Beste medetweakers,
ik heb een vraag..
Ik ben op zoek naar een stukje software waarmee ik bepaalde applicaties naar een 2e scherm kan clonen..
Ik weet dat ik het hele bureaublad kan clonen, maar dat is niet de bedoeling..
Waar ik heb voor nodig heb:
Ik heb een HTPC met een 7" touchscreen.. Voor de volumeregeling gebruik ik het programma: 3RVX. Dit is een apple achtig volume osd dat wordt getoond wanneer je het volume aanpast.. In deze applicatie dien je aan te geven op welk scherm je het OSD wilt tonen. Op monitor 1 (TV) of op monitor 2 (7" scherm)
3RVX:
Ik zou echter willen dat hij ze op beide schermen toont..
Ik heb me rot gezocht maar kan niks geschikts vinden.. Ik had gehoopt dat dit met bijvoorbeeld ultramon wel zou lukken, maar kon het niet voor elkaar krijgen..
Iemand suggesties?
Ik gebruik Windows 7 ultimate x64 SP1..
ik heb een vraag..
Ik ben op zoek naar een stukje software waarmee ik bepaalde applicaties naar een 2e scherm kan clonen..
Ik weet dat ik het hele bureaublad kan clonen, maar dat is niet de bedoeling..
Waar ik heb voor nodig heb:
Ik heb een HTPC met een 7" touchscreen.. Voor de volumeregeling gebruik ik het programma: 3RVX. Dit is een apple achtig volume osd dat wordt getoond wanneer je het volume aanpast.. In deze applicatie dien je aan te geven op welk scherm je het OSD wilt tonen. Op monitor 1 (TV) of op monitor 2 (7" scherm)
3RVX:
Ik zou echter willen dat hij ze op beide schermen toont..
Ik heb me rot gezocht maar kan niks geschikts vinden.. Ik had gehoopt dat dit met bijvoorbeeld ultramon wel zou lukken, maar kon het niet voor elkaar krijgen..
Iemand suggesties?
Ik gebruik Windows 7 ultimate x64 SP1..
[ Voor 4% gewijzigd door powermarcel10 op 17-01-2012 17:20 ]