Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:05
Mede-auteur:
  • Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

Afbeeldingslocatie: http://temp.servervangerard.nl/forum/doublee/meet_banner.jpg

Locatie, tijdstip en datum zijn bekend! Zie Muthas in "Double Exposure - Meet en Greet (mét Mandy) - 03/03 -Utrecht"

Introductie
Eindelijk, daar is hij dan, een topic voor een officiële Double Exposure meet!

Zoals je misschien wel weet hebben we als Tweakers.net community een geweldig resultaat neergezet met de Double Exposure : Canon vs Nikon video. Door de advertenties die Youtube koppelde aan onze video hebben we er zelfs wat geld mee verdient. Zoals afgesproken gaat dat geld naar een gezellig meet (en greet met Mandy). Helaas mag ik van Google/Youtube niet vertellen wat we precies hebben verdiend, maar als we uitgaan van de 33 man die aan het project hebben meegewerkt dan kan ik zeggen dat we per persoon een budget van 16 euro hebben ;) Om dit moment van schrijven is er helaas nog geen geld van Youtube binnen. Zolang het geld er niet is, is alles voor eigen rekening.

Maar dit het is geen meet voor alleen de crew-leden, maar juist ook voor alle andere Tweaker-nerds die hebben bijgedragen aan onze viral video, op wat voor manier dan ook. We willen er gewoon een gezellig dag van maken! Onder het genot van een drank en hapje bespreken we natuurlijk hoe we Mandy in het volgende deel gaan neerzetten; deze keer naakt in bed? Onder het bureau van een moderator?

Bij deze wil ik nogmaals de mods bedanken voor hun steun en inzet. Daarom wil ik de Fotografie-moderators bij deze nog een keer uitnodigen voor deze gezellig meet!

Budget
De crewleden (iedereen die in de credits staan) hebben dus een budget van pakweg 16 euro. Alles daarboven is voor eigen rekening. Tweakers die gezellig mee komen eten/drinken, maar die niet actief hebben meegeholpen moeten dus helaas alles zelf betalen. Dit mag geen probleem zijn, want bij iedere normale meet is alles voor eigen rekening.

Locatie en Datum
Florin Utrecht. Voor route informatie zie: http://www.florinutrecht.nl/florin/default.asp?id=1563

We spreken rond 18:00 uur af, uiteraard wachten we met eten wel even zoveel mogelijk tot iedereen aanwezig is. Voor het geval je daar als eerste aankomt, ik heb gereserveerd op naam jvdgeest Johan de Boer.

Belangrijk: als je komt, of van plan bent te komen, mail dan even je naam, nickname en 06 naar MeetMetEen@sletjevangerard.nl

Klik hier om je aan te melden

Overzicht

Afbeeldingslocatie: http://www.meeting-manager.nl/1098/days.png
Wanneer gaan we uit eten?

Afbeeldingslocatie: http://www.meeting-manager.nl/1098/location.png
Waar gaan we uit eten?

Wat gaan we doen
Naast elkaar dronken voeren en volstoppen met ongezonde snacks, bespreken we natuurlijk ook het vervolg van onze viral video. Aangezien de meeste mensen een echte foto-nerd zijn is het natuurlijk logisch dat er camera’s meegenomen worden. Mocht je Mandy op een opwindende manier willen fotograferen of met JvdGeest z’n overstap naar Canon willen bespreken, dan is dat natuurlijk geen probleem. Zolang het maar gezellig is! Schroom dus niet om je uber-vette fotogear mee te nemen zodat je als echte nerd onderling objectieven kan wisselen etc. *zucht*

Ik ben crewlid maar wil/kan niet komen
Als je als crewlid niet kan komen dan gaat “jouw budget” naar de rest van de groep, want zomaar geld overmaken gaat het niet worden. Als niemand dus op komt dagen dan kunnen Marten, Johan en ik heeeeel luxe uit eten :)

Kan ik met iemand meerijden
Het regelen van vervoer moeten jullie onderling even regelen, net zoals dat bij iedere andere meet gebeurt.

