Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Je kunt het ook eens met firewall uit proberen.
Dan is het lichtblauwe vlak met de f linksboven weg en is het direct egaal wit, zoals in IE8.moto-moi schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:08:
en als je flashblock uitzet..?
Lijkt me geen goed plan. Heb trouwens alleen maar de ingebouwde Windows firewall.CaptJackSparrow schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:14:
...
Je kunt het ook eens met firewall uit proberen.
Edit: Op m'n MBA (Ook Google Chrome) geen probleem trouwens.
[ Voor 84% gewijzigd door Fiber op 14-02-2011 19:42 . Reden: quote ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Intentionally left blank
Maar waarom eist Tweakers om "Allow Third-Party Content To Store Data On Your Computer" aan te zetten als je de filmpjes wil kunnen zien? Wordt ik niet echt vrolijk van.
Zie ook deze discussie: Flashplayer werkt niet via tweakimg met 3rd party opslag uitFiber schreef op maandag 14 februari 2011 @ 22:51:
Dat is het inderdaad! Thanks!
Maar waarom eist Tweakers om "Allow Third-Party Content To Store Data On Your Computer" aan te zetten als je de filmpjes wil kunnen zien? Wordt ik niet echt vrolijk van.
We hebben dus wel al eea aangepast, maar blijkbaar werkt het serveren van de player vanaf een subdomain van tweakers.net ook niet ( ACM in "Flashplayer werkt niet via tweakimg met ..." ). Verder is er zo te zien niets meer mee gedaan (behalve klagen dat flash stom is en de betreffende setting veel te rigoreus
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()