Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Android] T.net app bugs

Pagina: 1
Acties:

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 06:40
Mede-auteurs:
  • Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42

Inspector

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:36

koku

Dit topic is alleen bedoeld voor het melden van bugs in de Tweakers app op Android. Dit topic is niet bedoeld voor feature-requests. Voor feature-requests kun je hier terecht. Overige niet-gerelateerde posts zullen worden verwijderd

Om een bug te melden dien je eerst te controleren of je de meest recente versie van de app hebt. Dit doe je zeer eenvoudig door de app op te zoeken in de market ;) (Android Market: Tweakers.net). Momenteel zitten we op versie 1.7.4

Vergeet niet dat als de app crasht, je een crashreport ook stuurt.

Om het overzichtelijk te houden vragen wij je om bugs op de volgende manier te rapporten:

Telefoon:
Androidversie (ook custom rom):
Steps to reproduce:

[ Voor 23% gewijzigd door koku op 17-04-2012 10:01 ]

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-11 16:16
Volgens mij een bug (had volgens mij het gedrag niet in de vorige versie)

Bij het bladeren in een review begint de pagina niet bovenaan, maar blijft op de (naar beneden gescrollde) positie staan. Vooral te merken als je een hele lange pagina hebt, en de volgende pagina een korte.

Telefoon: HTC Sensation
Android: 4.0.3
Rom: Insert Coin 4.2.3 (ICS)

Steps to reproduce:
1) Open de What happended in Vegas review.
2) Ga naar pagina 2
3) Scroll helemaal naar beneden.
4) Ga naar pagina 3
5) Constateer dat je helemaal onderaan staat met een hele hoop witruimte erboven.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• koku

koku

Tnet Devver
Topicstarter
Dat zat ook al in de vorige versies, maar is wel een bug waar ik me ook al eens aan heb gestoord.
Heb net even gekeken en het maar meteen aangepast :). Ook het laadbalkje ontbrak, die is nu ook aanwezig.
Dit zal waarschijnlijk met de volgende release meekomen, maar wanneer dat zal zijn is nog onbekend.

[ Voor 22% gewijzigd door koku op 19-01-2012 22:45 ]

• Puc van S.
Kijk dat is nog eens snel!

Nog een gevonden trouwens, in een meerpagina review zorgt de backknop (van de telefoon, niet de app) ervoor dat de tabjes bovenin niet meer geselecteerd zijn.

Telefoon: HTC Sensation
Android: 4.0.3
Rom: Insert Coin 4.2.3 (ICS)

Steps to reproduce:
1) Open de What happended in Vegas review.
2) Navigeer naar pagina 1
3) Ga naar de volgende pagina
4) Druk op de backtoets (van de telefoon, niet van de app)
5) Zie bovenin dat het tabje Artikel niet meer geselecteerd is.

• Misha
Ik zie het. Thanks voor het melden!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 16:13

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Na de laatste update kreeg ik na het starten van de app de melding dat deze niet meer op de telefoon geïnstalleerd was. Deïnstalleren en opnieuw installeren bleek een oplossing maar ik wilde het toch even melden.

HTC Wildfire
Android 2.2.1

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• koku

koku

Tnet Devver
Topicstarter
Waarschijnlijk werkte de app zelf wel, maar de al eerder bestaande 'snelkoppeling' niet meer.

• Xaverius
  • Laatst online: 14-11 16:13

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Misschien, maar vanuit "Alle applicaties" kon ik hem ook niet starten. Of is dat ook een snelkoppeling?

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:53
Inloggen in de app werkt niet (meer). Hij geeft continu de melding 'Je inlog gegevens zijn onjuist.'

Telefoon: HTC Desire (orrigineel)
Androidversie: Stock 2.2.2 (2.29.405.14)
App versie: 1.7.2 (25 januari 2012)

Steps to reproduce:
* Start de app
* Open via het menu de settings
* Selecteer 'login gegevens'
* Vul in de popup de de correcte gegevens in

Expected: De app geeft aan dat de gegevens correct zijn.
Actual: De app geeft aan de de gegevens incorrect zijn (Je inlog gegevens zijn onjuist.)

