[iOS] Jailbreaken - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 3 ... 46 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly.hipolito
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:27
iMars schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 21:19:
[...]

Zowel mijn iPad als mijn iPhone nu beide zo'n 3x geprobeerd. VPN blijft configuratie error geven.... ;(

Edit: na een 4e keer kreeg ik een 'spontane' reboot... en voilà, daar stond Cydia :) nu mijn iPad...
Maar de VPN werkt(e) bij mij niet... weet niet waar voor dat nodig was...
ronic1 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 21:33:
Hoi,

Iemand enig idee wanneer de windows versie uitkomt?
ik zit nu nog op een jailbreak 4.3.3 en wil graag naar IOS5
Omdat ze apple ook niet stil zitten en ik verwacht dat ze zelf ook weer een update uitbrengen,
en ik nog niet wil updaten naar 5.0.1 omdat ik van de week op vakantie ga.

mvg Ron
Wellicht had ik geluk en was ik op tijd met het breken. Blijkbaar hebben diverse mensen nu problemen bij de procedure. Misschien i.v.m. de drukte en de eventuele data die van de site van de maker dient te worden gedownload.

Wat betreft de aankomende Windows versie. Het lijkt me dat tegenwoordig iedereen wel een vriend of vriendin heeft met een Mac. Neem ff een gezellig bezoekje, wijntje erbij, Ipad of Iphone erbij. Leuke avond heb je dan en ga je met een goed gevoel en gebreekt apparaat naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

@Kelly, except me :P

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Kort vraagje: een tijd geleden (weet even niet meer welke iOS) had ik mijn iPhone 4 ook gejailbreakt. Ik ondervond toen veel problemen met In-App purchases (Sandbox mode verhaal).

Nu heb ik het nieuws wat betreft jailbreaken niet helemaal gevolgt, dus vandaar even hier. Als ik mijn iPhone 4 (iOS 5.0.1) nu jailbreak, kan ik dan nog zonder problemen gebruik maken van mijn gekochte apps. Kan ik dan ook zonder problemen In-App purchases doen, en kan ik nog wel gewoon apps via de officiele Appstore kopen?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:47
Lijkt me gewoon mogelijk. Althans voor de 4S had pod2g het sandbox verhaal ook omzeilt, dus lijkt me ook voor de iphone 4. Anders kijk even op zijn blog; http://pod2g-ios.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandietjeoo7
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-04-2022
EricNL schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:43:
Kort vraagje: Als ik mijn iPhone 4 (iOS 5.0.1) nu jailbreak, kan ik dan nog zonder problemen gebruik maken van mijn gekochte apps. Kan ik dan ook zonder problemen In-App purchases doen, en kan ik nog wel gewoon apps via de officiele Appstore kopen?
Ik heb iphone4 met 5.0.1 en jailbreak en ik ondervind absoluut geen problemen met het kopen van app's in de AppStore. Vaak kijk ik via een omweg hoe de app is en als het me bevalt koop ik het in de AppStore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-02 16:34
Thnx voor de reacties, maar helaas ken niemand met een mac :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
bandietjeoo7 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 23:28:
[...]

Ik heb iphone4 met 5.0.1 en jailbreak en ik ondervind absoluut geen problemen met het kopen van app's in de AppStore. Vaak kijk ik via een omweg hoe de app is en als het me bevalt koop ik het in de AppStore.
Thanks voor je reactie Bandietje. Heb je toevallig ook ervaring met het kopen van In-App dingetjes? Want dat was voornamelijk het probleem wat ik een paar maanden geleden ondervond...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:27
kelly.hipolito schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 21:48:
[...]

Wat betreft de aankomende Windows versie. Het lijkt me dat tegenwoordig iedereen wel een vriend of vriendin heeft met een Mac. Neem ff een gezellig bezoekje, wijntje erbij, Ipad of Iphone erbij. Leuke avond heb je dan en ga je met een goed gevoel en gebreekt apparaat naar huis.
Dingdong! Hi, zeg jij hebt een macje he, ik wil graag ff m'n iphone jailbreaken, maar dat kan alleen op een mac. Mag ik die van jou ff gebruiken?
- Que?
- Ok, het is zo gebeurd hoor. (gaat zitten achter mac)
- Ehm, ja is goed hoor. Zal ik ff een biertje pakken?
- Wat? Ja, ok... ofzo... ben ff bezig Redsnow te downloaden... Jezus wat een trage k*tverb..
- Hier, ijskoud. Nog wat leuks gedaan afgelopen weekend?
- Ehm, wat? Ja sorry, lees net dat het niet werkt met Redsnow, nu moet ik ff Absinthe downloaden, maar die website ligt er de hele tijd uit. Wat zei je ook alweer?
- Of je nog iets leuks gedaan hebt van 't weekend...
- Ja, eigenlijk wel! Ik b... oh wacht ff, hij doet het nu... Fieuw, is aan het downloaden. Wat zei je ook alweer?
- Wat voor leuks heb je gedaan dan?
- O ja, ik ehm, o wacht, Absinthe is binnen, ik laat 'm gelijk ff jailbreaken hoor...
* windows doet er een frustrerend lange tijd over om dezelfde iphone in diverse gedaantes opnieuw te herkennen, gaat dit op een mac ook zo? *
- Zucht...
- Ok, dit gaat goed. Nu gewoon ff afwachten wat er gebeurt...
- Mooi, kunnen we nu toch echt ff bijkletsen. Weet je wat wij laatst voor leuks hebben gedaan?
- Vertel...
- Nou, mijn zwager...
- Moment hoor, moet ff de iphone in DFU zetten. (binnensmonds: GVD, weer mis! nog een keer, zo f*cking moeilijk kan het toch niet zijn!)
- Je moet WAT doen?
- Ah, niks, het lukt zo wel... shit, weer niet. Nog een keer opnieuw beginnen, moment...
- Is goed hoor, ik wacht wel ff...
* 4 pogingen later lukt het eindelijk *
- Hehe, hij is nu toch _echt_ aan het jailbreaken. Dat is toch altijd weer spannend...
- Jailbreaken? Ben je met een online game bezig ofzo?
- Huh? O sorry, er kwamen allemaal enge dingen op het scherm van m'n telefoon, ik dacht even dat ie kassie was... maar lijkt nu toch weer goed te gaan. Het duurt gewoon even.
- Ok. Anyway, we waren dus laatst bij m'n zwager, en toen...
- AHA! Jailbreak complete! Dat is goed nieuws... Wacht... WTF... M'n iphone wil niet meer aan... wat is hier GVD aan de hand... Heb je ook iTunes op je mac? Mag ik dat ff gebruiken om m'n iphone te restoren?
- Je doet maar hoor. Ik zet de tv er ff bij aan...

