Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-05 18:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Je kunt gewoon het beste een seasonal event opzoeken waarvoor je een geschikte auto hebt die niet al te moeilijk is, en die dan een aantal keer rijden. Voor sommige seasonals krijg je meer dan 500.000 per win, dan heb je zo de auto's die je nodig hebt.

Kijk bijvoorbeeld eens onder seasonal events naar Online Aspec Challenge No 4. De middelste race, 500PP op Cape Ring Outside, is vrij gemakkelijk te halen en heeft een prijzengeld van 312000 per keer zonder loginbonus. Slechts drie rondjes dus ongeveer 6 minuten rijden per keer.
Ik heb de taal van GT5 in het Engels staan dus sommige benamingen zijn bij jou waarschijnlijk anders. Als je je 86GT een beetje upgrade kan je die prima gebruiken voor dit event.

Laat je trouwens vooral niet afschrikken door het woord Online Aspec, je rijdt gewoon offline tegen AI.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:59
Bedankt allemaal! Bruikbare tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:54
martijnmartijn schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 15:23:
Goed, ik ben ontzettend nieuw met GT. heb het spel net een week geleden gekocht en ben erg benieuwd wat nou de beste manier is om het te spelen. Vooral omdat ik merk dat je steeds weer andere auto's nodig hebt om een races te voltooien. Bijvoorbeeld: ik heb nu een Mini nodig om aan een evenement te kunnen deelnemen. Dan moet ik die dus speciaal bij de dealer of occasion dealer kopen, maar dat kost meer dan het mij aan credit oplevert. Dat is dan op zich niet zo'n enorm probleem, maar ik ben in het bezig van een gt86 en daarmee moet ik op niveau 14 ineens tegen allerlei Ferrari's gaan racen. Hoe kom ik aan het credit?! (Heb al een aantal specials gespeeld)
Wat je ook kunt doen om aan bepaalde evenementen mee te kunnen doen, is een auto lenen van iemand.
In het begin dat GT5 uit kwam is hier heel veel gebruik van gemaakt door de tweakerts >:) . Er werden zelfs auto's weggegeven (door een patch kon dat later niet meer bij auto's > 1.000.000).
Als je dus vrienden hebt die ook GT5 spelen of gespeeld hebben, dan kun je daar auto's lenen! Scheelt weer geld/credits ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05 08:36
CVG understands that Sony is weeks away from revealing its next Gran Turismo title.
http://www.computerandvid...s-gran-turismo-6-for-ps3/
Dat zou een hele verassing zijn, denk niet dat het gaat gebeuren maar er staat wel iets te gebeuren de komende tijd... wellicht GT Academy 2013?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:07

Oxigeon

En zo is dat!

Jackal131 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:08:
[...]

Wat je ook kunt doen om aan bepaalde evenementen mee te kunnen doen, is een auto lenen van iemand.
In het begin dat GT5 uit kwam is hier heel veel gebruik van gemaakt door de tweakerts >:) . Er werden zelfs auto's weggegeven (door een patch kon dat later niet meer bij auto's > 1.000.000).
Als je dus vrienden hebt die ook GT5 spelen of gespeeld hebben, dan kun je daar auto's lenen! Scheelt weer geld/credits ;)
Heb ook GT5 vanaf de launch. Kan het zijn dat die season events er toen nog niet waren? Ik ben toen gestart met de B-spec. Heb zo wat centjes verdiend en auto's gekregen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Djie schreef op donderdag 18 april 2013 @ 10:27:
Dat zou een hele verassing zijn, denk niet dat het gaat gebeuren maar er staat wel iets te gebeuren de komende tijd... wellicht GT Academy 2013?
Als GT6 enkel PS3 gaat worden, voelt het wel beetje als 'niche' game. Als de game uberhaubt nog dit jaar gaat uitkomen, zal het dus al snel gelijktijdig worden met de PS4, die een vrachtlading aan extra features heeft gekregen, dat hele online aspect van GT6 op een bizar hoger niveau zou kunnen gooien dan op de PS3.

Kan niet bepaald zeggen dat GT5 echt 'goed' is qua online features, zeker niet als je naar de PC-varianten kijkt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Djie schreef op donderdag 18 april 2013 @ 10:27:
[...]

Had hem al gezien op gtplanet.

Die van newegg zal vast wel een stomme fout zijn. We zien het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 09:54
Oxigeon schreef op donderdag 18 april 2013 @ 10:30:
[...]
Heb ook GT5 vanaf de launch. Kan het zijn dat die season events er toen nog niet waren? Ik ben toen gestart met de B-spec. Heb zo wat centjes verdiend en auto's gekregen.
De Season events waren er inderdaad niet vanaf het begin, maar volgens mij wel redelijk snel na de release in één van de eerste patches.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Afbeeldingslocatie: http://www.geek.com/wp-content/uploads/2013/04/gran-turismo-6-ps3-boxart.jpg

Hmm... Release 28/11/2013.

En toch geloof ik het pas als ik het van Sony/PD zelf hoor.

[ Voor 3% gewijzigd door Voxalizer op 23-04-2013 23:04 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Had hem al eerder gezien vandaag. Vind de cover oerlelijk als dit echt is, wat ik betwijfel. Leuke photoshop, dat wel, maar kijk eens naar de GT5 cover, veel mooier. Nogmaals, dit is niet de officiële cover. PD kan veel beter. Is dat niet de standaard in-game toerenteller van GT5 btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Eerste dat ik dacht is dat die toerenteller lijkt op de toerenteller die je ziet wanneer je Forza Horizon opstart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ah nee kzit fout:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gamerant.com/wp-content/uploads/Gran-Turismo-5-Spec-2-Update-Cockpit-View.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Voxalizer schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 23:16:
Eerste dat ik dacht is dat die toerenteller lijkt op de toerenteller die je ziet wanneer je Forza Horizon opstart!
Lettertype lijkt erg op Honda, vermoedelijk NSX.

[ Voor 80% gewijzigd door S_Chief op 23-04-2013 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Misschien wordt het een soort prologue?
En dat ze dan de "echte" deel 6 op de PS4 uitbrengen.

Ik ben benieuwd.
Geen instant-buy in ieder geval, daar ik GT5 niet spannend genoeg vond ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SChief schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 23:37:
[...]

Lettertype lijkt erg op Honda, vermoedelijk NSX.
Zou niet eens zo raar zijn, GT5 stond in teken van de GT-R, nu Honda al orders accepteerd voor de NSX, zou GT6(P) mogelijk in teken staan van de NSX.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:52

v8power67

Psn: Mausosaurus

Laat maar komen gt6 :D Heb er zin in, gt5 onderhand wel gezien, en heb weer zin in een nieuwe gran turismo, voor mij wel insta buy :P Hopelijk wat betere physics en nu ook tire deformation, meer premiums, meer tracks(pikes peak :D ) meer tuning opties, dus bv twin turbo twin screw supercharger of een roots type of juist weer single turbo, of zelfs op een v12 ofzo quad turbo. Mag allemaal :) Hopelijk als je bv een race intercooler koopt dat het dan ook echt aan de voorkant te zien is(mits zoals in het echt is, dus niet bij een veyron ofzo :P) een vinyl editor voor custom livery's. Uh niet te vergeten en erg belangrijk het geluid moet 10x beter. Meer realistischere power outputs, dus 1200pk skylines of meer, een s15 silvia met 700+ pk, dat zou zo bruut zijn, dan kunnen we eindelijk wagens nabouwen van het echte werk :). Oh en heel belangrijk, banden formaten wijzigen, zodat je achter eens lekker dikke grippy banden eronder kan mikken zoals in de forza reeks kan. En dat het dus ook echt uitmaakt hoe dik je banden zijn, wat nu in gt5 niet het geval is. En kan eigenlijk nog wel heel lang zo door gaan :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

v8power67 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:53:
Laat maar komen gt6 :D Heb er zin in, gt5 onderhand wel gezien, en heb weer zin in een nieuwe gran turismo, voor mij wel insta buy :P Hopelijk wat betere physics en nu ook tire deformation, meer premiums, meer tracks(pikes peak :D ) meer tuning opties, dus bv twin turbo twin screw supercharger of een roots type of juist weer single turbo, of zelfs op een v12 ofzo quad turbo. Mag allemaal :) Hopelijk als je bv een race intercooler koopt dat het dan ook echt aan de voorkant te zien is(mits zoals in het echt is, dus niet bij een veyron ofzo :P) een vinyl editor voor custom livery's. Uh niet te vergeten en erg belangrijk het geluid moet 10x beter. Meer realistischere power outputs, dus 1200pk skylines of meer, een s15 silvia met 700+ pk, dat zou zo bruut zijn, dan kunnen we eindelijk wagens nabouwen van het echte werk :). Oh en heel belangrijk, banden formaten wijzigen, zodat je achter eens lekker dikke grippy banden eronder kan mikken zoals in de forza reeks kan. En dat het dus ook echt uitmaakt hoe dik je banden zijn, wat nu in gt5 niet het geval is. En kan eigenlijk nog wel heel lang zo door gaan :P
Online kan er toch ook nog wel zeer veel meer gedaan worden denk ik. Naar mijn mening kan daar nog meer competitie toegevoegd worden zoiets al iracing. Dat je dus punten in mindering krijgt als je crasht etc. En naar hogere divisies kan doorstoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Mja ik game niet graag online, gt5 deed ik soms online maar dan meer trackday gewoon lekker tijden rijden en niet competief. Maar voor de online rijders zal er ook een hoop te wensen blijven :P
Enigste wat ik hoop dat het online systeem waardoor ik dus trackdays kan doen wel blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

v8power67 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:53:
Engine swaps dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ah natuurlijk dat ook ja, mja dat is niet meteen wat ik bedoelde maar mn hele verhaal incl engine swaps idd.
Lijkt me ook tof om uit de sr20det dik 700pk te halen zoals in het echt ook makkelijk lukt.
Maar er dan later een rb26dett inhangen als je de 1000 grens over wilt. En liefste zie ik nog brand swapping, dus en dikke chevy v8 in een oude rx7 hangen. Maar dat zal nooit goedgekeurd worden helaas :(
Zou wel bruut zijn gt6 met engine swaps :) Damn dan zou ik gt5 nu nog elke seconde spelen had die dat gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik hoop vooral dat GT6 een stuk competitiever wordt dan 5. Racegames gaan me uiteindelijk toch vooral om het racen tegen en tijden vergelijken met anderen. Momenteel heb je in GT5 zelf eigenlijk alleen de 2-wekelijkse timetrials die competitief zijn met leaderboards, verder moet je als je een competitie wil bijhouden alles zelf regelen qua organisatie en klassementen buiten het spel om, wat ik jammer vind. Via bijvoorbeeld GTPlanet kun je prima leuke races joinen en organiseren, maar toch blijf ik het jammer vinden dat er niet gewoon wat meer mogelijkheden zijn om het 'ingame te houden'.

Ook moeten ze gewoon kappen met al die standard cars en gewoon alleen maar premiums maken. Dan maar wat minder auto's, die verouderde models kunnen echt niet meer.

En boven alles: Livery editor please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Voxalizer schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:22:
En boven alles: Livery editor please!
Bedoel je daarmee dezelfde functie als in Forza dat je de hele auto kan pimpen dmv kleurtjes etc? Dat vond ik een van de vetste functies in forza. Iedereen mooie auto's (inkoop 20k) painten en de echt geweldige gepainte auto's gingen voor miljoenen weg omdat het gewoon zeer veel werk was om ze te maken. (zelf had ik altijd een Dodge Charger in General Lee uitvoering :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Time trial leaderboards mis ik ook heel erg (net als je bij GT5P had).
Maar dan wel met Stock wagens op stock banden.
Geen tot de nok getunede wagens met zachte racebanden.
Dat houdt het racen nog uitdagend, met bv een Ferrari of Lambo op Sport Hard.
Veel leuker dan overal maar harde racebanden onder te knallen.
Dan maak je het veel te arcade imho.

O ja, de standaard wagens mogen er ook uit zijn bij GT6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
dvdkiwi schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:57:
Time trial leaderboards mis ik ook heel erg (net als je bij GT5P had).
Geen tot de nok getunede wagens met zachte racebanden.
Dat houdt het racen nog uitdagend, met bv een Ferrari of Lambo op Sport Hard.
Veel leuker dan overal maar harde racebanden onder te knallen.
Dan maak je het veel te arcade imho.

O ja, de standaard wagens mogen er ook uit zijn bij GT6 ;)
Dat is er nu toch allemaal al met GT5? Leaderboards van de TimeTrials zijn er waarmee je ook je tijden met je vrienden kunt vergelijken. Uitdagend racen met Sport Hard zit er ook in ook weer bij de laatste TimeTrials!

Hoe auto's eruit zijn kan mij eigenlijk weinig uit, livery editor mogen ze van mij eruit laten. Evenals een uitgebreid schade model (visueel), verschillende soorten schade dat een ander rijgedrag van de wagen veroorzaakt is natuurlijk wel welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:57:
Dan had je de afgelopen maanden toch eens moeten opletten... Door dat hacked cars fiasco zijn de afgelopen zes timetrials allemaal gereden met toegewezen stock auto's waarbij geen enkele tuning mogelijk was. En waarschijnlijk blijft dat nog wel even zo, hoewel hacked cars deze week de game zijn uitgepatched.

