Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Filmpjes op tweakers.net gaan niet

Pagina: 1
Acties:

• vuchel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-01 11:09
Hallo,

na lang zoeken op jullie site, wil ik een nieuw topic beginnen.

Geen enkel van jullie filmpjes krijg ik open, jullie zijn de enige site waar ik problemen mee heb.

Ik heb geen flauw idee wat ik nodig heb om ze te laten draaien, dus schrijf ik maar een paar dingen op die op mijn pc staan.
Windows 7, 64 bit
Firefox 9.0.1

Wat heb ik nodig om het te laten spelen?, dan kan ik checken of ik dit heb.

Alvast bedankt

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Flash zou voldoende moeten zijn.

Dat gezegd hebbende; Flash onder FF9.x loopt bij mij regelvatig vast in een plugin-crash... Heb je het al geprobeerd met een andere browser?

/edit: je kan ook proberen om VLC te installeren; die heeft ook een plugin voor FF aan boord.

[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 13-01-2012 17:20 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:01

Fiber

Beaches are for storming.

"Allow Third-Party Content To Store Data On Your Computer" aanzetten in je flash preferences (http://www.macromedia.com...p/settings_manager03.html).

Video's FP en reviews doen het niet...
Flash player werkt niet zonder 3rd party content

[ Voor 43% gewijzigd door Fiber op 13-01-2012 17:26 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
GR -> LD

• vuchel
Ik heb adobe flash player 10 activex en adobe flash player 11 plugin 64-bit.

VLC staat op mijn pc en is mijn standaard mediaplayer voor beeld en audio, moet ik die plugin via firefox of via vlc installeren?

Net geprobeerd in chrome, daar gaat het wel. Maar chrome wil ik niet gebruiken om mijn feeds te lezen. Ik lees nl mijn feeds in google reader met sneltoetsen. De feeds die ik interessant vind doe ik open met de sneltoets v, zowel in firefox als in chrome worden deze dan geopend in een nieuw tablad, het grote verschil, wat ik héél irritant vind en ik dat is de enige reden dat chrome niet mijn standaardbrowser is, is dat bij chrome ik direct naar die tab ga, terwijl bij firefox ik maar blijf openen en dan lees ik diegene die ik interessant vind allemaal achter elkaar. Misschien hebben jullie hier ook wel een oplossing voor? ;)

Toestaan dat er data op deze computer bewaard wordt staat en stond aangevinkt, dat kan dus ook niet het probleem zijn.

Alvast bedankt voor jullie reacties :)

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:13

CoolGamer

What is it? Dragons?

Als je een adbocker gebruikt dan kan dat ook de oorzaak zijn dat de filmpjes niet werken. Als je die hebt, zet die eens uit.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• vuchel
Ad block plus uit geschakeld voor tweakers.net maar ook dat helpt niet.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hier al naar gekeken?

Ik heb iig net even getest met AdBlock en video's blijven daarmee werken, dus dat is waarschijnlijk geen oorzaak.

Intentionally left blank

• vuchel
Zou het kunnen dat ik te weinig geheugen heb op de pc? Dit is een oude pc aangesloten op de tv, hij heeft maar 2GB DDR3 geheugen. Blijft wel raar dat het in Chrome wel gaat en dat op andere sites de video's geen enkel probleem veroorzaken.

Nu ja ik heb de tweakers.net feeds in chrome bekeken dat doe ik ook voor chrome experiments, zo erg is dat nu ook weer niet :)

Ook in Chrome heb ik de extensie adblock plus, met dezelfde filters.

Ik laat ook content van derden toe.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

vuchel schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 23:14:
Zou het kunnen dat ik te weinig geheugen heb op de pc? Dit is een oude pc aangesloten op de tv, hij heeft maar 2GB DDR3 geheugen. Blijft wel raar dat het in Chrome wel gaat en dat op andere sites de video's geen enkel probleem veroorzaken.
Dat lijkt me heel sterk. En bovendien zou je dan eerder een stotterend filmpje verwachten dan helemaal niets.

Er kunnen uiteraard wel andere plugins en/of internet-security/monitoring tools zijn die stiekem toch een rol spelen, ondanks dat wij ze niet kennen.

In recente firefoxen zit onder het help-menu een optie 'Restart with Add-ons disabled'. Als het daarna wel werkt (wel even dubbelchecken dat flash dan niet ook uitgezet wordt) dan ligt het toch aan een van je plugins.
Pagina: 1