Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Heb hem gedownload. Kan wel zo`n intro to Flash gebruiken!
Je site ziet er ook wel kewl uit.
Adios.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Innovation beyond Imagination
Weet iemand wat er nog eventueel bij zou kunnen? Opzich vind ik het BEDENKEN van de layout nog moeilijker dan het daadwerkelijk creeëren van een site. Daarom staat er verder nog niks op. (en nee, ik heb geen gebrek aan fantasie
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Toppie!!!
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
>>Op maandag 25 juni 2001 22:56 schreef Tizzwat het volgende:
Hallo Patricia Scipionyx.
lolOp maandag 25 juni 2001 15:26 schreef Tizzwat het volgende:
Ga naar bol.com amazon.zom proxis o.i.d. en zoek daar ff op flash boeken.
Patricia Nogwat (Bosschelaar?) heeft geloof ik wel een Nederlands Flash boek geschreven..
[..]
------
Bedankt voor de complimentjes!!
(...dat deze topic nog Žs omhoog zou komen...
Binnenkort volgt een update van mŽn handleidingkje. Nu wordt er in sommige stukjes nog verwezen naar ŽE:\...Ž. Dat moet ff opgelost worden.
Ik zal het zodra ik er weer Žs tijd voor heb ff oplossen ok?
Beloofd!!
Heb je de onverkorte url van je site voor me want ik ben ook benieuwd naar je flash site.
Heb daar overheen gekeken. Tnx!Op maandag 25 juni 2001 23:49 schreef ISA? het volgende:
Als je ongeveer 1cm boven je eigen post kijkt, zie je daar de goede url in zijn sig staan
Het is iets uitgelopen...Op maandag 25 juni 2001 23:19 schreef Scipionyx het volgende:
[..]
Bedankt voor de complimentjes!!
(...dat deze topic nog Žs omhoog zou komen...)
Binnenkort volgt een update van mŽn handleidingkje. Nu wordt er in sommige stukjes nog verwezen naar ŽE:\...Ž. Dat moet ff opgelost worden.
Ik zal het zodra ik er weer Žs tijd voor heb ff oplossen ok?
Beloofd!!
Eindelijk de update!! => www.wicked-yigit.f2s.com (Layout is maar tijdelijk
Vertel ff wat je ervan vindt en wat je nog mist. Ik heb Žm niet veel aangepast. Alleen eerst verwees ie naar "E:\...", dat is nu niet meer zo, (hoop ik...
Hij is ong 1,5MB groot.
Succes ermee en ik hoop dat jullie er wat aan hebben!!
Het downloaden kan wel Žs klote gaan...
Maar hier:Op zondag 30 september 2001 11:39 schreef OzBoz het volgende:
Is bedoeld om mensen te helpen, Google.com valt ook niet onder spam. En zijn aardig wat mensen die um goed konden gebruiken.
[topic=279546/1/100]
Is die wel op slot gegooid
Dat was idd spam. Dat was mijn fout.Op zondag 30 september 2001 12:04 schreef rickmans het volgende:
[..]
Maar hier:
[topic=279546/1/100]
Is die wel op slot gegooid
Iemand de handleiding al gedownload?
Tell me wat je ervan vindt ok?
[/kickup]
Verwijderd
Het topic heet toch ook handleiding voor newbie's!!!!Op vrijdag 23 maart 2001 13:54 schreef goldfish80 het volgende:
Ik heb hem ook gedownload, maar ik vind er weinig interessants instaan. Er staat alleen maar in hoe je de instellingen erin moet zetten. En eventueel een vierkantje tekenen
link is: www.wicked-yigit.f2s.com/flash/flash.zipOp maandag 01 oktober 2001 15:06 schreef w_beens het volgende:
Bij mij werken de links niet echt kun je de goede link nog een x geven??hij zegt 'Forbidden'
of probeer anders: www.geocities.com/wicked_yigit
ik zal meteen ff naar het probleem kijken
Ik heb tot nu toe nix gehoord over mŽn handleiding...
Bevalt ie niet? Hebben jullie Žt er te druk mee?
Zou het op prijs stellen als jullie vermelden wat jullie ervan vinden...
[/kickup]
Ik ben nu nog niet bezig met flash, maar ben wel van plan om me er in te gaan verdiepen.
Eentje om te onthouden dus...
Verwijderd
Duzzzz,
Verwijderd
in mijn ogen een beetje onoverzichtelijk
ff fouten eruit
Verwijderd
Hoe heete het precies en hoe kom ik er aan?
Hans..dus.
Niet iedereen raadpleegt meteen de help van Flash. Bovendien is dit nederlands en duidelijk uitgelegd met voorbeelden (.swfŽs)en plaatjes.Op dinsdag 09 oktober 2001 23:39 schreef TJEERDOO het volgende:
sorry hoor.. maar dit alles is toch ook allemaal te vinden binnen flash ? ( F1/lessons ) Op zich is het een leuk idee, maar had er dan 1 swf file van gemaakt, in plaats van een zip met 29 bestandjes.
in mijn ogen een beetje onoverzichtelijk
edit:
ff fouten eruit
(maar misschien is het idd handiger om het in een .swf te proppen... hmmm)
* Scipionyx zal erover nadenken...
Dat ligt dan aan geocitiesOp dinsdag 09 oktober 2001 23:53 schreef Seraph het volgende:
hij download niet goed
Op verzoek zou ik Žm ff kunnen mailen...
iig bedankt voor jullie reacties!!
Of je er HTML voor moet gebruiken?Op woensdag 10 oktober 2001 00:38 schreef HansLinkSite het volgende:
Leuk, moet je er HTML voor gebruiken ?
Hoe heete het precies en hoe kom ik er aan?
Hans..dus.
Het is gewoon een .zip met daarin een .doc en .swfjes...
Als de link niet werkt kan ik Žt je eventueel toemailen.
Verwijderd
Maar om met Flash te werken bedoel ik. En waar haal ik het proggy vandaan?