Uiteraard het ik de gegevens gedubbelchecked. Het is wel mogelijk om met de browser van m'n mobiel op de tweakers.net website in te loggen. Het lijkt dus niet op een incompatibility tussen het Android keyboard en mijn wachtwoord.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

• Misha
Hmmm, ik kan ook niet meer inloggen

Thanks voor de melding!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-11 12:57
Bij mij is het zo dat berichten niet worden weergegeven totdat ik via het menu naar de index ga en daar 'alles' kies. Doe ik dat niet, dan blijft het scherm op 'laden' staan. Ik meen me te herinneren dat toen ik de app net had geïnstalleerd, de nieuwsberichten meteen verschenen.

Xperia Mini Pro
Android versie 2.3.4

Steps to reproduce: App openen

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• kikker916
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-11 17:02
Hey,

Bij mij is de applicatie (Android) uit de market verdwenen,
op de website is hij nog te vinden, maar krijg hierbij 'dit programma is niet geschikt voor jouw apparaat'.

heb 1.6 zonder problemen gedaait sinds 1.7 is mijn telefoon 'incompatible?'

Ik gebruik een GT540 Android 2.1.

• Puc van S.
kikker916 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 22:41:
Hey,

Bij mij is de applicatie (Android) uit de market verdwenen,
op de website is hij nog te vinden, maar krijg hierbij 'dit programma is niet geschikt voor jouw apparaat'.

heb 1.6 zonder problemen gedaait sinds 1.7 is mijn telefoon 'incompatible?'

Ik gebruik een GT540 Android 2.1.
plan: Development-round-up - Iteratie #11
Het is nu mogelijk om de app naar je sd-kaart te kopiëren. Hiervoor is wel de minimaal vereiste Android-versie opgehoogd naar 2.2.

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-11 18:53
Peenutzz schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:07:
Bij mij is het zo dat berichten niet worden weergegeven totdat ik via het menu naar de index ga en daar 'alles' kies. Doe ik dat niet, dan blijft het scherm op 'laden' staan. Ik meen me te herinneren dat toen ik de app net had geïnstalleerd, de nieuwsberichten meteen verschenen.

Xperia Mini Pro
Android versie 2.3.4

Steps to reproduce: App openen
Hier heb ik sinds de laatste update van de app ook praktisch iedere keer last van, voor de update geheel niet.

Telefoon: Samsung Galaxy S
Androidversie (ook custom rom): 2.3.6
Steps to reproduce: App starten, het eerste scherm met nieuwsberichten blijft nu eeuwig laden. Als workaround de 'back' button gebruiken en 'alles' aanklikken.
Maakt trouwens niet uit of ik via wireless of via mobiel (KPN) verbonden ben met Internet.

Tevens heb ik sinds ongeveer een week 'last' van niet werkende reclames in de app. Bijvoorbeeld in het nieuwsoverzicht wordt in plaats van de ad de tekst 'bad answer from origin server' getoond. Af en toe laden de reclames wel goed in.

Android app bad answer

edit:
ff een plaatje erbij

[ Voor 8% gewijzigd door Brainstorm op 08-02-2012 23:12 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Misha
Ik heb gezien dat de newslisting niet in 1 keer laadt, en ook de bug met de advertentie

Thanks voor het melden

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Niet kunnen inloggen op mijn account, en begin pagina word zelden geladen. 3G activiteit is nul

Sony Ericsson Xperia Arc
Android nr: 2.3.4

Johann Sebastian Bach

• Misha
We hebben vandaag een update in de market gezet met wat minor bug fixes. 1.7.3 is waiting for you :)

@ Nivida_intel: kun je updaten naar de meest recente versie, via de app manager je gegevens verwijderen en het vervolgens nogmaals proberen?

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

I do.

