Nieuwe videokaart, maar geen aansluiting

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440644

Topicstarter
Geachte heer mevrouw tweaker,

Na jaren van nooit upgraden heb ik eindelijk eens de poging durven te wagen om een nieuwe videokaart aan te schaffen.

Bij de computer die ik kreeg zat een ati radeon hd 5450(passieve koeling), een aardige kaart, maar niet echt sterk.

Nu heb ik gisteren een nieuwe kaart gekocht, de ati radeon hd 6850 met een ventilator eraanvast.

Nu heeft deze nieuwe kaart blijkbaar een aansluiting nodig op het moederbord (het heeft 3 pinnen, ja zo goed ben ik met computer technologie ;) ) maar deze is niet aanwezig.

Is hier nog een oplossing voor, of heb ik 130 euro weggegooid................................

Bij voorbaat dank, en met vriendelijke groet,

chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:28
Bedoel je niet de (pcie) 6-pin, voor de stroomtoevoer?
Deze zou op de voeding moeten zitten, mits deze niet te oud of te budget is/was.

Of iets voor geluid via hdmi?

Foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:07

RyuuPro

That Damn Fly

En ook gelijk even de specs van de andere onderdelen alsjeblieft.

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor het snelle reageren, het is erg gewaardeerd.

http://images10.newegg.co...ctimage/12-887-001-05.jpg

Dat is de aansluiting die op de kaart zit, en de 3 pinnen moeten ergens in, maar deze aansluiting is er niet, heb zojuist de voeding ook gecontroleerd en deze heeft het niet.

Welke specs hebben jullie nog nodig en hoe kom ik daar achter?

Groetjes chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
Dat is de pcie 6-pins stekker inderdaad.

Misschien kun je een foto van de sticker op de zijkant van de voeding posten (met het merk, type en de specificaties).

Als je voeding die stekker niet heeft maar hij is wel van voldoende kwaliteit kun je een molex verloopje gebruiken (die van het plaatje welke je post).
Die kans acht ik echter niet zo heel groot, dus waarschijnlijk moet je een nieuwe voeding.

[ Voor 7% gewijzigd door mitsumark op 13-01-2012 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 08:02
Als die aansluiting niet op je voeding zit is er een redelijke kans dat je voeding ook niet genoeg power hebt om die kaart van stroom te voorzien.
Je kan dan wel met adaptertjes gaan prutsen maar waarschijnlijk moet je uiteindelijk toch een andere voeding kopen.

AMD raad een 500 watt power supply aan voor die kaart (vind ik persoonlijk wat ruim genomen) maar kijk even hoeveel watt je huidige voeding heeft (zit als het goed is wel een stickertje op).

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:24
De meeste voedingen beschikken wel over zo'n aansluiting, maar het is inderdaad mogelijk dat jouw voeding deze niet bezit.
Hoe oud is de gehele computer, en indien het een volledig gekocht systeem is: wat is het type en merk van het systeem?
Als het geen volledig gekocht systeem is: op de voeding zelf staat vaak ook wel het een en ander over wattage en/of merk. Kun je ook achterhalen wat er in dit geval vermeldt wordt?

Indien de voeding van een behoorlijk merk is, en de rest van de componenten in de PC redelijk standaard zijn zal een 350 watt voeding al gauw voldoende zijn om deze videokaart samen met het systeem van stroom te voorzien, aangezien de videokaart zelf een maximaal vermogen van ongeveer 130 watt heeft, wat normaliter bijna niet gehaald wordt.

Wellicht zal er dan een verloopstekkertje van molex (3 pinnen naast elkaar) naar PCI-E (2x3 pinnen boven elkaar) gebruikt moeten worden, als de voeding tenminste nog een molex aansluiting over heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door Struikrover op 13-01-2012 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok, ik heb even wat foto's genomen, sorry voor het wachten :X

http://imageshack.us/photo/my-images/850/p1060049d.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/833/p1060050o.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/824/p1060051q.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/824/p1060054.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/638/p1060055x.jpg/ ;/ de enige vrije aansluiting op mijn voedingskabel

http://imageshack.us/photo/my-images/24/p1060057y.jpg/ en nog 3 blokjes waar iets in kan, maar geen flauw idee waar ze voor zijn.

