Ik was op zoek naar een topic dat ik vanmiddag nog had zitten lezen over robot-stofzuigers, maar wist niet meer in welk forum precies (OH, SG, etc), dus zoek-functie aangezwengeld.
Helaas komt het topic met geen enkel fatsoenlijk keyword naar voren?
- roomba
- robot
- stofzuiger
- robotstofzuigers
niks. Ondanks dat robotstofzuigers zelfs in de titel staat:
Robotstofzuigers
Nou zie ik dat de TS al van 2005 is, de laatste reactie echter van vandaag. Omdat het een topic is dat al heel lang loopt (wist ik niet), heb ik het dus niet gevonden. Kan daarom de datumselectie (die jaren die je aanvinken kan) aub op de laatste post in een topic gebruikt worden, in plaats van de topic-start? Want het is een actueel topic, alleen toevallig dus ook een paar oude posts aan het begin waardoor hij bij het zoeken onverwacht niet opduikt.
Helaas komt het topic met geen enkel fatsoenlijk keyword naar voren?
- roomba
- robot
- stofzuiger
- robotstofzuigers
niks. Ondanks dat robotstofzuigers zelfs in de titel staat:
Robotstofzuigers
Nou zie ik dat de TS al van 2005 is, de laatste reactie echter van vandaag. Omdat het een topic is dat al heel lang loopt (wist ik niet), heb ik het dus niet gevonden. Kan daarom de datumselectie (die jaren die je aanvinken kan) aub op de laatste post in een topic gebruikt worden, in plaats van de topic-start? Want het is een actueel topic, alleen toevallig dus ook een paar oude posts aan het begin waardoor hij bij het zoeken onverwacht niet opduikt.
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future