evoertuig overal -1 gemod...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Solowheel-demonstratie showt eenvoudige Segway

In dit topic zit iemand 'evoertuig' continu op -1 te modden. Blijkbaar omdat men vermoed dat 'evoertuig' iemand is die deze dingen verkoopt. Account is blijkbaar inderdaad voor deze thread aangemaakt...

MAAR: De reacties zijn gewoon netjes, on-topic en informatief, en maken géén stiekeme reclame. Er is dus absoluut geen reden voor iedere reactie een -1 te geven.

Ik heb er nu al een heleboel boosts voor gebruikt om dit te corrigeren... Ik vermoed dat de -1's van één persoon afkomen. Misschien dat die even om uitleg gevraagd kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:56

Herman

FP ProMod
Vluchtig alle reacties van user 'evoertuig' doorgenomen, en ik kom inderdaad geen ongewenst gedrag tegen. Nergens wordt gelinkt naar bijvoorbeeld verkooppunten, dus commercieel belang kan ik nergens herkennen.

Daarom lijkt mij inderdaad ook dat de reacties regulier gemodereerd kunnen worden. Dus dan zijn die vele -1 moderaties inderdaad onterecht. Overigens worden die door meer dan één user gegeven. Zodadelijk zal ik deze users even doorlichten :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:16

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het is alleen wel een kloon van iemand die wel aan het spammen was, maar ik heb geen tijd om dat op te pakken...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:43:
Het is alleen wel een kloon van iemand die wel aan het spammen was, maar ik heb geen tijd om dat op te pakken...
Betekent een kloon niet dat ze allemaal op -2 moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:16

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Nee, een kloon mod jij hetzelfde als ieder ander.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.