Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SE introduceert nfc-tags voor aanpassen telefooninstellingen

Pagina: 1
Acties:

• Carino
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-11 09:49
Volgens mij wordt hier een foutje gemaakt, Sony heeft Ericsson namelijk uitgekocht uit deze joint venture.

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:14

Herman

FP ProMod
Beide fabrikanten hebben de overname inmiddels bevestigd en goedgekeurd. De acquisitie vindt waarschijnlijk aan het begin van volgend jaar plaats. Vanaf dan dragen nieuwe telefoons van het bedrijf de naam Sony.
Dus volgens mij moet men nu nog steeds spreken van Sony Ericsson :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Carino
Eens, echter in andere berichten wordt er wel al over Sony gesproken en niet meer over SE. Dan dient dat eenduidig doorgevoerd te worden toch ? ;-)

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:14

Herman

FP ProMod
Inderdaad, nu zie ik het ook. Bijvoorbeeld hier wordt dan al wel gesproken over Sony Xperia:
reviews: Hands-on: Sony Xperia S

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Carino
Herman schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:35:
Inderdaad, nu zie ik het ook. Bijvoorbeeld hier wordt dan al wel gesproken over Sony Xperia:
reviews: Hands-on: Sony Xperia S
Het bericht waar je eerder naar linkte is ook al van Oktober vorig jaar, dat is zoooo 2011 ;-)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Klopt, maar dit is toch een aankondiging van Sony Ericsson. Zie de bron. Ik neem aan dat ze dit binnenkort ook overzetten naar Sony, maar momenteel lijken ze dit dus nog onder de vlag van SE te doen.
Pagina: 1