Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

P-aul schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:31:
[...]

Pff eigenlijk belachelijk dat iemand zoiets verteld in een winkel. Als er een OS dat nou net heel weinig last van bugs heeft is het wel Windows Phone denk ik.

Als je het geld er voor over hebt zou ik zeker wachten tot de 820 of 920. Voor de beste koop (prijs/kwaliteit) kun je denk ik het beste voor de 800 gaan.
De marge op Android of iPhone ligt wellicht hoger ;)
Overigens heb ik op mijn Lumia 800 echt wel bugs gehad (muziek die keihard ging als de ringtone afging enzo), maar die zijn allemaal opgelost met nieuwe firmware :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Wietsee. schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 07:20:
Wat voor bugs moeten dat zijn dan? Ik heb nooit last van bugs...
Ik heb er met enige regelmaat (gemiddeld 1-2 keer per week) last van dat mijn Lumia volkomen bevriest wanneer ik muziek luister - het schijnt iets te maken heeft met updates die gepushed worden, of een actieve verbinding naar buiten, ik weet het niet, maar het is wel rete-irritant. Het enige dat me rest is de power-knop 10 seconden ingedrukt houden, zodat het toestel herstart. Is voor mij persoonlijk geen deal-breaker, maar zoals gezegd, het is wel storend, te meer omdat ik niet de indruk krijg dat Nokia er echt wakker van ligt, laat staan er een fix voor zoekt (of is die er al, en heb ik iets gemist?)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

w00t00w schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:55:
[...]
(of is die er al, en heb ik iets gemist?)
Nope, niet dat ik weet iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy Dean
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:32
Hoe lang doet jullie Lumia 800 er zoal over om op te laden? Als ik 'm 's avonds met nog ~25% resterend aan de lader hang is de capaciteit 's morgens (een uur of 7 later) vaak pas rond de 80%. Dit gebeurt met zowel de bijgeleverde Nokia lader als een iPad lader. Er zijn geen updates beschikbaar, en rebooten helpt niet.

Die 80% zijn vervolgens nauwelijks genoeg om het een hele dag vol te houden (maar laten we het daar niet over hebben), dus dit is behoorlijk irritant.

Followup: Het lag aan de temperatuur. Bij het laden legde ik de telefoon altijd op de vensterbank onder een open raam. Nu ik 'm in de huiskamer aan de lader hang is het probleem opgelost en laadt de telefoon best snel.

[ Voor 19% gewijzigd door Eddy Dean op 28-11-2012 08:57 . Reden: followup ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

op 2 uurtjes ofzo is mijne helemaal vol.. even terug naar nokia gaan lijkt me :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-06 22:39
Eddy Dean schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:46:
Hoe lang doet jullie Lumia 800 er zoal over om op te laden? Als ik 'm 's avonds met nog ~25% resterend aan de lader hang is de capaciteit 's morgens (een uur of 7 later) vaak pas rond de 80%. Dit gebeurt met zowel de bijgeleverde Nokia lader als een iPad lader. Er zijn geen updates beschikbaar, en rebooten helpt niet.

Die 80% zijn vervolgens nauwelijks genoeg om het een hele dag vol te houden (maar laten we het daar niet over hebben), dus dit is behoorlijk irritant.
Uhm, van 6% tot 100% duurt bij mij maximaal 2 uur ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van <10% tot 100% @ 5V&1A = ca 2,5 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenbr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:25
soskes schreef op donderdag 22 november 2012 @ 19:51:
[...]

Hier wil ik toch even op reageren. Bedoel je hiermee dat je puur en alleen op wifi berichten later binnenkrijgt? Dus heb je dan je 3G uit staan? Ik krijg hier namelijk alles gewoon direct binnen. Al meerdere malen getest nav de berichten hier op tweakers. Ik vind whatsapp wel goed werken, nogal traag en saaie bedoening, maar het werkt goed. Line gebruik ik niet dus daar kan ik niet op antwoorden.

Kortom, ik zeg doen! Lumia 800 is een schitterend toestel voor de huisige prijs.
Ja ik doel op als enkel wifi aanstaat ja (wat ik hier lees hebben wel meer mensen daar last van). Wellicht ligt het aan het type router dat ik gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2021
Echt, ik ga nog even zeuren hoor. Sorry alvast. :P

De HTC 8s valt dus af, vanwege te weinig intern geheugen en dat dat lastig zal worden met navigatie. Zit hier wel navigatie op en werkt het toestel ook gewoon goed.
Want ik zie het best zitten met dit toestel, ondanks dat ie een van vorig jaar is. Maar hier lees ik toch ook veel berichten dat het toestel verschillende keren moet worden teruggestuurd omdat het niet goed werkt, kraken of dat soort dingen.

Zijn dan incidentele gevallen, of komt dit echt heel veel voor? En is het een toestel waar ik nog twee tot drie jaar mee kan doen. Waarschijnlijk komt windows 8 er wel niet op, werken de apps dan nog want die zullen wel draaien op het nieuwste besturingssysteem en niet of iets wat ouder is, of toch wel?

En hoe zit het met de batterij? Is die nog steeds zo snel leeg? Of is dat mijn een update inmiddels ook verholpen. Ik heb het toestel een keer vastgehad en ik vind hem zo mooi!

[ Voor 10% gewijzigd door beccie op 23-11-2012 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scally
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-02 21:24

Scally

Ik geloof dat ie het doet?

@beccie Als t goed is komt begin volgend jaar nog Windows Phone versie 7.8 uit, zodat t nog meer op WP8 gaat lijken. Kan alleen maar beter worden :)

...Y la tierra se hace mi trono... [Pentium 4 Northwood 2 Ghz, WinXP, 512MB PC133, HITACHI 250 GB@7200RPM] <-- ingesteld in 2001 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
Scally schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 21:59:
@beccie Als t goed is komt begin volgend jaar nog Windows Phone versie 7.8 uit, zodat t nog meer op WP8 gaat lijken. Kan alleen maar beter worden :)
Hier nog wat meer info over WP7.8: http://mynokiablog.com/20...8-roundup-what-to-expect/
Wellicht al iets eerder dan volgend jaar (gerucht): http://mynokiablog.com/2012/11/19/wp-7-8-supposedly-rtm/
En met een Nokia wellicht nog kans op WP 7.x (ook "gerucht"): http://mynokiablog.com/20...7-8-18-months-of-support/

@beccie: al met al een goede keuze, helemaal met de nieuwprijs van € 170,- i.c.m. cashbackactie 8)
Daar neem ik eventuele schoonheidsfoutjes wel voor lief. En vergeet niet dat je op een forum natuurlijk meer "negatievere" aspecten van een telefoon leest, terwijl merendeel waarschijnlijk geen of in mindere mate problemen heeft. Nokia Lumia 800 met WP is natuurlijk niet perfect, maar welke telefoon wel?

[ Voor 16% gewijzigd door unknowndb op 23-11-2012 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
Vriend van me had gister even mijn 800 in zijn handen. Zeg hij, zo deze is wel zwaar he. (Ja jongen, 7 gram zwaarder dan de telefoon die je een week geleden heb ingeruild en 20 gram zwaarder dan je huidige telefoon).

Is dat kleine beetje gewicht voor zoveel mensen nou echt belangrijk? Zelfs de 185 gram van de 920 zou mij niet bepaald tegenstaan(de grootte dan weer wel, de 800 is wat dat betreft perfectie voor mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 16:16
Chevalley schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 11:48:
Vriend van me had gister even mijn 800 in zijn handen. Zeg hij, zo deze is wel zwaar he. (Ja jongen, 7 gram zwaarder dan de telefoon die je een week geleden heb ingeruild en 20 gram zwaarder dan je huidige telefoon).

Is dat kleine beetje gewicht voor zoveel mensen nou echt belangrijk? Zelfs de 185 gram van de 920 zou mij niet bepaald tegenstaan(de grootte dan weer wel, de 800 is wat dat betreft perfectie voor mij).
Ik heb inmiddels mijn Lumia 800 ingeruild voor een HTC 8x. Die is 5 gram lichter, maar je krijgt een 4.3" scherm ipv een 3.7" (0,6" groter dus), grotere batterij, hoger reso scherm, een dual core, NFC, etc noem maar op. De Lumia 800 is zwaarder zonder een substantieel voordeel te bieden. Hetzelfde geld eigenlijk voor de Lumia 920. Kijk als er nou iets revolutionairs was waardoor die zwaarder was dan zou ik het nog kunnen accepteren maar die 185gram van de 920 is echt te bizar voor worden. zeker als je het naast de 8x legt. Overigens voegt de rubber behuizing ook weer 20 gram toe dus was mijn Lumia 800 uiteindelijk 160 gram. Als het niet nodig is, vind ik dat te zwaar ja.

Overigens is wireless charging niet hetgene wat de 920 zwaar maakt volgens mij. De Palm Pre had ook al wireless charging en weegt 133 gram (en heeft nog een schuifmechanisme ook). Ik weet niet wat de Nokia's zwaar maakt, maar ik weet wel dat het niet zo zou moeten zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Ramon op 24-11-2012 13:05 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Chevalley schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 11:48:

Ik vind het gewicht juist een pluspunt, het voelt degelijk aan. Je hebt meer het gevoel dat je kwaliteit in je handen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:28

vhal

ಠ_ಠ

Sinds vandaag ook een lumia 800. Voor 170-51 cashback = 119 euro kon ik hem niet laten liggen bij de Bel Company. Ik ben geen poweruser maar ik denk dat het een algemene vooruitgang is tov mijn huidige HTC Desire.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:48
Ramon schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 12:51:
[...] Ik weet niet wat de Nokia's zwaar maakt, maar ik weet wel dat het niet zo zou moeten zijn.
Het materiaal waarvan ze gemaakt zijn. De N920 is nog eens extra zwaar door de camera module die er in zit.
Verder is het " het niet zo zou moeten zijn" nogal persoonlijk. Zelf vind ik een zwaardere telefoon juist fijn. Ik vind het zelfs een pluspunt van de lumia 920. De N900 was zelfs maar 4 gram lichter dan de L920 en was echt de fijnste telefoon qua gevoel die ik ooit in mijn handen heb gehad.
Die Lumia 800 is eigenlijk zelfs te licht voor mij. Mijn huidige telefoon is een HTC Trophy 7 en heeft precies hetzelfde gewicht. Voelt net aan alsof je een speelgoedtelefoon in je handen hebt.

[ Voor 44% gewijzigd door Caelorum op 24-11-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
Ramon schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 12:51:
[...]

Ik heb inmiddels mijn Lumia 800 ingeruild voor een HTC 8x. Die is 5 gram lichter, maar je krijgt een 4.3" scherm ipv een 3.7" (0,6" groter dus), grotere batterij, hoger reso scherm, een dual core, NFC, etc noem maar op. De Lumia 800 is zwaarder zonder een substantieel voordeel te bieden. Hetzelfde geld eigenlijk voor de Lumia 920. Kijk als er nou iets revolutionairs was waardoor die zwaarder was dan zou ik het nog kunnen accepteren maar die 185gram van de 920 is echt te bizar voor worden. zeker als je het naast de 8x legt. Overigens voegt de rubber behuizing ook weer 20 gram toe dus was mijn Lumia 800 uiteindelijk 160 gram. Als het niet nodig is, vind ik dat te zwaar ja.

Overigens is wireless charging niet hetgene wat de 920 zwaar maakt volgens mij. De Palm Pre had ook al wireless charging en weegt 133 gram (en heeft nog een schuifmechanisme ook). Ik weet niet wat de Nokia's zwaar maakt, maar ik weet wel dat het niet zo zou moeten zijn.
Persoonlijk dus. Want ik vind een telefoon lichter dan 130 gram dan weer te licht worden.

Overigens kan ik Nokia Reading niet downloaden ;( , terwijl hij officieel wel beschikbaar zou moeten zijn voor de Lumia 800. Iemand eerder last van gehad of een reden waarom hij niet downloadbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eejdrijun
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-05-2024
Ik heb sinds gisteren ook de 86000106 fout. De e-mail wordt goed gesynchroniseerd, alleen de contacten en agenda niet.
Van alles al geprobeerd dat in diverse fora wordt geadviseerd, maar niets lukt.
Ik heb weinig zin om een harde reset te geven, want het duurt dan wel een tijdje voordat ik alles weer een beetje op orde heb.
Dus enige hulp zou zeer welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2021
Bedankt voor alle adviezen, maar het is toch de htc geworden, ik ben er blij mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:08
vhal schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 13:46:
Sinds vandaag ook een lumia 800. Voor 170-51 cashback = 119 euro kon ik hem niet laten liggen bij de Bel Company. Ik ben geen poweruser maar ik denk dat het een algemene vooruitgang is tov mijn huidige HTC Desire.
Mag ik je bedanken voor deze post :>

Mijn abonnement loopt over een weekje af. Had hiervoor een Iphone 3gs waar ik erg tevreden mee was behalve de snelheid van het toestel. Was eigenlijk van plan om weer een Iphone te halen alleen schrok nogal van de prijzen. Had een 4s op het oog maar betaal je nog steed belachelijk veel voor. Android is geen optie maar mijn broertje heeft sinds een weekje de HTC X8 en dat beviel mij wel alleen vond die weer wat aan de grote kant.
Dus twijfelde een beetje tussen deze telefoon en de Iphone maar door jou post was de keuze snel gemaakt. :*) Ook nog een Nokia 6230 liggen dus ook mooi meegenomen.