De huidige timetrials dus ook, dus gogo! :P

Edit: trouwens. Er is nog nooit een leaderboarded timetrial geweest waar zachte racebanden en max tuning ooit is toegestaan. Wat PD altijd doet in de timetrials is:
Straat en sportwagens op banden varierend van comfort banden bij langzamere (sport)wagens tot sportbanden (bijna altijd hard) bij snellere sportwagens en supercars.
Racewagens altijd op harde racebanden, wat logisch is.
Dat er bij leaderboards met racing soft gereden wordt is een fabeltje!

En idd, met livery editor bedoel ik zoals Forza.

[ Voor 29% gewijzigd door Voxalizer op 24-04-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Ik bedoel niet de seasonal events, maar gewoon offline time trials ;)
Net zoals we hier op het forum wel eens deden:
auto kiezen, baan kiezen en gaan! :)
Dus per stock wagen een apart leaderboard.

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 24-04-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:29:
Ik bedoel niet de seasonal events, maar gewoon offline time trials ;)
Net zoals we hier op het forum wel eens deden:
auto kiezen, baan kiezen en gaan! :)
Dus per stock wagen een apart leaderboard.
In dat geval ben ik het met je eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Coowl :)

Naar mijn weten had je die in GT5P ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Zo gisteren Gran Turismo 5 Academy Edition binnen gehad (€ 17,49), eindelijk ook de DC binnen. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Vandaag GT5 Academy Edition besteld, morgen in huis. Ik ben benieuwd! :) Heb nog nooit een ander spel gespeeld als FIFA op de PS.

[ Voor 28% gewijzigd door sjorremans op 02-05-2013 11:48 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

http://www.gtplanet.net/k...rismo-announcement-event/

Ohh niceee, wellicht KTM XBOW in GT6 :D Of iig een licentie van hun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:45

Bever!

3

Is het al mogelijk om in arcade gewoon alle auto's te spelen?
Vind die pokemon gotta catch em all stijl van spelen zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GT Vita eerst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Bever! schreef op zondag 12 mei 2013 @ 20:22:
Is het al mogelijk om in arcade gewoon alle auto's te spelen?
Vind die pokemon gotta catch em all stijl van spelen zeer irritant.
Nee, je moet auto's toevoegen aan je favorieten.
Pas dan kan je meer auto's kiezen dan de pakweg 70 die in arcade mode beschikbaar zijn.

Het verzamelel / unlocken van auto's vind ik juist ontzettend tof aan het spel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:45

Bever!

3

Ok savegame aanpassen dus voor 99 triljoen cash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:21

Vuvuzela

My spire is forming

Bever! schreef op maandag 13 mei 2013 @ 21:59:
Dan doe je er nog uren over om auto's te kopen. Duurt veel te lang.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

LAME!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bever! schreef op maandag 13 mei 2013 @ 21:59:
Zonde hoor, GT5 is juist leuk om alle events en de a spec / bspec te behalen. Vooral die special events zijn echt vet. Gewoon racen voor je credits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Tegenwoordig is het gelukkig veel makkelijker om snel geld te verdienen met de special events. Vroegah :P moest je races grinden wou je een leuke auto kopen. Wat een grindfest was dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

AquaSheep schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:27:
Tegenwoordig is het gelukkig veel makkelijker om snel geld te verdienen met de special events. Vroegah :P moest je races grinden wou je een leuke auto kopen. Wat een grindfest was dat zeg.
Daar had je paar easy races voor, dacht die US serie en de european league, zeker als je al een super auto had (787B bijvoorbeeld), was het simpel uitrijden en cashen maar.

Maar toen de Red Bull uitkwam, was het echt easy mode op die ovale baan, stuk iets scheef zetten, gas vast en zo reed je de race uit.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 14-05-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Haha cashen als een gek op die manier!!

Maar dan nog: het maakte niet uit hoeveel cash je had, het kopen van auto's ging (en gaat) echt belachelijk langzaam.
Gelukkig kan je al op kruisje drukken nog voordat de auto in beeld komt rijden, dat scheelt weer wat tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Haha, dat truukje met de Red Bull op de Indy baan gebruikte ik ook :P. Was een beetje aankloten met elastiekjes zodat de controller net genoeg naar links stuurde om de bochten te pakken en niet op het rechte stuk vol in de muren ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Credit issues :O

Tegenwoordig kun je met die seasonals meer dan 1.5 miljoen per race winnen als je met een langzamere auto wint. 450PP seasonal van vorige week met een Honda Civic 97 RM op 350PP bijvoorbeeld, 2.1 miljoen ofzo zonder login bonus. Heh... credit issues, lol.

[ Voor 24% gewijzigd door Voxalizer op 14-05-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
AquaSheep schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:50:
Haha, dat truukje met de Red Bull op de Indy baan gebruikte ik ook :P.
Op die manier echt iedere auto gekocht die er was.
Daarna spijt van en mijn savegame weggegooid en opnieuw begonnen ;)

Spijt?
Nope, alleen die Special events he |:(
(Alfa op Eiger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ik ben zelf een beetje aan het klooien met GT op de PSP en moet zeggen dat sommige challenges daar echt nog idioter zijn dan Eiger Nordwand.. En dan de pijn in je klauwen..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:42
Ben benieuwd wat we van GT6 verwachten kunnen na het zien van deze teaser YouTube: Gran Turismo 6 Teaser Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
GT5 met nieuwe banen?
Weer 1200 auto's... lijkt me niet dat ze alles naar premium hebben omgezet.
Ik wacht wel met kopen tot de PS4 er is.
In juli wel de demo downloaden, ik ben toch wel benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
dvdkiwi schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 21:39:
GT5 met nieuwe banen?
Weer 1200 auto's... lijkt me niet dat ze alles naar premium hebben omgezet.
Ik wacht wel met kopen tot de PS4 er is.
In juli wel de demo downloaden, ik ben toch wel benieuwd ;)
En als het waar is je eigen auto samen stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Kevertje met Lambo V10 & massive spoiler @ Nordschleife :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
dvdkiwi schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 01:55:
Kevertje met Lambo V10 & massive spoiler @ Nordschleife :P
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja, had ik gisteravond ook al gezien, ik moest hem persoonlijk eventjes bedanken op zijn topic, dit is gewoon briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Erg mooi filmpje!!
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Je mist toch nog aardig veel auto´s die er eigenlijk wel in horen te zitten. Daarbij zitten sommige auto er wel in maar die zijn dan weer geen premium. Denk aan de Polo gti 2012. Nieuwe bmw 5 en 3 serie. Renault megane RS, Ford focus RS, Opel astra OPC, clio rs, Seat ibiza cupra, seat leon cupra, Audi rs 3,4,5,6. Mis toch ook wel de Porsches. En zo kan ik nog wel even door gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Tja, zo kan je inderdaad nog wel even doorgaan ;)
Het is erg gericht op de Japanners met al de Skylines, Miatas en Honda's.
Ik denk niet dat hun zich druk maken om een Polootje ;)

Als je die wagens wilt zien kan je eens een blik werpen op Forza, die hebben een aardig aanbod.
En allemaal premium ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

afca123 schreef op zon dag 26 mei 2013 @ 12:09:
Je mist toch nog aardig veel auto´s die er eigenlijk wel in horen te zitten. Daarbij zitten sommige auto er wel in maar die zijn dan weer geen premium. Denk aan de Polo gti 2012. Nieuwe bmw 5 en 3 serie. Renault megane RS, Ford focus RS, Opel astra OPC, clio rs, Seat ibiza cupra, seat leon cupra, Audi rs 3,4,5,6. Mis toch ook wel de Porsches. En zo kan ik nog wel even door gaan.
Er komen meer premiums in 6, 3 amg's zijn al bevestigd. maar de autos die jij opnoemt zie ik echt niet komen ten koste van andere premiums op bmw / audi en RUF (porsche) na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

dvdkiwi schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:11:
Tja, zo kan je inderdaad nog wel even doorgaan ;)
Het is erg gericht op de Japanners met al de Skylines, Miatas en Honda's.
Ik denk niet dat hun zich druk maken om een Polootje ;)

Als je die wagens wilt zien kan je eens een blik werpen op Forza, die hebben een aardig aanbod.
En allemaal premium ;)
Dan kun je eerst weer een X doos gaan kopen. En dat ben ik niet van plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Gewoon genieten van de wagens die er wel in zitten ipv verdrietig zijn om de auto's die erin hadden kunnen zitten...
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

dvdkiwi schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:44:
Gewoon genieten van de wagens die er wel in zitten ipv verdrietig zijn om de auto's die erin hadden kunnen zitten...
;)
Hah, ja dat is natuurlijk waar. Het blijft een mooie game. Maar een Nederlander moet altijd wat te zeiken hebben he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

dvdkiwi schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:44:
;)
Idd, zo heeft iedereen wel zijn favoriete auto's, dan kun je jaren doorgaan met welke auto's erin mogen.
afca123 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:58:
[...]

