Alle proemn in n drek
Of je URl is niet goed, of die topic is terecht dicht
Oeps ik zag het ja deze moet het dus zijn.
Alle proemn in n drek
1. Het is Phreak 
2. Onze vriend ZiXon zegt dat het in de manual staat, waarom zou ik 'em niet geloven?
Ennuh:
3. Dit is natuurlijk geen vraag, wat betekent F_Fan, dit kan hij ook op ICQ cq. MSN vragen, om daar nou een topic voor te openen, nah..
Dus naar mijn mening terecht gesloten.
2. Onze vriend ZiXon zegt dat het in de manual staat, waarom zou ik 'em niet geloven?
Ennuh:
3. Dit is natuurlijk geen vraag, wat betekent F_Fan, dit kan hij ook op ICQ cq. MSN vragen, om daar nou een topic voor te openen, nah..
Dus naar mijn mening terecht gesloten.
Hij heeft wel gelijk... Staat niet in de manual waar F_Fan voor staat.
Blijven punt 1 en 3 nog wél overeind 
Ik ben zelf trouwens te lui om in de manual te kijken..
Maar goed, als jullie (de adjes en modjes) vinden dat hij weer open moet, doe ik dat toch? Ik ben soepel, ik ben flexibel..
Ik ben zelf trouwens te lui om in de manual te kijken..
Maar goed, als jullie (de adjes en modjes) vinden dat hij weer open moet, doe ik dat toch? Ik ben soepel, ik ben flexibel..
precies dus ik ben erg benieuwd nadat ik zelf heb gekekenOp donderdag 22 maart 2001 20:06 schreef obsidian het volgende:
Hij heeft wel gelijk... Staat niet in de manual waar F_Fan voor staat.
Owja sorry voor de spelfout Phreak
Alle proemn in n drek
Ik zei niet dat ie weer open moest, ik zei alleen dat het er niet in stond. 
En ik ben in mijn uppie, en ik ben Global mod. Dus waar je die adjes vandaan tovert is mij weer een raadsel.
En ik ben in mijn uppie, en ik ben Global mod. Dus waar je die adjes vandaan tovert is mij weer een raadsel.
Nah ik sprak net ff met Kaj. (dat is een adje!)Op donderdag 22 maart 2001 20:22 schreef obsidian het volgende:
Ik zei niet dat ie weer open moest, ik zei alleen dat het er niet in stond.
En die vond ook dat hij wel weer open kon, was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen.. hehehe!
En ik maar denken dat jij Kaj heetOp donderdag 22 maart 2001 20:34 schreef Kaj. het volgende:
Ben ik een Adje?
Verwijderd
Kaj is geen adje, hij doet alleen alsof 
(dit was mijn laatste posting op GoT waarschijnlijk
)
(dit was mijn laatste posting op GoT waarschijnlijk
Pagina: 1