Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop, advies?

Pagina: 1
Acties:
  • 323 views

• Quantro
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 22:15
Hallo,

ik heb dus de opdracht gekregen om eens even te kijken voor een nieuwe laptop,
en gelukkig zijn er niet zo heel veel verschillende :p

Ik heb dus beetje rondgekeken voor een niet al te groot budget van €300-€400.

de laptop moet in ieder geval met gemak beetje kunnen browsen terwijl je muziek zit te luisteren,
en ook geschikt zijn voor (wat oudere) games als bij voorbeeld AC II.

Ik heb beetje basiskennis over computers, maar tweaken gaat me boven de pet en zou toch al moeilijk zijn vanwege het feit dat het een laptop moet zijn...

Ik had deze laptop gevonden: MSI GX623-020NL, met hierbij een laptop uit dezelfde serie alleen mindere DDR
http://tweakers.net/productreview/16470/msi-gx623-020nl.html (url van tweakers jaja)
Zou graag willen weten of deze laptop volgens jullie een beetje geschikt is en of er nog eventuele (goedkopere) alternatieven zijn.

Als iemand een alternatief heeft graag, goedkoper is een groot pluspunt maar moet niet TE veel inleveren op de prestaties.

Alvast bedankt,

Erik

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-11 14:33
Rara, waarom zouden deze topics bestaan:
*LET OP* - Wat moet ik kopen
[NBBG Aanschaf] Basisnotebook Juni 2011
Succes met je vraag stellen in het daarvoor bestemde topic.

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-11 08:55
Die laptop die je hebt gevonden is twee jaar oud... Is er ook een shop die die nog aanbiedt?

[ Voor 4% gewijzigd door danielkraak op 19-01-2012 18:12 ]

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:33

-36-

Trust me. I'm an amateur

Voor een klein budget zijn 2e hands Thinkpads, Latitude of elitebook prettige notebooks

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-11 18:35
Ik heb zelf ook zo'n MSI game notebook gehad die volgens mij van buiten precies hetzelfde is als die ene die je zelf hebt gevonden en het zijn zeker mooie laptops als je ze nog voor een mooi prijsje kan vinden, vooral het scherm met tenminste een hoge resolutie was erg prettig. :)

Ik was in ieder geval erg tevreden met die laptop, het enige dat tegen viel was het geluid van de speakers maar de behuizing zelf is top, en een Mobility 4670 is nog best een leuk kaartje om wat spellen mee te spelen.

Maar het belangrijkste punt is dan eigenlijk hoeveel je nog moet betalen voor dit model, want de originele nieuwprijs is het natuurlijk allang niet meer waard. ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Redblader op 19-01-2012 19:09 ]

• Quantro
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 22:15
KAdrifter schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:50:
Rara, waarom zouden deze topics bestaan:
*LET OP* - Wat moet ik kopen
[NBBG Aanschaf] Basisnotebook Juni 2011
Succes met je vraag stellen in het daarvoor bestemde topic.
Sorry ik zit nog niet zo heel lang op tweakers.
danielkraak schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:55:
Die laptop die je hebt gevonden is twee jaar oud... Is er ook een shop die die nog aanbiedt?
Nee ik kan hem tweedehands van iemand overnemen.
-36- schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 19:00:
Voor een klein budget zijn 2e hands Thinkpads, Latitude of elitebook prettige notebooks
Heb je mischien een bepaald model in gedachten daarbij?

http://tweakers.net/price...z-p624g50mi.html#tab:info is dat niet iets volgens jullie? Zit wel iets boven mn budget maarja

[ Voor 24% gewijzigd door Quantro op 19-01-2012 19:40 ]

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-11 08:55
Quantro schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 19:27:
[...]

Sorry ik zit nog niet zo heel lang op tweakers.

[...]

Nee ik kan hem tweedehands van iemand overnemen.

[...]

http://tweakers.net/price...z-p624g50mi.html#tab:info is dat niet iets volgens jullie? Zit wel iets boven mn budget maarja
Daar zit niet echt een goede videokaart in en de processor is ook niet echt fantastisch.

Ik zou zelf je budget wat opkrikken en voor deze gaan bijvoorbeeld:
pricewatch: Asus X54HY-SX032V

Een tweedehands laptop zou ik niet zo snel doen.

Kijk ook eens in de best buy guides en in de laptoptopics waar je al naar verwezen was.

Verwijderd

Quantro schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 19:27:
V&A aangeboden: Lenovo ThinkPad T61p
Scherm: LG/Philips LP154WU1 15,4i S-IPS Scherm (Native Resolution: 1920x1200)
bijvoorbeeld.. accuduur zou ik wel even navragen. Als ik on budget was zou ik hem zelf kopen.

Maar losse aankoopadviestopics zijn niet meer toegestaan hier, zie het CSL beleid. Met je vraag kan je terecht in [NBBG Aanschaf] Basisnotebook Juni 2011 :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.