Moet ik nog doorgaan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandietjeoo7
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-04-2022
EricNL schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 23:58:
[...]

Thanks voor je reactie Bandietje. Heb je toevallig ook ervaring met het kopen van In-App dingetjes? Want dat was voornamelijk het probleem wat ik een paar maanden geleden ondervond...
Daar heb ik geen ervaring mee, sterker nog ik wist voor ik het hier las niet eens wat het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 20:30
PhilipsFan schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 00:11:
[...]

Dingdong! Hi, zeg jij hebt een macje he, ik wil graag ff m'n iphone jailbreaken, maar dat kan alleen op een mac. Mag ik die van jou ff gebruiken?
[...]
- Je doet maar hoor. Ik zet de tv er ff bij aan...

Moet ik nog doorgaan? ;)
Daarom moet je zo'n dingen gaan doen bij een mede-tweaker, die doet dan gewoon lekker met je mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
voor de mensen met problemen er is een nieuwe versie uit voor de mac (check pod2g blogspot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
Voor de mensen die geen OSX hebben.
In Vmware gaat het perfect.
s'middags mijn 4s gebroken en in de avond drie, 4sjes en twee ipad 2s gebroken :p.
(familie breker :P ) allemaal in 1x gelukt. gewoon wachten niet stressen en vooral! geen passcode.

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik post het hier even omdat het misschien met een jailbreak te maken heeft:

Gisteren wilde ik mijn tweedehands gekochte iPhone 4 (iOS 4.01 volgens mij en gejailbreakt) even helemaal leeghalen want er stonden nog veel apps van de eerste eigenaar op. Dus via instellingen -> algemeen -> stel opnieuw in -> wis alle inhoud en instellingen. Dit heb ik gedaan maar nu krijg ik alleen een zwart scherm met een wit Apple logo te zien. Ik kan de iPhone ook niet meer uitzetten via de aan/uitknop. Hij reageert nergens meer op. Is dit een bekend probleem en wat moet ik doen? Heb verder nog niks geprobeerd want wil niet per ongeluk iets verkeerds doen en zo alles helemaal verklooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Al in recovery gezet via iTunes? :?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-09 23:20
Heb jammer genoeg alleen een Windows-bak en moet dus wachten op de tool voor Windows, maar als je naar de tutorials kijkt zeggen ze overal dat je je VPN-instellingen via settings aan moet zetten, maar werkt dit niet alleen voor 3G iPads? Ik heb nml een wifi iPad en het zou jammer zijn als ik daardoor geen jb kan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

AFT0570 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 10:32:
Heb jammer genoeg alleen een Windows-bak en moet dus wachten op de tool voor Windows, maar als je naar de tutorials kijkt zeggen ze overal dat je je VPN-instellingen via settings aan moet zetten, maar werkt dit niet alleen voor 3G iPads? Ik heb nml een wifi iPad en het zou jammer zijn als ik daardoor geen jb kan doen!
Je hebt op je iPad ook gewoon een VPN optie. Kijk maar in settings > algemeen > netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 14:06
Ik heb een iPad 1 met iOS 5.0.1 erop en JB met Redsnow.

Gistermiddag is mijn iPad uitgegaan omdat de accu leeg was. Na 'm aan de stroom gelegd te hebben, blijk ik opeens een paar vervelende problemen te hebben.
1e probleem: de iconen op de schermen worden in een andere layout weergegeven: 16 per pagina (waren dat er niet max 20???) maar in 4 rijen die met grote tussenafstanden op het scherm staan.
2e Probeem: bij sommige apps blijven de iconen wit, zoals bij mijn Contacten (nota bene Apple App); de app is wel bruikbaar.
3e probleem: iPhone Apps kan ik niet meer vergroten; het knopje rechsonder waarmee dat kon is niet meer zichtbaar. In plaats van gecentreerd staat zo'n app helemaal linksboven.