Groetjes chris

[edit]

Het is inderdaad een volledig gekochte computer geweest en hij is inmiddels een jaar oud.
http://www.vergelijk.nl/d...nl_desktop_pc/specs.rhtml

Dat is hem

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 440644 op 13-01-2012 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-06 22:03
Hmm, een 300W voeding. Lijkt me niet voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

De vrije aansluiting op je voeding is een sata voeding, als ik mij niet vergis...

300W is te laag voor een goede GPU + CPU (ik weet niet welke je hebt), maar ik denk dat het er op neer komt dat de kaart te zwaar is voor je PC. Helaas is elke goede gaming kaart er een met een 6 pins connector, die je niet hebt.

Het komt er dus waarschijnlijk op neer dat je of bij het oude blijft, of dat je je voeding moet upgraden om de GPU te gebruiken.

Just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dan kies ik liever voor een nieuwe voeding, ik wil niet eeuwig in de middeleeuwen blijven met mijn computers), maakt het uit wat voor voeding het is? (als het maar zon 6 pins connector heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
Anoniem: 440644 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 20:48:
Dan kies ik liever voor een nieuwe voeding, ik wil niet eeuwig in de middeleeuwen blijven met mijn computers), maakt het uit wat voor voeding het is? (als het maar zon 6 pins connector heeft)
Ja! Zorg ervoor dat je een A-merk voeding koopt. (Bijv. Seasonic). No-name voedingen wil je eigenlijk niet in je systeem hebben. Daar komt nog bij dat B-merken vaak minder leveren dan dat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
En is er enig gevaar voor mijn computer onderdelen als ik teveel van voltage heb oid?

[edit]

ah, merci

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 440644 op 13-01-2012 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Maakt wel beetje uit, maar neem wel een a-merk. XFX, be quiet of Cosair oid. Voor de rest is 500W wel aan te raden als je later nog wil upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Laatst online: 11-06 21:52

hostler

Yeahhh dude!

Ik zou gaan voor een Cooler Master, Be Quiet! of een Corsair voeding. Goede prijzen en goede performance. Een 450 tot 500watt voeding moet voldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
hostler schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 20:52:
Ik zou gaan voor een Cooler Master, Be Quiet! of een Corsair voeding. Goede prijzen en goede performance. Een 450 tot 500watt voeding moet voldoende zijn.
Ik meen me te herinneren dat Cooler Master voedingen not done waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou, dank voor al uwen helpvolle tips en hulp, dan ga ik maar verder op zoek anar een nieuwe voeding.

Nogmaals bedankt aan ieder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:32

Fordox

00101010

trouwens, ik neem aan dat je een xfx kaart hebt gekocht?
deze leveren namelijk inderdaad geen verloopstekkertje mee ;)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
De Corsair CX430W is ideaal voor deze computer, voldoende vermogen, goedkoop (€40), goede kwaliteit.
(tenzij je later nog verder wilt upgraden naar nog iets zwaarders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
X_lawl_X schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 20:53:
[...]

Ik meen me te herinneren dat Cooler Master voedingen not done waren?
Waarom? Ze leveren, sowieso de laatste 5 jaar, uitstekende voedingen.
Lees uiteraard altijd voordat je iets koopt reviews over dat specifieke model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

cooler master not done....
jezus
dat zeg je van sweex, trust ms-tech techsolo en die shit :P

ik draai hier zelf op een m850 van coolermaster. draait perfect ook heerlijk stil.
coolermaster gaat zeker wel mee met de goede voedingen. er zijn natuurlijk ook betere merken maar je moet dit merk ook niet van je lijst afschrappen.

