[iOS] Jailbreaken - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 ... 46 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Dan heb je volgens mij idd een 3G. Ik heb ook een 3G met 4.3.5 dus ik moet ook gewoon wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

me_mrtn schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:17:
[...]

Heb je een iPad 2 3G? Daar werkt het standaard niet op. Een Wifi zou geloof ik gewoon moeten werken. Maar anders gewoon naar 5.0.1 updaten en wachten tot Pod2G klaar is met Corona.
Het is de WiFi versie, maar jailbreakme.com geeft toch echt aan dat mijn device not supported is...
Ik upgrade wel braaf naar 5.0.1 :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Atlas schreef op zondag 15 januari 2012 @ 17:55:
[...]

Het is de WiFi versie, maar jailbreakme.com geeft toch echt aan dat mijn device not supported is...
Ik upgrade wel braaf naar 5.0.1 :P
Dan kun je gewoon jailbreaken. Kijk even in de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

RedHat schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:27:
[...]

Dan kun je gewoon jailbreaken. Kijk even in de openingspost.
Had ik idd in gekeken en daar staat alleen dit:
Op het moment van schrijven (3 januari 2012) is het nog niet mogelijk om de iPhone 4S te jailbreaken. De iPad 2 is wel te jailbreaken, maar dan mag de iOS firmware niet hoger liggen dan 4.3.3 wil het een untethered jailbreak. Op dit moment is Pod2G druk bezig om de jailbreak die van toepassing was op iOS 5.0.1 ook te laten werken op de iPhone 4S en iPad 2 in een toekomstige iOS-release. Voor de iPad 2 die nog op 4.3.3 draait, wordt verwezen naar JailbreakMe 3.0 op de Safari-browser op de iPad.
Afbeeldingslocatie: http://xan.nu/upload/jbklein.jpg

Wat doe ik fout? :)

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Je kan Redsn0w proberen? Officieel zou hij via JailbreakMe.com gewoon te jailbreaken moeten zijn. Erg vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik gooi hem wel naar 5.0.1. Thnx though :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:27
@planetbeing
Finally got unsigned code running on my 4S with the stuff that will go into the new jailbreak!
https://twitter.com/#!/planetbeing/status/158622166043209728

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
^mooi zo!

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:27
Ik vraag me alleen het volgende af. Wat nu als de jailbreak voor de iPad2 en 4S uitkomt _na_ IOS5.1? Dan zijn de exploits waar Corona gebruik van maakt toch gepatcht? Of gebruiken ze andere?

Want als de jailbreak uit is na 5.1, dan kun je 5.0.1 dus niet meer installeren. Heeft iemand al uitgeprobeerd of je mbv de SHSH's in Cydia kunt restoren ipv de officiele? Men had het erover dat dat niet meer werkt vanaf IOS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Laatst online: 08-09 17:44
Atlas schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:48:
Ik gooi hem wel naar 5.0.1. Thnx though :)
Het is wel mogelijk.
Ik heb 3 weken geleden 2 Ipads 2 gekocht.
1 Ipad 2 64GB 3G met 4.3.3
1 Ipad 2 64GB Wifi met 4.3

Deze met 4.3.3 was gewoon te jailbreaken met jailbreakme.com
Deze met 4.3 was iets moeilijker en heb ik er zo'n 6uur over gedaan maar uiteindelijk gelukt met dit filmpje.

YouTube: Get around 403 error on leaked iPad 2 Jailbreak from comex#!

Dus indien je de jouwe nog niet geupdate hebt naar 5.0.1 zou ik eens het filmpje bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
PhilipsFan schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:33:
Ik vraag me alleen het volgende af. Wat nu als de jailbreak voor de iPad2 en 4S uitkomt _na_ IOS5.1? Dan zijn de exploits waar Corona gebruik van maakt toch gepatcht? Of gebruiken ze andere?

Want als de jailbreak uit is na 5.1, dan kun je 5.0.1 dus niet meer installeren. Heeft iemand al uitgeprobeerd of je mbv de SHSH's in Cydia kunt restoren ipv de officiele? Men had het erover dat dat niet meer werkt vanaf IOS5.
De jailbreak kun je toepassen zonder up te daten. Dus als je er nu 5.0.1 opzet kun je straks jailbreaken. Wel is het natuurlijk zo dat als je device al gejailbreaked is en je wacht totdat 5.0.1 jailbreak uit is en onverhoopt wordt 5.1 gereleased je niet meer kan updaten naar 5.0.1 (dacht ik althans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

sn0w13 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:05:
[...]

Het is wel mogelijk.
Ik heb 3 weken geleden 2 Ipads 2 gekocht.
1 Ipad 2 64GB 3G met 4.3.3
1 Ipad 2 64GB Wifi met 4.3

Deze met 4.3.3 was gewoon te jailbreaken met jailbreakme.com
Deze met 4.3 was iets moeilijker en heb ik er zo'n 6uur over gedaan maar uiteindelijk gelukt met dit filmpje.

YouTube: Get around 403 error on leaked iPad 2 Jailbreak from comex#!