Weet iemand wanneer Spotify app terug komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenbr
  • Registratie: Maart 2012
Zal je waarschijnlijk al wel rekening mee gehouden hebben, maar op de Lumia 800 komt geen WP 8, wel de upgrade naar WP 7.8 (op de HTC X8 zit WP8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Koenbr schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 18:22:
Zal je waarschijnlijk al wel rekening mee gehouden hebben, maar op de Lumia 800 komt geen WP 8, wel de upgrade naar WP 7.8 (op de HTC X8 zit WP8).
Klopt, dat wist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Marc3l schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 17:08:

Weet iemand wanneer Spotify app terug komt?
Hmm zie hem nu wel sinds ik ben ingelogd in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Inmiddels een paar uur gespeeld met deze telefoon. Mijn eerste WP na een paar jaar Android. Het volgende kan ik er over zeggen:

- het gemis van een notification led maar dat wisten we van tevoren
- app lijst wordt wel erg lang, gelukkig kan je vrij snel scrollen met behulp van de letters.
- het gemis om je BT/Wi-Fi/3G snel uit en aan te zetten. Zal vast wel een app voor zijn.
- geen batterijpercentage in je hoofdscherm, netwerksterkte e.d. staan ook op hidden. Zal vast wel een app voor zijn.
- het is jammer dat het hoofdscherm niet helemaal gevuld wordt, rechts heb je een aardige zwarte balk die onbenut wordt. De tiles grootte kan je (nog) niet veranderen maar dat wordt ws wel opgelost in de nieuwe sw release 7.8
- camera is inderdaad 'meh'. Ik krijg al snel een groen gele zweem over de foto's. Ergens wel gek want de preview lijkt wel ok te zijn. Pas op het moment van afdrukken zie je de witbalans veranderen.
- bel kwaliteit lijkt goed te zijn. Geen gekraak e.d.
- Marketplace vind ik nogal druk qua opzet. Ik had liever een recht toe recht aan variant gezien zoals android. Kwestie van gewenning. App ecosysteem is inderdaad een stuk minder dan iOS en Android maar de apps die ik zocht waren gelukkig beschikbaar.
- Snelheid toestel. FB via people loopt als een trein. Verder geen lag in menu's e.d..
- Bouwkwaliteit toestel. Als een huis. Toestel ligt ook lekker in de hand en is niet te dun. Bijgeleverde hoesje is een leuke bijkomstigheid. Waar zie je dat tegenwoordig nog?
- beeldkwaliteit is goed. Zwart is gewoon zwart en geen grijszwart. Qua kleuren vergelijkbaar met mijn oude HTC Desire (amoled). De 3 handmatige helderheidsniveau's vind ik wel jammer. Ik had liever een slider gezien.
- Klepje voor USB poort ziet er wel fragiel uit. Ik snap sowieso niet waarom deze linksboven zit.
- Nokia apps zijn een echte toevoeging. Ik heb de meeste nog niet echt kunnen testen maar ze zien er veel belovend uit.
- Zou wel meer thema kleuren willen zien. In het lumia 920 topic stond er een high contrast mode foto die er wel erg :9 uitziet

Maar ach, voor 119 euro (incl cashback) mag ik eigenlijk niet klagen. Want voor dit geld heb je gewoon een puike no nonsense telefoon die wel even mee gaat.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:29
Mijn Lumia 800 moet voor reparatie.Aangezien je op de Lumia 800 geen contacten kunt opslaan op je simcard. Nu wil ik mijn contacten van mijn Lumia 800 naar mijn Nokia C5 transferen weet iemand hoe ik dit kan doen

Van de Nokia c5 naar de Lumia 800 kan wel maar andersom helaas niet, althans het is mij niet gelukt...

Edit:

Volgens mij moet dit met deze truck wel kunnen, straks maar proberen... YouTube: HowTo transfer contacts from Lumia to Nokia N8 E7 C7

[ Voor 24% gewijzigd door Cruzer op 25-11-2012 13:09 ]

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Laatst online: 16:23

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Kun je niet met een exchange account, hotmail of gmail je contacten synchroniseren?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Toch maar even hier vragen, ik heb mijn Lumia 800 nu een maand of 8, en eigenlijk heb ik altijd al dat de trilstand af en toe raar doet. Dat ik bijvoorbeeld een notificatie van whatsapp krijg, en de tril stand in "schokjes" trilt. Is dit gewoon een software iets of is er iets mis met mijn toestel?
Ik irriteer me er verder niet aan, maar wil toch wel weten waar dat aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:16
spNk schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:07:
Toch maar even hier vragen, ik heb mijn Lumia 800 nu een maand of 8, en eigenlijk heb ik altijd al dat de trilstand af en toe raar doet. Dat ik bijvoorbeeld een notificatie van whatsapp krijg, en de tril stand in "schokjes" trilt. Is dit gewoon een software iets of is er iets mis met mijn toestel?
Ik irriteer me er verder niet aan, maar wil toch wel weten waar dat aan ligt.
Denk dat dit een software fout is want heb hier ook geregeld last van.

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
zo'n paniekerige tril he? dat is als je scharrel je whatsappt wanneer je bij je vriendin bent. Ik ken het....

