okee duidelijk bedankt. Maar zit de verplichte 2FA van tegenwoordig nu niet in de weg? Of kan ik voor de Reprovisioning tweak ook een App specific password gebruiken?nino_070 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:44:
[...]
Kan met een chinees certificaat ook, maar wat de meesten doen is met eigen apple ID en de Reprovision tweak. Deze verlengt je certificaat automatisch, wanneer je in jailbroken staat bent. Moet je wel daar je Apple ID invullen. Er zijn nog nooit tekenen dat daad misbruik van werd gemaakt, maar als je het wantrouwt kan je gewoon een wegwerp apple ID aanmaken
Je kan alleen maar een app-specific password gebruiken. (naar mijn weten in ieder geval)vj_slof schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:48:
[...]
okee duidelijk bedankt. Maar zit de verplichte 2FA van tegenwoordig nu niet in de weg? Of kan ik voor de Reprovisioning tweak ook een App specific password gebruiken?
Je eigen Apple ID wachtwoord hoef je niet in te vullen
[EDIT]
foutje in mijn opmerking, zie reactie van nino_070
[ Voor 7% gewijzigd door Skinnyice op 07-03-2019 11:30 ]
Ik gebruik gewoon mijn eigen Apple ID wachtwoord, omdat ik 2FA uit heb staan. Als dat aanstaat moet je idd een appspecifiek wachtwoord gebruiken.Skinnyice schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:57:
[...]
Je kan alleen maar een app-specific password gebruiken. (naar mijn weten in ieder geval)
Je eigen Apple ID wachtwoord hoef je niet in te vullen
ik ben trouwens wel echt super tevreden over de jailbreak. Het is een verademing tov. 11.3.1 wat betreft stabiliteit en de developer blijft maar updates pushen (die overigens heel eenvoudig te installeren zijn via de Apple Opdrachten app
[ Voor 45% gewijzigd door nino_070 op 07-03-2019 11:15 ]
Ahh, ik heb 2FA aan staan, nooit geweten dat je zonder je eigen wachtwoord kon invullen.nino_070 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:11:
[...]
Ik gebruik gewoon mijn eigen Apple ID wachtwoord, omdat ik 2FA uit heb staan. Als dat aanstaat moet je idd een appspecifiek wachtwoord gebruiken.
ik ben trouwens wel echt super tevreden over de jailbreak. Het is een verademing tov. 11.3.1 wat betreft stabiliteit en de developer blijft maar updates pushen (die overigens heel eenvoudig te installeren zijn via de Apple Opdrachten app). Heb volgens mij geen 1 random respring gehad, werd gisterochtend wel wakker op safemode maar dat lijkt me een tweak issue. Enige wat vervelend is, is dat je na jailbreaken een trucje met iCleaner nodig hebt om te respringen de eerste keer. Zal vast nog wel gefixt worden. Maar ik heb dus eigenlijk sinds de jailbreak uit is geen 1 keer in non-jb staat verkeerd zonder dat ik hier zelf voor koos. Hoe anders was dat op 9.3.3 Pangu en 11.3.1 Electra.
Moet zeggen dat ik ook erg tevreden ben. Zie ook op Reddit super veel mensen over dat respring probleem, terwijl ik daar echt 0 last van heb. Zelfs op 9.3.3 en 11.3.1 weinig tot geen problemen. Wel wat conflicten tussen tweaks.
Welke tweaks heb je op dit moment geïnstalleerd?
Oh joepie, intussen is ie dus ook compatible met de 5S en 6. Meteen gejailbreakt, eindelijk. 
Zit er eigenlijk een filter in Cydia waarmee je pakketten weg kan filteren? Al die shit voor iOS 4 bijvoorbeeld is compleet nutteloos en je zoekt je op deze manier rot door pakketten van voor de oorlog...
Zit er eigenlijk een filter in Cydia waarmee je pakketten weg kan filteren? Al die shit voor iOS 4 bijvoorbeeld is compleet nutteloos en je zoekt je op deze manier rot door pakketten van voor de oorlog...
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
TweakCompatible toont een groen vinkje in de lijst bij tweaks die door de community zijn bestempeld als werkend voor jouw iOS versie, dus die doet wel aardig wat je nodig hebt. Echt wegfilteren lijkt me niet handig ook btwWhatsappHack schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:41:
Oh joepie, intussen is ie dus ook compatible met de 5S en 6. Meteen gejailbreakt, eindelijk.
I have a question! hahaMocht je nog meer vragen hebben, shoot away
gebruik zelf nog 11.3 incl. jailbreak. op een iphone se
Wilde even wachten tot de 12.x versie wat stabieler werd.
Blobs opgeslagen voor 12.1.1/12.1.2
Nu wil ik toch wel de overstap gaan maken.
In het overshot van alle kleine tutorial qua futurerestore ben ik de weg een beetje kwijt.
Welke sep heb je bijvoorbeeld gebruikt?
Alvast bedankt!
Ik heb zelf iRestore gebruikt voor de Mac (beetje lui als tweaker hehe)Gladiator5 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:41:
[...]
I have a question! haha
gebruik zelf nog 11.3 incl. jailbreak. op een iphone se
Wilde even wachten tot de 12.x versie wat stabieler werd.
Blobs opgeslagen voor 12.1.1/12.1.2
Nu wil ik toch wel de overstap gaan maken.
In het overshot van alle kleine tutorial qua futurerestore ben ik de weg een beetje kwijt.
Welke sep heb je bijvoorbeeld gebruikt?
Alvast bedankt!
Op dat moment kon ik gewoon de laatste SEP en baseband gebruiken.
Als het goed is kan dit nog steeds als ik mij goed herinner, maar daar heb ik niet de nodige research voor gedaan. (zie nu op de reddit dat 12.1.4 sep en baseband werken dus je kan gewoon de laatste versie pakken)
Heeft iemand nog een oude Ziggo go app? En die wilt delen. Sinds de nieuwe update werkt mijn Ziggo go app niet meer. Bij het streamen geeft die aan "niet beschikbaar" maar als ik airplay doet dan doet die zonder problemen af spelen op mijn Chromecast. En appadmin geeft die geen lijst met vorige versie aan...
Er is een nieuwe jailbreak gereleased voor iOS12.1.x. Ook voor A12 users.

Meer info:
https://www.iclarified.co...he-chimera-jailbreak-from
https://chimera.sh/

Meer info:
https://www.iclarified.co...he-chimera-jailbreak-from
https://chimera.sh/
Tot iOS 12.1.2 zo te zien.
Op mijn iPhone 8 staat nog iOS 11.3.1, op dit moment wordt 12.1.4 en 12.2 nog door Apple gesigned als ik het goed zie.
Er is geen mogelijkheid om hem nu nog naar 12.1.2 te krijgen toch?
Op mijn iPhone 8 staat nog iOS 11.3.1, op dit moment wordt 12.1.4 en 12.2 nog door Apple gesigned als ik het goed zie.
Niet als je geen blobs hebt voor die versie, nee.My-life schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 10:53:
Tot iOS 12.1.2 zo te zien.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Is er al een oplossing voor het Ziggo Go icm Jailbreak probleem? Kan niks op Reddit vinden.
Heb er ook nog geen oplossing voor kunnen vinden. Gebruik nu een iPad zonder jailbreak om tv te kijken. Voorheen kon ik de app wel openen om zo de chromecast te bedienen maar dat mag nu ook al niet meer..
Met UnSub werkt Ziggo Go gewoon.JJelle schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:31:
Is er al een oplossing voor het Ziggo Go icm Jailbreak probleem? Kan niks op Reddit vinden.
Sterker nog, met CarBridge kan ik via Ziggo Go TV kijken op mijn autobeeldscherm op die manier (alleen getest, ga ik natuurlijk niet echt doen).
[ Voor 6% gewijzigd door FiXeR.nl op 13-05-2019 15:36 ]
Kan bevestigen dat met UnSub kijken via chromecast werkt!FiXeR.nl schreef op maandag 13 mei 2019 @ 15:36:
[...]
Met UnSub werkt Ziggo Go gewoon.![]()
Sterker nog, met CarBridge kan ik via Ziggo Go TV kijken op mijn autobeeldscherm op die manier (alleen getest, ga ik natuurlijk niet echt doen).
Wanneer ik een zender aanklik op iPhone zelf krijg ik een melding "Niet beschikbaar"
repo is: https://repo.nepeta.me
[ Voor 12% gewijzigd door Skinnyice op 15-05-2019 14:19 ]
12.3 werkt nu ook zag ik?
Bregxi supports all the 64-bit iPhone, iPad and iPod touch models with iOS 12.3 version. This includes the latest A12 chip running devices which are iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPad Mini (2019) and iPad Air (2019) models.
Wil graag me ipad 2018 voorzien van een JB
Bregxi supports all the 64-bit iPhone, iPad and iPod touch models with iOS 12.3 version. This includes the latest A12 chip running devices which are iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPad Mini (2019) and iPad Air (2019) models.
[ Voor 84% gewijzigd door Nick25 op 15-05-2019 13:57 ]
A person who never made a mistake never tried anything new.
Helaas is dat geen officiele jailbreak, anders hadden ze het op /r/jailbreak wel opgepikt. Ik adviseer je ten zeerste om het programma niet uit te voerenNick25 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 13:55:
ah oke is er wel wat voor 12.3 al?Skinnyice schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 14:21:
[...]
Helaas is dat geen officiele jailbreak, anders hadden ze het op /r/jailbreak wel opgepikt. Ik adviseer je ten zeerste om het programma niet uit te voeren
Nee nog niet, 12.1.2 is op dit moment de laatste versie
Dan hoop ik niet dat me vrouw gisteren de update heeft binnen gehaald anders ben ik nog safe dus?Skinnyice schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 14:23:
[...]
Nee nog niet, 12.1.2 is op dit moment de laatste versie
Als je voor gisteren op een versie lager dan 12.1.2 zat dan wel ja. Succes met de vrouw danNick25 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 14:26:
[...]
Dan hoop ik niet dat me vrouw gisteren de update heeft binnen gehaald anders ben ik nog safe dus?
Chiamera of unc0ver?FiXeR.nl schreef op maandag 13 mei 2019 @ 15:36:
[...]
Krijg het op unc0ver niet werkend op de ipad
[ Voor 6% gewijzigd door nino_070 op 15-05-2019 17:40 ]
Nee dus ik zit op 12.2Skinnyice schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 16:57:
[...]
Als je voor gisteren op een versie lager dan 12.1.2 zat dan wel ja. Succes met de vrouw dan
Maar dat zal very soon ook wel komen.
99% zeker dat dat Bregxi een scam is. Oppassen dus.Nick25 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 13:55:
heb het niet gedaan wacht even op 12.2FiXeR.nl schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:26:
[...]
99% zeker dat dat Bregxi een scam is. Oppassen dus.
Thanks!
Met welke ios heb je dit werken? ik zit op 11.4 met Uncover maar de ziggogo app crasht.FiXeR.nl schreef op maandag 13 mei 2019 @ 15:36:
[...]
Netflix geeft wel geluid maar geen beeld. Youtube werkt wel goed.
enig idee?
ik heb geen blobs van 12.1.2 dus ik kan niet naar 12 (toch?)
Ik heb een iphone X op 12.1.2, ik wil het eigenlijk al een tijdje jailbreaken maar hoorde van vrienden dat je dan de Ziggo go app niet meer kan gebruiken.
Weet iemand daar al een tweak voor beschikbaar is? Bij de Horizon go app (voorganger) kwam er wel een tweak uit dat jailbreak security omzeilde.
Weet iemand daar al een tweak voor beschikbaar is? Bij de Horizon go app (voorganger) kwam er wel een tweak uit dat jailbreak security omzeilde.
[ Voor 4% gewijzigd door Lasmibalsingh op 24-06-2019 08:43 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik heb een jailbreak op 12.1.1 en heb UnSub geïnstalleerd maar het werkt nog steeds niet.Lasmibalsingh schreef op maandag 24 juni 2019 @ 08:43:
Ik heb een iphone X op 12.1.2, ik wil het eigenlijk al een tijdje jailbreaken maar hoorde van vrienden dat je dan de Ziggo go app niet meer kan gebruiken.
Wat wel werkt is via chromecast tv streamen (waar ik het eigenlijk ook voor gebruik) maar wanneer ik een zender op mn telefoon zelf aanklik zegt die "video niet beschikbaar"
Dus als je echt tv wilt kijken op je telefoon zou ik nog even wachten met een jailbreak.
Ik lees hier dat de jailbreak alleen t/m 12.1.2 zit, klopt dat? Ik heb op mijn 6s momenteel de meest recente versie (12.3.1) en wil graag jailbreaken (of een andere oplossing) om te kunnen zien waarom mijn iPhone redelijk vaak enorm warm wordt terwijl ik dan bijvoorbeeld alleen op m’n foto app zit.
Wil graag zien wat voor processen er dan draaien om te kijken waarom m’n iPhone warm wordt en nog beter, wat dus m’n accu als een malle leeg trekt.
Ik heb geen apps die op de achtergrond ververst worden (staat in z’n geheel uit).
Wil graag zien wat voor processen er dan draaien om te kijken waarom m’n iPhone warm wordt en nog beter, wat dus m’n accu als een malle leeg trekt.
Ik heb geen apps die op de achtergrond ververst worden (staat in z’n geheel uit).