Dus indien je de jouwe nog niet geupdate hebt naar 5.0.1 zou ik eens het filmpje bekijken
Tof!! Je eigen apache server installeren om het geval te jailbreaken, I like.
Gaan we proberen thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrLZ Gambit
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 00:46
Atlas schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:39:
[...]

Had ik idd in gekeken en daar staat alleen dit:

[...]

[afbeelding]

Wat doe ik fout? :)
Als ik t goed zie in je screenshot, dan staat er bij version dat je 4.3 hebt en voor de jb is 4.3.3 nodig.

Ik moest ook eerst updaten destijds, ben alleen bang dat je hem nu niet meer op 4.3.3 krijgt daar apple die niet meer ondertekend.

Dus met redsnow mischien nog, daar heb ik echter op de ipad geen ervaring mee.

[ Voor 22% gewijzigd door DrLZ Gambit op 15-01-2012 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
RedHat schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:26:
[...]

De jailbreak kun je toepassen zonder up te daten. Dus als je er nu 5.0.1 opzet kun je straks jailbreaken. Wel is het natuurlijk zo dat als je device al gejailbreaked is en je wacht totdat 5.0.1 jailbreak uit is en onverhoopt wordt 5.1 gereleased je niet meer kan updaten naar 5.0.1 (dacht ik althans).
Dat is dus een grote gok. Mijn ipad2 doet het nu prima met 4.3.3 en jailbreak. Als ik nu update moet ik nog maar afwachten of die jailbreak ooit gaat uitkomen, vorige keer waren er ook steeds geruchten en duurde het nog vele weken... Volgens mij hadden ze Corona beter nog even kunnen achterhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrLZ Gambit
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 00:46
PhilipsFan schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:04:
[...]

Dat is dus een grote gok. Mijn ipad2 doet het nu prima met 4.3.3 en jailbreak. Als ik nu update moet ik nog maar afwachten of die jailbreak ooit gaat uitkomen, vorige keer waren er ook steeds geruchten en duurde het nog vele weken... Volgens mij hadden ze Corona beter nog even kunnen achterhouden.
Ik houd hem hier ook nog op 4.3.3.
Vind de Icade met Mame namelijk net te leuk en ik was te laat toen Mame een dag in de appstore stond.
Anders is dat ding ook geen fun meer.

Je hebt overigens 24 uur bedenktijd om de stap naar 5.0.1 alsnog te maken als apple een nieuwe firmware released. Daarna zal 5.0.1 niet meer ondertekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jips123
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-10-2022
Ik heb een 3gs maar krijg hem niet gejailbreakt. Ik blijf hangen in het "identify"-scherm. Ik zit op Mac. Iemand een tip of idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
jips123 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:23:
Ik heb een 3gs maar krijg hem niet gejailbreakt. Ik blijf hangen in het "identify"-scherm. Ik zit op Mac. Iemand een tip of idee?
Misschien iets meer informatie geven?

Groot nieuws trouwens, Pod2G heeft een filmpje laten zien van een iPhone 4S met een untethered 5.0.1. Dus de mensen hierboven hoeven hun Mame-dingen niet zo lang meer te missen. ;) Daarnaast is Corona 1.0.5 is uit, met een fix voor iBooks en launchd. Als je een jailbreak hebt met redsn0w, download dan Corona gewoon uit Cydia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan aan mij liggen (dat ik de iphone nu meer gebruik) maar merken jullie ook dat na een jailbreak een iphone meer stroom verbruikt? Ik moet nu 2x per dag opladen tegenover 1x daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:33:
Het kan aan mij liggen (dat ik de iphone nu meer gebruik) maar merken jullie ook dat na een jailbreak een iphone meer stroom verbruikt? Ik moet nu 2x per dag opladen tegenover 1x daarvoor.
Geen problemen mee met JB iphone4@iOS5.0.1 Kan rustig 2dgn zonder lader... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:45
Monday, January 16, 2012
iPhone 4S 5.0.1 untethered
My friend @DHowett made a video of an untethered 4S iPhone 4,1 running iOS 5.0.1 some days ago.

@DHowett is a famous iOS developer and a member of the Chronic Dev Team.

Only a few to wait now.

YouTube: iPhone 4S iOS 5.0.1 untethered © pod2g

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-07 10:11
PhilipsFan schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:19:
[...]

Aangezien je je Apps gewoon met iTunes terugzet komen alle instellingen ook gewoon mee. Let anders even op dat je vantevoren even 'aankopen overzetten' kiest om zeker te weten dat alle apps op je phone ook echt in iTunes zitten.
Ok, de volgende stappen gemaakt met iOS terugzetten :
  • Backup gemaakt, Foto's afzondelijk binnen gehaald.
  • DFU mode gezet -> iOS5.0.1 gedaan via iTunes
  • Geen backup terug gezet
  • Standaard Instellingen, Mail goedgezet (2x Pull (hourly) + 1x manual, geen push).
  • Jailbreak met RedSnOw, de volgende apps terug gezet : LockInfo, CleanStatus, KillBackGround, MailEnhancer, ManualCorrect Pro, Sbsettings, Exchange Unlock, Installous, Appsync.
  • Bij lockinfo staan de volgende plugins aan : Weather Widget, Notifications, Messages en Calender.
  • Afzondelijk Apps terug gezet Slechts messages, reminders, calender, whats app & phone mogen notification sturen. Messages van Whats app + Messages komen NIET mee (staat in de backup).
  • Facetime uit, Cloud staat uit, Ping restricted
  • Localization restricted tot ; Camera, Maps, TomTom. Find my phone uit.
  • Muziek terug gezet
Resultaat : met 100% batterijen een uurtje of wat zitten browsen via wifi : 10% eraf. Gedurende de nacht : 10% eraf. Beetje 3G-en : 10% eraf |:(