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 14:12
wellicht zie ik het steeds over het hoofd maar waar kan ik mijn telefooncontacten van de Lumia 800 op de sim krijgen

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

rambocus schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:11:
wellicht zie ik het steeds over het hoofd maar waar kan ik mijn telefooncontacten van de Lumia 800 op de sim krijgen
helaas niet :)

Strava

• Tomba

Tomba

vhal schreef op zondag 25 november 2012 @ 11:49:
Inmiddels een paar uur gespeeld met deze telefoon. Mijn eerste WP na een paar jaar Android. Het volgende kan ik er over zeggen:

[...]
- het gemis om je BT/Wi-Fi/3G snel uit en aan te zetten. Zal vast wel een app voor zijn.
Ik gebruik hier zelf WP Shortcut Tiles voor, werkt alleraardigst :)
- geen batterijpercentage in je hoofdscherm, netwerksterkte e.d. staan ook op hidden. Zal vast wel een app voor zijn.
Is geen app voor, dit is een designkeuze van Microsoft. Door een vegende beweging te maken vanaf de bovenkant kun je ze tijdelijk oproepen
- het is jammer dat het hoofdscherm niet helemaal gevuld wordt, rechts heb je een aardige zwarte balk die onbenut wordt. De tiles grootte kan je (nog) niet veranderen maar dat wordt ws wel opgelost in de nieuwe sw release 7.8
Komt inderdaad met 7.8. De zwarte balk (die ik persoonlijk wel mooi vind ;)) zal er dan niet meer zijn en het aanpassen van de grootte van de tiles is dan mogelijk.
[...]
- Klepje voor USB poort ziet er wel fragiel uit. Ik snap sowieso niet waarom deze linksboven zit.
De wordt idd redelijk snel gammel ;)
[...]
- Zou wel meer thema kleuren willen zien. In het lumia 920 topic stond er een high contrast mode foto die er wel erg :9 uitziet
Ook dat komt met WP7.8 :)

• Caelorum
Tomba schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:05:
[...] Is geen app voor, dit is een designkeuze van Microsoft. Door een vegende beweging te maken vanaf de bovenkant kun je ze tijdelijk oproepen [...]
Een simpele tap op die paar pixel bovenin werkt ook hoor. Je hoeft het alleen maar aan te raken. Beweging maakt niet uit.

De high-contrast mode is overigens niet zeker dat die in WP7.8 zit. Ze hebben het over meer themes en accentkleuren, niet over extra accessibility opties.

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Helaas mijn Lumia op laten halen, scherm was gebarsten nadat hij uit m'n broekzak was gevallen op de fiets. Laat hem sowieso repareren, want kan er niet tegen om met kapotte spullen rond te lopen. Nu een Android leentoestel, vind het echt verschrikkelijk, maar dit werkt toch ook wel snel.

Zeker als fervente Whatsapp-user, dat start instant op. Wel heel fijn hoor. Wordt dat in WP8 ook mogelijk, programma's die binnen de kernel (oid) draaien? Dat zou een hoop schelen

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Weet iemand hoe je bestaande foto's die je met je Lumia 800 gemaakt hebt automatisch kunt laten uploaden naar skydrive ? Wil er eigenlijk toch wel gebruik van maken, maar het geldt alleen voor nieuwe foto's. Nu staan er zo'n 200 foto's op mn telefoon die niet op skydrive staan, maar die wil ik daar toch graag automatisch hebben....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb een vraagje aan de mensen die misschien iets meer weten van de werking van een OS en de onderdelen in een smartphone.

Ik heb met mijn Lumia 800 dat zodra ik in de auto stap, hij prima verbinding maakt met de bluetooth module, maar dat hij na een paar minuten wegvalt. Er is dan weer prima verbinding te maken, maar dan heb ik na een paar minuten weer hetzelfde. De workaround die ik heb gevonden is dat ik het toestel uitschakel voor ik instap en vervolgens weer aanzet.als ik in de auto zit. (vaak door hem gewoon aan de lader te hangen, dan start het toestel immers ook weer opnieuw op). Als ik dat gedaan heb, heb ik 0 problemen.

Is dit nu iets software matigs if zou dat ook iets hardware matigs kunnen zijn, zoals bijvoorbeeld een geheugenmodule die niet helemaal jofel is.

De achterliggende reden is dat ik in het verleden heel wat ellende met een Omnia 7 heb gehad met BT en die kreeg ik steeds maar terug met "software updates". Uiteraard is de L800 volledig up to date en ik zou dus eigenlijk een nieuw toestel willen (aangezien repareren vaak duurder is dan een nieuw toestel) Daarmee zou ik dan ook gelijk het minieme krasje op mijn scherm kwijt zijn.

Wie weet wat dit soort problemen nou kan veroorzaken?
MRELynx schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:00:
Weet iemand hoe je bestaande foto's die je met je Lumia 800 gemaakt hebt automatisch kunt laten uploaden naar skydrive ? Wil er eigenlijk toch wel gebruik van maken, maar het geldt alleen voor nieuwe foto's. Nu staan er zo'n 200 foto's op mn telefoon die niet op skydrive staan, maar die wil ik daar toch graag automatisch hebben....
Je kan toch met je PC in 1 keer je afbeeldingen naar Skydrive slepen? Moet je alleen je toestel even synchroniseren via Zune.

[ Voor 18% gewijzigd door PaT op 30-11-2012 11:43 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Pat, ik herken jouw probleem met bt connectie. Ik heb sinds kort een Surface en gisteren stond ik flink in de file. Dus op mn Lumia de internet sharing aangezet zodat ik op mn Surface kon internetten. Dat werkte prima echter verloor ik om de paar minuten ineens mn bt verbinding met de carkit. Zodra ik internet sharing niet gebruik(uit staat) dan heb ik 0 problemen met bt.

Zal dat eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Mijn BT connectie gaat ook prima met mijn Kenwood KDC-BT61U, maar ik heb tethering ook uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Tethering staat bij mij ook niet aan, dus daar zit het hem bij mij niet in. Wel wifi, zal eens kijken of die er nog iets mee te maken heeft.

Het vreemde is, is dat het toestel dit gedrag eerst alleen maar vertoonde als hij op de batterij draaide. Had je hem aan de lader hangen, dan was alles koek en ei. Pas sinds kort vertoont hij ook dit gedrag als hij wel aan de lader hangt.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
@bluetooth verhaal, kan een power issue zijn. Ik weet niet genoeg van hardware om daar echt iets definitiefs over te kunnen zeggen, maar dat is mijn eerste gok. Software updates zouden in dat geval in ieder geval tijdelijk kunnen werken door beter power management.
Nap schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:37:
[...] Zeker als fervente Whatsapp-user, dat start instant op. Wel heel fijn hoor. Wordt dat in WP8 ook mogelijk, programma's die binnen de kernel (oid) draaien? Dat zou een hoop schelen
Kernel??
Anyways. Ja en nee. Ze zouden die app fatsoenlijker kunnen schrijven en dat zou eventueel 1sec kunnen schelen bij het opstarten en laden van de berichten van de servers. Bij het heropenen zou er nog wel wat meer af kunnen denk ik. Voor verdere oplossingen heb je de verbeteringen die zijn doorgevoerd in bijv. WP8 nodig. Ze zijn dacht ik voor WP8 ook al bezig met een nieuwe app gemaakt in C++. Dat zou toch minstens net zo snel moeten werken als Whatsapp op Android en iOS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scally
  • Laatst online: 28-02 21:24

Scally

Ik geloof dat ie het doet?

