[Help] Hifi set samen stellen budget €1200

Pagina: 1
Acties:

• sharvinz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-11-2025
Hallo,

Ik heb €1200 te besteden aan een goede 5.1 set + versterker etc...
Jammer genoeg zie ik door de bomen het bos niet meer :(.

Wie kan me enkele tips geven waarmee ik kan beginnen?
Waar ik allemaal op moet letten etc...

Mocht je het willen zou je een setje samen kunnen stellen?
Dit hoeft uiteraard niet, voordat ik straks reacties ga krijgen zoals doe niet zo lui etc..

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:10

Perkouw

Moderator General Chat
Ik quote gewoon even een moderator uit dit topic; help een leek
teacher schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:38:
Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dat voorkomt teleurstellingen in de toekomst.

Goed, ontopic: je hebt wat rondgeneusd, maar je bent dus nog niet in een offline winkel geweest? Daar kan je in principe genoeg ideeën opdoen, vergelijken en kijken. En, superbelangrijk: zelf luisteren!

[ Voor 4% gewijzigd door Perkouw op 06-01-2012 00:23 ]

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-01 13:28
Denk dat je met een Onkyo receiver (TX-NR609) en een 5.1 harman kardon set (Harman Kardon HKTS 16BQ) best tevreden zult zijn. Dan ben je al klaar voor een euro of 750.

Wil je meer, dan kan ik je adviseren om eerst te beginnen met een surround receiver en 2 goeie fronts, en vanuit daar over de jaren uit te breiden (zeker als je voornamelijk muziek luistert). Je zult zelf toch een selectie moeten maken en ergens gaan luisteren en beoordelen.

Je moet in ieder geval van tevoren goed opletten met de plaatsing en beschikbare ruimte. Verder natuurlijk je eigen eisen aan geluid, design, aansluit- en instelmogelijkheden, etc.

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:09

Nikeo

Jawelles

In een winkel, zo'n gebouw met waar ze allemaal dit soort dingen verkopen, weten ze vaak ook wel het een en ander over dit onderwerp.