Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Daar zou ik helemaal gek van worden... ik lees van boven naar beneden, niet andersom.MaximusTG schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:00:
Je kan toch ook de volgorde van posts omdraaien? Dan staat de nieuwste post bovenaan pagina 1?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Intentionally left blank
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Is dit ook mogelijk voor de posts die je zit terwijl je een bericht typt (niet quick-reply)?MaximusTG schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:00:
Je kan toch ook de volgorde van posts omdraaien? Dan staat de nieuwste post bovenaan pagina 1?

Nieuwe reactie (onder):
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Edit: Onder MyTNET > voorkeuren etc gevonden.
Wel lelijk op het eerste gezicht.
Ik denk dat we daar maar mee moeten leven, ook al is het niet exact zo als ik hoopte.
[ Voor 72% gewijzigd door Quad op 12-01-2012 14:19 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Maar dat werkt alleen als je de normale berichtsvolgorde ook omdraait, of niet? In het topic zelf wil ik gewoon oud -> nieuw, en in het reply-scherm wil ik nieuw -> oud. Maar dat is niet mogelijk volgens mij.MaximusTG schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:12:
Volgens mij wel ja, ik zie nu ook jouw post direct onder mn inputbox staan.
@Quad: menu - myReact -> Voorkeuren
[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Awesome op 12-01-2012 14:17 ]
Kan alleen maar hopen of de devvers mijn (en met mij waarschijnlijk vele) verzoek kunnen inwilligen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dan levert dat weer een leuk ander probleem op: [bug] Bericht notificatie stuk in 'omgekeerde leesvolgorde'MaximusTG schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:14:
Zo ziet het eruit als je de volgorde omdraait: