Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag & aanbod probleem

Pagina: 1
Acties:

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 19:17
Beste Dev,

Afgelopen dinsdag heb ik een DM van tweakers.net ontvangen (geautomatiseerd neem ik aan). Het betrof vier vraag en aanbod advertenties van mij, welke ik al in september had aangemaakt, maar nog maar recent had gepubliceerd.
Nu heb ik gereageerd op de DM, maar ik denk niet dat die ergens aan komt?
Bij deze dus de vraag of iemand er naar zou willen kijken.
De DM link voor mij is: http://gathering.tweakers...m_discussion/555093/69431
Misschien hebben jullie hier wat aan; de DM zelf en mijn reactie op de DM:
Beste kipusoep,

Je advertentie op Tweakers.net is op 'vervallen' gezet omdat de maximale zichbaarheidsperiode van twee maanden verstreken is. De advertentie stond namelijk sinds woensdag 14 september op Vraag & Aanbod. Je hebt de mogelijkheid om eenmalig de advertentie te reactiveren. Hiermee is de advertentie opnieuw twee maanden zichtbaar. Dit kun je doen door de volgende pagina te openen: http://tweakers.net/aanbod/reactivateAd/357035

Met vriendelijke groet,

Tweakers.net
Beste,

Deze advertentie (en de andere 3 die ook inactief zijn gemaakt) heb ik gisteren pas gepubliceerd. Ik had ze al wel een tijdje geleden aangemaakt, maar het zou er toch juist om moeten gaan wanneer je ze publiceert in mijn ogen?
Teven lukt het mij niet de advertenties te her-activeren: "Deze advertentie komt niet in aanmerking voor reactivatie. Mogelijk is de advertentie nog actief, of is de advertentie te oud."

Groet
Ik hoop dat ik dit inderdaad hier kwijt kan.

Mvg. Stefan Kip

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Nu heb ik gereageerd op de DM, maar ik denk niet dat die ergens aan komt?
Het 'Tweakers.net' account is voor DM's eigenlijk alleen een verstuur-account; DM's van dat account zouden feitelijk geen reactie-mogelijkheid mogen hebben (er is ook niemand die dat ooit leest) - dat is dus in ieder geval een bug welke ik meteen even zal fixen (in de toekomst zullen we dit waarschijnlijk beter via de notificaties kunnen laten lopen).

Ook ben ik het met je eens dat de eerste publicatie de maatstaf zou moeten zijn voor de tijdsbepaling (en ook voor de reactivatie). Dat klinkt dus ook als een bug cq tekortkoming, maar dat zouden we wat dieper moeten onderzoeken.

Intentionally left blank

• plofkip
Goed om te horen :)
Weet je toevallig ook waarom ik de advertenties niet kan re-activeren d.m.v. de gegeven link?
Zou toch fijn zijn als ik ze weer kan activeren in plaats van opnieuw aanmaken.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

kipusoep schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:09:
Goed om te horen :)
Weet je toevallig ook waarom ik de advertenties niet kan re-activeren d.m.v. de gegeven link?
Zou toch fijn zijn als ik ze weer kan activeren in plaats van opnieuw aanmaken.
Omdat re-activeren ook alleen maar kan voor advertenties die niet ouder zijn dan 2 1/2 maand, maar ook hier weer naar de insert-datum wordt gekeken en niet naar de eerste online datum.

Intentionally left blank

• plofkip
Oké. Ik neem dus aan dat de enige optie die ik heb de advertenties opnieuw aanmaken is?

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

kipusoep schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:39:
Oké. Ik neem dus aan dat de enige optie die ik heb de advertenties opnieuw aanmaken is?
Ja, op dit moment helaas wel. Ik heb hier intern een ticket voor aangemaakt maar kan niet zeggen wanneer eea gefixed zal zijn.

Intentionally left blank

Pagina: 1