Hah, ja dat is natuurlijk waar. Het blijft een mooie game. Maar een Nederlander moet altijd wat te zeiken hebben he ;)
''In addition to the SLS AMG GT3 we’ve already seen in the GT6 launch trailer, a Mercedes-Benz press release also confirms both the E63 AMG and A45 AMG will be making their first-time appearances in the game.''

Heb je toch je sportieve hatchback, A45 AMG, zie ik liever komen dan die goedkope rommel wat je daarnet allemaal opnoemde. Maar goed, bij PD zitten ze echt niet stil en komen er zeker meer premiums + dlc, maak je daar maar geen zorgen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-05 14:47

Chaos-Zero

Sega fan!

Was maar weer eens verder gegaan met A-spec. Wat ik alleen echt niet snap is dat ze 2 keer tsukuba er in hebben gestopt onder de endurance races. Vooral die 9 uurs race. Jezus wat saai zeg.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Wilde GT5 gaan spelen maar heb problemen met de update. Die installeert 100% en vervolgens krijg ik de melding dat het fout is gegaan. Zijn er meer die problemen met de update hebben? Irritante is dat je zonder de update niet kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Anoniem: 230001 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:22:
Wilde GT5 gaan spelen maar heb problemen met de update. Die installeert 100% en vervolgens krijg ik de melding dat het fout is gegaan. Zijn er meer die problemen met de update hebben? Irritante is dat je zonder de update niet kunt spelen.
Nog niet eerder meegemaakt maar je kan verschillende dingen proberen:
- De PS3 rechtstreeks aansluiten op de modem of deze juist instellen (DMZ/portforwarding)
- PS3 oflline opstarten en GT5 starten, daarna in GT5 tijdelijke internet bestanden opruimen
- PS3 oflline opstarten en GT5 starten, daarna in GT5 tijdelijke installatie ongedaan maken (of via XMB menu) en GT5 opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de info. Maar offline opstarten heeft weinig zin denk ik want de update is eerder deze week via PS Plus al binnengehaald. En ik zie dat de data van GT5 voor het laatst 30-04-2012 bij is gewerkt wat ik erg vreemd vind want ik heb nog regelmatig gespeeld na die tijd. En anders zal het alles opnieuw spelen en kopen worden wat ik afgelopen jaar binnen heb gehaald vrees ik. Ik kom die update nergens tegen en kan die dus niet zomaar verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
@Chaos:
Die 9hr op Tsukuba snap ik ook niks van...
Je kan 'm met een Red Bull doen zodat je maar iets van 3-4u hoeft te rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Djie schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:28:
[...]

Nog niet eerder meegemaakt maar je kan verschillende dingen proberen:
- De PS3 rechtstreeks aansluiten op de modem of deze juist instellen (DMZ/portforwarding)
- PS3 oflline opstarten en GT5 starten, daarna in GT5 tijdelijke internet bestanden opruimen
- PS3 oflline opstarten en GT5 starten, daarna in GT5 tijdelijke installatie ongedaan maken (of via XMB menu) en GT5 opnieuw installeren.
Ik heb de PS3 offline opgestart maar omdat de update al ergens op de HDD is geplaatst kan ik GT5 niet opstarten. Ik heb heb via gamedata de mislukte update diverse malen verwijderd maar hij blijft telkens de corrupte update installeren. En zolang ik die update niet kan verwijderen betekent dat geen GT5 voor mij. Hopelijk pakken ze dat bij de PS4 aan, een makkelijke manier om updates van de HDD te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

dvdkiwi schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:40:
@Chaos:
Die 9hr op Tsukuba snap ik ook niks van...
Je kan 'm met een Red Bull doen zodat je maar iets van 3-4u hoeft te rijden ;)
Yeah, ben ik nu ook aan het doen. Maar toch, na een half uur had ik het al gezien :')
Had toen GT5 net uit was al vrij snel die van 4 uur gedaan, maar dat vond ik al vreselijk. De 24 uurs races heb ik dan wel weer zin in :P
Daarna nog maar proberen om de challenges te halen. Vooral die Red Bull challenge heb ik geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Stuur of controller?
Met stuur had ik ze binnen 3 kwartier (per stuk) op goud.
Monza wat sneller, daar kan je de chicanes afsnijden ;)
Suzuka is de moeilijkste.
Alles brons is na een patch wel makkelijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Met de X1 rij ik altijd met controller eigenlijk omdat ik m met stuur al helemaal niet vind rijden.
Nu ik een aantal endurances heb gedaan met de X1 zal het denk ik wel wat makkelijker zijn. Ik ken de auto nu wat beter dan voorheen.
Suzuka kan ik nu dankzij de endurance ook wel redelijk, maar ik geloof dat mn snelste rondje 1:17 was, dus alsnog lang niet snel genoeg voor goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:55

auto660

1991 240 GL Brick

Iemand zin om 10 uur even een kubelwagentocht te maken op de la share met chicanes? (of hoe heet die baan..) Ik ben al dat snelle gerace met 300+ ook wel zat..

