Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ActionScript] Wat is er mis met mijn onResize() code?

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Topicstarter
Ik heb een roterende achtergrond. Een plaatje. Deze moet gewoon roteren, en zo groot gescaled zijn dat je niet de randen ziet, maar niet gek veel meer. Pythagoras ofzo. Zelfde verhaal als de stage geresized wordt. Maar dan flipt de boel.

Hij begint altijd goed, maar om de <oneven getal> resizes is alles weg en om de <even getal> resizes is alles weer goed of te groot.

Ik zie het niet meer omdat ik er te lang naar loop te staren, of ik ben gewoon erg dom bezig. Hier is jullie kans om mij advies te geven en/of mij uit te lachen!

onResize() wordt de eerste keer dat de achtergrond getekend wordt aangeroepen, en vervolgens na elke resize. Het lijkt me allemaal logisch maar dat is het klaarblijkelijk niet. :P De functie staat onderaan, maar ik heb voor de volledigheid de hele klasse hier neergezet:

*knip*

[ Voor 65% gewijzigd door MueR op 17-01-2012 14:38 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:02

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Sando schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:17:
Hier is jullie kans om mij advies te geven
Het enige advies wat ik je kan geven is het lezen van Devschuur® Beleid - Help, mijn script werkt niet (goed) en de quickstart. Het dumpen van 130 regels code is nooit nodig, je kan het probleem vast terugbrengen naar een bepaald deel van je code. Daarbij is het ook niet de bedoeling dat wij maar gaan zoeken wat er mogelijk fout gaat. Foutmeldingen en dergelijke zijn enorm handig om te hebben.

Open gerust een nieuw topic, in het juiste forum, met bovenstaande in gedachten.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.