Heb em ook gehaald en ben er aardig tevreden over. Zeker de al eerder genoemde Nokia apps zoals Maps en Rijden werken echt super. Kan nog niet echt wennen aan een touch screen toetsenbord, vaak typ ik het karakter ernaast per ongeluk in. De grote schrik kwam pas toen ik afgelopen week de oordopjes die ik op de N95 gebruik, aansloot. Geluidskwaliteit zwaar onder de maat dus heb em maar afgezet. Paar setjes geprobeerd, heb nu oordoppies van JVC en de geluidskwaliteit is iets beter. Maar nog steeds niet van het niveau van de N95.
Ook de meegeleverde oordopjes zijn (aangesloten op de 800 tenminste) van slechte kwaliteit. Geluid klinkt erg flets, lage tonen vallen zowat weg. Maar dat ligt dus echt aan de doppies vermoed ik.

Whatsapp (nog) niet geïnstalleerd, hoor er veel slechte verhalen over.

[ Voor 4% gewijzigd door Scally op 30-11-2012 22:20 ]

...Y la tierra se hace mi trono... [Pentium 4 Northwood 2 Ghz, WinXP, 512MB PC133, HITACHI 250 GB@7200RPM] <-- ingesteld in 2001 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Laatste paar dagen bezig geweest met Xbox Music op mn Surface en Xbox. Werkt best lekker en goed. Zelfs zo goed dat ik mn Spotify abo heb opgezegt. Wil ik kijken of ik Xbox music ook op mn Lumia 800 werkt, lees ik dat het alleen voor Windows 8 en Windows Phone 8 is. Microsoft is zelfs van plan om xbox music op IOS en Android beschikbaar te maken, maar WP7 ondersteunen, ho maar. Erg slecht dit zeg, wel de concurrent bedienen, maar je eigen WP7 gebruikers keihard laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:39
Scally schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 22:19:
De grote schrik kwam pas toen ik afgelopen week de oordopjes die ik op de N95 gebruik, aansloot. Geluidskwaliteit zwaar onder de maat dus heb em maar afgezet. Paar setjes geprobeerd, heb nu oordoppies van JVC en de geluidskwaliteit is iets beter. Maar nog steeds niet van het niveau van de N95.
Ook de meegeleverde oordopjes zijn (aangesloten op de 800 tenminste) van slechte kwaliteit. Geluid klinkt erg flets, lage tonen vallen zowat weg. Maar dat ligt dus echt aan de doppies vermoed ik.

Whatsapp (nog) niet geïnstalleerd, hoor er veel slechte verhalen over.
De headsets van de Symbian toestellen werken inderdaad niet. Heb ik ook met de heaset van mijn N8. Met andere headsets heb ik overigens geen problemen. Heb een oude on ear uit van Technics uit de diskman tijd, geluid is super.

Ik heb geen problemen met Whatsapp, zeker na de update van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2023
MRELynx schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 20:20:
Laatste paar dagen bezig geweest met Xbox Music op mn Surface en Xbox. Werkt best lekker en goed. Zelfs zo goed dat ik mn Spotify abo heb opgezegt. Wil ik kijken of ik Xbox music ook op mn Lumia 800 werkt, lees ik dat het alleen voor Windows 8 en Windows Phone 8 is. Microsoft is zelfs van plan om xbox music op IOS en Android beschikbaar te maken, maar WP7 ondersteunen, ho maar. Erg slecht dit zeg, wel de concurrent bedienen, maar je eigen WP7 gebruikers keihard laten zitten.
Er zijn wel geruchten dat Xbox Music in WP7.8 de Zune app gaat vervangen, maar is nog niks van bevestigd. Het lijkt mij namelijk wel vrij logisch om dat te doen. En inderdaad Xbox Music multi-platform is top! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Laatst online: 18-09 21:10
Update van Whatsapp _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
MRELynx schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 20:20:
Ja heel irritant ja! Lukt het bij jou trouwens wel om de wma bestanden die je kan downloaden op win8 te beluisteren via BV zune of WMP? Ik zat er namelijk aan te denken om al me playlists te downloaden om deze vervolgens met ZUne te syncen. Helaas krijg ik foutmeldingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:40
Nog een leuke aanbieding gespot in de nieuwe ANWB Kampioen:

Vodafone

De Lumia 800 of 610 voor 20 of 15 euro per maand.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
"Tijdelijk alleen in wit verkrijgbaar"

oooh, stop it you! Wie wil er nou wit :P

vandaag kreeg ik een leuk pakketje binnen:D gerepareerde lumia 800, heeft precies 2 weken geduurd!
Falende proassist trouwens. ze hadden best even mogen mailen dat ie onderweg was...

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06:15
SHIT!!

Net van zo'n 10cm laten stuiteren, uiteraard precies op de hoek. Nu is het hoekje 'afgevlakt'. Balen, hou me telefoons altijd heel netjes. Behalve deze dus. Vandaag de laatste dag dat ik hem intensief gebruik. Ik stap weer over naar Android. Maar voor buitenland vakanties (ideale navigatie en sterke build) blijft dit de telefoon die ik gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
looyenss schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:11:
"Tijdelijk alleen in wit verkrijgbaar"

oooh, stop it you! Wie wil er nou wit :P

vandaag kreeg ik een leuk pakketje binnen:D gerepareerde lumia 800, heeft precies 2 weken geduurd!
Falende proassist trouwens. ze hadden best even mogen mailen dat ie onderweg was...
Ik heb de mijne vorige week donderdag verstuurd naar Proassist. Zal ik de mijne dan ook volgende week donderdag ontvangen? En jouw pakje paste dat de brievenbus of moest je ervoor tekenen? Op de site van proassist staat de statis van mijn Lumia 800 op ontvangen door RC 29-11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Cruzer schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:43:
[...]

Ik heb de mijne vorige week donderdag verstuurd naar Proassist. Zal ik de mijne dan ook volgende week donderdag ontvangen? En jouw pakje paste dat de brievenbus of moest je ervoor tekenen? Op de site van proassist staat de statis van mijn Lumia 800 op ontvangen door RC 29-11.
ik kon de status van mijn Lumia niet eens zien op de site van ProAssist. heb je een link gekregen ofzo?
Hoe ben je erachter gekomen hoever die was? ik ga namelijk nog een lumia opsturen maar vind het vervelend dat ik niet kan zien (volgens mij) hoever die is

Ik heb hem naar het postkantoor gebracht. hij is teruggestuurd met de pakketdienst van PostNL omdat mijn adapter erbij zat. Past dus niet door de brievenbus en ja moest tekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

waarom hebben jullie de lumia 800 opgestuurd? Wat was/is de klacht?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Mijne ene lumia was tijdens het afspelen van muziek voor de zoveelste keer vastgelopen en reageerde nergens meer op. Hij was totaal niet meer op te starten.
de andere lumia is opgestuurd vanwege een accu probleem, zelfde instellingen als andere telefoon alleen is standaard na 2-3 uur leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
looyenss schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:16:
Mijne ene lumia was tijdens het afspelen van muziek voor de zoveelste keer vastgelopen en reageerde nergens meer op. Hij was totaal niet meer op te starten.
de andere lumia is opgestuurd vanwege een accu probleem, zelfde instellingen als andere telefoon alleen is standaard na 2-3 uur leeg.
En nu? Werkt je gerepareerde lumia weer goed? Of heb je nwe gekregen?

Mijne kon ik volgen via de link die ik via Nokia had gekregen tijdens het aanmeldproces. Mijn Lumia 800 werkt de standy toets niet (middelste toets). En liep soms ook vast tijdens muziek afspelen.
Ben bnwd wanneer ik hem terugkrijg dan... Een vriend van mij kreeg een nwe toegestuurd via de brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
ik heb ook een nieuwe gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik ben erg tevreden over het toestel. Heb alleen last van een roze gloed aan de linkerkant van het scherm. Vooral zichtbaar bij grijswaarden... Verder werkt het toestel perfect, dus wil het eigenlijk niet opsturen. Dit is de tweede lumia. Bij de eerste kraakte de behuizing...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:40
Vanmorgen deed mijn Lumia niets, gisteren heeft ie tot 18:00 aan de lader gehangen en vanmorgen was ie compleet leeg :? Zeker een of andere battery drain, even aan de oplader gehangen en hij doet ut weer.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

retlaw schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:27:
Ik ben erg tevreden over het toestel. Heb alleen last van een roze gloed aan de linkerkant van het scherm. Vooral zichtbaar bij grijswaarden...
[...]
Dat is 'normaal' voor het pentile OLED scherm dat er in zit. Dat heb ik ook :) (als je goed kijkt zie je rechts een cyaan achtige gloed, daar is precies hetzelfde aan de hand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-10-2024
Persoonlijk ben ik erg tevreden met mijn Lumia 800! Whatsapp werkt over het algemeen wat langzaam jammer genoeg maar dat ligt mogelijk meer aan de ontwikkelaar daarvan.

Grootste minpunt aan mijn Lumia 800 is duidelijk de batterij. Deze gaat echt extreem snel leeg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Renzo89 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:29:
Persoonlijk ben ik erg tevreden met mijn Lumia 800! Whatsapp werkt over het algemeen wat langzaam jammer genoeg maar dat ligt mogelijk meer aan de ontwikkelaar daarvan.

Grootste minpunt aan mijn Lumia 800 is duidelijk de batterij. Deze gaat echt extreem snel leeg. :(
Hoe lang heb je hem al? Ik heb het idee dat hij na ca 2 maanden een stuk langer mee gaat met de batterij. In het begin was het amper een dag. Nu ruim 2 dagen met een lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:30
Bartjuh schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:40:
[...]

Hoe lang heb je hem al? Ik heb het idee dat hij na ca 2 maanden een stuk langer mee gaat met de batterij. In het begin was het amper een dag. Nu ruim 2 dagen met een lading.
dat biedt hoop, ook voor mij, aangezien ik er nu (1,5 week in bezit) ook maar een dag mee haal, of ik gebruik em intensief, dan minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Tomba schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:16:
[...]

Dat is 'normaal' voor het pentile OLED scherm dat er in zit. Dat heb ik ook :) (als je goed kijkt zie je rechts een cyaan achtige gloed, daar is precies hetzelfde aan de hand)
hmm, toch is het per toestel verschillend denk ik hoe erg het is. Bij de kraak Lumia was het een stuk minder... Ik zie het vooral als het toetsenbord actief is, en bij diverse webpagina's..

Maar ik blijf het voorlopig gewoon gebruiken, totdat ik het echt zat ben. Ik neem aan dat dit ook onder de garantie valt?!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Bartjuh schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:40:
[...]

Pfff, ik leg hem na de lunchwandeling altijd maar weer aan het stroom, dan haalt hij het meestal net tot bedtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Tomba schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:16:
[...]

Mag ik een bron, aangezien ik hier met beide lumia´s geen last van heb? de nieuwe overigens ook niet.

over accuduur, ik haal met gemak 2 dagen.

[ Voor 5% gewijzigd door looyenss op 06-12-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AssA92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-05-2023
hjs schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:58:
[...]

Pfff, ik leg hem na de lunchwandeling altijd maar weer aan het stroom, dan haalt hij het meestal net tot bedtijd.
Dat is best bizar hoor... ik heb altijd alles aanstaan bluetooth wireless ook connected..
Synch 7 mailboxen lees nu en tweakers regelmatig via telefoon browse erop en luister ook regelmatig Spotify op me mobiel en ik doe er nog een dag mee.. en daarmee bedoel ik rond de van een uur of half 9 sochtends tot 12 uur savonds/snachts.

Enige probleem wat ik met de telefoon heb is met Spotify als ik hem in mijn auto aansluit om via bluetooth audio naar me radio te streamen wil het nog wel eens niet werken. Ben er nog niet helemaal uit of het nou aan de app ligt of aan de tel ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-10-2024
Wat een verschillen hoor ik hier dan. @Bartjuh, ik kom daar echt niet bij in de buurt, misschien enkel als ik hem 2 dagen laat liggen zonder aan te raken. Ik heb mijn telefoon inmiddels 3-4 maanden en het probleem is er absoluut niet minder op geworden. Ik zet zelfs steeds meer uit om nog een beetje de dag door te komen... Heeft iemand enig idee welke applicaties het meeste batterij verbruiken? Begreep dat WhatsApp ook nog een enorme energieverslinder is :/

[ Voor 7% gewijzigd door Renzo89 op 06-12-2012 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Renzo89 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 18:26:
Wat een verschillen hoor ik hier dan. @Bartjuh, ik kom daar echt niet bij in de buurt, misschien enkel als ik hem 2 dagen laat liggen zonder aan te raken. Ik heb mijn telefoon inmiddels 3-4 maanden en het probleem is er absoluut niet minder op geworden. Ik zet zelfs steeds meer uit om nog een beetje de dag door te komen... Heeft iemand enig idee welke applicaties het meeste batterij verbruiken? Begreep dat WhatsApp ook nog een enorme energieverslinder is :/
Ik dacht dat 3G een behoorlijke verslinder is... dat gebruik ik niet (geen data abbo) omdat ik het gros van de tijd ofwel thuis, ofwel op de universiteit ben, en daar wifi heb. Dus ik gebruik wifi (gebruikt minder stroom dan 3G).

Ook heb ik hem standaard op batterij-besparing staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Hmm...3G staat hier eigenlijk altijd aan, 2 mailaccounts waarvan 1 push, uurtje audio streamen in de auto icm BT en wat internetgebruik.

Vanochtend om 6.30 van de lader gehaald en nu staat de accu op 68% met 13 uur bovenstaand gebruik

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Heb nu alles weer ingesteld, twitter, facebook, linkedin, aangemeld met @outlook.com net als voor die kapot was.

probleem: mijn contacten in de people hub hebben geen foto. waarom is dat? eerst deden ze het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Even handmatig alle accounts synchroniseren?

Ik haal net één (doordeweekse)dag, whatsapp dan af en toe, 3G uit, wifi aan, BT aan, 1 exchange account die 1x per half uur synchroniseert, evenals een gmail account, een twitter account en een facebook account. Gelukkig laat hij erg snel, binnen een uurtje zit er zo een dikke 50% bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
spNk schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:47:
Even handmatig alle accounts synchroniseren?

Ik haal net één (doordeweekse)dag, whatsapp dan af en toe, 3G uit, wifi aan, BT aan, 1 exchange account die 1x per half uur synchroniseert, evenals een gmail account, een twitter account en een facebook account. Gelukkig laat hij erg snel, binnen een uurtje zit er zo een dikke 50% bij.
al gedaan en ook al alles verwijderd en toegevoegd opnieuw. helpt niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Nu ben ik niet zo'n zware gebruiker maar ik wil toch even aangeven wat onder "minimaal" gebruik eenvoudig haalbaar is. Ik zit nu op 2 dagen en 20 uur, rest 31% (16 uur). Thuis staat ie op "E" en niet op 3G, hangt toch aan Wifi. Er is een app, "battery saving", kun je met één druk op de knop direct wat zaken uit- of weer aanzetten. Misschien iets om te proberen? Zelf nog niet gebruikt.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Ik heb nu deze melding op pro assist service portaal van mijn opgestuurde Lumia 800

Weet iemand wat dit inhoudt ontvangen Filiaal?

Ontvangen Filiaal

06-12-2012 21:16

Ontvangen door RC

29-11-2012 17:46

Ontvangen door ProAssist

29-11-2012 17:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Cruzer schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:56:
Ik heb nu deze melding op pro assist service portaal van mijn opgestuurde Lumia 800

Weet iemand wat dit inhoudt ontvangen Filiaal?

Ontvangen Filiaal

06-12-2012 21:16

Ontvangen door RC

29-11-2012 17:46

Ontvangen door ProAssist

29-11-2012 17:43
komt ie weer terug morgen of overmorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Zal wel zaterdag zijn, ze sturen hem dan vrijdag op en dan zaterdag in huis. Dat zou mooi zijn! Was dat bij jou ook dan het geval? Bij de melding Ontvangen Filiaal? Dat is dan wel snel binnen een week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

looyenss schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:59:
[...]

Mag ik een bron, aangezien ik hier met beide lumia´s geen last van heb? de nieuwe overigens ook niet.

over accuduur, ik haal met gemak 2 dagen.
Ja hoor: http://discussions.nokia....ink-left-side/m-p/1340375

Overigens hier 3 Lumia 800s en die hebben het allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Misschien moet ik de telefoon toch nog eens terug sturen.
Ben alleen bang dat ze net als de vorige keer alleen ff het OS er opnieuw opknallen en dan terug sturen.
Daarvoor wil ik hem niet minimaal 2 weken kwijt zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ru__
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Tomba schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:48:
[...]

Ja hoor: http://discussions.nokia....ink-left-side/m-p/1340375

Overigens hier 3 Lumia 800s en die hebben het allemaal :)
Dat gaat letterlijk om één kolom pixels; niet om een gloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Iemand anders bij wie het display een beetje los lijkt te zitten? Als ik m'n Lumia 800 aan de korte zijdes vast heb en met m'n duim op de onderkant van het display wat druk voel je hem letterlijk heen en weer schuiven. Heb het idee dat de behuizing uitzet na verloop van tijd ofzo, want er zitten ook kieren om het display die er eerst niet zaten.

Nu switch ik wanneer die (in NL) uitkomt toch naar de Lumia 920, maar wel een beetje zonde van zo'n telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Yup ik heb ook van die kieren nu, maar dat is sinds ik men display zelf vervangen heb dus haha
Dat ie beetje beweegt als je er op drukt heb ik al sinds het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AssA92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-05-2023
defcon84 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:24:
Yup ik heb ook van die kieren nu, maar dat is sinds ik men display zelf vervangen heb dus haha
Dat ie beetje beweegt als je er op drukt heb ik al sinds het begin.
Mijne is anders perfect afgesloten en ik heb bij deze ook het scherm zelf vervangen :)

Ging prima redelijk makkelijk zelfs.

En inderdaad al aantal keer gebeld met Belcompany maar zij weten nog niet precies te vertellen wanneer de 920 uitkomt want ook ik ga me huidige traden voor de 920 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

ging idd redelijk makkelijk ja, zou het eigenlijk nog eens los moeten maken, maar je kent dat eh haha
Ik ga ook voor de L920 in januari :) wordt hoogtijd voor een nieuwe! :)

offtopic:
je hoeft niet te quoten als het de laatste post is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ik zat zojuist even op de Lumia 800 van mijn vriendin te kijken en ik kwam daarop de bijzonder handige app 'Cardswith.me' tegen. Ik kom deze op mijn eigen Lumia 800 echter niet meer tegen, dus ik vermoed dat ik die per ongeluk overijverig verwijderd heb. Iemand enig idee hoe ik die app nog terug kan krijgen?

[ Voor 14% gewijzigd door Tomba op 07-12-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
looyenss schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:09:
[...]

komt ie weer terug morgen of overmorgen
Idd morgen, ben bnwd of het een nwe is? Zoals vermeldt mijn standy toets werkte niet meer, ook niet na een hard reset. Kreeg mijn lumia in/uit standby via de volume of camera toets...

[ Voor 36% gewijzigd door Cruzer op 07-12-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Nou ik heb mijn Lumia weer retour ontvangen van Proassist.