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Ik ga het even opnieuw proberen:

400PP GOT race event

Afbeeldingslocatie: http://i3.ytimg.com/vi/NAUXjD8vWv0/mqdefault.jpg
[h1=nostyle] De bedoeling [/h1=nostyle]
De bedoeling is natuurlijk dat er uiteindelijk een groepje mensen is die in de 400pp klasse tegen elkaar willen strijden. Dus ben je 300+ km/h rijden helemaal zat dan is dit wel wat leuks. (zoals bij mij..) Alle auto's die 400pp of lager hebben kunnen meedoen. En over het circuit kan gestemd worden ;)
[h1=nostyle] Hoe kan ik meedoen? [/h1=nostyle]
Je moet even hieronder reageren dat je mee wilt doen en dan moet je mij toevoegen op PSN, mijn naam is PerfectRacer_GT5, zo kan ik een gezamelijke room openen waar we dan kunnen racen.
[h1=nostyle] Wanneer is het dan? [/h1=nostyle]
Zondag 3 juni (dus niet mei...) om 8 uur 's avonds, komt het jou niet uit om die tijd en je wilt wel meedoen meld het dan even dan kunnen we het misschien wel even verzetten, en als er 0 animo is zal ik de looptijd om je aan te melden wat verlengen zodat iedereen het heeft kunnen zien. Om half 8 gaat er al een room open om te oefenen. Je kunt je ook nog na 8en aanmelden alleen dan mis je natuurlijk wel een deel van de races.
[h1=nostyle]De deelnemers [/h1=nostyle]
Hier even een lijstje met alle mensen die meedoen:

*auto660
*Chrasher
*SinergyX
*Voxalizer

[h3=nostyle] Voor wie er nog wilt meedoen aan een kubelwagenrace dan moet je even nog het volende lezen, zoniet dan kun je dit allemaal overslaan :P [/h3=nostyle]

De kubelwagenrace

Afbeeldingslocatie: http://i305.photobucket.com/albums/nn219/Chrisuu/Gran%20Turismo%205%20screens/Bern-Marktgasse2.jpg
Als er genoeg animo is wil ik ook wel een kubelwagenrace houden, je kunt je op dezelfde manier opgeven, maar dan hoeft het alleen via een reactie hieronder, want ik weet niet of de race definitief doorgaat. Hier kun je je afstel technieken laten zien om het maximale uit je kubelwagen te halen en zo natuurlijk te winnen :D Ook hier kan over het circuit gestemd worden, misschien is offroad met deze wagentjes wel leuk? :9

[ Voor 11% gewijzigd door auto660 op 02-06-2013 14:08 ]

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:54

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Zal vanavond eens mijn PS3 een slinger geven. Heb al een tijdje niet meer online gespeeld, dus ben benieuwd of dit met de laatste updates nog gewijzigd is. Zal je ruim van tevoren nog even toevoegen aan mijn vriendenlijst.

Mogen trouwens alle wagens meedoen met die 400PP? Of ga je het verdelen in racewagens (met downforce) en standaard wagens? (Ga in ieder geval een aantal verschillende karretjes prepareren op 400PP)

[ Voor 9% gewijzigd door Chrasher op 02-06-2013 11:05 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zondag 3 mei om 8 uur 's avonds, neem aan dat je 3 juni bedoeld? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik kan wel even meedoen om 8 uur met die 400PP race, zal je even toevoegen. Kubelwagens sla ik over hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Mooi, al 3 deelnemers! Het is inderdaad 3 juni, moet ook niet om 0:15 nog een post gaan schrijven... Die 400pp is voor alle auto's, misschien is de nurburgring wel een leuk circuit? En wie doet er nog mee aan die kubelwagen? Ik denk dat ik maar om half 8 een room open zodat er alvast wat geoefent kan worden. Ik ga ook even de plaatjes fixen, ik weet ook niet hoe deze er zijn gekomen...

EDIT:
Ik zal ook even een lijstje maken van deelnemers in de op van de race.

EDIT2:
Ik zit eigenlijk met een probleem bedenk ik me net. Ik heb maar een 0.5 megabit upload lijn. Zou deze voldoende zijn of wil iemand anders die wel een goede upload lijn heeft de room willen hosten?

[ Voor 27% gewijzigd door auto660 op 02-06-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ga kijken of ik het ga halen, momenteel bezig met mijn eigen auto en zolang het licht is, kan ik er aan werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

SinergyX schreef op zondag 02 juni 2013 @ 14:26:
Ik ga kijken of ik het ga halen, momenteel bezig met mijn eigen auto en zolang het licht is, kan ik er aan werken :P
Moet natuurlijk ook gebeuren hé.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 21:08
Zit er ook een max aan bandenkeuze? 400 PP met race zacht is wel vrij laf :P en staat skid recovery force aan of uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Knul schreef op zondag 02 juni 2013 @ 14:46:
Zit er ook een max aan bandenkeuze? 400 PP met race zacht is wel vrij laf :P en staat skid recovery force aan of uit?
Aan wat voor bandenlimiet zat je te denken? En wat is skid recovery force?

EDIT:
Doen je banden en benzine verbruik op uit/aan en dan hoog of laag? Waar zitten jullie aan te denken?

[ Voor 15% gewijzigd door auto660 op 02-06-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Bandengebruik is alleen interessant bij lange races. Voor een kort sprintje van enkele ronden maakt het niet veel uit. Hetzelfde geldt voor het benzinegebruik. Deze kan je dus gerust uitzetten.
Skidrecovery is een soort stuurhulp bij het uitbreken van de auto. Lekker uit laten staan.

Voor de rest kunnen we de circuits vanavond gewoon kiezen, eventueel kan je online stemmen. Voor die PP400 karretjes maken de banen niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Skidrecovery kan ik niet vinden in de menu's, is dat naar nederlands vertaald slipherstel? De nurburgring vind ik wel leuk met die kleine karretjes, het hele rondje lekker op bijna topsnelheid door de bochten vliegen. Over het circuit wordt dan maar gestemd.

Voor de mensen die het nog niet gedaan hebben,
~~~~~~~~Voeg Mij Even Toe Op PSN, Game Naam PerfectRacer_GT5~~~~~~~

(en ja, die hoofdletters moesten even, zo valt het bericht meer op :9 )

En doen we ook nog aan voicechat, dit is veel handiger dan steeds met de controller typen..

[ Voor 36% gewijzigd door auto660 op 02-06-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Srf/skid recovery is inderdaad slipherstel.
Neem aan dat je zondag 2 juni bedoelt? Ik kom denk ik wel ff mee raggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Ja, vananvond dus. Moet je mij even toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas479
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:46
Kan ik er nog bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri369
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-05 17:12
Kan ik nog meedoen vanavond met de 400pp race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ben je al online PerfectRacer ? Zie nog geen mensen in je room.
Hmm, ben ik nu in de war of is het pas morgen ??? Morgen is het 3 juni, maar vandaag is het een zondag.

[ Voor 45% gewijzigd door Chrasher op 02-06-2013 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

auto660 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 18:41:
Ja, vananvond dus. Moet je mij even toevoegen.
Wat is je PSN-ID ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Hallo
Ben ff de tijd vergeten door een ander spelletje... Ik zal nu een room openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

auto660 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 20:02:
Hallo
Ben ff de tijd vergeten door een ander spelletje... Ik zal nu een room openen
geef dan ook even je PSS-ID ! (auto660 kan alleen traditioneel chinees, dus dat zal jij wel niet zijn.)

Heb zelf maar een room geopend -> PSN = GTP_2Fast4Stig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri369
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-05 17:12
Zijn PSN ID stond in de initiele post: PerfectRacer_GT5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Oké, ik join jou room wel, mijn psn is PerfectRacer_GT5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas479
Dus het is nu de room van Chrasher?
nvm :)

[ Voor 18% gewijzigd door thomas479 op 02-06-2013 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Yep, je kan je nu aanmelden bij mij : GTP_2Fast4Stig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:22
Roep anders een roomnumber, dan kan ik ook joinen :P

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb geen room number -> speel in prive room.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Was gisteren weer eens GT5 aan het spelen. 135i coupe gekocht, dikke velgjes erop, fully tuned en knaloranje (je moet wat als er geen 1M in het spel zit). Lekker mee gereden en dan merk je tijdens de replays toch wel dat het snelheidsgevoel dan veel meer klopt dan wanneer je aan het spelen bent. Best jammer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Het was gezellig heren. Heeft iemand van jullie zin om het nog eens een keer te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas479
Zeker! Voor herhaling vatbaar!
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste