help G15 + Kortingsbon Logitech, wat te kopen, muis? Overzicht Laatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antares
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-08 09:10
Hey, (ben nieuw hier, maar dit is volgens mij we de goede sectie ;) )

Ik heb dus vroeger een G7 muis gehad, die door hardware kapot is gegaan en heb van Logitech een G9 gekregen. Nu heb ik een paar jaar geleden een G15 toetsenbord gekocht, waar ik relatief tevreden van ben, maar de toetsjes rondom het LCD display zijn volgens mij zich gaan zetten.

over de 4 toetsjes onder het lcd-schermpje:
Als ik op de 3e toets druk, drukt ie precies ook ineens op de 4e toets. als ik op de 4e toets druk, idem voor de 3e... En ik moet wat meer 'kracht' zetten erachter. Ik heb ooit er ook eens een energy drink erover gesmorst en nu zit die gaming key (langs links) en verlichtings key (langs rechts) vast.. niet echt vast, maar je moet zeer veel kracht erop zetten...
Hierover heb ik dus Logitech gecontacteerd, en ze kunnen het product niet terugnemen omdat dit uit garantie is (wat ik flauwekul vind bij hardware fouten van die knopjes rondom LCD scherm). Ze bieden me wel een kortingsbon aan van 50% maar wat zou ik er het beste mee kopen?

De dagdagelijkse knopjes werken. enkel de specialere fucntieknopjes zijn een beetje om zeep, maar ze werken nog wel!

Mijn G9 muis vind ik erg niet-ergonomisch maar ze werkt nog wel perfect...

Wat zou ik met deze kortingsbon dan doen? mijn producten werken dus nog wel... maar ik zou precies een betere muis willen die beter in me hand ligt en lieft ineens ook draadloos is, waarmee je goed kan gamen (kan dit goed met en draadloze muis?) en ineens ook welke? (of een ander product?) want hoelang kan iets meegaan is ook mooi meegenomen

mvg, Alain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je het bij logitech wilt houden : http://twk.rs/c8j/gM
zat reviews te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de Microsoft Sidewinder X8 Heerlijke muis.
Hiervoor had ik de Sidewinder X5, daar is ook niks verkeerds aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd topic weer dit:

De TS heeft al een paar jaar een bep toetsenbord en heeft er in het verleden ook al eens energydrink over gemorst.

Nu hapert het toetsenbord en vind die het gek dat deze "hardwarefouten" niet meer onder de garantie vallen . .

Note:
Ik neem aan dat de kortingsbon alleen besteed kan worden op de Logitech site. Dat houdt dan in dat de werkelijke korting feitelijk maar 25% is ipv 50%. De siteprijzen van Logitech-shop en goedkope winkels verschilt nl nogal.

Als je het toetsenbord open maakt kun je het misschien schoonmaken (en smeren) zodat het weer gewoon werkt.