🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Schopje PW
Ik zet hem niet naar LD, omdat dat inderdaad bewust niet mogelijk gemaakt. Het werd als storend ervaren dat mensen hun advertentie uitschakelden en weer inschakelden om weer eens bovenaan te komen. Dat soort 'omhoogbellen' willen we hier dus juist tegengaan
Ik zet hem niet naar LD, omdat dat inderdaad bewust niet mogelijk gemaakt. Het werd als storend ervaren dat mensen hun advertentie uitschakelden en weer inschakelden om weer eens bovenaan te komen. Dat soort 'omhoogbellen' willen we hier dus juist tegengaan
Optie om hem actief te maken pas na een maand actief maken?
Ik zou nu de advertentie dus nogmaals moeten maken (plaatjes ed) wat op deze manier handiger kan lijkt me.
En ik bedoel niet om contact boven aan te staan. Maar in dit geval is het een heractivering.
Ik zou nu de advertentie dus nogmaals moeten maken (plaatjes ed) wat op deze manier handiger kan lijkt me.
En ik bedoel niet om contact boven aan te staan. Maar in dit geval is het een heractivering.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik zet 'm wel door naar LD maar zeg er tegelijk bij dat deze in de lagere regionen van de prio lijst komt. Verder heb ik je topictitel even aangepast.
PW-> LD
PW-> LD
Dat is af te vangen door 'eerste datum online' in de database apart op te slaan. Dit kan dan maar 1 keer een waarde krijgen. Dit is ook geopperd als oplossing voor Vraag & aanbod probleemVerwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:10:
Schopje PW
Intentionally left blank
De oplossing hiervoor is om de advertentie op "gereserveerd" te zetten zodra je een potentiele koper hebt. Mocht de koop niet doorgaan dan kan je hem weer op "nieuw" zetten. Als je hem op "verkocht" zet is het einde oefening helaas, heractivatie is dan (momenteel) nog niet mogelijk. Daar gaan we wel naar kijken.Sc0rPi0N schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:31:
Misschien is hij al vaker gesteld maar ik loop tegen het punt aan dat ik een advertentie die ik eerder heb gemaakt weer opnieuw wil activeren.
De reden is dat de koper (familie) afziet van de koop. Graag zou ik dus mijn advertentie weer (opnieuw) willen activeren.
Ik kan de status dus niet meer aanpassen. Zie het als op MP de optie omhoogbellen, alleen dan voor inactieve ads.
Het is dus niet zozeer een technisch probleem, als meer een procedureel probleem (goed gebruik maken vand de mogelijkheden van V&A)
[ Voor 7% gewijzigd door Microkid op 23-01-2012 00:13 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Pagina: 1