Herstarten en resetten lossen bovengenoemde problemen niet op. Ik heb ook geen bijzondere Cydia-Apps erop staan (Cydia, iFile, SB-Settings e.d.).

Wie heeft een idee over wat ik uit zou kunnen proberen, anders dan de hele JB-operatie opnieuw uitvoeren (heb daar niet echt veel zin in, want heb toen o.a. een probleem met iBooks op moeten lossen :/ ).

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Ik heb ook weer een leuk probleem :)

Blijkbaar maakt m'n iTunes encrypted backups en wil greenpois0n niet aan het werk voordat ik encrypted backups uitzet, maar dat is dus haast onmogelijk.. En ik heb nu al geupdate naar 5.0.1 :')
Iemand een idee hoe ik die encrypted backups uitzet? (Het vinkje in iTunes is greyed out.. en ik heb al m'n bestaande backups (dat was er maar 1) weggegooid.)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
KappuhH schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 06:32:
Ik post het hier even omdat het misschien met een jailbreak te maken heeft:

Gisteren wilde ik mijn tweedehands gekochte iPhone 4 (iOS 4.01 volgens mij en gejailbreakt) even helemaal leeghalen want er stonden nog veel apps van de eerste eigenaar op. Dus via instellingen -> algemeen -> stel opnieuw in -> wis alle inhoud en instellingen. Dit heb ik gedaan maar nu krijg ik alleen een zwart scherm met een wit Apple logo te zien. Ik kan de iPhone ook niet meer uitzetten via de aan/uitknop. Hij reageert nergens meer op. Is dit een bekend probleem en wat moet ik doen? Heb verder nog niks geprobeerd want wil niet per ongeluk iets verkeerds doen en zo alles helemaal verklooien.
Hoe lang heb je er op gewacht, dit kan soms wel 5 minuten duren. Als dat niet lukt, even in Recovery zetten zoals Michael Knight al zei en het opnieuw proberen.
Louise525 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:06:
Ik heb een iPad 1 met iOS 5.0.1 erop en JB met Redsnow.

Gistermiddag is mijn iPad uitgegaan omdat de accu leeg was. Na 'm aan de stroom gelegd te hebben, blijk ik opeens een paar vervelende problemen te hebben.
1e probleem: de iconen op de schermen worden in een andere layout weergegeven: 16 per pagina (waren dat er niet max 20???) maar in 4 rijen die met grote tussenafstanden op het scherm staan.
2e Probeem: bij sommige apps blijven de iconen wit, zoals bij mijn Contacten (nota bene Apple App); de app is wel bruikbaar.
3e probleem: iPhone Apps kan ik niet meer vergroten; het knopje rechsonder waarmee dat kon is niet meer zichtbaar. In plaats van gecentreerd staat zo'n app helemaal linksboven.

Herstarten en resetten lossen bovengenoemde problemen niet op. Ik heb ook geen bijzondere Cydia-Apps erop staan (Cydia, iFile, SB-Settings e.d.).

Wie heeft een idee over wat ik uit zou kunnen proberen, anders dan de hele JB-operatie opnieuw uitvoeren (heb daar niet echt veel zin in, want heb toen o.a. een probleem met iBooks op moeten lossen :/ ).
Dit probleem is al eerder voorgekomen en heeft inderdaad te maken met de untethered Corona-jailbreak. Althans, het komt vaker voor. De oplossing is al in dit topic genoemd, maar goed. Wat moet je doen:
1. Ga in SBSettings in Safe Mode.
2. Start een app op die buiten Safe Mode in het klein wordt weergegeven.
3. Als het goed is, is deze nu gewoon fullscreen.
4. Ga weer uit Safe Mode en alles zou weer moeten werken.

En probeer ook even te Google'n de volgende keer, want dit is makkelijk op te zoeken. ;)
scorpie schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:29:
Ik heb ook weer een leuk probleem :)

Blijkbaar maakt m'n iTunes encrypted backups en wil greenpois0n niet aan het werk voordat ik encrypted backups uitzet, maar dat is dus haast onmogelijk.. En ik heb nu al geupdate naar 5.0.1 :')
Iemand een idee hoe ik die encrypted backups uitzet? (Het vinkje in iTunes is greyed out.. en ik heb al m'n bestaande backups (dat was er maar 1) weggegooid.)
Heb je toevallig een passcode op je iPhone/iPad staan? Zet dat even uit.

Er is nu ook een Windows-versie beschikbaar, maar alleen in CLI-vorm. Deze is hier te downloaden. Nogmaals, alleen in CLI-vorm.

[ Voor 12% gewijzigd door me_mrtn op 21-01-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
Lijkt geen windows versie te zijn. Command prompt sluit meteen weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
CrimsoN72 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:21:
Lijkt geen windows versie te zijn. Command prompt sluit meteen weer...
Zeker weten is het wel een Windows-versie. Lees de readme nog maar even door over hoe je het moet gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
Heb je de readme al eens bekeken?
Ik herken er geen instructies in, behalve de command prompt commando's. Maar dan moet de command prompt wel open blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

Heeft iemand al wat must have tweaks gevonden voor de 4/4S icm iOS5? Ik heb SBsettings inmiddels, dat vind ik een must have!
CrimsoN72 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:32:
Ik herken er geen instructies in, behalve de command prompt commando's. Maar dan moet de command prompt wel open blijven...
Roep je de applicatie wel op in een cmd prompt, door er eerst via het prompt heen te bladeren? Direct openen werkt volgens mij inderdaad niet. Kan het fout hebben, ik heb zelf de jailbreak gedaan via OSX.

[ Voor 66% gewijzigd door BioHazard op 21-01-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
fatihbatur schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 04:01:
Voor de mensen die geen OSX hebben.
In Vmware gaat het perfect.
s'middags mijn 4s gebroken en in de avond drie, 4sjes en twee ipad 2s gebroken :p.
(familie breker :P ) allemaal in 1x gelukt. gewoon wachten niet stressen en vooral! geen passcode.
Ik heb ook vmware geinstalleerd maar ik krijg het maar niet voor elkaar :(
ik heb Iatkos L2 Lion 1072 (Mac osx Lion op intel pc) gedownload en omgezet naar iso.
Vmware zegt could not detect witch operating system is in the disc image.
En als ik zelf een os systeem wil uitkiezen dan kan ik van alles kiezen behalve osx :(

Greetz Ronic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
1. open CMD.exe
2. cd to the cinject.exe
3. execute the command: cinject.exe -i payloads/jailbreak.mobileconfig
4. execute the command: cinject.exe -j payloads
5. execute the command: cinject.exe -w
6. toggle the VPN switch in settings
7. Wait for reboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Open maar een prompt en start het bestand vanaf de CLI.

Spuit 11 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ipad 2 in een keer gelukt met lion in vmware..
zijn er nog goede carrier logo repo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
De windows JB hier ook gebruikt en nu aan het wachten op Cydia. Alles ging vlot via de readme die er bij zat. De readme doe je best open in Wordpad of Editplus ofzo. Dan zie je mooi alles staan.

En ondertussen staat Cydia er op. 1 minuut werk om te breaken.

Happy little me :)

als er mensen zijn met vragen , just shoot

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
in principe volg je het example ? precies tot het laatste? cininject -w? that's it?

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 14:06
me_mrtn schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:51:
[...]Dit probleem is al eerder voorgekomen en heeft inderdaad te maken met de untethered Corona-jailbreak. Althans, het komt vaker voor. De oplossing is al in dit topic genoemd, maar goed. Wat moet je doen:
1. Ga in SBSettings in Safe Mode.
2. Start een app op die buiten Safe Mode in het klein wordt weergegeven.
3. Als het goed is, is deze nu gewoon fullscreen.
4. Ga weer uit Safe Mode en alles zou weer moeten werken.

En probeer ook even te Google'n de volgende keer, want dit is makkelijk op te zoeken. ;)
Het probleem is grotendeels opgelost, op onnavolgbare wijze. Ik heb wat gestoeid met SBSettings, op zoek naar de Safe Mode en opeens viel de iPad uit en zag je het bekende witte draaiende spiraaltje. Daarna waren de problemen opgelost, met uitzondering van de weergave van maar 16 Apps per pagina; dit moet ik handmatig weer terugzetten naar 20 (maar is minder werk dan een hele nieuwe JB :*) ).

BTW, op google heb ik hierover niets kunnen vinden.

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Wat de JB eigenlijk inhoudt is het volgende :

stap 1 :
cinject -i payloads/jailbreak.mobileconfig

hiermee gaan ze injecties doen op je iphone en daarvoor MOET je iphone scherm niet locked zijn aangezien je een installer schermpje krijgt op je iphone. Eens dit geinstalleerd ga je verder.

Stap 2 :

cinject -j payloads

de eigenlijke jailbreak die ook een backupje neemt. Denk dat dit de befaamde corona is.

Stap 3 :
cinject -w

Hiermee ga je in je syslog kijken. Die stopt op een bepaald moment en dan moet je VPN aanzetten die de jailbreak heeft aangemaakt.
Dan gaat de syslog weer verder en reboot je iphone/ipad

Na de reboot staat Cydia te wachten op je :)
Na openen Cydia ook nog ff wachten en een klein restart van het springboard gebeurt ook automatisch.

Vervolgens is je iphone/ipad volledig vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
welk password vul je bij dat vpn profile in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

Njay schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:53:
welk password vul je bij dat vpn profile in?
geen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
Hoi,

Ik ben een beetje een leek maar kan iemand mij een beetje opweg helpen :)
Ik heb dat cil bestand gedownload maar moet ik nog wat anders downloaden?

Thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Jammer dat XBMC "nog" niet werkt op een JB 5.0.1 ipad2 ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Convoy op 21-01-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
In de Readme staat duidelijk dat je er naar toe moet cd'n. Dat gebeurt altijd in een prompt en nooit via de .exe zelf. Lijkt mij duidelijk voor de mensen onder ons met CLI-achtergrond.
BioHazard schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:35:
Heeft iemand al wat must have tweaks gevonden voor de 4/4S icm iOS5? Ik heb SBsettings inmiddels, dat vind ik een must have!
NowListening vind ik geweldig, vooral als je de iPod op Shuffle hebt staan. En naast de iPod worden ook Spotify, Last.fm, Grooveshark en Pandora ondersteunt. Daarnaast is CDevReporter een verplichte app voor de jailbreakers onder ons natuurlijk. :P
Louise525 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:36:
[...]

