Toon posts:

profiel laden duurt erg lang, services willen niet starten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, een vraag

Heb een pc staan windows 7 32 bit 4 gb ram. quad core,

Wanneer ik inlog en ik het scherm welkom krijg ofwel het profiel word geladen, duurt het heel lang, net alsof mijn profiel niet kan worden gevonden.

Dan heb ik op een moment bureaublad en dan doet het draadloos internet het niet. Ik naar services.msc toe en daarna wlan service. Die wil ik vervolgens starten want deze gaat uit, echter wil deze niet gestart worden geeft een foutmelding.

Vervolgens ben ik het register in gegeaan en heb de user alle rechten gegeven. Hierna doet draadloos het echter moet dit niet hoeven,

Daarna wil ik avg free verwijderen, deze geeft aan dat de avg service niet gestopt kan worden omdat ik niet genoeg rechten heb met het huidge gebruiker.

Ik heb reeds gescand op virussen en mallware. Niets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Sorrt zelfde probleem als ik had; staat redelijk bovenin en de topiclijst:

[Win7] Inloggen duurt erg lang

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen probleem met een harde schijf, ik verwacht dat er iets met mijn profiel is. Dit omdat het zo lang duurt voordat deze er is. Ik zou als ik jou een advies mag geven eens een nieuwe harddisk in je pc doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Wat is de foutmelding die je krijgt?
Wat zie je in je system eventlog / logboek?
Wat zegt een smart lezing van je harddisk?
Hoe groot is je profiel?
Wat gebeurt er als je even een nieuwe gebruiker aanmaakt met dus een kaal profiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:03:
ik heb geen probleem met een harde schijf, ik verwacht dat er iets met mijn profiel is. Dit omdat het zo lang duurt voordat deze er is. Ik zou als ik jou een advies mag geven eens een nieuwe harddisk in je pc doen
Ligt ook niet aan mijn HD. Ik heb vanmorgen Windows er opnieuw opgezet en nu draait alles prima. Denk dat er iets van virus/malware op gekomen is op een of andere manier...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200