Goeden dag,
Ik zit sinds dat ik DIT probleem heb wat stomweg verdwenen is, sinds een paar dagen met een nieuw probleem.
Als ik de PCs netwerk kaart belast met onder andere downloaden/online games of een film streamen over het netwerk van een andere PC af, valt deze na een tijdtje uit, en re-connect zichzelf weer binnen 1 tot en met ongeveer 5-6 seconden.
Soms valt hij dan maar 3 keer achter elkaar uit, maar er zijn genoeg tijden dat hij non-stop uitvalt en weer aangaat achter elkaar door.
De betreffende PC is een OEM produkt van Packard Bell, welke ik sinds 7/8/2010 in bezit, en op het netwerk heb.
De hardware:
-Windows 7 Home Premium 64-bit
-Intel Core i5 CPU 750 2.67GHz
-4GB Ram 1333Mhz
-NVIDIA GeForce GT 320 1024mb
-1TB HD
De netwerk chip op het moederbord: intel r 82578dc gigabit network connection
Wat ik al geprobeerd heb:
-Verschillende drivers geprobeerd - geen verandering
-Windows volledig opnieuw geinstalleerd, tevens nog zonder Windows updates geinstalleerd te hebben - geen verandering
Iemand een idee wat het probleem zou kunnen wezen?
Ik zit sinds dat ik DIT probleem heb wat stomweg verdwenen is, sinds een paar dagen met een nieuw probleem.
Als ik de PCs netwerk kaart belast met onder andere downloaden/online games of een film streamen over het netwerk van een andere PC af, valt deze na een tijdtje uit, en re-connect zichzelf weer binnen 1 tot en met ongeveer 5-6 seconden.
Soms valt hij dan maar 3 keer achter elkaar uit, maar er zijn genoeg tijden dat hij non-stop uitvalt en weer aangaat achter elkaar door.
De betreffende PC is een OEM produkt van Packard Bell, welke ik sinds 7/8/2010 in bezit, en op het netwerk heb.
De hardware:
-Windows 7 Home Premium 64-bit
-Intel Core i5 CPU 750 2.67GHz
-4GB Ram 1333Mhz
-NVIDIA GeForce GT 320 1024mb
-1TB HD
De netwerk chip op het moederbord: intel r 82578dc gigabit network connection
Wat ik al geprobeerd heb:
-Verschillende drivers geprobeerd - geen verandering
-Windows volledig opnieuw geinstalleerd, tevens nog zonder Windows updates geinstalleerd te hebben - geen verandering
Iemand een idee wat het probleem zou kunnen wezen?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2011 14:02 ]