Het probleem is grotendeels opgelost, op onnavolgbare wijze. Ik heb wat gestoeid met SBSettings, op zoek naar de Safe Mode en opeens viel de iPad uit en zag je het bekende witte draaiende spiraaltje. Daarna waren de problemen opgelost, met uitzondering van de weergave van maar 16 Apps per pagina; dit moet ik handmatig weer terugzetten naar 20 (maar is minder werk dan een hele nieuwe JB :*) ).

BTW, op google heb ik hierover niets kunnen vinden.
Klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
ronic1 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:56:
Hoi,

Ik ben een beetje een leek maar kan iemand mij een beetje opweg helpen :)
Ik heb dat cil bestand gedownload maar moet ik nog wat anders downloaden?

Thnx alvast
Wat dacht je van de laatste pagina's doornemen? of de bijgeleverde README?
kijk hierboven, ik heb er alle 3 stappen in neergeschreven met iets of wat uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Hop gelukt met CLI :)

LET OP

Ik had al een 4.3.3. JB erop staan en ik moet me ipad eerst helemaal resetten (ook erase)
Anders werkte de CLI niet en kreeg ik een error bij het restore gedeelte van de payload

[ Voor 82% gewijzigd door Njay op 21-01-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
sleepwalkerbe schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:06:
[...]

Wat dacht je van de laatste pagina's doornemen? of de bijgeleverde README?
kijk hierboven, ik heb er alle 3 stappen in neergeschreven met iets of wat uitleg.
Sorry :( ik zeg toch al ben een leek, ik heb geen cli achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
IntelliscreenX & SBSettings doen zoveel met een Iphone :D

Eindelijk echt genieten vd kracht die de A5 processor heeft

Edit:
@ hierboven :

Tis niet omdat je geen CLI background hebt dat je niet ff laatste paginas kan doorlezen toch :*)
Anyway , k hoop dat men uitleg je verder helpt en dat je kan genieten van je jailbreak

[ Voor 47% gewijzigd door sleepwalkerbe op 21-01-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
ik ook niet

maar zorg ervoor dat je elk commando invoert
en op het einde je vpn aanzet en whop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
ronic1 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:10:
[...]

Sorry :( ik zeg toch al ben een leek, ik heb geen cli achtergrond.
Pas dan wel op met wat je doet.

De Corona Injector staat nu ook in de startpost met een stappenplan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
me_mrtn schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:12:
[...]

Pas dan wel op met wat je doet.

De Corona Injector staat nu ook in de startpost met een stappenplan.
Thnx, Ik ga een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:57:
Jammer dat XBMC "nog" niet werkt op een JB 5.0.1 ipad2 ;(
niet? hier geinstalleerd, start op en kan gewoon streamen.
eerste opstart wash crash en toen gewoon open.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:21:
[...]

niet? hier geinstalleerd, start op en kan gewoon streamen.
eerste opstart wash crash en toen gewoon open.
Nee blijft hier tot nu toe nog steeds crashen bij het openen van iedere willekeurige file. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Iemand nog een oplossing voor het probleem dat ik geen unencrypted backups meer kan maken en daardoor geen greenpois0n kan draaien?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik word gek van deze error:
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/33ww9lk.jpg

Ik kan mijn iPhone 4S en iPad 2 niet jailbreaken, hoe los ik dit op!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodKimble
  • Laatst online: 12-09 11:14
Probeer eens een andere usb poort. Of even de kabel erin- en eruit

The Soul.... of an Eagle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Na herstellen werkt het!!! :D
Ben nu bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodKimble
Je kunt na het herstellen ook weer gewoon je reservekopie terugzetten in iTunes zonder dat je jailbreak verloren gaat heb ik zojuist gemerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Big smile :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 12:56
dus met cinject kan het ook op windwos?

Iemand een link voor mij kan alleen maar de mac versie van de jailbreak vinden..

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
koekjeh schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:55:
dus met cinject kan het ook op windwos?

Iemand een link voor mij kan alleen maar de mac versie van de jailbreak vinden..
Wat dacht je van even door dit topic kijken, of de startpost, of een Google opdracht.
RodKimble schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:51:
Je kunt na het herstellen ook weer gewoon je reservekopie terugzetten in iTunes zonder dat je jailbreak verloren gaat heb ik zojuist gemerkt :)
Als in dat je een iDevice met Absinthe hebt, reservekopie kunt terugzetten mét Absinthe? Dat zou dan één van de voordelen zijn van Absinthe omdat het gebruik maakt van de iTunes lib's. _O_

[ Voor 41% gewijzigd door me_mrtn op 21-01-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodKimble
Dat weet ik niet. Ik bedoelde; "Verse" iphone jailbreaken met absinth en vervolgens oude reservekopie terugzetten: jailbreak nog steeds aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Of iPhoneClub ;)

Mijn iPhone is gejailbreaked!
Na een restore van mijn backup staat de Jailbreak er nog steeds.
Ik vraag me wel af, als ik mijn iPhone compleet restore, is de jailbreak er dan wel af? (Voor stel je moet garantie claimen, of wilt updaten naar iOS 5.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
M'n iPhone wil maar niet resetten na de VPN foutmelding? Hoelang duurt het na de foutmelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
RodKimble schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:03:
Dat weet ik niet. Ik bedoelde; "Verse" iphone jailbreaken met absinth en vervolgens oude reservekopie terugzetten: jailbreak nog steeds aanwezig.
Komt op hetzelfde neer, volgens mij. :)
HardCoreGamer schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:03:
Of iPhoneClub ;)

Mijn iPhone is gejailbreaked!
Na een restore van mijn backup staat de Jailbreak er nog steeds.
Ik vraag me wel af, als ik mijn iPhone compleet restore, is de jailbreak er dan wel af? (Voor stel je moet garantie claimen, of wilt updaten naar iOS 5.1)
Met een restore zal dat uiteraard gewoon gebeuren. Dan wordt er een verse firmware opgezet. Om te voorkomen dat je alleen de laatste firmware er op kunt zetten, moet je nu wel even de SHSH-blobs opslaan in bijv. Cydia, of TinyUmbrella.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumperke
  • Laatst online: 28-08 13:41
CrimsoN72 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:03:
M'n iPhone wil maar niet resetten na de VPN foutmelding? Hoelang duurt het na de foutmelding?
Dat werkt bij mij dus ook niet. ik krijg deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/8696/cmdjailbreak.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:22:
[...]

Nee blijft hier tot nu toe nog steeds crashen bij het openen van iedere willekeurige file. :(
hier run ik nu gewoon een vers uploaded mkv file van 2 gb. 720p soepel zonder glitches.
eden beta 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 12:56
me_mrtn schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:57:
[...]

Wat dacht je van even door dit topic kijken, of de startpost, of een Google opdracht.
Bedankt heb het gevonden srry dat ik niet even in de begin post had gekeken stom van mij :P

Nu krijg ik alleen deze error

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/k9fbew.png

Iemand een idee?

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
Na "cinject.exe -j payloads" gaat het bij het creëren van de back-up fout. Er staat na "restoring...":
"recv: Bad file descriptor"
"FATAL(__LINE__): Assertion failed (1266): got == sizeof(size)1266"

Iemand?

[ Voor 4% gewijzigd door CrimsoN72 op 21-01-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:14
Bij mij werkte het gelijk in 1 keer als een trein! Gewoon via de 8 stappen van iphoneclub. Ipad2 5.0.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
CrimsoN72 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:20:
Na "cinject.exe -j payloads" gaat het bij het creëren van de back-up fout. Er staat na "restoring...":
"recv: Bad file descriptor"
"FATAL(__LINE__): Assertion failed (1266): got == sizeof(size)1266"

Iemand?
Had je een 4.3.3 jb en vandaar upgegrade? If so doe een restore met cleane 5.0.1 firmware en probeer opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
sleepwalkerbe schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:26:
[...]

Had je een 4.3.3 jb en vandaar upgegrade? If so doe een restore met cleane 5.0.1 firmware en probeer opnieuw
Heb al vanaf dag één 5.01 er op staan... Is trouwens een 4S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Encrypted backup methode? Of een passcode in gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
CrimsoN72 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:27:
[...]

Heb al vanaf dag één 5.01 er op staan... Is trouwens een 4S
Als je die error had gegoogle'd had je via je de tweede en derde hit gezien dat je een restore moest uitvoeren en Cinject.exe opnieuw moest uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Of als je dat niet wil of kan evt je AV uitzetten en uitvoeren als administrator. Dat zou ook moeten helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
Ga 't proberen...

edit: Als administrator met AV uit krijg ik dezelfde melding.

*zucht* Toch maar restore...

[ Voor 74% gewijzigd door CrimsoN72 op 21-01-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik heb gewoon gedaan wat er beschreven stond. Kreeg wel veel foutmeldingen in de CLI maar de jailbreak is wel gewoon geslaagd. Kind kan de was doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Laatst online: 08-09 17:44
CrimsoN72 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:33:
Ga 't proberen...

edit: Als administrator met AV uit krijg ik dezelfde melding.

*zucht* Toch maar restore...
Ik heb hetzelfe probleem.
Ben nu ook een restore aan het doen (ipad 2 32GB 3G)

Indien het niet lukt zal ik Lion installeren in Vmware en het zo proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
sn0w13 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:47:
[...]

Ik heb hetzelfe probleem.
Ben nu ook een restore aan het doen (ipad 2 32GB 3G)

Indien het niet lukt zal ik Lion installeren in Vmware en het zo proberen.
Een andere manier (legaal ook) is dat je nog even geduld hebt op het CDT/iDT tot ze met een Windows-client komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
me_mrtn schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:49:
[...]

Een andere manier (legaal ook) is dat je nog even geduld hebt op het CDT/iDT tot ze met een Windows-client komen.
Dat is mijn probleem, ik heb geen geduld >:)
Ik ben nu aan het testen op de Ipad van mijn dochter, indien het lukt nog de mijne en die van mijn vrouw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:13:
[...]

hier run ik nu gewoon een vers uploaded mkv file van 2 gb. 720p soepel zonder glitches.
eden beta 2
heb em nu ook weer werkend! _/-\o_

Moest http://mirrors.xbmc.org/apt/ios/ repo nog toevoegen :)

Streamen werkt nu probleemloos, * Convoy happy 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hmm met Windows 7 krijg ik ook die assertion error (verse restore met 5.0.1 al gedaan gisteren).
Ik pak mijn XP notebook wel even.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01:55
Had op Windows ook de assertion error. iPad restored en alles eraf gehaald en toen werkte het wel.

