Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:04
Beste mede-tweakers,

Net is mijn iPod Touch uit mijn handen gevallen. En je raad het al: barst in het scherm. Ik heb 'm nog geen twee maanden geleden gekocht bij de BCC, dus er zit nog garantie op. Maar wat kost zo'n grapje? Is het goedkoper om Apple 'm te laten repareren of een extern bureau in te schakelen?
Graag jullie advies...

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:26
iPod touches worden niet gerepareerd door Apple. Tevens ben je je garantie kwijt door de val. je kunt het best langs een telecom winkeltje die telefoons repareert. Ga uit van minimaal €90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
Ge-wel-dig. Nu kan ik dus op zoek gaan naar een extern bedrijf. Ik heb er al meerdere maar van geen van ze weet ik of ze te vertrouwen zijn. Iemand ervaringen met ISN Service of Nodefix (of een ander bedrijf)? Want ik neem aan dat ik bij de BCC niet aan hoef te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ISN service heb ik goeie ervaringen mee, ipod maandag op gestuurd, dinsdag mailtje met de offertje, akkoord gegeven en woensdag al een pakketje terug :) tevens ook nog 3 maanden garantie op de vervangen onderdelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Ik heb het gewoon zelf gedaan haha :P maar dan moet je dus wel een beetje kunnen pielen met de connectors, staan wel voldoende tutorials op youtube etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:16
Het is sowieso idioot dat Apple zelf geen iPods, iPhones repareerd. Aftersales bij Apple is echt een draak.

Ik weet dat rePod en van Lelyveld uitsluitend met originele Apple onderdelen werken (opgevraagd via de Apple Store). Misschien heb je er wat aan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
@Robin88: Dat is snel zeg :o ik ga mij daar eens in verdiepen! En leveren ze dan ook goede kwaliteit?

@Nilsepils: Computers bouwen en cd/dvd drives fixen, oké. Met mijn iPod bezig, nee. Dat gaat mij echt te ver.

@Jumpman: rePod klinkt leuk, maar is €50,00 duurder dan ISN Service en Van Leliveld heeft geen prijsopgave en de website is under construction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
Probleem is inmiddels opgelost. Verzekering dekt de iPod ^^ Ik krijg dus een gloedje nieuwe. Iemand die nog een goede case weet zodat mij dit NIET weer overkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Secondenlijm en dan aan je hand plakken ;)

Bij de Xenos hebben ze goedkope hoesjes. Ook bij de BCC zullen ze ongetwijfeld hoesjes verkopen.

Voor al uw andere vragen: [iPhone & iPod Touch] Cases, hoesjes & bescherming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
Ja, die hebben ze wel bij de BCC, maar hier zijn ze best wel bagger en lelijk, IMHO. En ik dank u zeer voor de link :-)

Pagina: 1