Ik heb deels een nieuwe gehad, ze hebben volgens mij mijn display overgezet op een andere nokia lumia 800? Want mijn oude achterkant had ik wat krassen op dat zilveren gedeelte rondom de camera. Nu geen kras te zien! Wel nog steeds mijn kleine krasje op het display.

En mijn standby toets werkt weer :-)

Goede service van Pro Assist! Binnen 1,5 week terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

USB klepje op mijn Lumia 800 er maar vanaf gehaald, vind het best wel een verbetering, Sowieso nooit gesnapt waarom het er eerste instantie op de telefoon zat.

Vandaag ook maar even gaan wandelen door de stad en een aantal foto's gemaakt, op automatisch is de Lumia 800 schrikbarend slecht, maar als je zelf alles veranderd in de instellingen dan kunnen de foto's redelijk mooi uitpakken.

Heb 3rd party apps maar opgegeven, alles wat ik nodig heb zit al in het OS zelf (op enkele uitzonderingen na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 15:30:
USB klepje op mijn Lumia 800 er maar vanaf gehaald, vind het best wel een verbetering, Sowieso nooit gesnapt waarom het er eerste instantie op de telefoon zat.

Vandaag ook maar even gaan wandelen door de stad en een aantal foto's gemaakt, op automatisch is de Lumia 800 schrikbarend slecht, maar als je zelf alles veranderd in de instellingen dan kunnen de foto's redelijk mooi uitpakken.

Heb 3rd party apps maar opgegeven, alles wat ik nodig heb zit al in het OS zelf (op enkele uitzonderingen na).
Welke instellingen heb jij de camera nu gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cruzer schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 15:50:
[...]

Welke instellingen heb jij de camera nu gezet?
Ligt aan de situatie, maar alles behalve auto is een grote vooruitgang. Helaas na nadere inspectie op de computer zijn de meeste toch niet mooi gelukt.

http://i.imgur.com/MIc36.jpg

http://i.imgur.com/3L7L4.jpg

Deze twee vallen nog enigsinds mee. Ach, met een telefoon moet je sowieso niks verwachten.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2012 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik was gisteravond op de fiets met gmaps pro op zoek naar het Patronaat toe de onderste helft vh scherm "bevroor". Kon zeker niet zo goed tegen de kou :?

[edit]
WTF, er zit nu een klik rechtsonder, scherm beweegt in behuizing.
Tijd om papieren op te zoeken.

[ Voor 26% gewijzigd door hjs op 09-12-2012 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

wooow dat is raar, amoled heeft normaal geen problemen met de vrieskou..
maak eens een foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

defcon84 schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:33:
wooow dat is raar, amoled heeft normaal geen problemen met de vrieskou..
maak eens een foto?
Telefoon in mijn broekzak gestopt en maar op de gok gefiets en een keer ouderwets gevraagd :+
Daarna geen problemen meer gehad, kon gewoon foto's maken en uploaden in het Patronaat.

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/252285_503794396321764_284990798_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 21:33:
Ik zat zojuist even op de Lumia 800 van mijn vriendin te kijken en ik kwam daarop de bijzonder handige app 'Cardswith.me' tegen. Ik kom deze op mijn eigen Lumia 800 echter niet meer tegen, dus ik vermoed dat ik die per ongeluk overijverig verwijderd heb. Iemand enig idee hoe ik die app nog terug kan krijgen?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

hjs schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:16:
[...]

Telefoon in mijn broekzak gestopt en maar op de gok gefiets en een keer ouderwets gevraagd :+
Daarna geen problemen meer gehad, kon gewoon foto's maken en uploaden in het Patronaat.

[afbeelding]
haha ik bedoelde maak eens een foto van je scherm voor de schade te laten zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De status van CardsWith.me impliceert dat je deze niet meer via gangbare kanalen kunt installeren.
Je zou dan een alternatieve app kunnen gebruiken, zoals: FidMe. Misschien voldoet deze aan je eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist bij de Belcompany in Enschede geweest voor een Nokia Lumia 800. Helaas uitverkocht in elk filiaal werd mij verteld. Ik wil graag gebruik maken van de Cashback actie van Nokia, even kijken bij welke webshop het toestel het goedkoopste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik had eerst een italiaanse lumia 800, hier stond deze app niet op. Nu een nederlandse waar deze wel standaard op geinstalleerd staat. Wellicht heeft dat ermee te maken?! Na een reset stond dit er weer tussen...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:12:
Zojuist bij de Belcompany in Enschede geweest voor een Nokia Lumia 800. Helaas uitverkocht in elk filiaal werd mij verteld. Ik wil graag gebruik maken van de Cashback actie van Nokia, even kijken bij welke webshop het toestel het goedkoopste is.
Kan je beter het filiaal zelf op bellen in de betreffende stad, Gouda had ze nog wel toen BC al zei dat ze niet meer op voorraad waren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:51:
[...]

De status van CardsWith.me impliceert dat je deze niet meer via gangbare kanalen kunt installeren.
Je zou dan een alternatieve app kunnen gebruiken, zoals: FidMe. Misschien voldoet deze aan je eisen.
Dat had ik ook al gezien ja, al zijn ze wel ontzettend aan t kl.ten met de Appstore ATM. FidMe ga ik even checken, tx!
retlaw schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:34:
[...]

Ik had eerst een italiaanse lumia 800, hier stond deze app niet op. Nu een nederlandse waar deze wel standaard op geinstalleerd staat. Wellicht heeft dat ermee te maken?! Na een reset stond dit er weer tussen...
Hij stond er op hoor, heb hem alleen per ongeluk verwijderd :P (dacht dat het een andere app was)
Reset heb ik niet zo'n zin in eigenlijk, heb nét alles weer goed ingesteld!

[ Voor 34% gewijzigd door Tomba op 10-12-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:12:
Nu 199 bij Saturn bij Vodafone Prepraid.

Let trouwens op bij de cashback actie, niet elke verkopende partij doet daar automatisch aan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Chevalley schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:42:
[...]
[knip]

Let trouwens op bij de cashback actie, niet elke verkopende partij doet daar automatisch aan mee.
http://www.nokiacashback.nl/waartekoop.html

Testing, one, two ...

Pagina: 1 ... 35 ... 43 Laatste

Let op:
~~~[html]Batterij problemen zijn in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1489250">dit topic</a> besproken. Daar is het meeste nu wel over gezegd, dus hebben we dat topic gesloten. Accessoires mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1478296">dit topic</a> besproken worden.

Discussie en ervaringen over de 1600.2487.8107.12070 update mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494255">dit topic</a> besproken worden.~~~[/html]