Ik ben op zoek naar een low-budget home cinema systeem met de volgende kenmerken:
Reciever:
- 5.1 Volstaat
- Liefst 2 HDMI ingangen
- Goed geluid/prijs kwaliteit (geen 100 euro meer voor een kleine verbetering ;-)).
Budget : 230 € (max 300 €)
Speaker:
- Kleine speakers voor in de hoeken van de kamer te hangen.
- Aansluitbaar op de gekozen reciever
- Geen specifieke vereisten, liefst meer dan 2 (maar mocht het prijs/kwaliteit aan te raden zijn om 2 speakers te nemen kan je deze altijd linken)
Budget : 200 € (max 250 €)
Blu-Ray speler :
- Niets specifiek, de normale speler die voldoende heeft om de reciever en speaker optimaal te benutten.
- Geen 3D vereist.
Budget : 200 € (max 220 €)
PS : Ik geef hoogst waarschijnlijk weinig informatie, dit komt omdat ik geen ervaring heb op dit vlak dus mocht je informatie nodig hebben ga er dan gewoon van uit dat het "gemiddelde goed" genoeg is. (Geen 3D bijvoorbeeld, maar wél 1080p).
Alvast zeer hartelijk bedankt voor de reacties!
Reciever:
- 5.1 Volstaat
- Liefst 2 HDMI ingangen
- Goed geluid/prijs kwaliteit (geen 100 euro meer voor een kleine verbetering ;-)).
Budget : 230 € (max 300 €)
Speaker:
- Kleine speakers voor in de hoeken van de kamer te hangen.
- Aansluitbaar op de gekozen reciever
- Geen specifieke vereisten, liefst meer dan 2 (maar mocht het prijs/kwaliteit aan te raden zijn om 2 speakers te nemen kan je deze altijd linken)
Budget : 200 € (max 250 €)
Blu-Ray speler :
- Niets specifiek, de normale speler die voldoende heeft om de reciever en speaker optimaal te benutten.
- Geen 3D vereist.
Budget : 200 € (max 220 €)
PS : Ik geef hoogst waarschijnlijk weinig informatie, dit komt omdat ik geen ervaring heb op dit vlak dus mocht je informatie nodig hebben ga er dan gewoon van uit dat het "gemiddelde goed" genoeg is. (Geen 3D bijvoorbeeld, maar wél 1080p).
Alvast zeer hartelijk bedankt voor de reacties!