Gedaan en toegevoegd. Het werkt dus

[ Voor 90% gewijzigd door J.S. Bach op 14-02-2012 16:32 . Reden: Het werkt nu ]

Johann Sebastian Bach

• Snowin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 23:08
Sinds kort kan ik geen reacties meer plaatsen met de T.net app. Als ik de inlog gegevens invult krijg ik een melding dat de login gegegevens onjuist zijn. Ik heb net de laatste versie gedownload en geupdate. Alle gegevens en cache gewist en zelfs nieuw paswoord aangemaakt. Inloggen op website werkt wel, maar niet in de app.

Telefoon: HTC Desire
Android 2.2.2
Standaard HTC Sense.

Reproduce: Shut down app, Open app, login > return gegevens onjuist.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb hier last van dat de app geen nieuws laad. Als ik daarna de app afsluit en binnen 10 á 20 seconden opnieuw opstart, dan krijg ik wel de nieuwsberichten te zien. Dit is zowel op Wifi als 3G.

Toestel: HTC Desire Z
Android 2.3.5
HTC Sense - Standard ROM

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:51
Als ik in een review naar de laatste pagina navigeer met de next-knop van de app dan disabled de next-knop bij de laatste pagina zoals het hoort. Ga ik echter terug met de back-knop van de telefoon zelf dan blijft de next-knop disabled.

Toestel: SGS 2
Android 2.3.3 (standaard TouchWiz-skin)

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-11 12:29

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Yorin schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:42:
Ik heb hier last van dat de app geen nieuws laad. Als ik daarna de app afsluit en binnen 10 á 20 seconden opnieuw opstart, dan krijg ik wel de nieuwsberichten te zien. Dit is zowel op Wifi als 3G.

Toestel: HTC Desire Z
Android 2.3.5
HTC Sense - Standard ROM
Sinds de laatste update heb ik hier ook last van. Als ik de app open komt het nieuwsoverzicht scherm in beeld, maar blijft hij laden, als ik een stapje terug ga en op de knop 'Alles' klik, worden de items wel ingeladen. Het valt me ook op dat de netwerk icoontje de eerste keer op 3g blijft hangen (zonder activiteit) en de tweede keer schiet hij direct in het H-icoontje, met activiteit.

Overigens weet ik niet of het door de laatste versie van tweakers.net komt of omdat ik laatst een android firmware upgrade heb gedaan.

Toesten: Samsung Galaxy S
Android: 2.3.6
Standaard ROM.

• Misha
Guys,

Het probleem met het ophalen van de nieuwsberichten tijdens het opstarten is groter dan ik had gedacht. We willen dit gaan oplossen. Kan iedereen die dit leest en een soortgelijk probleem ondervindt dit melden? En als het kan ook een inschatting wanneer het ongeveer had plaatsgevonden (na welke update bijv). Dat gaat ons helpen om het snel op te lossen

Edit: we releasen vandaag trouwens ook een update, maar dat betreft dus niet de fix voor deze bug

[ Voor 12% gewijzigd door Misha op 16-04-2012 13:26 ]

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:19
Niet zozeer een bug denk ik, maar toch wel een vage functionaliteit.

Wanneer ik de app opstart krijg ik gelijk het nieuws (ook al is hem in de 'index' (het officiële, rode beginscherm) afsluit met de home-knop). Normaal is de index toch het beginpunt?

*Wanneer ik op de nieuws pagina op de back-knop duw, lijkt hij opnieuw nieuws te laden/refreshen (laad-cirkel + "Laden..." string). Als ik dan nogmaals op de back-knop duw gaat hij terug naar de index. (lijkt mij ook logisch). Nogmaals op de back-knop duwend, krijg ik weer het nieuws en begint het proces weer bij het begin*.

Op zich niets kwalijks, maar toch lichtelijk vreemd gedrag.

HTC Wildfire - Android 2.2.1
Tweakers.net App versie 1.7.3 (nu even aan het updaten, maar de change-log van de nieuwe versie beschrijft niets over dit gedrag)

Edit: ik had toch eerst moeten updaten voor het posten 8)7 Het probleem blijkt namelijk toch gefixt te zijn, mijn excuses.Nieuwe versie gaat van Nieuws (alles) netjes terug naar index en vandaar sluit ie hem dan ook netjes af. Bij openen gaat hij wel automatisch naar Nieuws, in plaats van de index. Maar dat zal wel met reden zijn gedaan?