Tijd om met een schone lei te beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
Yes, het is eindelijk gelukt.
Eerste een verse restore gedaan en geconfigureerd als nieuwe Ipad.
Daarna via cmd gejailbreaked en alles verliep vlekkeloos.
En als laatste de reservekopie teruggezet.

Nu nog 2 Ipads doen en ik kan beginnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
:( na restore nog steeds zelfde foutmelding... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
CrimsoN72 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:24:
:( na restore nog steeds zelfde foutmelding... |:(
Ik heb de mijne na de restore wel geconfigureerd als nieuwe Ipad want anders zette hij de reservekopie terug.
Misschien ligt daar je probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
waarschijnlijk, had ik inderdaad niet gedaan... ik ga nu voor "Erase All Content and Settings". Ik kan na het jailbreaken mijn back-up toch terugzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalMess
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-09 23:09
Via CLI werkte het niet dus heb even mijn Virtuele Machine met Mac OS X opgestart.

iPad werd eerst niet herkend op een USB3.0 aansluiting dus heb ff mijn iPad 2 op een USB2.0 aansluiting aangesloten en nu word ie wel herkend.

Heb Absinth gedownload en hij loopt nu.
De iPad 2 die ik gebruik is 16GB Wi-Fi en draait op 5.0.1, heb een restore gedaan zodat ie helemaal schoon is.

Foto's komen

EDIT: Hier zijn de foto's.

Afbeeldingslocatie: http://forum.iculture.nl/attachment.php?attachmentid=12068
Afbeeldingslocatie: http://forum.iculture.nl/attachments/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/12069d1327157128-untethered-jailbreak-voor-ios-5-0-5-0-1-a5-ipad2-and-iphone-4s-verzameltopic-img_3660.jpg
Afbeeldingslocatie: http://forum.iculture.nl/attachments/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/12070d1327157134-untethered-jailbreak-voor-ios-5-0-5-0-1-a5-ipad2-and-iphone-4s-verzameltopic-img_3661.jpg

Jailbreak is gelukt via een Virtual Machine die Mac OS X draait.

EDIT:
Nu zit ik met een probleem, ik heb dus Restore from Earlier made Backup gedaan maar alleen mijn instellingen etc zijn gekopieerd en fotos enzo, maar geen enkele app :o

[ Voor 42% gewijzigd door RoyalMess op 21-01-2012 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
RoyalMess schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:37:
Via CLI werkte het niet dus heb even mijn Virtuele Machine met Mac OS X opgestart.

iPad werd eerst niet herkend op een USB3.0 aansluiting dus heb ff mijn iPad 2 op een USB2.0 aansluiting aangesloten en nu word ie wel herkend.

Heb Absinth gedownload en hij loopt nu.
De iPad 2 die ik gebruik is 16GB Wi-Fi en draait op 5.0.1, heb een restore gedaan zodat ie helemaal schoon is.

Foto's komen

EDIT: Hier zijn de foto's.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Jailbreak is gelukt via een Virtual Machine die Mac OS X draait.

EDIT:
Nu zit ik met een probleem, ik heb dus Restore from Earlier made Backup gedaan maar alleen mijn instellingen etc zijn gekopieerd en fotos enzo, maar geen enkele app :o
Het is niet legaal om OS X te draaien op een niet-OS X-platform. Daarom graag er mee stoppen, omdat anders het topic mogelijk dichtgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalMess
Dan zal ik er dus niet meer over posten, en bedoel je nou echt dat ik thuis niet een VM van Mac mag draaien? Laat me niet lachen, en ik verwijs toch niet naar een illegale download of wat dan ook? Ik vermeld alleen dat het mij is gelukt om via een Mac VM mijn iPad 2 te jailbreaken en heb er 3 fotos bij gedaan omdat er toch mensen zullen zijn die zeggen pics or it didn't happen.

[ Voor 51% gewijzigd door RoyalMess op 21-01-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
RoyalMess schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:44:
Dan zal ik er dus niet meer over posten, en bedoel je nou echt dat ik thuis niet een VM van Mac mag draaien? Laat me niet lachen.
Nee, lees de voorwaarden er maar op na. Dat mag niet, enkel op een OS X-machine mogen VM's worden gedraaid van OS X. En om gewoon te voorkomen dat dit topic dichtgaat, doe het gewoon niet. Binnen notime zal de Windows-client van Greenpois0n er ook gewoon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalMess
-snip-

[ Voor 97% gewijzigd door RoyalMess op 21-01-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
*O* Ik ben eindelijk vrij! *O*

[ Voor 16% gewijzigd door CrimsoN72 op 21-01-2012 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Top, een volledige restore -> jailbreak -> reservekopie is dus gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
Reservekopie ga ik nog terugzetten. Volledige restore en configureren als nieuw apparaat. wordt vervolgd...
De jailbreak is er dan nog wel hoop ik?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalMess
me_mrtn schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:53:
[...]

