Vergeet inderdaad dus ook niet bijkomende kosten.
Tv heeft alleen nog HDMI kabeltje nodig en klaar.
Beamer is donkere ruimte nodig (dus verduisterende gordijnen o.i.d.), ook kabeltjes nodig, plaatsing (denk een steun voor aan plafond/muur, kabeltjes dus ook vaak langer nodig. Plaatsing is ook vaak belangrijk, je zet je spullen namelijk meestal voor je neer, maar de beamer komt achter je.
Je moet er nog een scherm bij kopen, kan wel op de muur of strak laken, maar geef toch de voorkeur aan een scherm).
En misschien ook niet onbelangrijk, een beamer gebruikt vrijwel altijd meer stroom (zitten aardige lampen in namelijk, meestal rond de 200W) en een goed afgestelde tv zal toch zeker wel minder verbruiken.
Gewicht is dan wel in het voordeel van de beamer, mijn eigen beamer weegt peanuts en kan in een draagtasje zo mee, dat is toch lastiger met een big ass tv.
Misschien ook niet onbelangrijk, op welke afstand zitten de kids? Beamer kun je echt bigass maken natuurlijk, maar misschien is het niet eens nodig echt zo'n groot scherm (een beamer kan echt met speels gemak een groter scherm maken dan de grootste tv).
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.