Locatie, tijdstip en datum zijn bekend! Zie Muthas in "Double Exposure - Meet en Greet (mét Mandy) - 03/03 -Utrecht"
Introductie
Eindelijk, daar is hij dan, een topic voor een officiële Double Exposure meet!Zoals je misschien wel weet hebben we als Tweakers.net community een geweldig resultaat neergezet met de Double Exposure : Canon vs Nikon video. Door de advertenties die Youtube koppelde aan onze video hebben we er zelfs wat geld mee verdient. Zoals afgesproken gaat dat geld naar een gezellig meet (en greet met Mandy). Helaas mag ik van Google/Youtube niet vertellen wat we precies hebben verdiend, maar als we uitgaan van de 33 man die aan het project hebben meegewerkt dan kan ik zeggen dat we per persoon een budget van 16 euro hebben
Maar dit het is geen meet voor alleen de crew-leden, maar juist ook voor alle andere Tweaker-nerds die hebben bijgedragen aan onze viral video, op wat voor manier dan ook. We willen er gewoon een gezellig dag van maken! Onder het genot van een drank en hapje bespreken we natuurlijk hoe we Mandy in het volgende deel gaan neerzetten; deze keer naakt in bed? Onder het bureau van een moderator?
Bij deze wil ik nogmaals de mods bedanken voor hun steun en inzet. Daarom wil ik de Fotografie-moderators bij deze nog een keer uitnodigen voor deze gezellig meet!
Budget
De crewleden (iedereen die in de credits staan) hebben dus een budget van pakweg 16 euro. Alles daarboven is voor eigen rekening. Tweakers die gezellig mee komen eten/drinken, maar die niet actief hebben meegeholpen moeten dus helaas alles zelf betalen. Dit mag geen probleem zijn, want bij iedere normale meet is alles voor eigen rekening.Locatie en Datum
Florin Utrecht. Voor route informatie zie: http://www.florinutrecht.nl/florin/default.asp?id=1563We spreken rond 18:00 uur af, uiteraard wachten we met eten wel even zoveel mogelijk tot iedereen aanwezig is. Voor het geval je daar als eerste aankomt, ik heb gereserveerd op naam jvdgeest Johan de Boer.
Belangrijk: als je komt, of van plan bent te komen, mail dan even je naam, nickname en 06 naar MeetMetEen@sletjevangerard.nl
Klik hier om je aan te melden
Overzicht
Wat gaan we doen
Naast elkaar dronken voeren en volstoppen met ongezonde snacks, bespreken we natuurlijk ook het vervolg van onze viral video. Aangezien de meeste mensen een echte foto-nerd zijn is het natuurlijk logisch dat er camera’s meegenomen worden. Mocht je Mandy op een opwindende manier willen fotograferen of met JvdGeest z’n overstap naar Canon willen bespreken, dan is dat natuurlijk geen probleem. Zolang het maar gezellig is! Schroom dus niet om je uber-vette fotogear mee te nemen zodat je als echte nerd onderling objectieven kan wisselen etc. *zucht*Ik ben crewlid maar wil/kan niet komen
Als je als crewlid niet kan komen dan gaat “jouw budget” naar de rest van de groep, want zomaar geld overmaken gaat het niet worden. Als niemand dus op komt dagen dan kunnen Marten, Johan en ik heeeeel luxe uit etenKan ik met iemand meerijden
Het regelen van vervoer moeten jullie onderling even regelen, net zoals dat bij iedere andere meet gebeurt.
Hier komt te staan welke datum en locatie het uiteindelijk is geworden. Daarnaast komt hier ook de tijd, naam van het restaurant etc etc.
Datum : 3 maart 2012
Plaats : Utrecht
Restaurant : n.n.b.
Tijd : Ergens rond/na etenstijd
* Ik heb toestemming gekregen van Mandy om flauwe grapjes over haar te maken. Ik verwacht van de rest dat je wel op een volwassen manier met Mandy omgaat
* Klik hier om je aan te melden
* Banner fotografie door : Gutteguttegut
[ Voor 12% gewijzigd door GerardHenninger op 28-02-2012 14:42 ]