The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Ja of Frame fan ofzo al die 4 aansluitingen die erop zitten zijn hetzelfde.
Als je je CPU fan maar op de CPU fan aansluiting houd
Als je je CPU fan maar op de CPU fan aansluiting houd
Alle proemn in n drek
Verwijderd
1. Lees je mobo boekje
2. Als je die kwijt bent zoek maar op je moederbord leveranciers hun site!
2. Als je die kwijt bent zoek maar op je moederbord leveranciers hun site!
In het moederbord handleiding staat het niet,
anders zou ik het toch niet posten....
anders zou ik het toch niet posten....
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Maar waar staat F_Fan dan voor????
Moet je hiervoor nou een nieuw topic openen?
Zoals je hebt gehoord staat het in je manual, kijk daar dan maar es.
En anders vraag je het via e-mail of ICQ cq. MSN.
Dus
Zoals je hebt gehoord staat het in je manual, kijk daar dan maar es.
En anders vraag je het via e-mail of ICQ cq. MSN.
Dus
Thnx Phreak.
Ik heb dus net ff gekeken in de manual van de A7Pro en daar word hij wel vermeld maar er staat niet bij wat het betekent.
CHA-Fan > Chassis fan
CPU-Fan > Processor fan
PWR-Fan > Power fan
F-Fan > ??????
Wie maakt het rijtje ff af want nu wil ik weten wat die F-Fan betekent.
Ik heb dus net ff gekeken in de manual van de A7Pro en daar word hij wel vermeld maar er staat niet bij wat het betekent.
CHA-Fan > Chassis fan
CPU-Fan > Processor fan
PWR-Fan > Power fan
F-Fan > ??????
Wie maakt het rijtje ff af want nu wil ik weten wat die F-Fan betekent.
Alle proemn in n drek
waar die "F" voor staat weet ik niet maar die aansluiting is voor het fannetje van je chipset zoals de A7V133 heeft. de A7Vpro heeft alleen een heatsink geloof ik en dus word die connector niet benut. de rotation word overgens niet gemeten op die connector das wel jammer.
Waar die "F" voor staat weet ik niet maar die aansluiting is voor het fannetje van je chipset zoals de A7V133 heeft. De A7Vpro heeft alleen een groene heatsink geloof ik en dus word die connector niet benut. De rotation word overgens niet gemeten op die connector das wel jammer.
Owja dat klopt inderdaad dat ik daar niet aan heb gedacht 
Ik kan er tenminste de 2 snoertjes van mn superorb aan knopen als ik naar een lanparty ga
(normaal draait alleen de onderste fan)
Ik kan er tenminste de 2 snoertjes van mn superorb aan knopen als ik naar een lanparty ga
Alle proemn in n drek
Pagina: 1