Edit #2: Misschien even de topic start aanpassen met het nieuwe versie nummer. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door ThinkCreative op 16-04-2012 16:43 ]

• Misha
Dat is niet een bug. Dat is zo ooit besloten bij design

Op de roadmap staat nog een algehele revisie van de navigatie, daar wordt ook dat punt in meegenomen

Dat 2e vind ik erg vreemd klinken. Met nieuwspagina bedoel je de pagina waarop je een artikel leest, of zit je dan op de lijst met nieuwsartikelen?

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:19
Met nieuws bedoel ik inderdaad de lijst met all artikelen en index is het rode schermpje met de knoppen naar alles/core/pricewatch e.d.

Maar het lijkt erop dat het 'reloaden' is gefixt in 1.7.4 of het moet nog naar voren komen bij langdurig gebruik. Bij het drukken op de back-knop in de index sluit hij netjes de app af en bij het drukken op de home-knop en het openen van de app daarna opent hij weer op de pagina, waarop hij was afgesloten. :)

[ Voor 27% gewijzigd door ThinkCreative op 16-04-2012 17:10 ]

• Inspector
ThinkCreative schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:07:
Met nieuws bedoel ik inderdaad de lijst met all artikelen en index is het rode schermpje met de knoppen naar alles/core/pricewatch e.d.

Maar het lijkt erop dat het 'reloaden' is gefixt in 1.7.4 of het moet nog naar voren komen bij langdurig gebruik. Bij het drukken op de back-knop in de index sluit hij netjes de app af en bij het drukken op de home-knop en het openen van de app daarna opent hij weer op de pagina, waarop hij was afgesloten. :)
Het reloaden is nog niet gefixed in 1.7.4. echter is in onze dev versie de bug momenteel verholpen. Dus bij de volgende update zul je hier van verlost zijn ;)

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Het laden probleempje... Zojuist om 17.15 had ik dit weer. Versie 1.7.4. gisteren met dezelfde versie en dezelfde tijd geen probleem. Het lijkt inderdaad willekeurig.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• Inspector
Bastien schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:22:
Het laden probleempje... Zojuist om 17.15 had ik dit weer. Versie 1.7.4. gisteren met dezelfde versie en dezelfde tijd geen probleem. Het lijkt inderdaad willekeurig.
Zie mijn vorige comment, opgelost in de development versie en zal spoedig gereleased worden.

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-11 08:28
Mij valt op dat de search-knop niet mooi in de balk wegvalt. Op een ander screenshot in dit topic zie je het ook:

Android app bad answer

Het gaat dan om het witte randje om de knop heen. Ik meen mij te herinneren dat ik het anders heb gezien. Ik gebruik overigens een HTC Desire met CM7.1.

[ Voor 5% gewijzigd door Hmmbob op 20-04-2012 21:39 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Inspector schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:10:
[...]

Zie mijn vorige comment, opgelost in de development versie en zal spoedig gereleased worden.
Meh, mijn excuses... forum lezen op een smartphone is soms niet zo makkelijk. Mooi dat het verholpen is :)

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:23
De T.net app crashed op mijn Desire HD met Android 4.0.4. bij het openen van sommige artikelen.

Het valt mij op dat de app crashed bij het bekijken van artikelen met filmpjes. De ene keer crashed de app volledig, waarbij je een melding krijgt "Tweakers.net is gestopt". De andere keer valt de app terug naar zijn splash screen en krijg je het hoofdmenu voorgeschoteld.

De artikelen waarbij het mij vandaag opviel:

- nieuws: Asus brengt nieuwe N-laptops eind mei in Nederland uit
- nieuws: Touché laat objecten aanrakingen onderscheiden

Meer mensen hier last van? :)

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11 21:16
Nog een dingetje dat me opviel: Het openen van links in een nieuwsbericht wordt in de app zelf gedaan. Dit is zeer irritant aangezien je de functionaliteit van de browser mist zoals een degelijke zoom functie, etc.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
MuddyMagical schreef op zondag 06 mei 2012 @ 12:24:
Nog een dingetje dat me opviel: Het openen van links in een nieuwsbericht wordt in de app zelf gedaan. Dit is zeer irritant aangezien je de functionaliteit van de browser mist zoals een degelijke zoom functie, etc.
Zelfde met plaatjes, die opent hij in een inbrowser achtig ding.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Hmmbob
Ja, daar heb ik mij ook al aan geïrriteerd inderdaad. Het is, in mijn ogen, ook niet nodig om dat in-app te doen. Liever niet :)

• Misha
BounceCloud schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:14:
De T.net app crashed op mijn Desire HD met Android 4.0.4. bij het openen van sommige artikelen.

Het valt mij op dat de app crashed bij het bekijken van artikelen met filmpjes. De ene keer crashed de app volledig, waarbij je een melding krijgt "Tweakers.net is gestopt". De andere keer valt de app terug naar zijn splash screen en krijg je het hoofdmenu voorgeschoteld.

De artikelen waarbij het mij vandaag opviel:

- nieuws: Asus brengt nieuwe N-laptops eind mei in Nederland uit
- nieuws: Touché laat objecten aanrakingen onderscheiden

Meer mensen hier last van? :)
Kun je ff mailen op misha@tweakers.net? Ik heb dat zelf nooit gehad op ICS...

Verder wat betreft het openen van dingen: dat is geen bug, dat is ooit zo by design gekozen. Zodra we weer capaciteit over hebben bij development voor de verdere ontwikkeling van de apps zal ik er eens naar kijken

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11 21:16
Misha schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:41:
[...]
Verder wat betreft het openen van dingen: dat is geen bug, dat is ooit zo by design gekozen. Zodra we weer capaciteit over hebben bij development voor de verdere ontwikkeling van de apps zal ik er eens naar kijken
Begrijpelijk dat dit niet gelijk kan worden gewijzigd, maar ik wil toch zeggen dat ik het apart vind dat dit by design is gekozen. De app is geen browser en mist daardoor veel functionaliteit.

Ik zie er naar uit als dit is gefixt! :)

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Zoals hierboven al beschreven werd, is het niet erg fijn dat links en plaatjes in de app zelf openen.
Gisteren zat ik bijv het bericht over de scheurtjes in de Galaxy S3 te lezen. In dat bericht wordt verwezen naar een topic op GOT. Helaas kan je na het klikken op de link niet horizontaal scrollen in de pagina, dus de meeste tekst en de geposte foto's zijn niet normaal te bekijken.
Ook de plaatjes die bij het nieuwsitem over Office 2013 horen, zijn nauwelijks normaal te bekijken omdat er niet gezoomd kan worden.

Nog een dingetje dat me opviel is dat ik sinds mijn Galaxy Nexus op Android 4.1.1 (stock ROM) draait de spellingscontrole allemaal rode strepen onder de namen van mensen zet die reageren op een nieuwsitem.
Teksten in de berichten worden niet door de spellingscontrole opgepakt. Zie screenshot.
Afbeeldingslocatie: http://www.gerritsen.mobi/pics/Screenshot1.png

Ik gebruik overigens versie 1.7.5

[ Voor 4% gewijzigd door Paling1 op 17-07-2012 09:40 ]

• GM-Firebird
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-06-2023
Sinds de laatste update van de tweakers android app kan ik (en vele anderen) geen video's meer bekijken, heb wel geluid maar geen beeld. Zelfs als ik op de terug knop druk, gaat het geluid gewoon door. Jammer genoeg staan bij de video's ook geen links meer als alternatief. Op de android Google playstore komt dit probleem veelvuldig ter sprake en ook dat er voor tablets geen landscape mode aanwezig is. Ik begrijp niet dat ik hier op het tweakers forum niets over deze problemen lees en de android Google playstore er vol mee staat. Hopelijk komt er een spoedige oplossing voor dit probleem.

@Misha: Ik heb een asus transformer TF 101 met android 4.0.3 en niet ge-root . (ook nooit ge-root geweest)

[ Voor 8% gewijzigd door GM-Firebird op 04-12-2012 13:16 ]

• Misha
Welke Androidversie draai je en heb je roottoegang?

• GM-Firebird
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-06-2023
Sinds de laatste update van de tweakers android app kan ik (en vele anderen) geen video's meer bekijken, heb wel geluid maar geen beeld. Zelfs als ik op de terug knop druk, gaat het geluid gewoon door. Jammer genoeg staan bij de video's ook geen links meer als alternatief. Op de android Google playstore komt dit probleem veelvuldig ter sprake en ook dat er voor tablets geen landscape mode aanwezig is. Ik begrijp niet dat ik hier op het tweakers forum niets over deze problemen lees en de android Google playstore er vol mee staat. Hopelijk komt er een spoedige oplossing voor dit probleem.

@Misha: Ik heb een asus transformer TF 101 met android 4.0.3 en niet ge-root . (ook nooit ge-root geweest)

[ Voor 73% gewijzigd door GM-Firebird op 04-12-2012 13:19 ]

• Underground75
  • Laatst online: 08:08
Misha schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:40:
Hmmm, ik kan ook niet meer inloggen

Thanks voor de melding!
Is dit probleem weer terug?
Inloggen op de PC lukt zonder problemen, op mijn S2 lukt het niet, heb hem pas.

Android versie: 4.0.4
Tweakers versie 1.7.6

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik kan ook niet inloggen op de app;

telefoon: HTC One X
Android Versie: 4.2.1 (Jellybean 4.2.1 for Endeavoru AOSP build)
Steps to reproduce:
1) open app
2) probeer in te loggen :P

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Misha
Hmm, thanks voor de meldingen. Ik zal er morgen ff naar kijken!

@ Undertaker, welk device heb je en heb je root?

• Misha
Guys, het klopt inderdaad dat we niet meer kunnen inloggen. Het probleem heeft zowel iOS als Android.

Tevens laadt de Pricewatch op het moment niet helemaal lekker op Android. Tickets voor aangemaakt. Thanks voor het melden!

• Misha
Ik kan weer inloggen. Mijn collega's ook. Hebben jullie er nog last van?

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:20

Super_ik

haklust!

Ik kan ook weer inloggen op iOS

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Misha
Mooi :) Het probleem met de Pricewatch is ook opgelost

• Underground75
Misha schreef op zondag 13 januari 2013 @ 16:43:
Hmm, thanks voor de meldingen. Ik zal er morgen ff naar kijken!

@ Undertaker, welk device heb je en heb je root?
Samsung Galaxy S2, geen root

Ik kan nog steeds niet inloggen op Android

• Misha
Hmm, zo te zien gaat het nu niet meer. Ook laadt het niet alle artikelen in de app. Heb je dat ook?

• Misha
Ik kan ondertussen weer inloggen en de artikelen laden ook allemaal weer. Heb je het nog steeds Undertaker?

• Hmmbob
Om even een oude T7 bugreport over de app aan te halen:
Groentenboer schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 08:26:
Bestemming: Tweakers Android app
URL: -
De omschrijving & steps to reproduce: De hoofdpagina van de Android app volgt (nog) niet de nieuwe categorieindeling van Tweakers. Zie plaatje hieronder
Je browserversie: Appversie 1.7.6
Door jou gebruikte plug-ins: -
Besturingssysteem: Android 4.0.4

Directe link naar plaatje: https://www.dropbox.com/s...e/2012-10-20_08-22-32.png
Bijv "Tablets & Telefoons" ipv "Mobile" etc etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Hmmbob op 29-01-2013 09:15 ]

• Underground75
Misha schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:36:
Ik kan ondertussen weer inloggen en de artikelen laden ook allemaal weer. Heb je het nog steeds Undertaker?
Ik kan nog steeds niet inloggen, hij blijft aangeven dat de gegevens niet juist zijn.

• Xander1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik kan ook niet inloggen in de app.

Device: Samsung Galaxy Nexus
Ge-root: ja (ivm Titanium en Adaway)

• Misha
Binnenkort gooien we er een update uit waarmee dit hopelijk voorgoed verleden tijd is :)
Pagina: 1