@iMars Dat klopt, voorlopig zul je dus niet kunnen jailbreaken en verwacht eerlijk gezegd ook geen nieuwe JB meer voor iOS 12, aangezien 13 al in September uitkomt.
Heb zelf ook een 6s, maar ervaar dat probleem niet. Heb je al een schone installatie gedaan? Is de accu al een keer vervangen?
Paar algemene tips, schakel WiFi, Bluetooth en locatie uit als je ze niet nodig hebt. Ook je mail op handmatig verversen instellen, en uiteraard zoveel mogelijk de energiebesparing inschakelen.
Heb zelf ook een 6s, maar ervaar dat probleem niet. Heb je al een schone installatie gedaan? Is de accu al een keer vervangen?
Paar algemene tips, schakel WiFi, Bluetooth en locatie uit als je ze niet nodig hebt. Ook je mail op handmatig verversen instellen, en uiteraard zoveel mogelijk de energiebesparing inschakelen.
[ Voor 24% gewijzigd door Greatsword op 25-06-2019 16:59 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Yup, heb denk een half jaar geleden een clean install gedaan, het is een nieuwe/refurbished 6s van 3/4 jaar oud dus accu is denk nog wel goed, geeft 95% aan.Greatsword schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:56:
@iMars Dat klopt, voorlopig zul je dus niet kunnen jailbreaken en verwacht eerlijk gezegd ook geen nieuwe JB meer voor iOS 12, aangezien 13 al in September uitkomt.
Wifi staat eigenlijk altijd aan, thuis en op werk heb ik namelijk wifi. Bluetooth heb ik nodig voor mijn Apple Watch. Locatie heb ik alleen aanstaan voor een paar dingen als Waze, Find my iPhone e.d. alle apps waarvan ik het niet nodig acht, heb ik het allemaal uitgezet.
@iMars Geeft Instellingen > Batterij > Afgelopen 24 uur / 10 dagen > Batterijgebruik per App geen goed inzicht dan?
Nope, de ene keer is er niks aan de hand, de andere keer is in 30-isch minuten mijn accu van 100% naar 70~80% gegaan, alleen maar bij een simpel spelletje (en dan wordt de telefoon ook erg warm).Greatsword schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:03:
@iMars Geeft Instellingen > Batterij > Afgelopen 24 uur / 10 dagen > Batterijgebruik per App geen goed inzicht dan?
Aantal voorbeelden:

Dit is eigenlijk een beetje off topic, maar een jailbreak zou dit niet zo snel oplossen. Wel kan je met een jailbreak zien welke daemons en processen er draaien en hoeveel processorkracht die gebruiken.iMars schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 21:13:
[...]
Nope, de ene keer is er niks aan de hand, de andere keer is in 30-isch minuten mijn accu van 100% naar 70~80% gegaan, alleen maar bij een simpel spelletje (en dan wordt de telefoon ook erg warm).
Aantal voorbeelden:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Maar er zijn dan eigenlijk 2 opties:
1. Het is een app store app proces. Dat zou je zonder jailbreak ook al moeten kunnen zien in je battery stats, als 1 app daar uitspringr
2. Het is een system daemon. Daemons kun je wel disablen met een jailbreak, maar vaak is dit af te raden. Het lijkt me sterk dat daemons als een OTA update daemon oid. volop gaan draaien als je een spel speelt.
Dus ik denk dat het gewoon komt door een app die DRM draait of advertenties probeert te laden ofzo. Of gegevens doorstuurt, crypto mined, het kan zoveel zijn
Ik wil zeker niet té off-topic gaan, maar dat is precies waarom ik aan jailbreaken dacht. Dat ik dan alle processen kan zijn op het moment dat de telefoon warm wordt, zodat ik kan zien wat er nou zoveel CPU gebruikt.nino_070 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 00:13:
[...]
Dit is eigenlijk een beetje off topic, maar een jailbreak zou dit niet zo snel oplossen. Wel kan je met een jailbreak zien welke daemons en processen er draaien en hoeveel processorkracht die gebruiken.
Maar er zijn dan eigenlijk 2 opties:
1. Het is een app store app proces. Dat zou je zonder jailbreak ook al moeten kunnen zien in je battery stats, als 1 app daar uitspringr
2. Het is een system daemon. Daemons kun je wel disablen met een jailbreak, maar vaak is dit af te raden. Het lijkt me sterk dat daemons als een OTA update daemon oid. volop gaan draaien als je een spel speelt.
Dus ik denk dat het gewoon komt door een app die DRM draait of advertenties probeert te laden ofzo. Of gegevens doorstuurt, crypto mined, het kan zoveel zijn
Aangezien het ook gebeurd als ik niet veel doe, zelfs als ik alleen een foto neem merk ik dat ie warm wordt. Heb geen achtergrond apps aan staan.
Wordt er een beetje gek van.
Lasmibalsingh schreef op maandag 24 juni 2019 @ 08:43:
Voor ziggo: gebruik de vorige versie van de ziggo app (build: 831160441 downgraden via appstore++) en met de tweak shadow kan je de jb-detectie omzeilen.Skinnyice schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:46:
[...]
Ik heb een jailbreak op 12.1.1 en heb UnSub geïnstalleerd maar het werkt nog steeds niet.
Wat wel werkt is via chromecast tv streamen (waar ik het eigenlijk ook voor gebruik) maar wanneer ik een zender op mn telefoon zelf aanklik zegt die "video niet beschikbaar"
Dus als je echt tv wilt kijken op je telefoon zou ik nog even wachten met een jailbreak.
Werkt prima
[ Voor 87% gewijzigd door randje op 08-07-2019 00:54 ]
Heb je nog specifieke aanpassingen gedaan binnen Shadow? Bij mij crasht ziggo tijdens het opstartenrandje schreef op maandag 8 juli 2019 @ 00:51:
[...]
[...]
Voor ziggo: gebruik de vorige versie van de ziggo app (build: 831160441 downgraden via appstore++) en met de tweak shadow kan je de jb-detectie omzeilen.
Werkt prima
Binnen shadow zijn er 4 plekken waar je apps kan selecteren, op alle 4 de plekken ziggo dus selecteren.Skinnyice schreef op maandag 8 juli 2019 @ 07:56:
[...]
Heb je nog specifieke aanpassingen gedaan binnen Shadow? Bij mij crasht ziggo tijdens het opstarten
Ok wacht, mijn settings zijn als volgt (kan zijn dat er een bepaalde optie uitkan, maar ik heb naar gevoel deze dingen aangezet en de Ziggo.app doet het bij mij t/m de een-na-laatste versie).
Enable Shadow (aan)
Disable Shadow for Safe apps (aan)
Bypass Detection Libraries (aan)
Applications: Ziggo app selecteren
Whitelist mode
Generate File map (klik ik als laatst op, geen idee wat het doet)
Automatically generate (aan)
Enable standard filters (aan)
Enable advanced filters (aan)
Filter Dynamic Linker -> ziggo app selecteren
Restore sandbox (aan)
Disable tweak compatibility (ziggo app selecteren)
Extra compatibility (aan)
Lockdown mode (ziggo app selecteren)
Ik ben even gaan testen en spelen met alle instellingen en kan het volgende bevestigen:
Downgrade Ziggo Go naar versie 831160441 met Appstore++ zoals randje hierboven beschreven heeft.
Vervolgens hoef je alleen de volgende instellingen te gebruiken in Shadow:
- Enable Shadow (aan)
- Disable Shadow for Safe Apps (aan)
- Applications (selecteer ziggo)
- Lockdown Mode (selecteer de Ziggo Go app)
De andere instellingen kunnen uitgeschakeld blijven.
Veel kijkplezier!
Downgrade Ziggo Go naar versie 831160441 met Appstore++ zoals randje hierboven beschreven heeft.
- Enable Shadow (aan)
Veel kijkplezier!
[ Voor 3% gewijzigd door Skinnyice op 08-07-2019 16:26 ]
randje schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:27:
[...]
Binnen shadow zijn er 4 plekken waar je apps kan selecteren, op alle 4 de plekken ziggo dus selecteren.
Ok wacht, mijn settings zijn als volgt (kan zijn dat er een bepaalde optie uitkan, maar ik heb naar gevoel deze dingen aangezet en de Ziggo.app doet het bij mij t/m de een-na-laatste versie).
Enable Shadow (aan)
Disable Shadow for Safe apps (aan)
Bypass Detection Libraries (aan)
Applications: Ziggo app selecteren
Whitelist mode
Generate File map (klik ik als laatst op, geen idee wat het doet)
Automatically generate (aan)
Enable standard filters (aan)
Enable advanced filters (aan)
Filter Dynamic Linker -> ziggo app selecteren
Restore sandbox (aan)
Disable tweak compatibility (ziggo app selecteren)
Extra compatibility (aan)
Lockdown mode (ziggo app selecteren)
Ik heb beide jullie settings gevolgd en versie 831160441 gedownload, maar ik krijg nog steeds de melding 'Video niet beschikbaar'. Doe ik iets fout? Ik twijfel of ik nu de juiste versie heb. In de app staat versie 2.3.42, hebben jullie deze ook?Skinnyice schreef op maandag 8 juli 2019 @ 15:28:
Ik ben even gaan testen en spelen met alle instellingen en kan het volgende bevestigen:
- Enable Shadow (aan)
Veel kijkplezier!
Die versie heb ik ook. 2.3.42 (18500). Vreemd dat die het bij jou niet doetMindlessEcho schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:16:
[...]
[...]
Ik heb beide jullie settings gevolgd en versie 831160441 gedownload, maar ik krijg nog steeds de melding 'Video niet beschikbaar'. Doe ik iets fout? Ik twijfel of ik nu de juiste versie heb. In de app staat versie 2.3.42, hebben jullie deze ook?
Hey, heeft iemand een idee hoe je een applicatie met name Payconic by Bancontact kan doen geloven dat je iPhone niet gejailbreaked is? Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, vooral tweaks zoals JailProtect, NoSub en nog een paar anderen maar geen succes, de bancontact app blijft maar aangeven dat er zich een fout optreed. Ik heb de unc0ver jailbreak 3.4.0 voor iOS 12.2.
[ Voor 3% gewijzigd door TonyJ. op 24-07-2019 21:07 ]
@MindlessEcho @Skinnyice @randje
Het vreemde is, ik kan helemaal Ziggo go niet downgraden. Als ik in appstore++ een app als Instagram wil downgraden gaat dit probleemloos en krijg ik een lijst met beschikbare versienummers. Als ik de ZiggoGo app ingedrukt houd om te downgraden knalt de Appstore.app eruit. Ook als ik in AppAdmin (daar werkt het popupmenu wel) het versienummer handmatig invul, gebeurt er gewoon helemaal niks.
Vragen naar .ipa's is niet de bedoeling.
Het vreemde is, ik kan helemaal Ziggo go niet downgraden. Als ik in appstore++ een app als Instagram wil downgraden gaat dit probleemloos en krijg ik een lijst met beschikbare versienummers. Als ik de ZiggoGo app ingedrukt houd om te downgraden knalt de Appstore.app eruit. Ook als ik in AppAdmin (daar werkt het popupmenu wel) het versienummer handmatig invul, gebeurt er gewoon helemaal niks.
[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 08-08-2019 22:06 ]
Doe je in appstore++ manual downgrade? En op welk ios zit je? op ios12.2 werkt appadmin niet namelijk (there's my answer, je zit <12.2) en appstore++ gedeeltelijk (zijn een aantal updates uitgekomen laatste dagen).nino_070 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 23:56:
@MindlessEcho @Skinnyice @randje
*knip*
[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 08-08-2019 22:07 ]
Ik zit met een iPhone 7 (GSM) op 12.1.1, de niet-beta. Als ik Appstore++ gebruik knalt de gehele Appstore eruit zodra ik de 'Download'knop lang ingedrukt houd. Als ik in AppAdmin manual downgrade doe en het juiste versienummer invoer gebeurt er gewoon niks.randje schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 18:07:
[...]
Doe je in appstore++ manual downgrade? En op welk ios zit je? op ios12.2 werkt appadmin niet namelijk (there's my answer, je zit <12.2) en appstore++ gedeeltelijk (zijn een aantal updates uitgekomen laatste dagen).
[ Voor 17% gewijzigd door Hoedje op 08-08-2019 22:07 ]
Ik zit op iOS 12.0.1, dus mijn appstore++ werkt naar behoren, maar er zijn simpelweg geen vorige builds beschikbaar voor de Ziggo Go app.
Betekende dat Ziggo de vorige builds heeft verwijderd van de App Store, dus alleen de laatste versie is beschikbaar.
Betekende dat Ziggo de vorige builds heeft verwijderd van de App Store, dus alleen de laatste versie is beschikbaar.
[ Voor 25% gewijzigd door Hoedje op 08-08-2019 22:08 ]
Life is meant to be experienced
[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 08-08-2019 22:08 ]
Gisteren zowel op mn vriendin's telefoon als op de mijne de vorige build van Ziggo erop gezet via Appstore++.... (had bij beide telefoons per ongeluk alle apps bijwerken gedrukt en het blokkeren van updates met appstore++ werkt niet in 12.2).[b]kevinr1 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:26
Ik zit op iOS 12.0.1, dus mijn appstore++ werkt naar behoren, maar er zijn simpelweg geen vorige builds beschikbaar voor de Ziggo Go app.
Doe je het wel met 'manual install'? Bij upgrade/downgrade is het menu waaruit je kan kiezen namelijk leeg.
[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 09-08-2019 15:44 ]
@randje hoe download je een build via de manuele settings?
De build versie is alleen text, er zit geen download link achter.
-- edit --
Blijkt dat ik op gereed moest drukken, daarna kreeg ik een pop-up met de vraag welke versie ik wilde installeren. Nice.
-- edit2 --
De app crasht tijdens het opstarten met de juiste Shadow settings.
Ik probeer nog het e.e.a.
— edit 3 —
Ik heb de allereerste ziggo app build gedownload, build 821101826. Deze werkt wel in de “niet” gejailbreakte modus (stock).
Maar ik krijg hem niet werkend met welke tweak en instelling dan ook (UnSub, Shadow, Flex patches, A-Bypass)...
Ik gebruik hem alleen voor F1. Dus op dat moment maar even switchen naar de stock modus denk ik.
—edit zoveelste—
HET IS GELUKT!
Ik heb de ziggo app dus gedowngrade naar build 821101826 via appstore++, de manuele actie.
Vervolgens met Flex 3 de patch geïnstalleerd/geactiveerd; “Ziggo go jailbreak fix by Artin”. Loopt als een zonnetje nu!
De build versie is alleen text, er zit geen download link achter.
-- edit --
Blijkt dat ik op gereed moest drukken, daarna kreeg ik een pop-up met de vraag welke versie ik wilde installeren. Nice.
-- edit2 --
De app crasht tijdens het opstarten met de juiste Shadow settings.
Ik probeer nog het e.e.a.
— edit 3 —
Ik heb de allereerste ziggo app build gedownload, build 821101826. Deze werkt wel in de “niet” gejailbreakte modus (stock).
Maar ik krijg hem niet werkend met welke tweak en instelling dan ook (UnSub, Shadow, Flex patches, A-Bypass)...
Ik gebruik hem alleen voor F1. Dus op dat moment maar even switchen naar de stock modus denk ik.
—edit zoveelste—
HET IS GELUKT!
Ik heb de ziggo app dus gedowngrade naar build 821101826 via appstore++, de manuele actie.
Vervolgens met Flex 3 de patch geïnstalleerd/geactiveerd; “Ziggo go jailbreak fix by Artin”. Loopt als een zonnetje nu!
[ Voor 103% gewijzigd door kevinr1 op 08-08-2019 23:45 ]
@kevinr1 welke repo heb je appstore++ vandaan geplukt? Mijn appstore crasht telkens als ik daarmee probeer te downgraden
Officiële, van cokepokes via github
Thanks, het werktkevinr1 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 07:09:
Officiële, van cokepokes via github
Ik wil mijn oude iPad 4e generatie (A1458) met iOS 10.3.3 jailbreaken omdat updates al een tijdje niet meer mogelijk zijn en bepaalde apps daardoor niet meer werken of te installeren zijn. Uit de startpost begrijp ik dat er voor deze versie nog geen jailbreak is? Of zie ik dat verkeerd?
@SX-Superfly De startpost is sinds 2013 helaas al niet meer bijgewerkt en loopt dus een jaar of 6 achter. 
32-bit devices op 10.3.3 zijn te jailbreaken met h3lix. Met doubleh3lix heb ik goede ervaringen trouwens op iOS 10 (64-Bit), gezien het dezelfde developer is mag ik hopen dat de kwaliteit van h3lix even hoog is.
32-bit devices op 10.3.3 zijn te jailbreaken met h3lix. Met doubleh3lix heb ik goede ervaringen trouwens op iOS 10 (64-Bit), gezien het dezelfde developer is mag ik hopen dat de kwaliteit van h3lix even hoog is.
[ Voor 40% gewijzigd door WhatsappHack op 10-08-2019 18:21 ]
Bedankt voor je reactie. Is het echt allemaal zo simpel? Eerst de 'tweakmo' jailbreak app downloaden via de safari browser op de ipad, en daarna in de 'tweakmo' appstore de 'h3lix' app downloaden. That's it? Gaat verder allemaal vanzelf?WhatsappHack schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 18:16:
@SX-Superfly De startpost is sinds 2013 helaas al niet meer bijgewerkt en loopt dus een jaar of 6 achter.
En begrijp ik het goed dat ik vervolgens allerlei 'officiele' apps zoals Netflix kan downloaden in de H3lix omgeving die wél worden geupdate e.d.?
Let er op dat na 7 dagen het certificaat van de jailbreak verloopt. Dus als je dan je iPhone herstart, moet je opnieuw via die store h3lix downloaden en jailbreaken.SX-Superfly schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 23:27:
[...]
Bedankt voor je reactie. Is het echt allemaal zo simpel? Eerst de 'tweakmo' jailbreak app downloaden via de safari browser op de ipad, en daarna in de 'tweakmo' appstore de 'h3lix' app downloaden. That's it? Gaat verder allemaal vanzelf?
En begrijp ik het goed dat ik vervolgens allerlei 'officiele' apps zoals Netflix kan downloaden in de H3lix omgeving die wél worden geupdate e.d.?
Je kan beter de ipa file van h3lix downloaden, en deze met cydia impactor op je iPhone zetten. Dan moet je wel even je eigen of een tijdelijk apple id aanmaken en ingeven als je dat doet. Als deze gejailbreaked is kan je de tweak Reprovision downloaden, deze signed h3lix automatisch of je kan het handmatig doen op je iPhone.
De gewone apps kan je via de store updaten.
@SX-Superfly Geen idee, ik heb gewoon vanaf de officiële website die ik gelinkt heb de .ipa gedownload, gesigneerd met Cydia Impactor en vervolgens uitgevoerd. Ik heb geen idee wat tweakmo is. Ken ze niet, nooit van gehoord.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ja, zie officiele aankondiging:
https://www.reddit.com/r/...out_with_ios_124_support/
Lees ook de comments want t lijkt (nog) niet lekker te werken op de X. -edit- intussen wel als ik de comments moet geloven, t kan alleen een paar pogingen kosten voor ‘t werkt.
Het lijkt er trouwens op dat de exploit die gebruikt werd hiervoor is gepatched in 12.3 and daarna heeft men dit per ongeluk weer ongedaan gemaakt in 12.4. Ik vraag me af of daar nog mensen flink gezeik mee krijgen bij Apple. Anyway, nu hebben we dus een 12.4 (die nog gesigned wordt want geen nieuwere versie uit!) jailbreak beschikbaar.
[ Voor 40% gewijzigd door WhatsappHack op 18-08-2019 21:24 . Reden: typofix ]
Inderdaad, een erg grote blunder van Apple. Dat wordt heel snel een iOS 12.4.1 updateWhatsappHack schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:44:
[...]
Lees ook de comments want t lijkt (nog) niet lekker te werken op de X.
Het lijkt er trouwens op dat de exploit die gebruikt werd hiervoor is gepatched in 12.3 and daarna heeft men dit per ongeluk weer ongedaan gemaakt in 12.3. Ik vraag me af of daar nog mensen flink gezeik mee krijgen bij Apple. Anyway, nu hebben we dus een 12.4 (die nog gesigned wordt want geen nieuwere versie uit!) jailbreak beschikbaar.
En de handleiding voor de installatie, backup etc.
https://www.reddit.com/r/...ur_device_from_ios_10ios/
Zelf nu bezig met een schone installatie op een 6s.
Zat op 12.1 beta die erg goed werkte, dus hopelijk net zo stabiel
https://www.reddit.com/r/...ur_device_from_ios_10ios/
Zelf nu bezig met een schone installatie op een 6s.
Zat op 12.1 beta die erg goed werkte, dus hopelijk net zo stabiel
@Greatsword Stabieler waarschijnlijk en geen last van die grafmelding over de beta als je telefoon een keertje rebootte
Werkt hier prima op een 5s trouwens, had wel een paar pogingen nodig.
Geniaal.
Weet iemand een handleiding om mijn huidige tweaks in een .deb te gieten en apps in een .ipa? Bijv van de Ziggo app wil ik de huidige versie behouden.
En wat betreft tweaks, ik heb de tweak “redeb” geïnstalleerd maar deze werkt niet hier helaas.
Edit: na een reinstall bleek in een toolkit te missen. Redeb werkt goed hier dus
Als iemand iets soortgelijks weet voor .ipa's zou dit top zijn
En wat betreft tweaks, ik heb de tweak “redeb” geïnstalleerd maar deze werkt niet hier helaas.
Edit: na een reinstall bleek in een toolkit te missen. Redeb werkt goed hier dus
Als iemand iets soortgelijks weet voor .ipa's zou dit top zijn
[ Voor 24% gewijzigd door nino_070 op 19-08-2019 09:51 ]
@WhatsappHack Bij mij ook na de 3x keer succesvol, nog wel een paar tweaks die nu niet werken, dus hopelijk volgen de updates snel 
Die beta was inderdaad irritant, maar gelukkig had je daar natuurlijk nobetaalert voor en reprovision om de jailbreak automatisch te signen, dus eigenlijk zag je hem alleen als je telefoon echt leeg was
Die beta was inderdaad irritant, maar gelukkig had je daar natuurlijk nobetaalert voor en reprovision om de jailbreak automatisch te signen, dus eigenlijk zag je hem alleen als je telefoon echt leeg was
Als je een medetweaker gelooftWhatsappHack schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:44:
[...]
Lees ook de comments want t lijkt (nog) niet lekker te werken op de X. -edit- intussen wel als ik de comments moet geloven, t kan alleen een paar pogingen kosten voor ‘t werkt.
Het werkt ..
Iderdaad een paar keer opnieuw doen, en soms een reboot
( airplane mode, al weet ik net of dat effect heeft )
Na de 3e keer nog steeds een aantal foutmeldingen, maar uiteindelijk ging het wel gewoon door, met een stortvloed aan installing ... e.d
( kan alleen nog niet bij Cydia inloggen, maar dat kan de drukte ook zijn )
Nu Zebra als appmanager ingesteld, werkt vlotter
Lijst met (niet) werkende tweaks
https://docs.google.com/s...Q/htmlview?sle=true#gid=0
https://docs.google.com/s...Q/htmlview?sle=true#gid=0
Grappig, nooit geweten of gedacht dat er hier een jailbreak-community is.
Heeft iedereen al SHSH blobs opgeslagen? Tutorial: Gebruik SHSH Host.
Als je niet over alle benodigde gegevens van je iDevice beschikt, gebruik dan eerst eenmaal de bot op Telegram, die leidt je door elke stap, en gebruik daarna de gegevens om met SHSH Host blobs voor alle versies tegelijk op te slaan.
Als je niet over alle benodigde gegevens van je iDevice beschikt, gebruik dan eerst eenmaal de bot op Telegram, die leidt je door elke stap, en gebruik daarna de gegevens om met SHSH Host blobs voor alle versies tegelijk op te slaan.
Klachten over mijn reacties kunnen naar /dev/null
Toevallig vandaag gedaan. Thanks. Heb een oude 5s van m’n zusje geclaimed. 12.4 JB loopt als een zonnetje 1x een vastloper gehad waardoor ik moest rebooten en rejailbreaken. Laatste keer was de iPhone 3G dus heb genoeg weer om te ontdekken!Blizz schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 00:02:
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik gebruik gewoon de TSS Saver Tweak/appBlizz schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 00:02:
Die bewaart niet automatisch en binnen 2 tellen alle stable én beta blobs toch? 
Maar waarschijnlijk voeg ik die later ook toe aan de tut.
Maar waarschijnlijk voeg ik die later ook toe aan de tut.
[ Voor 15% gewijzigd door Blizz op 22-08-2019 13:30 ]
@Greatsword Ik zou even de twee afbeeldingen met je ECID verwijderen!
Als je naar de laatste afbeelding kijkt staat daar geen enkele huidige beta tussen. Het andere nadeel aan TSS Saver vind ik de obsessie met 3 van de 5 generators die Tihmstar ooit op zijn blog heeft gepost en de verwarring die Conan veroorzaakt met de term "noapnonce", terwijl het geen valide blob zou zijn als er geen AP nonce gebruikt zou worden. Maar goed, ik gebruik beide websites en bij SHSH Host bewaar ik uiteindelijk vaak zo'n 10 blobs per versie.
Ter vergelijking, de form en het resultaat:
Als je naar de laatste afbeelding kijkt staat daar geen enkele huidige beta tussen. Het andere nadeel aan TSS Saver vind ik de obsessie met 3 van de 5 generators die Tihmstar ooit op zijn blog heeft gepost en de verwarring die Conan veroorzaakt met de term "noapnonce", terwijl het geen valide blob zou zijn als er geen AP nonce gebruikt zou worden. Maar goed, ik gebruik beide websites en bij SHSH Host bewaar ik uiteindelijk vaak zo'n 10 blobs per versie.
Ter vergelijking, de form en het resultaat:

De ECID boeit niet zoveel, kunnen ze je blobs downloaden op sites die het opgeslagen hebben. Maar die zijn onbruikbaar op andere toestellen.
Verder kan je er niets uit afleiden.
Ze hebben beiden zo hun voor- en nadelen trouwens. TSSSaver is nogal instabiel, maar kan wel fijn een zipje aanmaken met alles erin. SHSH host is sneller qua aanvraag en genereert vrijwel te allen tijde alles correct inclusief de beta's, maar moet je alles 1 voor 1 exporteren en de generator handmatig back-uppen. (Ik bedoel, nooit verwachten dat een gratis dienst oneindig z'n deuren openhoudt en alles opslaat voor je.)
Veel boeit het niet, als je ze maar opslaat.
Ze hebben beiden zo hun voor- en nadelen trouwens. TSSSaver is nogal instabiel, maar kan wel fijn een zipje aanmaken met alles erin. SHSH host is sneller qua aanvraag en genereert vrijwel te allen tijde alles correct inclusief de beta's, maar moet je alles 1 voor 1 exporteren en de generator handmatig back-uppen. (Ik bedoel, nooit verwachten dat een gratis dienst oneindig z'n deuren openhoudt en alles opslaat voor je.)
Veel boeit het niet, als je ze maar opslaat.
UDID's, ECID's en andere unieke ID's zou ik niet publiek posten. Het blijven unieke identifiers waarmee je te identificeren bent, niet voor niets verzamelen partijen zoals de FBI ze (enkele jaren geleden was een grote database van met name iPads en honderdduizenden identifiers opgedoken).
Klein disclaimertje: ik ben betrokken bij de community op Telegram. SHSH Host, de Telegram bot en System Info slaan alle blobs bij elkaar op. Ik zal de feature om alles te downloaden van SHSH Host op de to-do lijst zetten.
Over de blobs: we bewaren de generators altijd zowel in het bestand zelf als in de bestandsnaam (de verificatiepagina scant dan ook de bestandsnaam van de blob die je uploadt om zo mogelijk device en versie te selecteren).
Klein disclaimertje: ik ben betrokken bij de community op Telegram. SHSH Host, de Telegram bot en System Info slaan alle blobs bij elkaar op. Ik zal de feature om alles te downloaden van SHSH Host op de to-do lijst zetten.
Over de blobs: we bewaren de generators altijd zowel in het bestand zelf als in de bestandsnaam (de verificatiepagina scant dan ook de bestandsnaam van de blob die je uploadt om zo mogelijk device en versie te selecteren).
Na jaren geen jailbreak, door de stomme flop van apple met 12.4, toch maar es gejailbreaked. 
(iPhone 8 plus, via cydia impactor)
Ik ben redelijk achter qua jailbreak dus weet niet meer hoe het tegenwoordig is.
Ik lees hierboven over blobs, is het noodzakelijk? Of alleen als je later terug wil naar 12.4?
Wat zijn de MUST-DO dingen voor verse jailbreaker als ik?
Ik ben redelijk achter qua jailbreak dus weet niet meer hoe het tegenwoordig is.
Ik lees hierboven over blobs, is het noodzakelijk? Of alleen als je later terug wil naar 12.4?
Life is too short to drive boring cars
De ReProvision app installeren om je certificaat automatisch te laten renewen. Dan hoef je dit niet via Impactor elke keer opnieuw te doen.gergs schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:52:
Na jaren geen jailbreak, door de stomme flop van apple met 12.4, toch maar es gejailbreaked.
Daarnaast hier een lijstje met wat ik handig vind qua Tweaks inclusief de repo's tussen de haakjes:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| - AnimationsBeFast (https://exqusic.github.io/) - AutoUnlockX (https://sparkdev.me/) - BatteryPercentX (https://sparkdev.me/) - Bolders (http://apt.thebigboss.org/repofiles/cydia/) - CarBridge (https://repo.chariz.io/) - CarPlay Lockout (http://apt.thebigboss.org/repofiles/cydia/) - ColorMeBaddge (http://apt.thebigboss.org/repofiles/cydia/) - DismissProgress (http://apt.thebigboss.org/repofiles/cydia/) - Dragspring (https://repo.packix.com/) - Eclipse Dark Mode (iOS 12) (https://repo.packix.com/) - HideBarX (https://sparkdev.me/) - HideDots (http://apt.thebigboss.org/repofiles/cydia/) - HideLabels12 (https://repo.packix.com/) - Jellyfish (https://repo.dynastic.co/) - Melior (https://sparkdev.me/) - Notchification (http://apt.thebigboss.org/repofiles/cydia/) - Notifica (https://repo.nepeta.me/) - RealCC (http://apt.thebigboss.org/repofiles/cydia/) - SmallSiri (https://repo.packix.com/) |
Heeft Jailbreaken nog invloed op apple pay of de ING bank app?
Op Apple Pay > NeeAlekz87 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 15:02:
Heeft Jailbreaken nog invloed op apple pay of de ING bank app?
De ING app geen idee.
Ik zeg het correct, als er op moment van schrijven nog slechts gedeeltelijk support is voor de A12X Unc0ver jailbreak? Ik krijg m’n Ipad Pro 2018 (12.4) wel gejailbreakt, maar Cydia is er met geen mogelijkheid op te krijgen.
Beide werken zonder problemen.crypt0rr schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 15:03:
[...]
Op Apple Pay > Nee
De ING app geen idee.
@Remco2001 Er is nog geen JB voor A12 devices, gewoon even wachten zolang je op 12.4 zit.
Laatste update was volgens mij iets van 35% progressie.
[ Voor 27% gewijzigd door Greatsword op 26-08-2019 21:18 ]
Even deze Twitter in de gaten houden, dev van Unc0ver.Remco2001 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 20:49:
Ik zeg het correct, als er op moment van schrijven nog slechts gedeeltelijk support is voor de A12X Unc0ver jailbreak? Ik krijg m’n Ipad Pro 2018 (12.4) wel gejailbreakt, maar Cydia is er met geen mogelijkheid op te krijgen.
https://twitter.com/Pwn20wnd
Half dan lijkt me. Want de Unc0ver-app zegt dan wel dat ie gejailbreakt is, maar mis dus dan Cydia. Maar kan ook nu ie half gejailbreakt is, ook niet meer updaten naar 12.4.1 die nu net uit is, dus dat is dan in ieder geval mooi beveiligd.Greatsword schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 21:16:
[...]
Beide werken zonder problemen.
@Remco2001 Er is nog geen JB voor A12 devices, gewoon even wachten zolang je op 12.4 zit.
Laatste update was volgens mij iets van 35% progressie.
Ok, thanks!crypt0rr schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 21:32:
[...]
Even deze Twitter in de gaten houden, dev van Unc0ver.
https://twitter.com/Pwn20wnd
[ Voor 10% gewijzigd door Remco2001 op 27-08-2019 00:06 ]
Ik zit op 12.1.4, kan ik nog naar 12.4, of ben ik gewoon te laat?
Volgens ipsw.me wordt 12.4 nog gesigned.albino71 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:34:
Ik zit op 12.1.4, kan ik nog naar 12.4, of ben ik gewoon te laat?
Werkt KPN iTV na een jailbreak? Zo niet, is er een workaround?
Heeft iemand een idee of dit normaal behaviour is?
Ik heb een 6s met ios 12.4 met unc0ver gejailbreakt..Cydia is netjes geïnstalleerd maar werkt maar amper.
Eender welke link van het Cydia home scherm (zoals b.v. Manage Account'') wordt grijs als ik er op klik maar er gebeurd verder niks. Klik ik dan een 2e link wordt die ook gewoon grijs zonder dat er iets gebeurd.
Ik kan wel gewoon stuff opzoeken en installen trouwens maar ook bij de details van een tweak of whatever doen de links zoals 'change package settings"of "author ..."helemaal niks behalve grijs worden als ik erop klik.
Ik heb unc0ver ook al eens opnieuw gedraaid met de opties "Reinstall Cydia"en "Reset Cydia Cache" actief maar dit veranderd dus niks.
Is Cydia broken of heb ik wat anders aan de hand?
Ik heb een 6s met ios 12.4 met unc0ver gejailbreakt..Cydia is netjes geïnstalleerd maar werkt maar amper.
Eender welke link van het Cydia home scherm (zoals b.v. Manage Account'') wordt grijs als ik er op klik maar er gebeurd verder niks. Klik ik dan een 2e link wordt die ook gewoon grijs zonder dat er iets gebeurd.
Ik kan wel gewoon stuff opzoeken en installen trouwens maar ook bij de details van een tweak of whatever doen de links zoals 'change package settings"of "author ..."helemaal niks behalve grijs worden als ik erop klik.
Ik heb unc0ver ook al eens opnieuw gedraaid met de opties "Reinstall Cydia"en "Reset Cydia Cache" actief maar dit veranderd dus niks.
Is Cydia broken of heb ik wat anders aan de hand?
@witchdoc Heb hetzelfde, maar mis je nu iets belangrijks?
De belangrijkste functionaliteit is er nog.
Komt omdat Saurik zelf niks meer met Cydia doet.
ok, waarschijnlijk iets algemeens en niet iets enkel voor mij.Greatsword schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 16:30:
@witchdoc Heb hetzelfde, maar mis je nu iets belangrijks?
Echt missen niet, maar b.v. die "change package settings" klinktweel als iets dat ik eens zou willen bekijken
Geweldig nieuws:
Vandaag is er een bootrom exploit vrijgegeven die van de iPhone 4 tot de iPhone X loopt.
Dit betekent onder andere:
- Permanente jailbreak op alle iOS versies voor deze iPhones
- Dual boot
- Mogelijke untether jailbreak
- Custom firmwares
DIt is misschien wel het grootste nieuws in jailbreakland die er ooit is geweest. Er komen leuk tijden aan boys:
https://www.reddit.com/r/...checkm8_read_checkmate_a/
Vandaag is er een bootrom exploit vrijgegeven die van de iPhone 4 tot de iPhone X loopt.
Dit betekent onder andere:
- Permanente jailbreak op alle iOS versies voor deze iPhones
- Dual boot
- Mogelijke untether jailbreak
- Custom firmwares
DIt is misschien wel het grootste nieuws in jailbreakland die er ooit is geweest. Er komen leuk tijden aan boys:
https://www.reddit.com/r/...checkm8_read_checkmate_a/
ik las het ja. Is het zo extreem als jij het aan haalt? Ik ben geen expert maar mij KLINKT het een beetje fantastisch. Jammer dat de laatste iphone niet mee teltSkinnyice schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:10:
Geweldig nieuws:
En de XS en XR ook nietwitchdoc schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 16:11:
[...]
ik las het ja. Is het zo extreem als jij het aan haalt? Ik ben geen expert maar mij KLINKT het een beetje fantastisch. Jammer dat de laatste iphone niet mee telt
Lijkt een hele mooie exploit, maar gezien het tot en met de A11 loopt is het mijns inziens al een stuk minder heftig.
Voor oudere devices is het natuurlijk wel interessant om mee te pielen.
Even zien hoe lang het duurt voordat dit tot een jailbreak lijdt, aangezien er dan ook weer een iBoot exploit voor nodig is. Ik ben in ieder geval benieuwd!
Voor oudere devices is het natuurlijk wel interessant om mee te pielen.
Even zien hoe lang het duurt voordat dit tot een jailbreak lijdt, aangezien er dan ook weer een iBoot exploit voor nodig is. Ik ben in ieder geval benieuwd!
[ Voor 9% gewijzigd door SidewalkSuper op 27-09-2019 17:10 ]
iPhone X is ook nog A11, en die kan toch nog behoorlijk goed mee. Als untethered weer mogelijk word ga ik serieus downgraden naar de X.SidewalkSuper schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 17:07:
Lijkt een hele mooie exploit, maar gezien het tot en met de A11 loopt is het mijns inziens al een stuk minder heftig.
https://twitter.com/axi0mx/status/1178299323328499712?s=21
Het heeft voor mij enige meerwaarde om nog een jaar langer met de telefoon te (kunnen) doen.Zenety schreef op zondag 29 september 2019 @ 16:26:
[...]
iPhone X is ook nog A11, en die kan toch nog behoorlijk goed mee. Als untethered weer mogelijk word ga ik serieus downgraden naar de X.
https://twitter.com/axi0mx/status/1178299323328499712?s=21
Nu een X, en abo loopt volgende juni af, maar geen neiging of ongerustheid voor een toestel-upgrade
Mijn wederhelft heeft de XS, na een 6S en dat verschil is duidelijk .... tussen de X en XS echter maar weinig
Ik denk dat ik op de X2 wacht ( Iphone 12 - eigen interpretatie ) en dan inderdaad verder kijk.
Ik vind Zebra wel een fijne vervanger voor Cydia.witchdoc schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 16:40:
[...]
ok, waarschijnlijk iets algemeens en niet iets enkel voor mij.
Echt missen niet, maar b.v. die "change package settings" klinktweel als iets dat ik eens zou willen bekijken
Maar de voortgang ziet er goed uit
https://twitter.com/i/status/1178299323328499712
[ Voor 23% gewijzigd door FreshMaker op 29-09-2019 17:33 ]
Verrek, zie nu pas dat checkm8 ook werkt voor Watch Series 1 t/m 3. oO
Gladient en Bladient hebben een upgrade gekregen, en ook NL apps zoals NS,9292,GVB en ING hebben nu mooie icoontjes.
https://repo.packix.com/package/com.ghanipradita.bladient/
https://repo.packix.com/package/com.ghanipradita.gladient/
https://repo.packix.com/package/com.ghanipradita.bladient/
https://repo.packix.com/package/com.ghanipradita.gladient/

[ Voor 18% gewijzigd door Greatsword op 02-10-2019 15:56 ]
Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.
Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.
Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods