Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Javascript CSS styling op Resolutie

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views

• leroydev
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-11 11:28
Hallo Tweakers,

Ik heb een probleem,
Ik heb een aantal scripts op internet geprobeerd en aangepast om voor elke resolutie een aparte styling te maken.
Nu heb ik dus een script wat volgens mij in theorie hoort te werken, maar ik krijg hem niet aan de praat.
Dit is het script:

var winW = 0, winH = 0;

if (parseInt(navigator.appVersion)>3) {
if (navigator.appName=="Netscape") {
winW = window.innerWidth-16;
winH = window.innerHeight-16;
}
if (navigator.appName.indexOf("Microsoft")!=-1) {
winW = document.body.offsetWidth;
winH = document.body.offsetHeight;
}
}
if (winW == 1920 && winH == 1080){
document.write('<link rel="stylesheet" type="text/css" href="1920x1080.css">');
}
else if (winW == 1366 && winH == 768){
document.write('<link rel="stylesheet" type="text/css" href="1366x768.css">');
}
else if (winW == 1280 && winH == 1024){
document.write('<link rel="stylesheet" type="text/css" href="1280x1024.css">');
}
else if (winW == 1280 && winH == 768){
document.write('<link rel="stylesheet" type="text/css" href="1280x768.css">');
}
else if (winW == 1024 && winH == 768){
document.write('<link rel="stylesheet" type="text/css" href="1024x768.css">');
}

Zou iemand mij a.u.b. hiermee kunnen helpen?
Ik heb al geprobeert hem gewoon in mijn HTML document te zetten met <script type="text/javascript" src="LINK NAAR SCRIPT"></script>
En ik heb ook al geprobeert het gewoon zo neer te zetten in mijn HTML: <script type="text/javascript">HET SCRIPT</script>

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
We doen hier niet aan Kan iemand even...?, hebben een stukje over Help, mijn script werkt niet (goed) en verwachten dat je relevante(!) delen(!) code tussen code tags plaatst en dat je zelf debugged (Debuggen: Hoe doe ik dat?). On top of all that verwachten we hier ook nog een klein beetje basiskennis; controleren of een script goed laadt bijvoorbeeld kun je prima controleren door in (bijv) Firebug/IE F12 Dev.tools/Chrome Dev.tools/Safari Dev.tools/Opera Dragonfly te kijken of je een HTTP 200 terugkrijgt.

Het makkelijkst is 't als je eens begint de Quickstart te hanteren bij 't openen van een topic; dan gaat er al veel minder mis.

Doe jezelf een lol en dump sowieso deze bagger die je gevonden hebt; komt dat van een pagina uit 1970? :X :+

[ Voor 52% gewijzigd door RobIII op 19-01-2012 01:13 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Om maar even door het slotje heen te posten: sowieso wil je heden ten dage geen aparte stylesheet meer per resolutie. Een fatsoenlijk design doet het op elke resolutie. Google eens op responsive design.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Het was even zoeken, maar ik heb 'm weer: document.write is a jerk. Eerste 10 minuten effe kijken ;) :Y) Preciezer: vanaf een minuut of 8:55 wordt het interessant. Slides staan hier.

[ Voor 24% gewijzigd door RobIII op 19-01-2012 01:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.