Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 09:48
Hallo allemaal,

Ik heb hier een Aerocool Xpredator kast met een naar eigen zeggen aardig groot raam in. Nu wordt dit raam vanzelfsprekend na verloop van tijd stoffig en dat is niet mooi als het belicht wordt door 2 ccfl balkjes. Hoe kan ik dit het beste schoonmaken zonder dat ik vegen achterlaat of mijn PC beschadig? Heet dit raam trouwens plexiglas of gewoon plastic (of iets anders)?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijkant er even uithalen en (katoenen) doekje pakken, Glassex doet wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 09:48
Bedankt voor het advies! Dat spul is echt magisch :P Het blinkt weer als nieuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zei toch dat het wonderen deed? :P
No thnx, graag gedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 22:34

Nox

Noxiuz

Geboortedatum is '96. Dan moet je vast nog bij je ouders wonen. Je moeder had geen goed advies?

Wat dat betreft doet alles wel wonderen maar je ma heeft vast de beste oplossing :)

Alles van wc-papier tot glassex had voldaan.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-08 19:21
Ook al kan je beter een theedoek gebruiken in plaats van wc-papier of keukenpapier, omdat dat ook nog wel eens krassen kan veroorzaken. Mijn opticien adviseert om vooral níet mijn bril met wc-papier schoon te maken omdat dat krassen veroorzaakt, en dat is glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

DEiE schreef op zondag 15 januari 2012 @ 09:35:
Ook al kan je beter een theedoek gebruiken in plaats van wc-papier of keukenpapier, omdat dat ook nog wel eens krassen kan veroorzaken. Mijn opticien adviseert om vooral níet mijn bril met wc-papier schoon te maken omdat dat krassen veroorzaakt, en dat is glas.
Zei noot, brillen glazen zijn over het algemeen ook van kunstof, is goedkoper, lichter en breekvaster :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
heuveltje schreef op zondag 15 januari 2012 @ 09:40:
[...]

Zei noot, brillen glazen zijn over het algemeen ook van kunstof, is goedkoper, lichter en breekvaster :)
En gevoeliger voor krassen dan glas! Iedere opticien zegt dat omdat zakdoekjes van houtvezels zijn gemaakt, net zoals alle papier, en die vezels krassen in kunststof.

Maar idd: glassex doet wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightmare76
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-10-2024
Maar gaat glassex op den duur niet invreten op plexi? meen het ergens gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

DEiE schreef op zondag 15 januari 2012 @ 09:35:
Inderdaad. Logisch ook, daar het een houtproduct is. Nooit schoonmaken met papier op glas(soorten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 16:39
en toch wordt vaak aangeraden je voorruit van de auto met krantenpapier school te maken / af te drogen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ja,tegen strepen.
Maargoed, denk dat de TS zijn antwoord wel heeft, en de rest zal toch offtopic zijn. dus slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.