Conclusie : de backup niet terugzetten maakt geen moer uit :(

Vragen :
  • Zou lockinfo het kunnen veroorzaken ? Het lijkt erop dat die Weather Widget elke keer weer opnieuw het weer op gaat halen. Iemand ervaring hiermee ?
  • Ook valt het me op dat Weather Widget niet werkt als er geen verbinding is (ook de tijd dus niet toont)...best wel irri. Verder krijg ik het niet voor elkaar om de plugin goed te configuren...blijft op amsterdam en fahrenheit staan ondanks van wat ik verander in de weather omgeving..
  • klopt het dat de rss plugin nog niet goed werkt ?
  • Kan de battery drain in de jailbreak kunnen zitten?
Ik ga alle JB apps eraf halen en alleen ; apps sync, sbsettings, mail enhancer en Exchange unlock erop zetten. Dan nog maar eens kijken...Ik kijk het nog een 1 week aan en dan als het niet beter word ga ik naar 4.3.3 terug |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Spam op 16-01-2012 11:40 ]

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

(jarig!)
Kleine, misschien stomme, vraag.
Ik gebruik op dit moment 4.3.2 (8H7) op mijn iPhone 4 en wil graag upgraden naar iOS 5.0.1 om hem vervolgens te jailbreaken.

Moet ik dan die zogenaamde Blobs backuppen? Of is dat ondertussen opgelost?
Had paar maanden geleden nog gelezen dat dat cruciaal was?

[ Voor 5% gewijzigd door Wootism op 16-01-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-07 10:11
Wootism schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:42:
Kleine, misschien stomme, vraag.
Ik gebruik op dit moment 4.3.2 (8H7) op mijn iPhone 4 en wil graag upgraden naar iOS 5.0.1 om hem vervolgens te jailbreaken.

Moet ik dan die zogenaamde Blobs backuppen? Of is dat ondertussen opgelost?
Had paar maanden geleden nog gelezen dat dat cruciaal was?
het is altijd belangrijk om SHSH blobs te saven. Het makkelijkst is via TinyUmbrella

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Spam schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:21:
[...]

het is altijd belangrijk om SHSH blobs te saven. Het makkelijkst is via TinyUmbrella
Het is wel belangrijk, maar in dit geval niet noodzakelijk om te upgraden. Het kan van pas komen als je later (als 5.1 bv uit is) terug wilt naar 5.0.1 of deze nogmaals wilt installeren, maar de geruchten gingen een tijdje terug dat dit vanaf IOS5 niet meer werkt. Totdat iemand geprobeerd heeft om 5.0.1 te installeren en daarbij alleen verbinding met Cydia heeft gehad (niet met de officiele servers van Apple) ga ik er niet vanuit dat dit mogelijk blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Spam schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:23:
[...]

Ok, de volgende stappen gemaakt met iOS terugzetten :
  • Backup gemaakt, Foto's afzondelijk binnen gehaald.
  • DFU mode gezet -> iOS5.0.1 gedaan via iTunes
  • Geen backup terug gezet
  • Standaard Instellingen, Mail goedgezet (2x Pull (hourly) + 1x manual, geen push).
  • Jailbreak met RedSnOw, de volgende apps terug gezet : LockInfo, CleanStatus, KillBackGround, MailEnhancer, ManualCorrect Pro, Sbsettings, Exchange Unlock, Installous, Appsync.
  • Bij lockinfo staan de volgende plugins aan : Weather Widget, Notifications, Messages en Calender.
  • Afzondelijk Apps terug gezet Slechts messages, reminders, calender, whats app & phone mogen notification sturen. Messages van Whats app + Messages komen NIET mee (staat in de backup).
  • Facetime uit, Cloud staat uit, Ping restricted
  • Localization restricted tot ; Camera, Maps, TomTom. Find my phone uit.
  • Muziek terug gezet
Resultaat : met 100% batterijen een uurtje of wat zitten browsen via wifi : 10% eraf. Gedurende de nacht : 10% eraf. Beetje 3G-en : 10% eraf |:(

