Coolermaster Hyper 212 EVO installatie vraag

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demazia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-06-2022
Hoi allen,

Ik ben vandaag begonnen aan het bouwen van mijn PC.
Nu heb ik een AMD phenom II x4 955 en dus de coolermaster hyper 212 evo.
Ik heb de backplate correct gemonteerd op mijn moederbord, nu wil in mijn
heatsink erop monteren en is er een gekruisd montuurtje die moet op alle 4
de hoekjes in de boutjes vallen, het probleem is dat mijn montuurtje schuin staat lijkt haast.
Zodra ik een hoekje lichtjes vast schroef, en dat doe ik kruislings uiteraard, kan het tegenover
liggende schroefje lang niet bij het boutje waar hij in hoort te vallen. De schroefjes zitten
vast met veertjes maar die lijken amper te bewegen, ik durf niet heel veel druk erop te zetten omdat
ik niet het risico wil lopen dat ik daarmee mijn cpu kapot druk.

Heeft er iemand mogelijk ervaring met het monteren van dit product die mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Kun je hier wat mee?

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demazia
Die had ik al bekeken maar het vast schroeven van het beugeltje werd niet gedetailleerd uitgelegd. Ik hebzojuist wat extra druk erop gezet en hij zit nu vast. Alleen niet heel erg diep zitten de schroevjes maar hij zit volgensmij voldoende vast. Hopen dat ik niet teveel druk heb gebruikt. We gaan het merken. Bedankt voor de reactie in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Geen idee wat voor boven armen jij hebt, maar je kan er behoorlijk wat druk op zetten hoor.
Zolang het raakvlak maar plat en verdeeld is.

Het is overigens wel handig dat wanneer je hier een vraag neerzet je ook aangeeft wat je zelf al ondernomen en of uitgezocht hebt ;)

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:05

Fordox

00101010

teveel druk kan bijna niet, mijn moederbord staat half gebogen (een soort halve bal vorm, zeer lichtelijk dat wel) precies op het punt waar ik de koeler vast heb zitten. misschien iets te strak, maar het werk perfect :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demazia
Bedankt voor de reacties, ik heb inderdaad gewoon wat extra druk gezet en hij zit nu prima vast.
Het moederbord staat op het oog ook niet eens gebogen dus gezien de reacties is het geen probleem!
Pagina: 1