@mitsumark
430 watt is te weinig voor een 6850.
ik zou meer ergens bij 550/600 kijken voor een beetje headroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420148

Fordox schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 21:13:
trouwens, ik neem aan dat je een xfx kaart hebt gekocht?
deze leveren namelijk inderdaad geen verloopstekkertje mee ;)
Dat doen ze wel degelijk. Mijn 6870 had er eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

in meerdere xfx unbox video's zag ik geen 6-pins naar molex connector...
en dat was onderandere de 6870 zoals ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoi iedereen,

Om het maar even te laten weten. Ik heb besloten om een corsair builder cx 500 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:15

Compizfox

Bait for wenchmarks

Prima voeding :)

Oja: Cooler-Master voedingen zijn idd niets mis mee. Draai er hier ook één: Enorm stabiel, voltages fluctueren bijna niet (zit meestal maar 0.005 volt van de specs af)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
Fordox schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 21:38:
jezus

ik draai hier zelf op een m850 van coolermaster. draait perfect ook heerlijk stil.
coolermaster gaat zeker wel mee met de goede voedingen. er zijn natuurlijk ook betere merken maar je moet dit merk ook niet van je lijst afschrappen.

@mitsumark
Bij CM verschilt het heel erg per type of deze goed is of niet, er zitten inderdaad ook 'prima' voedingen bij.

Die 430 is MEER dan voldoende voor een 6850.

TS heeft nu de 500 gekocht (weet niet waarom), maar dat is weggegooid geld tenzij ie later nog wat gaat upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
Anoniem: 420148 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 22:03:
[...]

Dat doen ze wel degelijk. Mijn 6870 had er eentje.
bij mn black edition niet.. dus het ligt er maar aan. (bij sapphire kreeg ik weer geen cf bridge..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-06 13:51
Anoniem: 440644 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 20:40:

Het is inderdaad een volledig gekochte computer geweest en hij is inmiddels een jaar oud.
http://www.vergelijk.nl/d...nl_desktop_pc/specs.rhtml
Edit: zie nu je specificaties.

Persoonlijk zou ik er geen geld meer insteken en sparen voor een goed gebalanceerde game machine (maar dit zullen sommige niet met mij eens zijn).

Een echt leuke kaart en een goede voeding kosten je al snel € 175,00 te samen. Of je moet ergens leuk een tweedehands (ben ik zelf geen fan van) setje tegen komen.

[ Voor 202% gewijzigd door Jumpman op 15-01-2012 13:28 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
Een i3 550 zit rond G850 performance, daar kun je echt nog wel fatsoenlijk mee gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-06 07:40

Nikeo

Jawelles

Kijk voor over een paar jaar maar eens naar een zelf samengestelde computer. Tot nu toe heb je in combinatie met de pc die je al hebt en je nieuwe videokaart + voeding een prima pc hoor. Veel gameplezier! Van je eerste serieuze upgrade krijg je nooit spijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:49
jezus

@mitsumark
Ik zal je sterker vertellen :P ik draai op een 425w dell voeding een Q9550 op stock, een 6850 OC van Gigabyte een raid array van 2 Velociraptors en een data schijf, een Caviar Black 1tb :P en een brander. Dus t kan prima op zon laag wattage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nikeo schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:14:
Kijk voor over een paar jaar maar eens naar een zelf samengestelde computer. Tot nu toe heb je in combinatie met de pc die je al hebt en je nieuwe videokaart + voeding een prima pc hoor. Veel gameplezier! Van je eerste serieuze upgrade krijg je nooit spijt!
Haha, ik heb er nu al spijt van, wat een geklungel met specs, aansluitingen en alles wat mis kan gaan zal dat waarschijnlijk ook :>
(zoals dat ik nu waarschijnlijk een gat in mijn kast moet gaan boren/knippen omdat de nieuwe voedingen, allemaal zo'n ventilator aan de zijkant of bovenkant hebben, waar mijn kast dus geen gat heeft zitten om de lucht door te kunnen laten)

De voeding zelf heb ik nog niet gekocht, omdat ik toch nog met wat vragen zit.