Conclusie : de backup niet terugzetten maakt geen moer uit :(

Vragen :
  • Zou lockinfo het kunnen veroorzaken ? Het lijkt erop dat die Weather Widget elke keer weer opnieuw het weer op gaat halen. Iemand ervaring hiermee ?
  • Ook valt het me op dat Weather Widget niet werkt als er geen verbinding is (ook de tijd dus niet toont)...best wel irri. Verder krijg ik het niet voor elkaar om de plugin goed te configuren...blijft op amsterdam en fahrenheit staan ondanks van wat ik verander in de weather omgeving..
  • klopt het dat de rss plugin nog niet goed werkt ?
  • Kan de battery drain in de jailbreak kunnen zitten?
Ik ga alle JB apps eraf halen en alleen ; apps sync, sbsettings, mail enhancer en Exchange unlock erop zetten. Dan nog maar eens kijken...Ik kijk het nog een 1 week aan en dan als het niet beter word ga ik naar 4.3.3 terug |:(
Uur browsen 10% eraf vind ik nog best redelijk hoor. 3G kan als een malle zuipen, helemaal als je in een gebied zit waar de dekking niet goed zit. De Weather Widget, bedoel je daar de stock widget mee? Als je die op 'jouw locatie' zet, dan zuipt deze natuurlijk ook wat meer energie. Over je Celsius/Fahrenheit-verhaal, dat komt mij niet bekend voor. RSS heb ik geen ervaring mee. Lijkt mij erg sterk dat het probleem in de jailbreak zelf zit, misschien in een niet-geoptimaliseerde tweak. Maar wat ik zo zie, valt het mij wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Mijn 3Gs met 4.2.1 JB kan makkelijk 3 á 4 dagen mee, als ik er niets mee doe. Gebruik ik daarentegen wifi (met uiteraard het scherm aan, anders heeft het weinig zin om op internet te zitten), dan zie ik de procentjes zo wegvallen. Het scherm, samen met internet gebruik (via 3G of wifi maakt dan niet veel uit) zuipt het meest.

Als je dus zo vaak moet opladen, zou ik toch eens kijken of je scherm niet aan blijft of per ongeluk aan gaat. Zo had ik eens dat m'n scherm aan bleef totdat ik 'm handmatig uitzette bij o.a. het laden. Ik heb ScreenDimmer geïnstalleerd om dat op te lossen. Omdat ik ook sleep delay erop heb staan, zodat ik 't lockscreen krijg als ik 'm lock,ipv dat het scherm direct uit gaat, werkt de build-in auto-lock niet, want hij is al locked in zo'n geval.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jips123
[quote]me_mrtn schreef op maandag 16 januari 2012 @ 08:55:
[...]

macbook pro 2011, lion, 4gb, wat wil je nog meer weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
jips123 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:52:
[quote]me_mrtn schreef op maandag 16 januari 2012 @ 08:55:
[...]

macbook pro 2011, lion, 4gb, wat wil je nog meer weten?
Nee, je 3GS, daar gaat het immers om. iOS-versie, (baseband mogelijk), welke jailbreak-software heb je gebruikt, wat gaat er fout? Kijk anders ook in de startpost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jips123
het is een 3gs model mc141dn met ios 5.0.1

ik heb gebruikt redsnow 0.9.10b3.

Het is probleem is dat het scherm blijft hangen in "identifying".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-08 22:45
^^ Beschrijf de keuzes die je maakt in Redsnow eens? Start je Redsnow wel op in xp compatibility mode?

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jips123
Ik zet de iphone uit en koppel hem aan de mac. Dan start ik redsnow, kies jailbreak en volg de instructies. Het scherm van de iphone blijft zwart en de mac blijft in het "identifying"-scherm hangen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Ah. weinig xp compatibility op een Mac ;)

Wat is de versie van je baseband?

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:06
hallo tweakers,

ik heb een probleem. ik heb op 14-01 zaterdag mijn iphone 4 (5.0.1) gejailbreakt maar telkens na een dag ofzo is ALLES (games /apps enz) opeens gewist, daarna moet ik ios 5 opnieuw installeren en opnieuw jailbreaken maar wat ik raar vind jailbreak staat er nog op.ik word er een beetje gek ervan ggrrrrr :( r. waarom gebeurt dat bij mij denken jullie???

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/24wggoj.png
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/swpqno.png
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/16m2ip0.png
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/5fng8y.png

(owja en instellingen knop is er ook niet.)

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Omnia love op 18-01-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Heb dit probleem ook gehad. Als ik dan een bestandje verwijderde in /var/mobile/cache/library ofzo dan stond alles er weer.

Dit was voor mij de oplossing:
http://www.iphone4jailbre...greenpoison-limera1n.html

[ Voor 34% gewijzigd door RedHat op 18-01-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
bedank voor uw snelle reactie alleen ik heb geen ifile meer maar hoe kom ik daar nu?
RedHat schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:20:
Heb dit probleem ook gehad. Als ik dan een bestandje verwijderde in /var/mobile/cache/library ofzo dan stond alles er weer.

(Sorry de link had ik niet gezien :)

(ik zit nu op school maar wanneer ik thuis ben ga ik proberen)

[ Voor 16% gewijzigd door Omnia love op 18-01-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
jips123 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 08:05:
Ik zet de iphone uit en koppel hem aan de mac. Dan start ik redsnow, kies jailbreak en volg de instructies. Het scherm van de iphone blijft zwart en de mac blijft in het "identifying"-scherm hangen.....
Je koppelt je 3GS direct aan je Mac, niet aan een hub? Probeer ook een andere USB-poort. En dan heb je wel de stappen uitgevoerd om in DFU-modus te komen? Ik moet zeggen dat je best wat meer informatie kan geven en ook wat je zelf hebt opgezocht. Het is allemaal heel erg mager van jouw kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-09 23:20
Pod2G heeft een nieuwe post aan zijn boog toegevoegd, waarop een gejailbreakte iPad 2 te zien is.

http://pod2g-ios.blogspot.com/2012/01/no-more-to-say.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jips123
mijn baseband is 05.16.05

en in reactie hierop:

"Je koppelt je 3GS direct aan je Mac, niet aan een hub? Probeer ook een andere USB-poort. En dan heb je wel de stappen uitgevoerd om in DFU-modus te komen? Ik moet zeggen dat je best wat meer informatie kan geven en ook wat je zelf hebt opgezocht. Het is allemaal heel erg mager van jouw kant."

Van jailbreaken heb ik geen verstand, ik begreep dat het voldoende was me aan de stappen van redsnow te houden. Natuurlijk heb ik me keurig aan de stappen gehouden om in de DFU-modus te komen (extra op de timing gelet). Ook heb ik een andere poort geprobeerd. Zeg me wat je wil weten en ik geef graag het antwoord.

[ Voor 92% gewijzigd door jips123 op 18-01-2012 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

AFT0570 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:09:
Pod2G heeft een nieuwe post aan zijn boog toegevoegd, waarop een gejailbreakte iPad 2 te zien is.

http://pod2g-ios.blogspot.com/2012/01/no-more-to-say.html
Goed nieuws! Hopen dat dit ook geld voor de ipad2 3G... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ook planetbeing heeft een foto gepost op zn twitter met IntelliScreenX op een iPad2 5.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
jips123 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:10:
mijn baseband is 05.16.05

en in reactie hierop:

"Je koppelt je 3GS direct aan je Mac, niet aan een hub? Probeer ook een andere USB-poort. En dan heb je wel de stappen uitgevoerd om in DFU-modus te komen? Ik moet zeggen dat je best wat meer informatie kan geven en ook wat je zelf hebt opgezocht. Het is allemaal heel erg mager van jouw kant."

Van jailbreaken heb ik geen verstand, ik begreep dat het voldoende was me aan de stappen van redsnow te houden. Natuurlijk heb ik me keurig aan de stappen gehouden om in de DFU-modus te komen (extra op de timing gelet). Ook heb ik een andere poort geprobeerd. Zeg me wat je wil weten en ik geef graag het antwoord.
Ik denk niet dat je in DFU-modus zit namelijk. Probeer het nog maar een paar keer, kan soms echt een rotwerk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

randje schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:19:
ook planetbeing heeft een foto gepost op zn twitter met IntelliScreenX op een iPad2 5.0.1
WiFi of WiFi+3G versie? Want heb nog nergens een WiFi+3G versie voorbij zien komen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
Die oplossing lukt niet. er staat ga naar var/mobile/library/caches and delete com.apple.mobile.installation.plist alleen die bestand heb ik niet.
iemand anders oplossingen.???
RedHat schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:20:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
freekweb schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:45:
[...]

WiFi of WiFi+3G versie? Want heb nog nergens een WiFi+3G versie voorbij zien komen :>
Dat is een 3G-versie. Op een foto van z'n Twitter-account is bovenin duidelijk AT&T af te lezen namelijk.

https://twitter.com/#!/pl...59465101391433729/photo/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

me_mrtn schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:49:
[...]

Dat is een 3G-versie. Op een foto van z'n Twitter-account is bovenin duidelijk AT&T af te lezen namelijk.

https://twitter.com/#!/pl...59465101391433729/photo/1
idd! Nice! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
ik heb toennet een whstsapp bericht ontvangen die kan ik ook beantwoorden maar als ik op home button klik zodat ik in het beginscherm ben kan ik whatsapp niet meer openen.( ook bij dubbel klik op home button)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Omnia love schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:15:
ik heb toennet een whstsapp bericht ontvangen die kan ik ook beantwoorden maar als ik op home button klik zodat ik in het beginscherm ben kan ik whatsapp niet meer openen.( ook bij dubbel klik op home button)
Wat lukt er dan niet? Blijf je er op kunnen drukken, wit scherm, crash, app al gesloten via multitaskbar? Overigens is dit meer iets voor het iPhone-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
Al mijn apps enz zijn weg en het is na de jailbreak gebeurt.
en mijn ''instellings''icon is ook weg.
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/24wggoj.jpg
me_mrtn schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:48:
[...]

Wat lukt er dan niet? Blijf je er op kunnen drukken, wit scherm, crash, app al gesloten via multitaskbar? Overigens is dit meer iets voor het iPhone-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Omnia love schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:16:
[afbeelding]
[...]
Dat heb je eerder vandaag ook al gevraagd. Dat is hier niet de bedoeling als niet direct een antwoord wordt gegeven, het is geen professionele helpdesk. Ik weet ook niet wat er aan de hand is, ben je zelf al op iets gestommeld op het grote internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
ja ik heb op internet gekeken en zit nog steeds te kijken.
me_mrtn schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:34:
[...]

Dat heb je eerder vandaag ook al gevraagd. Dat is hier niet de bedoeling als niet direct een antwoord wordt gegeven, het is geen professionele helpdesk. Ik weet ook niet wat er aan de hand is, ben je zelf al op iets gestommeld op het grote internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:14
Omnia love schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:16:
[afbeelding]
[...]
Wat ik zo her en der kan vinder hierover is dat je miss via spotlight of het zoekprogramma je app kan zoeken en starten, soms komen dan de icons terug. Ook lees ik dat alleen een full restore zou kunnen helpen. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
ik heb net geprobeerd met spotlight maar nee het lukt niet.
wat bedoel je met Full restore?(herstellen) ik zit nu alweer (5 X ofzo) te herstellen via itunes en dan weet ik niet zeker of ik weer jailbreak. maar ik vraag me af waar het aan zou liggen.
CreativeMind schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:16:
[...]

Wat ik zo her en der kan vinder hierover is dat je miss via spotlight of het zoekprogramma je app kan zoeken en starten, soms komen dan de icons terug. Ook lees ik dat alleen een full restore zou kunnen helpen. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Laatst online: 18-08 16:39
Heb ik ook 2x gehad. restore en download redsn0w opnieuw (een versie terug dus ipv b4, b3) en probeer het met administratieve rechten.
Mits dit niet werkt zou je echt moeten Googlen.
Btw hoe doe je het precies.
restore->jailbreak->reservekopie
of
restore->reservekopie->jailbreak
Probeer het is andersom, werkte iig bij mij :)

[ Voor 28% gewijzigd door forzabesiktas op 18-01-2012 19:46 ]

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Omnia love schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:23:
ik heb net geprobeerd met spotlight maar nee het lukt niet.
wat bedoel je met Full restore?(herstellen) ik zit nu alweer (5 X ofzo) te herstellen via itunes en dan weet ik niet zeker of ik weer jailbreak. maar ik vraag me af waar het aan zou liggen.
[...]
Met welk programma jailbreak jij je iPhone? Met redsnow versie 0.9.10B1 had ik namelijk hetzelfde probleem en met een herstart van de iPhone was dit opgelost. Vanavond heb ik nog een iPhone 4 met redsnow versie 0.9.10B3 van een jailbreak voorzien en daar was dit probleem niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
ik heb met Redsn0w 0.9.10b1 gedaan.
maar ik heb mijn telefoon al hersteld en jailbreak mag effe wachten. (geen zin meer in) :O
j-phone schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 22:38:
[...]

Met welk programma jailbreak jij je iPhone? Met redsnow versie 0.9.10B1 had ik namelijk hetzelfde probleem en met een herstart van de iPhone was dit opgelost. Vanavond heb ik nog een iPhone 4 met redsnow versie 0.9.10B3 van een jailbreak voorzien en daar was dit probleem niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
ik had restore -> reservekopie-> jailbreak gedaan.
maar jah iuk wacht wel effe tot nieuwere versie. geen zin meer.
toch bedankt allemaal voor jullie hulp.
fatihbatur schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:45:
Heb ik ook 2x gehad. restore en download redsn0w opnieuw (een versie terug dus ipv b4, b3) en probeer het met administratieve rechten.
Mits dit niet werkt zou je echt moeten Googlen.
Btw hoe doe je het precies.
restore->jailbreak->reservekopie
of
restore->reservekopie->jailbreak
Probeer het is andersom, werkte iig bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
We all know that the A5 jailbreak is imminent, but the Dream-Team has posted a situation report for those of you who are anxiously waiting for the ability to run Cydia on your iPhone 4S. The team is in the final stages of testing, and will be releasing a tool to the public extremely soon. According to their latest blog post, a Mac, PC, and command line interface are ready to go; the latter will primarily be used for debugging and walking users through the process step-by-step, and has over 20 options for nailing down any issues. But, an updated build of redsn0w that includes the native Apple iTunes libraries will be the go-to method for jailbreaking.

Supported devices and firmwares are listed below, and iPhone users looking to unlock their device should hit the source for the recommended upgrade/downgrade process.

Firmware:

The supported firmware versions will be:

iPhone4S: 5.0 (9A334), 5.0.1 (9A405) and the “other” 5.0.1 (9A406)
iPad2: 5.0.1 (9A405)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat men voor de 5.1 ook een jailbreak zal proberen te maken. Ik heb met 5.1 en betere batterij tijden en ook heb ik een probleem met 5.0.1 dat 1 op de 10 uitgaande gesprekken ik niks hoor, tenzij ik de luidspreker aan en uit zet. Dit heb ik niet met 5.1 beta 2 en 3. Dus hoop echt dat ze ook van plan zijn de 5.1 te gaan jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

de nieuwe tool heet absinthe en komt over een paar uur :D

spannend :d ik ga alvast mn i4s compleet op stock zetten

http://pod2g-ios.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

randje schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:13:
de nieuwe tool heet absinthe en komt over een paar uur :D

http://pod2g-ios.blogspot.com/
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh! :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ik ben heel erg benieuwd naar Absinthe. Technisch gezien ook interessant, want Absinthe maakt gebruikt van iTunes lib's. Nu is dat wel vaker gedaan (Seas0npass geloof ik ook), maar daar heb je maar een zéér beperkte range van toestellen. Eigenlijk maar één en dat is de ATV2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Ben NU mijn iPhone 4S aan t jailbreaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Absinthe is inderdaad uit voor OS X. Deze jailbreak is voor de 4S (iOS 5.0 en beide 5.0.1 builds) als voor de iPad 2 (iOS 5.0.1). De website ligt nu al plat, dus links kan ik niet plaatsen. Zal de startpost zo ook even aanpassen.

Edit: wil je trouwens je iPhone 4S unlocken, blijf dan op 5.0!

[ Voor 12% gewijzigd door me_mrtn op 20-01-2012 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:42
Nu maar even idd rustig wachten op de windows versie

Ben het al de hele dag aan het volgen , mn eerste Apple product Ipad2 , heb mn shsh gesaved via tinyumbrella

Dus ben benieuwd zo !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
ProCeela schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:19:
Nu maar even idd rustig wachten op de windows versie

Ben het al de hele dag aan het volgen , mn eerste Apple product Ipad2 , heb mn shsh gesaved via tinyumbrella

Dus ben benieuwd zo !
Als je maar op iOS 5.0.1 zit qua firmware. Dan kun je namelijk altijd nog jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:42
Jep uiteraard , laatst gekocht , en zat al standaard op 5.01 , dus had geeneens een keuze

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

zal wel heel druk zijn, krijg telkens
"Error establishing a database connection"
op zowel mijn 4s als ipad2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Zelfde melding hier, moet wel door de drukte komen.
Normaal gesproken zou ik dan zeggen "morgen nog een keer proberen". Maar dat kan nu gewoon niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ramquin schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:34:
Zelfde melding hier, moet wel door de drukte komen.
Normaal gesproken zou ik dan zeggen "morgen nog een keer proberen". Maar dat kan nu gewoon niet!
Nogmaals, dit is wel een vroege versie van de jailbreak en als je op de goede builds zit, dan is er geen enkel probleem om even te wachten. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

planetbeing zegt
If the Absinthe webclip shows "Error establishing a database connection", please go to Settings, turn on VPN and wait instead.

en p0sixninja zegt
bare with me while I fix the database issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
randje schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:36:
planetbeing zegt
If the Absinthe webclip shows "Error establishing a database connection", please go to Settings, turn on VPN and wait instead.

en p0sixninja zegt
bare with me while I fix the database issues
Pod2G:
By VPN tunnel, I mean the one created by Absinthe on your iOS device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

randje schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:36:
planetbeing zegt
Oeh, dat lijkt bij mij te werken! Hij is nu weer aan het rebooten.

EDIT: JAAA! Mijn 4S is jailbroken! :D

[ Voor 6% gewijzigd door Ramquin op 20-01-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Ramquin schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:37:
[...]

Oeh, dat lijkt bij mij te werken! Hij is nu weer aan het rebooten.

EDIT: JAAA! Mijn 4S is jailbroken! :D
Welcome to tha club, zojuist mn ipad2 ook gedaan.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Kan iemand de stappen nog doorgeven voor het jailbreaken met Absinthe? Die moet nog in de startpost, maar ik heb geen A5-devices. Met een bedankje ook uiteraard!

[ Voor 14% gewijzigd door me_mrtn op 20-01-2012 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ik krijg een vpn configuratiefoutmelding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Hier goed gegaan met een iPad 2, paar keer de error. Toen was het in 1 keer gebeurd doormiddel van
een nieuwe opstart en Cydia staat er bij.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

misschien heb ik het fout, maar ik heb dit keer mn iphone connected aan mn computer gelaten.

Net niet.
nu doet hij het wel :)

edit:
ik keek naar de vpn instellingen, die verweest gewoon naar 127.0.0.1
dus ik dacht: ohw misschien wel absinth aanlaten terwijl m'n device nog met usb is geconnect.

en ja hoor, dan werkt hij wel :)

[ Voor 44% gewijzigd door randje op 20-01-2012 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Nog geen windows versie dus?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Helaas.. zal wel snel volgen denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Belangrijk! Als de jailbreak niet volledig wordt afgemaakt, lijkt het of alle foto's uit de camerarol zijn verwijderd. Voer Absinthe nog eens uit om dat te verhelpen, daarna nog een keer Absinthe uitvoeren voor een juiste jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Laatst online: 04-03 19:33
Nog meer mensen het probleem dat je niet verder komt dan een wit scherm nadat je de Absinthe app uitvoert op de iDevice zelf? (iPad2 3G 16GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:50
Ja had ik ook maar na een tijdje reboot je idevice en komt het allemaal goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Laatst online: 04-03 19:33
Ok thanks, kreeg net wel de melding dat Absinthe de pagina niet kon openen maar ga het gewoon weer proberen.

Edit: Done! Photobooth icoontje is wel helemaal wit maar werkt verder wel gewoon.

[ Voor 28% gewijzigd door ThaBuz op 20-01-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:56

iMars

Full time prutser

"Error establishing a database connection" -O-

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

iMars schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 20:10:
"Error establishing a database connection" -O-
Doe es naar boven lezen, staat hoe dit op te lossen is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly.hipolito
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:27
Heren, net mijn nieuwe Ipad 2 succesvol gejailbreakt en het lijkt allemaal prima te werken.
Vraagje. Kent iemand een App/instelling die het apparaat beveiligt tegen een per ongelijke update?
Wil de 'break' niet verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
kelly.hipolito schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 20:16:
Heren, net mijn nieuwe Ipad 2 succesvol gejailbreakt en het lijkt allemaal prima te werken.
Vraagje. Kent iemand een App/instelling die het apparaat beveiligt tegen een per ongelijke update?
Er is iets als hideOTA in Cydia. Maar dat zorgt er alleen voor dat het rode badge-symbool er niet meer staat. Voor de rest hoef je niets te doen, want ook al geeft Apple aan dat er updates zijn, die installeer je namelijk zelf als je op een knop drukt. Apple verplicht je nooit tot updaten.

Edit: nog een belangrijk iets. Bij het jailbreaken moet er geen passcode zijn ingesteld!

[ Voor 6% gewijzigd door me_mrtn op 20-01-2012 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly.hipolito
me_mrtn schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 20:19:
[...]

Er is iets als hideOTA in Cydia. Maar dat zorgt er alleen voor dat het rode badge-symbool er niet meer staat. Voor de rest hoef je niets te doen, want ook al geeft Apple aan dat er updates zijn, die installeer je namelijk zelf als je op een knop drukt. Apple verplicht je nooit tot updaten.

Edit: nog een belangrijk iets. Bij het jailbreaken moet er geen passcode zijn ingesteld!
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik weet dat Apple nooit verplicht, helaas zitten er ook gewone gebruikers op mijn Ipad 2 die geen weet hebben van updates en het negatieve effect tov de break. Omdat je o.a. meer mogelijkheden verkrijgt na zo'n break dacht ik dat het wel mogelijk zou zijn om dit compleet te blokkeren.

Mocht er iemand een extra tip hebben dan houd ik mij aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
kelly.hipolito schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 20:25:
[...]

Bedankt voor de snelle reactie.
Ik weet dat Apple nooit verplicht, helaas zitten er ook gewone gebruikers op mijn Ipad 2 die geen weet hebben van updates en het negatieve effect tov de break. Omdat je o.a. meer mogelijkheden verkrijgt na zo'n break dacht ik dat het wel mogelijk zou zijn om dit compleet te blokkeren.

Mocht er iemand een extra tip hebben dan houd ik mij aanbevolen.
Dan denk ik dat je beter in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2 terecht kunt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

kelly.hipolito schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 20:16:
Hoelang deed ie er bij jou over? Bij mij (iPad) al 15 minuten en is net klaar -as we speak- met het terugzetten... nu aan het restarten...

edit: hopelijk gaat de iPad wel goed, iPhone had er nog geen zin in...

[ Voor 7% gewijzigd door iMars op 20-01-2012 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
me_mrtn schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 20:19:
[...]

Over die passcode. Werkt de hele jailbreak dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

shoombak schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 20:58:
[...]

Ben ik nu aan het testen, mijn iPad gaat nu verder (zonder passcode) dan mijn iPhone (met passcode)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
shoombak schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 20:58:
[...]

Schijnt dat er problemen tijdens het jailbreaken mee op kunnen treden. Ik zou het er gewoon even afgooien tijdens het jailbreaken en dan weer activeren. Kleine moeite om misschien heel wat gelazer te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly.hipolito
iMars schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 20:51:
[...]

Hoelang deed ie er bij jou over? Bij mij (iPad) al 15 minuten en is net klaar -as we speak- met het terugzetten... nu aan het restarten...

edit: hopelijk gaat de iPad wel goed, iPhone had er nog geen zin in...
Om eerlijk te zijn? Niet bijgehouden ;) . Het breken ging als een zonnetje en was voordat ik er erg in had al klaar.
Geen problemen of gekke dingen tegen gekomen maargoed tis m'n eerste Ipad, eerste breek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

randje schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:43:
ik krijg een vpn configuratiefoutmelding :(
Zowel mijn iPad als mijn iPhone nu beide zo'n 3x geprobeerd. VPN blijft configuratie error geven.... ;(

Edit: na een 4e keer kreeg ik een 'spontane' reboot... en voilà, daar stond Cydia :) nu mijn iPad...
Maar de VPN werkt(e) bij mij niet... weet niet waar voor dat nodig was...

[ Voor 25% gewijzigd door iMars op 20-01-2012 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-02 16:34
Hoi,

Iemand enig idee wanneer de windows versie uitkomt?
ik zit nu nog op een jailbreak 4.3.3 en wil graag naar IOS5
Omdat ze apple ook niet stil zitten en ik verwacht dat ze zelf ook weer een update uitbrengen,
en ik nog niet wil updaten naar 5.0.1 omdat ik van de week op vakantie ga.

mvg Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:10
Pod2G gaf aan of over een paar uurtjes, anders morgen pas. Dus nog even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hmm, morgen pas... :(
Denk dat het sneller is om snel OSX op je PC te installeren.

Meteen doen, ff een usb versie zoeken :$

An  a day keeps the doctor away.

Pagina: 1 2 ... 46 Laatste

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods