Toon posts:

Gamers videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik moet een goeie videokaart hebben maar ik zou niet weten welke, ik heb er geen verstand van.
Ik wil er goed mee kunnen gamen.

Wie weet er 1?

Mij budget is maximaal €160,-

Gr. Jeffry

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? door te nemen.
Als je er geen verstand van hebt is dat niet erg, lees je in en dan zul je zien dat je er ineens een stuk meer over te weten komt.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Pricewatch kan ook helpen :)
Degene die populair zijn zullen meestal ook goede prijs/kwaliteit verhouding hebben...

Klik

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Verwijderd

De reacties in je vorige, zo ongeveer identieke, topic lezen en de tips opvolgen die daar al in gegeven werden kan ook nog nuttig zijn :)

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-02 16:15
En vooral de laatste zou ik zeker nog eens doorlezen.... Want deze TS is nog erger dan je vorige.

Edmin in "Game's Spelen"

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2025
ik zou wel een 5450 aanraden daar kan je zelfs nog BF3 op ultra mee spelen op 4096 × 2048

[ Voor 5% gewijzigd door xheroxkefx op 19-01-2012 16:19 ]

-

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-02 16:14
Ik zou er een nemen met een ninja op de verpakking. Of een soldaat, of orc-achtige slayer.
Die zijn vast goed 8)7

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-02 15:09
xheroxkefx schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:18:
ik zou wel een 5450 aanraden daar kan je zelfs nog BF3 op ultra mee spelen op 4096 × 2048
Dat iemand zich niet eerst eventjes van de juiste informatie voorziet betekent toch niet dat je dan maar onzin moet gaan roepen? Kom op hoor...

De TS doet zich er goed aan de tips te volgen, via de gegeven links kan de TS was meer hulp krijgen... mits de TS uiteraard de 'regeltjes' even doorneemt.

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2025
MicGlou schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:23:
[...]

Dat iemand zich niet eerst eventjes van de juiste informatie voorziet betekent toch niet dat je dan maar onzin moet gaan roepen? Kom op hoor...

De TS doet zich er goed aan de tips te volgen, via de gegeven links kan de TS was meer hulp krijgen... mits de TS uiteraard de 'regeltjes' even doorneemt.
heb je zijn vorige topic gezien?

Edmin in "Game's Spelen"

[ Voor 5% gewijzigd door xheroxkefx op 19-01-2012 16:24 ]

-

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
xheroxkefx schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:18:
Dat slaat natuurlijk nergens op. Maak dan een topic report aan ipv dit soort onzin neer te zetten.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:34

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Gezien je historie ben je al eens op het feit gewezen dat er eigen inzet verwacht wordt alvorens je een topic opent. Dus ik zal wat mijn collega al eens eerder getyped heeft herhalen:
Edmin schreef op maandag 16 januari 2012 @ 09:35:
Beste TS,

Dit is niet de bedoeling van ons forum. Er wordt hier verwacht dat je zelf op zoek gaat naar antwoorden en hier met specifieke probelemen komt. Eigen inzet is verplicht! Lees Het algemeen beleid voor meer informatie over onze policy en hoe we omgaan met dit soort aankoopvragen.
Ergens geen verstand van hebben is geen excuus om maar je vraag neer te plempen. Wij verwachten hier dat je je inzet om het te snappen. Als je daarbij ergens tegenaan loopt en/of niet uit komt, dan pas een topic opent waarin je gerichte vragen stelt. Op een gerichte vraag is namelijk een gericht antwoord te geven.
Ik, en anderen met mij, willen je best helpen, maar het is hier gèèn helpdesk!

En voor degenen die hier flauwe opmerkingen maken: maak even een momentje vrij om straks je PM te lezen...

[ Voor 21% gewijzigd door Ultraman op 19-01-2012 16:29 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.