Afbeeldingslocatie: http://temp.servervangerard.nl/forum/doublee/meet_info.jpg

Hier komt te staan welke datum en locatie het uiteindelijk is geworden. Daarnaast komt hier ook de tijd, naam van het restaurant etc etc.

Datum : 3 maart 2012
Plaats : Utrecht
Restaurant : n.n.b.
Tijd : Ergens rond/na etenstijd ;) :

* Ik heb toestemming gekregen van Mandy om flauwe grapjes over haar te maken. Ik verwacht van de rest dat je wel op een volwassen manier met Mandy omgaat

* Klik hier om je aan te melden

* Banner fotografie door : Gutteguttegut

[ Voor 12% gewijzigd door GerardHenninger op 28-02-2012 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Leuk :)
Ik ga even mn agenda erbij halen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ingevuld :).
Een en ander is natuurlijk wel iets afhankelijk van klanten en afspraken, maar voorlopig heb ik veel van die dagen wel tijd.
Anders zal ik het op tijd aanpassen.

Erg mooi dat er een budget is om dit gepast af te sluiten na een succesvolle actie, nog 1x nalullen over de dag en de mogelijkheden voor een nieuw concept.

Gerard heeft de moderators uitgenodigd en dat waardeer ik zeker. Ik ga mijn best doen om ook aanwezig te zijn.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:07
voor mij geen problemo om 3 mensen mee te nemen waar we dan ook heengaan, mochten er dus mensen zonder vervoer zitten straks en bij mij in de buurt wonen schroom niet om te dmen.

Edit : Alles vanaf Alkmaar eo is voor mij het makkelijkst om mensen mee te nemen ;) mits het op de route is kan er natuurlijk een stukje omgereden worden.

[ Voor 30% gewijzigd door AjDuLion op 15-01-2012 13:50 ]

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Toch gaaf dat we het hele project op deze manier kunnen afsluiten. Ingevuld. :) Voorlopig kan ik alle data nog, maar misschien dat daar nog verandering inkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

Daar zijn we bij!

Kan ook weer vervoer regelen en dan kunnen mensen meerijden.

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Gaat leuk worden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Dus eerst gaan we meeten, en dan een lesbofilm opnemen "Greet met Mandy"?

[ Voor 6% gewijzigd door dodge_911 op 15-01-2012 15:22 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-06 00:50
Jazeker! Gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-06 18:58
En natuurlijk zijn we van de partij Het liefst op een vrijdag, voor de zaterdagen moet ik vrij vragen dus dat zou in maart kunnen, mits we er optijd uit zijn.

Ik heb er zin in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:40
Tof, even de agenda opsnorren!

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 12:58

Stoney3K

Flatsehats!

Misschien is het ook even handig om te weten waar iedereen van de crew uithangt, zodat we van daaruit een centrale locatie kunnen prikken. Voordat iemand erover denkt om te gaan eten in Leeuwarden of Maastricht ;)

Overigens ga ik graag voor de fun (en dus op eigen kosten) mee.

[ Voor 13% gewijzigd door Stoney3K op 15-01-2012 20:37 ]

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

Ik denk dat het uiteindelijk toch iets van Utrecht of Amsterdam gaat worden (zoals ook in de keuzes staat), we hebben namelijk mensen uit Groningen en België.

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Daarnaast is er bji de producers ook een lijst met alle locaties van crewleden bekent :) Ik mag toch aannemen dat GH daar echt wel rekening mee heeft gehouden bij het kiezen van de steden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-06 22:58
Ik rij met Angel mee als dat ok is. oftewel ik ben er bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:40
Ik denk dat ik deze keer met de trein ga, of rusman moet voor BOB willen spelen. ;)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubencs
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 22:19
Ook maar weer aangemeld, wil het slotstuk niet missen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:12
Ik heb er niks mee te maken gehad, maar een meet lijkt me wel leuk :)

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
dodge_911 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 15:22:
Dus eerst gaan we meeten, en dan een lesbofilm opnemen "Greet met Mandy"?
Lesbo? Ieuw! Vrouwen die met elkaar zoenen. Bah!
Stoney3K schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:36:
Misschien is het ook even handig om te weten waar iedereen van de crew uithangt, zodat we van daaruit een centrale locatie kunnen prikken. Voordat iemand erover denkt om te gaan eten in Leeuwarden of Maastricht ;)

Overigens ga ik graag voor de fun (en dus op eigen kosten) mee.
Als je die paar gekke boeren (ik noem geen namen Johan/Martijn/Nomad) in de omgeving van Groningen wegdenkt dat komt meer dan 80% uit de randstad :) Leeuwarden en Maastricht behoren trouwens niet tot de keuzes ;)
Zandpad schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:21:
Daarnaast is er bji de producers ook een lijst met alle locaties van crewleden bekent :) Ik mag toch aannemen dat GH daar echt wel rekening mee heeft gehouden bij het kiezen van de steden.
Inderdaad, ik heb een Google Maps-ding waarin staat aangegeven waar de crew woont. De meerderheid komt uit de randstad, vandaar de optie "Scheveningen". Maar voor de rest is Utrecht misschien makkelijker. Amsterdam zit er als optie bij omdat we daar alles hebben opgenomen (oeh, sentiment) en omdat het daar gezellig schijnt te zijn (ik vind het maar een vieze rotstad... sorry).
Xcalibur schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:00:
Ik heb er niks mee te maken gehad, maar een meet lijkt me wel leuk :)
Gezellig! Kom je dan om Mandy of om een van de mods aan te raken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:42

Chiron

Moderator Discord
angel00008 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:49:
voor mij geen problemo om 3 mensen mee te nemen waar we dan ook heengaan, mochten er dus mensen zonder vervoer zitten straks en bij mij in de buurt wonen schroom niet om te dmen.

Edit : Alles vanaf Alkmaar eo is voor mij het makkelijkst om mensen mee te nemen ;) mits het op de route is kan er natuurlijk een stukje omgereden worden.
Mits ik kan op de betreffende datum hou ik me aanbevolen ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
GerardHenninger schreef op maandag 16 januari 2012 @ 00:10:

Gezellig! Kom je dan om Mandy of om een van de mods aan te raken? :P
Eigenlijk gewoon voor jou natuurlijk! O+
Maar ik zeg wel dat ik voor Mandy kom :P

Lijkt me wel leuk om aan een vervolg mee te werken als dat er gaat komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Aangemeld :)

Even afhankelijk van de lokatie maar als ik met de auto ga (vanuit Voorburg/Den Haag) kan er meegereden worden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244769

Ik zal er nog wat over nadenken. Is wel erg gaaf om te horen hoe jullie bepaalde dingen hebben gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:17

Spockz

Live and Let Live

Ik heb mij ook aangemeld. Op uitnodiging van Angel ;) De ? zijn omdat ik waarschijnlijk nog laat een wedstrijd heb en het nog niet duidelijk is hoe laat we zullen meeten. :)

[ Voor 53% gewijzigd door Spockz op 16-01-2012 11:52 ]

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leevmeister
  • Laatst online: 20:48

Leevmeister

Analoge fotografie gek

Heb me ook aangemeld. Helaas zullen de vrijdagen waarschijnlijk niet lukken met mij in verband met school.
Heb wel eind februari/begin maart nog vakantie, maar weet niet meer wanneer dat nou exact was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:20
Aangemeld! _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412737

GerardHenninger schreef op maandag 16 januari 2012 @ 00:10:
Inderdaad, ik heb een Google Maps-ding waarin staat aangegeven waar de crew woont. De meerderheid komt uit de randstad, vandaar de optie "Scheveningen". Maar voor de rest is Utrecht misschien makkelijker. Amsterdam zit er als optie bij omdat we daar alles hebben opgenomen (oeh, sentiment) en omdat het daar gezellig schijnt te zijn (ik vind het maar een vieze rotstad... sorry).
Hé! Amsterdam is geen vieze rotstad! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06 20:26
Ben benieuwd! Zeker ook naar de gesprekken voor een vervolg die er zeker zullen zijn. Ben helaas/gelukkig wel op wintersport dus ben benieuwd of het daar omheen gepland word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Ziet er naar uit dat een groot deel van de crew er weer bij zal zijn. Leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik ga uiteraard ook proberen om erbij te zijn, leuk dat er ook aan ons gedacht wordt. Deze waardering wil ik niet onopgemerkt laten natuurlijk.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Allemaal avonden die op werkdagen vallen :'( Ik ben maar voor de vrijdagen gegaan... dat is nog wel te doen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-05 13:58
Net zoals Leevmeister zegt eind februari/begin maart vakantie. Even kijken wanneer dat is want dan ben ik er misschien niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244769

Voor mij hangt de tijd er ook grotendeels vanaf. Ik kan zaterdag wel gewoon de hele dag, vrijdag is wel mogelijk in amsterdam na 7 ofzo en utrecht gaat me waarschijnlijk niet lukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leevmeister

Leevmeister

Analoge fotografie gek

Servertje schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:47:
Net zoals Leevmeister zegt eind februari/begin maart vakantie. Even kijken wanneer dat is want dan ben ik er misschien niet :(
Ja daarom vond ik al gek dat jij alle dagen had ingevuld, want hoe wil je in godsnaam vrij gaan krijgen op een vrijdag waar ik gewoon school heb.
Want zal deze meet 's avond worden of al in de middag? Indien 's avonds pas, dan kan ik ook gewoon op vrijdag btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-06 11:45
Zou opzich wel willen komen, alleen heb ik geen flauw idee wanneer ik wel of niet zou kunnen.

Ik ga mijn agenda maar eens doorspitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Leevmeister schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:41:
[...]

Ja daarom vond ik al gek dat jij alle dagen had ingevuld, want hoe wil je in godsnaam vrij gaan krijgen op een vrijdag waar ik gewoon school heb.
Want zal deze meet 's avond worden of al in de middag? Indien 's avonds pas, dan kan ik ook gewoon op vrijdag btw ;)
Zal ergens in de avond zijn zodat alle scholieren/9-17 arbeiders ook de mogelijkheid hebben om langs te komen :) Niet iedereen heeft zo'n flexibele baas als ik, dus daar houden we natuurlijk rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
25 februari kan ik helaas niet meer, ben alleen de logingegevens kwijt om het aan te passen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
JvdGeest schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:35:
25 februari kan ik helaas niet meer, ben alleen de logingegevens kwijt om het aan te passen :o
Ga je zo ook om met de TR's/reacties van de gebruikers hier? :P Zal het straks even aanpassen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOTheMaTriXM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11-2023
Lijkt me gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
Aangemeld, wanneer worden de beslissingen genomen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Ik hoop snel, het is denk wel fijn voor iedereen als er een datum vaststaat :) 3 maart lijkt vooralsnog het beste uit te komen voor de hele groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
JvdGeest schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:22:
Ik hoop snel, het is denk wel fijn voor iedereen als er een datum vaststaat :) 3 maart lijkt vooralsnog het beste uit te komen voor de hele groep.
Done :) OP is ook aangepast.

Het wordt dus 3 maart ergens in Utrecht. Aangezien ik niet bekend ben in Utrecht (ik vind het maar een saaie stad, teveel studenten, te weinig leuke locaties om te stappen) moeten we met z'n alleen even een geschikte locatie vinden. De teller staat nu op 28 personen, maar ik gok dat er nog wel wat mensen bijkomen. Daar moet vervolgens weer 25% vanaf (een kwart van de nerds wordt op het laatste moment zenuwachtig voor hun ontmoeting met Mandy en haakt af).

Aanmelden kan dus nog steeds, alleen staat de datum + plaats nu wel vast.

Dus komt u maar met die geweldige uitgaanstips! Mij maakt het niet uit, we doen het voor jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:38
Titelfix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Ernstig... Is Mandy algemeen f*pvoer ofzo? En ze doet er nog doodleuk aan mee. Kom aan nerds get a life... :F Ik heb me aangemeld voor het volgende deel van DE maar in dit soort ongein ga ik echt niet mee. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06 20:26
ManiacsHouse schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:18:
Ernstig... Is Mandy algemeen f*pvoer ofzo? En ze doet er nog doodleuk aan mee. Kom aan nerds get a life... :F Ik heb me aangemeld voor het volgende deel van DE maar in dit soort ongein ga ik echt niet mee. ;(
Dat is dan ook helemaal aan jou, laat andere mensen gewoon grapjes maken over iets en mandy snapt het allemaal prima hoor. Net zoals de mensen die er grapjes over maken. No problem lijkt mij. Het is maar hoeveel aandacht je er aan wilt geven. Het was gewoon een grappige situatie omdat mandy het enige meisje aanwezig was op de set. Oké eigenlijk 2e.

Ontopic:
Helaas kan ik er niet bij zijn. Veel succes allemaal en geniet maar even extra van mijn bijdrage dan, haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
GerardHenninger schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:42:
[...]

Dus komt u maar met die geweldige uitgaanstips! Mij maakt het niet uit, we doen het voor jullie.
Genoeg te doen. Met de NOS- meet waar ik bij was (is al een paar jaar terug) zijn we in Kafee België geweest. Beetje klein, maar heerlijke Belgische bieren. Voor goedkoop pub grub en Guinness kun je ook naar O'Connell's, een Ierse pub, gaan. Groot genoeg om iedereen in te huisvesten, al zal het waarschijnlijk wel druk zijn op zaterdagavond, dus misschien afhuren. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Jaap-Jan schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:34:
[...]
Genoeg te doen. Met de NOS- meet waar ik bij was (is al een paar jaar terug) zijn we in Kafee België geweest. Beetje klein, maar heerlijke Belgische bieren. Voor goedkoop pub grub en Guinness kun je ook naar O'Connell's, een Ierse pub, gaan. Groot genoeg om iedereen in te huisvesten, al zal het waarschijnlijk wel druk zijn op zaterdagavond, dus misschien afhuren. :)
Bah bier! Dat is voor echte mannen en dat ben ik niet. Maar kan je daar ook eten? Lijkt me wel gezellig als we ons maagje kunnen vullen met iets anders dan bier/alcohol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Dan zouden we eerder naar Mick O' Connel kunnen gaan, een Irish Pub die ook nog eens fatsoenlijk eten serveert. Of Florin, waar het eten en drinken ook goed en betaalbaar is. Of Popocatepetl waar we ons te barsten kunnen vreten met Mexicaans spul... Ik heb bij alledrie de tenten goeie ervaringen.

Ze zijn allemaal makkelijk bereikbaar voor OV, auto is iets moeilijker. En er zijn best nog een paar andere tentjes waar hetzelfde geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84159

Mick O'Connel is een aanrader inderdaad, ook goed voor grotere gezelschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intel_478
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-05 09:12
Aangezien ik graag met deel 2 mee doe, wil ik wel gezellig een vorkje mee prikken om kennis te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
29 inschrijvingen tot nu toe, netjes. Hopelijk nog wat meer, inschrijven kan nog altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-06 10:48
intel_478 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:56:
Aangezien ik graag met deel 2 mee doe, wil ik wel gezellig een vorkje mee prikken om kennis te maken.
Zou om dezelfde reden ook wel willen komen, maar heb dat weekend een bruiloft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Toevallig al een precieze lokatie in Utrecht gekozen en een tijdstip waar we verzamelen?

De Stairway to Heaven kunnen we eventueel ook nog overwegen als een lokatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Ik moet die dag om 1330 spelen in Woerden dus dan moet ik 1800+ wel halen. Dus ik ben er bij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
het is de laatste tijd wel stil hier..

Ik ben verder niet bekend in utrecht dus ik kan ook geen gelegenheid noemen waar we naar toe zouden kunnen gaan, maar misschien dat sommige andere mensen nog wel meer weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

De Florin en Stairway to Heaven zijn leuke plekjes, net zoals Mick O'Connells. Verder zijn er wel een heleboel leuke cafetjes om te drinken. Als we willen kunnen we ook naar King Arthur of Café Olivier. En zo zijn er nog wel een paar. ;)

edit: Café Olivier is erg lekker, maar moeten we wel vroeg van te voren boeken voor zoveel man gok ik. Is misschien ook een beetje aan het duurdere spectrum voor studenten.

[ Voor 27% gewijzigd door Spockz op 11-02-2012 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Lieve mensen, we moeten echt even een locatie bepalen :) Jullie willen allemaal Utrecht, maar ik heb geen idee wat er te beleven valt in die ku.... euh.. studentenstad. Wie regelt er iets leuks?

Daarnaast is er nog geen geld binnen, ook leuk :S
Methode    Elektronische overboeking
Naam begunstigde    Gerard Henninger
Deze betaling wordt verzonden vóór 5 maart als er geen blokkeringen voor uw account zijn ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Wat ik zo lees zijn de volgende tentjes, gesorteerd op prijs van laag naar hoog:
  • Mick O'Connells
  • De Florin
  • Stairway to Heaven
Ik hoop dat het geld snel binnenkomt, anders moeten we even kijken naar een oplossing :)

We kunnen misschien wel weer een Google Maps opzetten voor vervoer.

[ Voor 12% gewijzigd door Nordlys op 18-02-2012 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
Aangezien ik geen flauw idee heb laat ik het graag aan jullie over....
Waarbij "jullie" dus iemand is die wel een idee heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
ik vind alles prima maar heb geen idee wat er in Utrecht leuk is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
In Utrecht moeten toch genoeg leuke zaakjes zijn? Waar zijn de studenten onder ons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Zandpad: zie mijn post van een paar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Café Olivier is denk ik nét iets te prijzig :)

Hier nog wat recensies van de andere tenten:

http://maps.google.nl/map...l&cid=4126023329697859973
http://maps.google.nl/map...l&cid=4829817163112115734
http://maps.google.nl/map...l&cid=4999295879549605034

Suggesties/voorkeuren zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Spockz schreef op zondag 19 februari 2012 @ 19:32:
Zandpad: zie mijn post van een paar terug.
Goede keuzes! Mijn voorkeur is Florin! Word aan alle kanten in mijn omgeving aangeraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bpLu7fnzPSIlevWzploADHjc/full.jpg

Menukaart is hier te bekijken:
http://www.florinutrecht.nl/florin/default.asp?id=1559

Er kan gereserveerd worden voor 100 personen, dus dat komt wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Kerels, waarom zoeken we een bar waar we ook kunnen eten? Waarom niet gewoon naar een pizzaria en DAN door naar de bar?

Ik weet wel een leuk pizza tentje aan/onder de oude gracht, al denk ik dat buiten zitten toch wat fris is deze tijd van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
citruspers schreef op zondag 19 februari 2012 @ 22:44:
Kerels, waarom zoeken we een bar waar we ook kunnen eten? Waarom niet gewoon naar een pizzaria en DAN door naar de bar?

Ik weet wel een leuk pizza tentje aan/onder de oude gracht, al denk ik dat buiten zitten toch wat fris is deze tijd van het jaar.
Helaas te koud inderdaad. Goede broodjes btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
citruspers schreef op zondag 19 februari 2012 @ 22:44:

De muntkelder hoor ik ook goede verhalen over, mochten er mensen zin hebben in pannenkoeken. :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Nee niet het mario standje, die hebben alleen dubbelgevouwen pizza's (calzones), maar een stukje daar achter zit een pizzaria/italiaans restaurant. heb er een paar keer gegeten met klasgenoten, voedsel is prima te doen :)

Maar als mensen eerder die dag al willen meeten kunnen we best OOK een broodje scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wanneer wordt besloten waar we nou precies heen gaan en hoe laat?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 412737 op 20-02-2012 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

citruspers schreef op zondag 19 februari 2012 @ 23:33:
Nee niet het mario standje, die hebben alleen dubbelgevouwen pizza's (calzones), maar een stukje daar achter zit een pizzaria/italiaans restaurant. heb er een paar keer gegeten met klasgenoten, voedsel is prima te doen :)

Maar als mensen eerder die dag al willen meeten kunnen we best OOK een broodje scoren :)
Da's misschien best leuk, wie weet is er nog wat leuks te fotograferen in dat gat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

@Citruspers: La Fontana is ook erg goed inderdaad, niet duur, snelle service, en bovenal: lekker! Deze kan ik nog meer aanraden dan de Florin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Hehe, La Fontana is niet degene die ik bedoelde, maar ziet er wel erg goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
La Fontana heeft niet al te snelle bediening, en al helemaal niet met grote groepen... #ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
Misschien is het inmiddels wel handig om een reservering te gaan plaatsen ergens?
Ik denk dat ze zo'n groep wel een beetje op tijd willen weten om fatsoenlijk kwijt te kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Het lijkt mij verstandig als er op maandag/dinsdag een reservering wordt geplaatst en om de tijd/locatie definitief te maken.

Zijn er nog anderen die vanuit Groningen komen of op de route tussen Groningen-Utrecht wonen en meewillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
JvdGeest schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:37:
Het lijkt mij verstandig als er op maandag/dinsdag een reservering wordt geplaatst en om de tijd/locatie definitief te maken.

Zijn er nog anderen die vanuit Groningen komen of op de route tussen Groningen-Utrecht wonen en meewillen?
Pik mij maar op in Hoogeveen. Zal ik even een DM'metje sturen? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap-Jan op 25-02-2012 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

edit: zo, die is snel...

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 25-02-2012 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

JvdGeest schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:37:

yup, ik ga ook heen.
Qua rijden, heb uiteraard een auto, let me know als ik moet rijden (benzine, geen diesel)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Top :) Ik kan anders ook wel de auto nemen denk ik. Ik stuur morgen even een DM, rusman wil denk ik ook wel mee met ons (zitten we dus op 4 personen).

Edit: en we zijn inmiddels volgeboekt met de auto!

[ Voor 15% gewijzigd door Nordlys op 25-02-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
maar waar gaan we nou naar toe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Marten is nu bezig met een post over hoe en wat, ik ben daar nu te druk voor ;)

Als je ECHT dan komt moet je mailen en dan krijg je netjes het hoe en wat terug van Marten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Goed, de meet is definitief. Helaas doet Google een beetje moeilijk met uitbetalen waardoor het onduidelijk is of we überhaupt nog wel geld gaan krijgen. Het ziet er naar uit dat het op eigen kosten wordt, tenzij we lastminute opeens wel geld krijgen. Maar het lijkt mij dat jullie Tweakers een avond gezelligheid met Mandy daardoor niet laten verpesten! :)

De locatie is Florin Utrecht. Voor route informatie zie: http://www.florinutrecht.nl/florin/default.asp?id=1563

We spreken rond 18:00 uur af, uiteraard wachten we met eten wel even zoveel mogelijk tot iedereen aanwezig is. Voor het geval je daar als eerste aankomt, ik heb gereserveerd op naam jvdgeest Johan de Boer.

Belangrijk: als je komt, of van plan bent te komen, mail dan even je naam, nickname en 06 naar MeetMetEen@sletjevangerard.nl

Eventuele aanhang is trouwens gewoon welkom :)

Dus, tot zaterdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Meh, wat is dit nou? We zouden toch eerst met de crew pizza gaan eten, met de inkomsten van de video? Ik snap dat het op eigen kosten wordt als youtube niet wil ophoesten, maar ik vind het wel jammer dat nou ineens het hele plan wordt omgegooid. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Het hele plan? We gaan nog steeds eten, maar nu op eigen kosten. We durven geen beloftes te doen over eventueel terugstorten wanneer Google wel betaalt, vandaar dat we dat dan ook niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:58
Volgens mij veranderd er niet zoveel. Het is jammer dat het geld van Google er nog niet is, maar om niet de hele meet af te blazen hebben we besloten dat iedereen voor eigen rekening gaat eten. Verder is er helemaal niks veranderd aan het plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
Volgens mij is het plan al sinds de topicstart hetzelfde?
Misschien ook de topicstart even updaten met locatie/tijd btw? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik ga het niet halen, ik had me ook nog niet opgegeven, maar wel ergens gezegd dat ik ging proberen om te komen. Dit is dus niet gelukt.

Heel veel plezier gewenst natuurlijk

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Omdat ik niet weet of mensen de definitieve bevestiging wel hebben gezien, of dat ze niet meer durven, hierbij even een kickje :)

Nogmaals: Muthas in "Double Exposure - Meet en Greet (mét Mandy) - 03/03 -Utrecht"

[ Voor 30% gewijzigd door Muthas op 28-02-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Zo, OP aangepast met locatie, bevestigingsemailadresding en aangepast overzicht.

Ik begrijp dat het heel vervelend is dat alles voor eigen rekening is, maar het zou zonde zijn als we niet meeten. Als geld echt zo'n rol speelt dan mag het van mij ook op een andere datum, maar dat lijkt me niet nodig.

Als je daadwerkelijk komt, laat het dan nog even weten per mail:
Mail dan even je naam, nickname en 06 naar MeetMetEen@SletjeVanGerard.nl

Het overzicht van de (gezellige) Tweakers die wel/niet komen (grijs is nog niet bevestigd) :

Overzicht

Afbeeldingslocatie: http://www.meeting-manager.nl/1098/days.png

Voor de liefhebbers een inkomstenweetje*:
- Dec + Jan = dat budget voor het uit eten gaan
- Feb (tot nu toe) = genoeg om net een XBox-game voor te kopen

Mocht je al die nerds bij elkaar een beetje eng vinden (Mandy en ik vinden het stiekem best eng), dan is aanhang natuurlijk ook welkom (mits ze grote boobies heeft, blond is en leuk op de foto staat ;) )

*Door de voorwaarden van Google mag ik de inkomsten niet met derden delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-06 10:48
have fun allemaal! Hoop er volgende keer bij te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik ben er niet bij, ben die avond aan de bak bij een band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben bang dat het een Meet en Greet (zónder Mandy) wordt. Tenzij de lokatie last minute verandert in 't Boven IJ ziekenhuis. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Anoniem: 412737 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 19:49:
Ik ben bang dat het een Meet en Greet (zónder Mandy) wordt. Tenzij de lokatie last minute verandert in 't Boven IJ ziekenhuis. :-(
d0h wat heb je gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Anoniem: 412737 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 19:49:
We zitten jammer genoeg in Utrecht, niet in 020.

En met hierboven: :? :? :?

[ Voor 7% gewijzigd door Jaap-Jan op 03-03-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ziek, pijn aanvallen. Ze weten (nog) niet wat het precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:25
Ik gok dat er zo een titelfix moet plaatsvinden.... maar het klinkt niet echt positief Mandy.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Ik moet ook even preventief afzeggen. Als ik niet met iemand mee kan rijden ben ik al gauw een ruime 50 euro kwijt, en dat geld kan ik voorlopig even niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leevmeister

Leevmeister

Analoge fotografie gek

Ik zeg me bij deze ook maar af. Het leek me wel leuk maar ik kan door omstandigheden helaas niet komen :(
Als er nog een keer een meet gaat komen als het geld WEL binnen is, dan ben ik zeer zeker wel van de partij ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Leevmeister op 03-03-2012 01:33 ]

Pagina: 1 2 Laatste