Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Help!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.961 views

• MegaMovies
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 18-08-2012
Beste mensen,

Ik ben ten einde raad. Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb laatst een high-end systeem gekocht voor EUR 2000. Volgens de verkoper was het een geweldige PC. Ik moest hem alleen nog wel in elkaar zetten. Nou, ik heb redelijk veel ervaring met computers, dus ik dacht dat ik het wel zou kunnen. Ik begon met me voorbereiden. Ik zocht veel informatie en heb aardig wat filmpje gekeken op youtube. Deze bijvoorbeeld:

http://www.youtube.com/wa...QaNg77Iao&feature=related

Ik dacht dus dat ik er klaar voor was, ik ging aan de slag. Ik begon natuurlijk met de processor. Dat is voQlgens het filmpje hierboven het handigst om te doen. Dus ik pak de processor uit, ik leg het op de plaats waar het hoort. Hij gaat er een beetje moeilijk in, maar uiteindelijk lukt het met een hamer. De processor zit dus… Nu natuurlijk nog de koeler. De koeler is niet heel moeilijk om er op te doen, dus ik leg de koeler op de processor en doe wat plakband om het moederbord zodat hij goed blijft zitten. Zo die zit!

De processor-koeler

Nu was ik van plan het RAM erin te doen. Ik was natuurlijk niet van plan RAM-plaatjes te gebruiken, dat is veel te duur. Daarom heb ik natuurlijk gewoon de HDD aangesloten op de RAM- gleuf. Dit werkte met heel wat plakband ook prima. Die zat dus, ik had 80 GB RAM in combinatie met een AMD xp 2100 processor, tot nu een MONSTER PC dus. Ik was tevreden. Op naar het volgende onderdeel. We schieten al op

Het RAM