Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerLeonov
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 12:41
Geen matches
Net heen en weer getweet met @Samsung_NL, maar ze hebben op de korte termijn alleen maar het verwijderen van SD_kaart als oplossing en geven aan dat eind maart 'nieuwe update' komt die het probleem op zou lossen.

Samsung Nederland ‏ @Samsung_NL

"Tussen nu en eind maart komt de nieuwe update, dan is het probleem echt opgelost. In de tussentijd heb ik niets beters dan de SD"

(via Twitter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Geen matches
Ik snap niet dat ze hier een half jaar lang mee weg komen.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgvonk1984
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-08 00:47
Matched: reboot
Ik had ook de reboot problemen en heb de oplossing!

Haal de extra geheugen kaart eruit! en wacht met terug plaatsen op 4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-09 13:52

steveman

Comfortabel ten onder

Geen matches
Ah, vanwege de geheugenkaart dus!

Goed te weten dat er een oplossing is, als ik het echt gillend irritant blijf vinden kan ik er dus wat aan doen.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 23:22
De reboot problemen begonnen bij mij na het installeren van het samsung 16GB SD-kaartje van hun eigen actie.
De problemen zijn nu inderdaad alweer enige tijd gestopt na het verwijderen ervan.
Gelukkig heeft het toestel zelf al 16GB geheugen, maar een iets snellere fix was fijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Ik heb geen problemen met de SD kaart (transcend 32 GB class4) maar wel met vreemde Wifi netwerken. als ik op een bepaald netwerk wil verbinden krijg ik de reboots (na een tijdje verbinding te hebben). en dan maakt het niet uit of de sd er wel of niet inzit. er zijn dus echt meerdere oorzaken te vinden.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeteSapai
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:40
Ik heb al een tijd lang (sinds begin/mid december) een Samsung 16GB-kaartje in mn phone zitten, ben ook al enige tijd (geen idee sinds wanneer) over op 2.3.6 en had eigenlijk nooit ergens last van, tot ik zo'n 3 weken geleden Dolphin HD installeerde. Sindsdien had ik (nagenoeg) elke dag wel 1 tot 4 reboots. Drie dagen geleden heb ik Dolphin verwijderd en heb sindsdien weer nergens last van. (Zonde, Dolphin is een erg prettige browser, maar dat terzijde.)
Nu denk ik niet dat iedereen die hier gepost heeft Dolphin heeft geïnstalleerd, maar als je wel bij die groep hoort, is een dolphin-uninstall wellicht (voorlopig) een oplossing.

Edit: aangezien de problemen vaak met de sd-kaart te maken hebben, is misschien ook nuttig te vermelden dat ik niets anders dan muziek op de sd-kaart zet. Daarnaast staat in Dolphin standaard de optie 'Cache on SD' (of iets dergelijks) aan. Deze 2 dingen verklaren misschien meer waarom ik resp. niet en wel last van het reboot-probleem had/heb.

[ Voor 21% gewijzigd door PeteSapai op 02-03-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ik had geen reboots. Heb een 32GB sd kaartje van Samsung erin. Zo vanuit de verpakking dus zonder format oid en hij herstart hier nu ook af en toe. Staat verder geen data op en heb die kaart ook niet nodig nog dus ik laat hem er maar een poosje uit nog.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Ik heb laatst(zie ShadyNetworker in "Het Galaxy S II topic - Deel 6") mn SDkaart eruit getrokken en Wifi bijna permanent aanstaan.
Welgeteld 1 reboot gehad in al die dagen, en dat had ook door een app kunnen komen.

Het lijkt dus aan de combi van SDkaart en wifi te liggen maar hoe dat in godsnaam kan...
Ik wacht even tot ik de ICS fw binnen heb, daarna plug ik de microSD er weer in en format ik em.
Ben benieuwd hoe het daarna gaat.
Draai momenteel op 2.3.6 XEN

[ Voor 3% gewijzigd door ShadyNetworker op 14-03-2012 03:06 ]

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Gister Android 4 geinstalleerd. Hele nacht wifi aangehad (met SD card er in) en geen reboot gehad. Voor de update had ie al lang een keer gereboot is mijn ervaring. We zijn weer blij.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb gisterochtend geupgrade naar ICS, maar kreeg gisteravond nog 1 reboot. Met wifi aan en SD-kaart gemount. Met 2.3.6 was dat garantie voor meerdere reboots per dag.

Lijkt beter dus, maar helaas toch nog een reboot.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf geen Galaxy SII maar mn zwager wel . ook hij heeft last gehad van spontane reboots en is teruggegaan naar de KPN winkel waar hij hem vandaan had.

Deze verkoper of techneut heeft voor hem een nieuwe simkaart in de Galaxy gedaan , en tot op heden heeft hij geen reboots meer gehad.
Hij heeft er een oude 2Gb micro sd in met geen class aanduiding erop (dus zal wel heel oud zijn) .
Ook werkt hij alleen met wifi , die staat dus dag en nacht aan .

Misschien voor jullie ook een oplossing , voor mn zwager was het tot op heden de oplossing. (al anderhalve week geen reboots meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:35
Ik heb zelf 2.3.5 draaien en had sporadisch last van een reboot. Nu heb ik gisteren exchange push sync geconfigureerd en sindsdien is mijn toestel al 4 keer spontaan gereboot. Het lijkt er dus op dat exchange push sync ook (extra) problemen geeft. Ik heb nog wat gezocht maar kan er verder niet zo veel over vinden. Ik ben tot nu toe enkel het volgende topic op xda tegengekomen waarin hetzelfde probleem beschreven wordt: http://forum.xda-develope...?p=18920980&postcount=103

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
brama schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:18:
Ik heb gisterochtend geupgrade naar ICS, maar kreeg gisteravond nog 1 reboot. Met wifi aan en SD-kaart gemount. Met 2.3.6 was dat garantie voor meerdere reboots per dag.

Lijkt beter dus, maar helaas toch nog een reboot.
Sindsdien geen enkele reboot meer gehad. ICS lijkt het probleem dus wel op te lossen voor degenen die de vele reboots hebben op 2.3.6.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:33
Matched: reboot, s2
Omdat mijn S2 prima draaide op 2.3.3 heb ik zo lang mogelijk gewacht met updaten. Een paar dagen geleden ben ik toch gaan updaten naar 2.3.5. Vandaag al 3x een reboot gehad terwijl ik het toestel niet gebruik.
Een ding valt me heel erg op. het ramgeheugen bij 2.3.3 gaf altijd een vrij geheugen aan van 480 tot 540.
Sinds ik op 2.3.5 draai, heb ik vlak na een herstart 240 mb vrij. Even later gaat dit naar 270 mb. Als ik daarna een paar programmas start zoals browser, agenda en zo, blijft het vrije geheugen alleen maar oplopen en zit die op 368 mb. Het groene balkje wordt dus steeds langer. Wil dit nu zeggen dat deze meting met versie 2.3.5 precies andersom werkt, vergeleken met 2.3.3 ?
Pagina: 1 2 Laatste