest. een paar potjes later zie ik in mijn B1 een low tier iemand van ons op ons schieten. 3 lopen draaien naar hem en hij rijdt door, omdat het blijkbnaar een bounce was ook maar weg ge reden. tijdens het rijden schiet die zelfde persoon 20% van iemand van ons af, dus ik schiet 40% bij hem er af (1 shell) sta ik op de hill in het midden van mines vijand in het vizier, wordt ik door hem geschoten. heb maar 2 shells in hem geschoten zodat ie het niet meer kon doen. daarna was het te laat om nog iets te kunnen betekenen op de hill omdat de vijand zich al gepositioneerd had en ik vlak daarna een rokend hoopje was...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224682

ZenTex schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:55:
[...]

Als een tank een andere tank/arty (met name op low health) facehugt/cirkelt op korte aftstand, zal de eigen arty 9 van de 10 keer het schot wagen, ondanks het risico op schade aan de eigen tank.

Vaak zijn arties véél te triggerhappy, vooral als ze het hele potje niets hebben kunnen raken of zelfs niet kunnen schieten omdat iedereen arty safe staat.
Hmm heb er een paar gehad waarbij ik tot 3 maal had aangegeven dat ze niet om het hoekje moesten gaan omdat er shells van mij en een platoonmaat dat hoekje zouden afdekken. Mag jij raden wat er gebeurde toen 2 van die T8's toch om het hoekje kwamen kijken en wij al hadden gevuurd. O met dank aan een heel goede jagdpanzer 4 alsnog gewonnen maar het was tenenkromend. Dus ja niet luisteren is dan ;w

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 224682 op 30-01-2012 12:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
Anoniem: 224682 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:21:
[...]

Hmm heb er een paar gehad waarbij ik tot 3 maal had aangegeven dat ze niet om het hoekje moesten gaan omdat er shells van mij en een platoonmaat dat hoekje zouden afdekken. Mag jij raden wat er gebeurde toen 2 van die T8's toch om het hoekje kwamen kijken en wij al hadden gevuurd. O met dank aan een heel goede jagdpanzer 4 alsnog gewonnen maar het was tenenkromend. Dus ja niet luisteren is dan ;w
Dat verschijnsel heb ik nu ook vaak met mijn franse light tanks, rij op het moment de AMX 13 75. Sta je lekker ingezoomd je autoloader leeg te schieten, komt er een of andere druif van je eigen team tussen rijden. Ja dan loop je kans om een shell in je achterkant te krijgen. Vooral ingezoomd kan je niet inschatten wanneer iemand blokkeert.

Ben nu ook bezig om de IS lijn door te lopen, op het moment in KV 3. Je moet inderdaad wel leren om met een heavy om te gaan, als je continu medium en light hebt gespeeld. Maar het gaat steeds beter en de KV 3 is een leuke machine, vooral als je top tier bent kan je het spel naar je hand zetten en winnen. Op naar de IS.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

defiler1974 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:59:
[...]

Dat verschijnsel heb ik nu ook vaak met mijn franse light tanks, rij op het moment de AMX 13 75. Sta je lekker ingezoomd je autoloader leeg te schieten, komt er een of andere druif van je eigen team tussen rijden. Ja dan loop je kans om een shell in je achterkant te krijgen. Vooral ingezoomd kan je niet inschatten wanneer iemand blokkeert.

Ben nu ook bezig om de IS lijn door te lopen, op het moment in KV 3. Je moet inderdaad wel leren om met een heavy om te gaan, als je continu medium en light hebt gespeeld. Maar het gaat steeds beter en de KV 3 is een leuke machine, vooral als je top tier bent kan je het spel naar je hand zetten en winnen. Op naar de IS.....
Die AMX 13 75 is een heerlijk tankje en zeer accuraat! verbaasd me hoeveel hij nog bounced!!
tip als je strax de IS hebt. speel hem als een medium, het armor waar je mee hebt leren werken op de KV en de KV-3 heeft ie niet, hij is wel een stuk sneller dan die 2.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Bouncen de amx 75? dan heb ik een andere gekocht denk ik? Accuraat, das waar. Binnen zijn eigen tier doet hij zware damage. Alleen jammer dat je zo vaak tussen tier 9&10 terechtkomt. Waar je toch vaak maar wat staat aan te modderen.
Alhoewel laatst een vet potje gehad op El Haluf, met 2*amx75 direct overgstoken langs de waterkant, arty geraped, wat TD's gekgemaakt en dan de T95 gespot voor arty. (gezien ik er zelf niet veel tegen kon beginnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Joindry schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:24:
Bouncen de amx 75? dan heb ik een andere gekocht denk ik? Accuraat, das waar. Binnen zijn eigen tier doet hij zware damage. Alleen jammer dat je zo vaak tussen tier 9&10 terechtkomt. Waar je toch vaak maar wat staat aan te modderen.
Alhoewel laatst een vet potje gehad op El Haluf, met 2*amx75 direct overgstoken langs de waterkant, arty geraped, wat TD's gekgemaakt en dan de T95 gespot voor arty. (gezien ik er zelf niet veel tegen kon beginnen)
Het bouncen is eerder uitzondering dan regel, maar als ik met 60 in het uur de map over stuif dan hoor ik toch wel eens een bounce met richting indicator waar het vandaan komt. Het voordeel dat je redelijk snel bent en een klein profiel hebt. Het is vaker dan eens voorgekomen. Echter merk ik wel dat je niet verwacht rondjes met dat ding te draaien. op een gegeven moment wilde ik van een Type 59 vluchten, vanuit stilstand, vol gas, links sturend was mijn snelheid 5 ofzo 8)7 dus als je een driveby doet is het hard er voorbij en snel tussen obstakels duiken. maar de punch die hij kan doen sta ik soms van te kijken.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

skoozie schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:30:
[...]

Het bouncen is eerder uitzondering dan regel, maar als ik met 60 in het uur de map over stuif dan hoor ik toch wel eens een bounce met richting indicator waar het vandaan komt. Het voordeel dat je redelijk snel bent en een klein profiel hebt. Het is vaker dan eens voorgekomen. Echter merk ik wel dat je niet verwacht rondjes met dat ding te draaien. op een gegeven moment wilde ik van een Type 59 vluchten, vanuit stilstand, vol gas, links sturend was mijn snelheid 5 ofzo 8)7 dus als je een driveby doet is het hard er voorbij en snel tussen obstakels duiken. maar de punch die hij kan doen sta ik soms van te kijken.
ja idd, daar is ie niet voorgemaakt, voor peekaboo doe je em beter uiteruit voorbij het hoekje, gezien de plaatsing van de turret ben je sneller terug weg. Als ook na een schot ben je redelijk snel terug weg als je vooruit aanzet. Wat ik wel al gemerkt heb is dat je ongelofelijk snel stilstaat als je vanop topsnelheid op de rem duwt. Maar echt ****snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Mja, dat kan die AMX 50 100 dan weer wel, dat ding is niet enkel snel en trekt redelijk snel op, (2e motor) het heeft ook nog eens een piepkleine draaicirkel en verliest amper snelheid met draaien. het is ook meer een medium trouwens, 1400 HP en armour van boter, maar die autoloader! En dan heb ik nog maar de gun van de tier 6 Franse heavy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Dat gaat nog leuk worden als de nieuwe Physics engine er eindelijk is, vooral met de snelle tanks en de bestuurders die er niks van kunnen. Want dan loop je namelijk het risico om om te vallen (bij een scherpe bocht terwijl je niet recht staat), of gelanceerd te worden door een hobbel en vervolgens je tracks beschadigen. En natuurlijk het risico om van een heuvel af te rijden, en vervolgens onderste boven terecht te komen.

Kan overigens zelf niet wachten om met een heavy of zware TD (T95) jezelf boven op een andere tank te laten vallen, die beneden aan de heuvel staat. En het feit dat je kleinere tanks (lichtere) aan de kant kan duwen terwijl ze nog niet dood zijn, krijg je een soort van E-100 bulldozer. Ook handig als je weer eens door je eigen team klem gezet wordt, omdat ze allemaal achter je schuilen. Maar duurt jammer genoeg nog wel even voordat die update komt :(

[ Voor 19% gewijzigd door ThomasG op 30-01-2012 13:52 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

ZenTex schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:40:
Mja, dat kan die AMX 50 100 dan weer wel, dat ding is niet enkel snel en trekt redelijk snel op, (2e motor) het heeft ook nog eens een piepkleine draaicirkel en verliest amper snelheid met draaien. het is ook meer een medium trouwens, 1400 HP en armour van boter, maar die autoloader! En dan heb ik nog maar de gun van de tier 6 Franse heavy.
Die wil ik ook nog eens mijn garage in schuiven, speel meer met de lights zit nu op de AMX 13 75.
gisteren nog net de G1B gekocht maar niet meer kunnen dubbelen. Is die G1B echt zo slecht als ze zeggen of valt ie wel mee? bijvoorbeeld de M3 Lee die iedereen erg vond vond ik lekker spelen.

Over de M3 lee gesproken. de B1 heeft een hele dikke gun op de hull zitten, veel groter als dat ding op je turret... Had liever met die gun als TD gespeeld dan dat ik heb moeten doen met de turret..

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
skoozie schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:50:
Is die G1B echt zo slecht als ze zeggen of valt ie wel mee?
Ja :P De tank erna is ook gewoon ruk, maar hij begint steeds minder erg te worden. Met de dikke gun en motor erin kan het nog wel een zeer leuke tier 6 worden :) Eindelijk een fatsoenlijke counter voor de KV-3. Maar die BDR-G1B wordt zelfs door een T1 Heavy geowned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Net zoals de Lee inderdaad, wat ik trouwens een geniaal tankje vindt vanwege de RoF van dat kanon.
Heb er zelfs 2 top guns mee en een boelter + fadin's medal (3 tanks van 2 tiers hoger killen, waren er 4 in mijn geval)
De BDR G1B is dan weer om te huilen. Kanon is OK-ish, maar lage RoF en erg inaccuraat. De tank is groot, langzaam en aan de armour heb je niets. Tegen een hogere tier begin je niets want je kunt er van voren niet doorheen en je kunt niet flanken, laat staan accuraat op weakspots schieten, terwijl lagere tier mediums dat wel bij jou kunnen en geen moeite hebben je te pennen terwijl de G1B veel mis zal schieten op mediums. Heb met veel mazzel m'n winrate nét op 51% weten te houden. Verder ook niet echt leuk om te spelen, dus ik kan me voorstellen dat veel mensen hier free XP aan spenderen.

De ARL44 maakt dan weer veel goed. Ik begrijp het gezeur op de forums over deze tank dan ook niet. Het is een tier 6 met een tier 7.5 kanon, 212 penetration 240 damage en hoge RoF (dit kanon gebruik ik nu nog op m'n tier 8, is ook de beste gun op de tier 7). Armour is redelijk ok op de turret na. De Gun depression is geniaal!
Een beetje het tegenover gestelde van de KV-3 die het van armour moet hebben, de ARL is redelijk snel en een glass cannon, die echter prima tier 7's aankan mits goed gespeeld. Groot nadeel is wel met al die franse guns, de lange aiming time.
In de handen van een goede speler zeer zeker de beste tier 6, in die van een slechte speler, de slechtste.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.