"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Het maakt niet uit wat voor PCI-e versie je videokaart nu heeft; als je moederbord 16x ondersteunt is het prima. Iets volledigere specs zijn wel handig om een goede keus te maken.
Eventueel kan je op www.gpureview.com je huidige kaart vergelijken met alternatieven, al zie ik de 315 er zo niet bij staan
Is dat niet toevallig een onboard kaart?
edit: nee dus, ik zag hem wel op de site van nvidia.
Eventueel kan je op www.gpureview.com je huidige kaart vergelijken met alternatieven, al zie ik de 315 er zo niet bij staan
edit: nee dus, ik zag hem wel op de site van nvidia.
[ Voor 16% gewijzigd door gwystyl op 16-01-2012 15:36 ]
http://www.nvidia.com/object/product_geforce_315_us.html
Zo te zien niet. Maar ik zal als ik thuis ben de specs erbij posten. En ja het is een obscure budget kaart
Zo te zien niet. Maar ik zal als ik thuis ben de specs erbij posten. En ja het is een obscure budget kaart
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Als je op zoek gaat naar een nieuwe kaart, neem dan heir eens een kijkje: **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?
+1TERW_DAN schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:37:
Als je op zoek gaat naar een nieuwe kaart, neem dan heir eens een kijkje: **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?
En waarschijnlijk zal de voeding en/of de CPU ook enige aandacht behoeven; als je er een videokaart van 150W TDP in zet, heb je kans dat de gemiddelde HP gewoon niets meer doet.
Dus ja, post later even je specs (middels edit in je startpost) en hopelijk kan het linkje van TERW_DAN in ieder geval een duidelijker beeld scheppen waar je naar op zoek bent.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
pricewatch: HP Pavilion G5130
Dit is de PC.
Helaas kan ik nog geen Mobo info of iets dergelijks vinden (Erg vroeg voor mij
)
Dit is de PC.
Helaas kan ik nog geen Mobo info of iets dergelijks vinden (Erg vroeg voor mij
lanerios schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 07:51:
pricewatch: HP Pavilion G5130
Dit is de PC.
Helaas kan ik nog geen Mobo info of iets dergelijks vinden (Erg vroeg voor mij)
Oftewel; als je amper iets van PC's weet, advies is om de PC aan een vriendje te geven, deze open te schroeven, kijken of er een andere PSU in kan en dan pas bedenken of je een nieuwe videokaart wil kopen.
Eerlijk gezegd: stop geen geld in deze PC en koop gewoon een nieuwe zoals voorgesteld in de BBG; kost je waarschijnlijk minder aan upgrades & kopzorgen voor deze HP.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Was ik al van plan max, ik had alleen de hoop dat ik dit nog eenegzins kon uitbreiden
Dan maar op naar de nieuwe AMD cores, en voor het eerst in mijn leven een ATI kaart.
Bedankt voor de hulp.
Bedankt voor de hulp.
Pagina: 1