Ik weet namelijk wel nog hoe ik mijn HDDs aan moet sluiten op de voeding, maar ik ben bezorgd over het moederbord.

Als ik nu naar de aansluitingen kijk van de voeding naar het moederbord dan is dit een rechthoekig blokje met overal verschillende kleuren kabels er in.

Als ik nu straks een nieuwe voeding er in zet, moet ik deze kleuren kabeltjes ook in dezelfde opening stoppen, of is dit blokje al standaard vol en is deze dan zodoende plug & play te benoemen?

Mvg, Chris

P.s.

Een nieuwe computer kopen is een erg dure optie voor mij, welk ik mij niet kan permitteren op dit moment, vandaar dat ik deze kleine upgrade wilde doen waardoor ik de komende 2 jaar redelijk veilig zit met de kracht van mijn computertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

je kan de voeding ook omdraaien, dat ie lucht uit de kast zuigt, en naar achter uit de kast blaast.

En voedingen zijn gestandadiseerd. Het is de ATX nogwat standaard. Dus gewoon de kabeltjes in de juiste gaten stoppen, en je kan helemaal los gaan.

Zoveel kun je echt niet verkeerd doen.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06 22:21
als je de voeding nog niet hebt gekocht, kan je er misschien een zoeken waarbij de luchtopeningen op dezelfde plaats zitten
elke 430 à 500W voeding van een degelijk merk (zie boven voor wat voorbeelden) zijn goed

laat je ook niets wijsmaken, een i3 550 is niet meer de snelste cpu, maar kan de komende tijd nog goed mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:24
Anoniem: 440644 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:23:
[...]

Haha, ik heb er nu al spijt van, wat een geklungel met specs, aansluitingen en alles wat mis kan gaan zal dat waarschijnlijk ook :>
(zoals dat ik nu waarschijnlijk een gat in mijn kast moet gaan boren/knippen omdat de nieuwe voedingen, allemaal zo'n ventilator aan de zijkant of bovenkant hebben, waar mijn kast dus geen gat heeft zitten om de lucht door te kunnen laten)

De voeding zelf heb ik nog niet gekocht, omdat ik toch nog met wat vragen zit.

Ik weet namelijk wel nog hoe ik mijn HDDs aan moet sluiten op de voeding, maar ik ben bezorgd over het moederbord.

Als ik nu naar de aansluitingen kijk van de voeding naar het moederbord dan is dit een rechthoekig blokje met overal verschillende kleuren kabels er in.

Als ik nu straks een nieuwe voeding er in zet, moet ik deze kleuren kabeltjes ook in dezelfde opening stoppen, of is dit blokje al standaard vol en is deze dan zodoende plug & play te benoemen?

Mvg, Chris

P.s.

Een nieuwe computer kopen is een erg dure optie voor mij, welk ik mij niet kan permitteren op dit moment, vandaar dat ik deze kleine upgrade wilde doen waardoor ik de komende 2 jaar redelijk veilig zit met de kracht van mijn computertje.
Ken je niemand in je vrienden- of kennissenkring die wel iets meer verstand van het in elkaar zetten van een computer heeft dan jij? Het aansluiten van een voeding is an sich niet een moeilijk fenomeen. Immers heb je alle kabeltjes en deze moet je domweg in de goede aansluiting klikken.

Als je echter niet precies weet wat waarin moet, en je hebt ook niet erg veel verstand van de verschillende componenten en aansluitingen van een computersysteem, dan kan het behoorlijk abracadabra zijn. Dan zit je straks met 1 aansluiting die je vergeten bent waardoor je computer niet wil opstarten, en zit jij met de handen in het haar.

Mijn advies zou dus zijn om iemand te vragen om dit even voor je te doen. Langer dan een half uurtje duurt het namelijk niet, als je weet hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:44

skoozie

SCSI

Anoniem: 440644 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:23:
[...]
...

...
Die blokjes zitten al aan de kabels vast. Even goed opletten welke stekkers waar zaten, eventueel een labeltje er aan, dan kan je hem makkelijk vervangen en in het ergste geval nog terug.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gusto_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03 10:49
Uhm.
PSU's gaan doorgaans langer mee als je wat overcapaciteit hebt. Dan wordt hij niet zo zwaar belast.
Maar het kan net zo goed zijn dat een te lage Watt PSU toch een tijdje hoger aankan dan waar hij voor gespecificeerd is. Maar uiteindelijk kan je er op wachten dat het vermogen binnen 3 maanden afzwakt en dat hij min of meer stuk is of dat je computer begint vast te lopen.
Dus. Upgraden is het meest betrouwbaar en minder kans op nucleaire ontbranding.
:O

En niet te hard die stekker er in persen he. Soms is een pennetje een tikje gekanteld waardoor het zaakie nie lekker in elkaar wil. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoi iedereen,

Ik heb zojuist mijn psu binnengekregen, netjes ingebouwd en nu kom ik er achter dat ik een 4pin pci-e mis op de voeding voor mjjn moederbord, wel heb ik 2x2pin pcie en 2 van 6pin.

Kan ik deze er ook indoen?

Mvg chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
die pci-e 6 pin in je graka steken niet je moederboord. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door megadoom op 18-01-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mijn grafische kaart is aangesloten, ik had het over de 4pin die de processor van stroom voorziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 14:58
Anoniem: 440644 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:59:
Hoi iedereen,

Ik heb zojuist mijn psu binnengekregen, netjes ingebouwd en nu kom ik er achter dat ik een 4pin pci-e mis op de voeding voor mjjn moederbord, wel heb ik 2x2pin pcie en 2 van 6pin.

Kan ik deze er ook indoen?

Mvg chris
De 4-pins stekker voor op je moederbord zit op elke standaard voeding. Het kan zijn dat er op jouw voeding een stekker zit met 2x4pins aan elkaar vast voor moederborden met een 8pins cpu-power aansluiting..

Welke voeding heb je gekocht dan kunnen we even voor je kijken.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325202

Occy74 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:05:
[...]

De 4-pins stekker voor op je moederbord zit op elke standaard voeding. Het kan zijn dat er op jouw voeding een stekker zit met 2x4pins aan elkaar vast voor moederborden met een 8pins cpu-power aansluiting..

Welke voeding heb je gekocht dan kunnen we even voor je kijken.
Inderdaad een 4 of 8 pins zit op elke voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-06 15:23

430 watt (Antec Earthwatts) gaat bij mij al gelange tijd prima. En dat met een 6850!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:15

Compizfox

Bait for wenchmarks

Mocht je trouwens alleen een 4-pins connector aan je voeding hebben, en een 8-pins aansluiting op je mobo, gewoon die 4-pins erin drukken ;)
Dat werkt in de meeste gevallen ook prima.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoi iedereen,

Zodra de opmerking binnenkwam van drunkfux dat de 8pins ook 2 aaneengesloten 4pins waren ben ik maar eens gaan kijken, dit bleek inderdaad het geval.

Hopelijk ben ik nu voor de komende 3 jaar zoet met deze computer.

Alles bij elkaar genomen was het een behoorlijke ervaring voor zo'n leek als mij, en ik ben nu ook een flink stuk wijzer geworden. Deze wijsheid ga ik dan ook in praktijk brengen met dit nooit en te nimmer meer doen.

Hartstikke bedankt iedereen!

mvg chris

(dit keer niet met mijn mobiel ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 14:58
Heh, blij dat het je gelukt is, nu veel plezier met je nieuwe kaart :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325202

3 jaar? Zorg voor goede ventilatie en overklokken met die hap je kan nog zat uit je systeem persen zonder dat je het weet? Ben je een echte tweaker of niet? No pun intended.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Moet ik daar na dit topic serieus op antwoorden? :P
Pagina: 1