Top, een volledige restore -> jailbreak -> reservekopie is dus gelukt?
Ik probeer dus een reservekopie terug te zetten maar geen enkele app word teruggezet :o
Voorheen met mijn iPhone lukt het wel om zo apps terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
RoyalMess schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:56:
[...]

Ik probeer dus een reservekopie terug te zetten maar geen enkele app word teruggezet :o
Voorheen met mijn iPhone lukt het wel om zo apps terug te krijgen.
Heb je dit vinkje in iTunes?

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/vy8jd4.png

En anders kun je in de App Store op je iPhone je aankopen zo terugzetten.
CrimsoN72 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:55:
Reservekopie ga ik nog terugzetten. Volledige restore en configureren als nieuw apparaat. wordt vervolgd...
De jailbreak is er dan nog wel hoop ik?!
Bij anderen in dit topic is dat inderdaad gelukt.

[ Voor 35% gewijzigd door me_mrtn op 21-01-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalMess
me_mrtn schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:58:
[...]

Heb je dit vinkje in iTunes?

[afbeelding]

En anders kun je in de App Store op je iPhone je aankopen zo terugzetten.

[...]

Bij anderen in dit topic is dat inderdaad gelukt.
Ik meende dat dat voorheen nooit van toepassing was met een reservekopie terugzetten. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
RoyalMess schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:00:
[...]

Ik meende dat dat voorheen nooit van toepassing was met een reservekopie terugzetten. :o
Zeker wel. En bekijk jij je DM eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:49

danplo

The Force is strong with me

Ik ben met de windows CLI tool bezig en ben gekomen tot het wachtwoord scherm waar je op volgende moet klikken zonder iets in te vullen, maar op mijn ipad 2 staat daar geen volgende (next) maar annuleren (cancel) ?? iemand enig idee wat je moet doen

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalMess
danplo schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:01:
Ik ben met de windows CLI tool bezig en ben gekomen tot het wachtwoord scherm waar je op volgende moet klikken zonder iets in te vullen, maar op mijn ipad 2 staat daar geen volgende (next) maar annuleren (cancel) ?? iemand enig idee wat je moet doen
Gewoon de aan/uit knop in Algemeen>Instellingen>Netwerk VPN aantikken en dan krijg je een error ;)
me_mrtn schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:01:
[...]

Zeker wel. En bekijk jij je DM eens?
Zal zo ff kijken.

[ Voor 17% gewijzigd door RoyalMess op 21-01-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me_mrtn schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:42:
[...]

Het is niet legaal om OS X te draaien op een niet-OS X-platform. Daarom graag er mee stoppen, omdat anders het topic mogelijk dichtgaat.
Mee eensch.
/me vraagt zich af of hackers op een tweakersforum zich hierdoor laten afschrikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
Ik heb de JB ook uitgevoerd op mijn splinternieuwe iPhone 4S. Na 30 minuten spelen met SBSettings en Cydia besloten dat het niks voor mij is, dus nu weer aan het herstellen via iTunes. Moet zeggen dat de JB zelf heel weinig voorstelt.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:04:
[...]

Mee eensch.
/me vraagt zich af of hackers op een tweakersforum zich hierdoor laten afschrikken...
Dat zal best, maar uitgelokt hoeft het niet te worden. Zou gewoon zonde zijn.
havana schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:05:
Ik heb de JB ook uitgevoerd op mijn splinternieuwe iPhone 4S. Na 30 minuten spelen met SBSettings en Cydia besloten dat het niks voor mij is, dus nu weer aan het herstellen via iTunes. Moet zeggen dat de JB zelf heel weinig voorstelt.
Wat mis je dan, of voegt het voor jou weinig toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:49

danplo

The Force is strong with me

RoyalMess schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:03:
[...]

Gewoon de aan/uit knop in Algemeen>Instellingen>Netwerk VPN aantikken en dan krijg je een error ;)

[...]

Zal zo ff kijken.
Dat werkt niet als het wachtwoord popup er staat dan moet ik op cancel drukken en dan heb ik het profiel niet erop gezet, want als ik dit doe en ik klik op aan/uit dan gebeurd er niks

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
danplo schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:08:
[...]

Dat werkt niet als het wachtwoord popup er staat dan moet ik op cancel drukken en dan heb ik het profiel niet erop gezet, want als ik dit doe en ik klik op aan/uit dan gebeurd er niks
Ik weet niet welk wachtwoordpopup je bedoelt, maar ik neem aan een passcode voor het unlocken van je iDevice. Tijdens het jailbreaken zul je die even moeten deactiveren, anders werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
Wat mis je dan, of voegt het voor jou weinig toe?
Ik mis eigenlijk niks, en dus voegt het ook weinig toe. Het enige voordeel is dat ik bluetooth sneller uit en aan kan zitten maar voor die 1x per week dat ik auto rijd vind ik het de moeite niet.

Overige apps zie ik ook zo 123 het voordeel niet van in, maar dat zal de de gemiddelde tweaker anders zijn. Ik weet bijvoorbeeld niet eens wat SSH is, laat staan dat ik er iets mee zou willen :P

[ Voor 27% gewijzigd door havana op 21-01-2012 17:14 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1 ... 3 ... 46 Laatste

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods