Toon posts:

Nikon eos 600 of eos 550

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Wil beginnen met iets meer dan vakantiekiekjes maken, maar weet nu echt niet meer wat nu de meest geschikte camera is voor mij?? Wil wat natuur/portret gaan doen. Niet meer dan zo'n € 700,-- voor uit geven. Wie heeft het verlossende antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:56

Pixeltje

Woo-woohoo!

Hoi, en welkom op GoT :)

Zoals je wellicht begrijpt ben je niet de enige die tegen dit probleem oploopt, en daarom is er een apart topic voor gemaakt, zoek dat even op in de lijst met fotografie fora There you are; [starters] Ik wil een dSLR / ILC, wat nu? Deel 6

Je vindt hier heel veel informatie in de startpost, met uitleg over alle termen, formaten, instellingen etc, daarnaast vindt je in dat topic ook een vragenlijstje wat je in kunt vullen, dan weten de anderen meteen waar je naar op zoek bent.

Natuurlijk mag je nieuwe topics openen, maar het is wel de bedoeling dat je daarvóór even de search gebruikt om te kijken of iemand anders als eens iets geschreven heeft over het onderwerp, dat scheelt heel veel losse topics waarin hetzelfde gezegd/gevraagd wordt. Als je besluit om een eigen topic te openen wordt er wel van je verwacht dat je wat meer informatie verstrekt dan "Wil wat natuur/portret gaan doen" ;)

Lees je even in bij het andere topic waar ik naar link, daar vindt je waarschijnlijk al heel veel informatie die je helpt om een goede keuze te maken :)

[ Voor 74% gewijzigd door Pixeltje op 19-01-2012 11:23 ]

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-10 22:49
Daar heb ik eigenlijk niets meer aan toe te voegen :)

Dit topic is gesloten.