Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan iemand mij adviseren m.b.t keuze uit 2 laptops?

Pagina: 1
Acties:
  • 427 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben een studente op zoek naar een goede basic laptop voor mijn studie. Het is puur voor internetten, mijn studie en af en toe een film kijken. Ik heb alleen weinig verstand van laptops en zou daarom graag wat advies willen. Ik zoek een goede betrouwbare laptop van rond de 500 euro. Ik heb er twee op het oog, namelijk een Asus en een Toshiba. Kan iemand mij misschien vertellen welke beter is?
Het gaat om de
-ASUS K53E-SX879V (http://nl.hardware.info/productinfo/...:specificaties)
- en de Toshiba 15,6 C660-22V - i3-370M/4GB/640GB
(http://www.paradigit.nl/Paradigit/pr...U/default.aspx)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Vriendelijke groet, Lianne :-)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:23

JT

VETAK y0

Ik denk dat je beter even dit kan doorlezen: *LET OP* - Wat moet ik kopen

Verder werken je links niet. De Asus heeft een processor van een nieuwere generatie én een klasse hoger voor een paar tientjes verschil.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• T-CM11
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-06-2024
Mijn aanrader is om een tweedehands i5 business-laptop te zoeken...
Zoiets bijvoorbeeld:
http://www.ebay.nl/itm/HP...books&hash=item48439110da
of
http://www.ebay.nl/itm/De...ps_EH&hash=item231837069a
15,6 inch, als je geen desktop hebt; en meer dan 1366 x 768 resolutie is altijd een meevaller.
Ze zijn altijd steviger en meestal betrouwbaarder dan die goedkope "consumer" laptops.

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-11 15:15
T-CM11 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:45: