Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Sidebar wordpress verplaatsen.

Pagina: 1
Acties:
  • 481 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil op de volgende site: *snip* de linker sidebar (widgetbalk) verplaatsen naar de rechterkant.
Zodat hij naast de andere sidebar komt te staan en je dus 2 sidebars naast elkaar hebt aan de rechterkant.
Dit lukt me tot dusver alleen nog niet.
Hoop dat jullie me kunnen helpen!

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 29-12-2011 18:14 ]

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 08:02
Ik gok zomaar dat je eerst even uit mag gaan leggen wat je precies zelf al geprobeerd hebt, voor een moderator langs komt die hier een slotje aan hangt ivm een erg magere topicstart ;)

Driving a cadillac in a fool's parade.

Verwijderd

Topicstarter
Snap ik, maar zoals ik zei heeft alles wat ik zelf geprobeerd heeft weinig tot geen effect gehad en lijkt me hier dus geen meerwaarde hebben.
Gaat om zo hier en daar een float: right etc.
Ben vrij nieuw in css en bij simpele dingen kom ik er wel uit maar hier wordt het te ingewikkeld, hoop dus dat jullie me kunnen helpen.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Sja, als mijn auto niet meer start kan ik ook schroefjes los en weer vast gaan draaien, als ik niet weet welk schroefje ik moet hebben, kom ik niet ver. Of ik verdiep me in hoe een auto werkt, of ik breng mijn auto naar de garage...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met firebug gekeken naar de code die bij deze sidebar zou horen maar kom er na toevoeging van bijvoorbeeld een float: right geen verandering.
@OkkE ik snap jouw punt inderdaad en daarom vraag ik jullie om hulp omdat jullie hopelijk wel weten welke ''schroefjes'' ik los zou moeten draaien;)

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Wat ik probeer te zeggen is: ik kan je wel vertellen dat je bijv. als uitgangspunt X en Y moet doen, maar a) hier op Tweakers wordt verwacht dat je zelf (meer) moeite doet en dat ook laat zien (wat heb je gedaan?) en b) aankomt met specifieke problemen, geen algemene vragen over bestaande templates.

X: .yui-main .yui-ge .first { margin-left: 24%; }
Y: .yui-main .yui-ge .third { position: absolute; }

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Topicstarter
@OkkE nogmaals, snap je punt maar zoals ik al zei wat ik heb gedaan is met firebug kijken om welke code het ging en hem hierin proberen naar de andere kant van de pagina te krijgen.
Ik kreeg bijvoorbeeld echter alleen de tekst uitgelijnd naar rechts in plaats van naar links etc.
Ik hoopte dat jullie me advies zouden kunnen geven over wat ik ongeveer waar zou moeten aanpassen etc.
Mijn specifieke probleem is dus dat ik de sidebar naar rechts wil maar niet verder kom dan een tekst uilijnen naar rechts.
Nogmaals hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Toch valt dit onder Kan iemand even...? en daar doen we niet aan hier ;)
Als je al een url post dan verwachten we daar een ("uitgeklede") testcase aan te treffen die enkel-en-alleen voorzien is van relevante code; niet een complete site met alles erop-en-eraan.
Ook verwachten we heel wat meer van een topicstart dan waar je topic nu uit bestaat; wat dat precies allemaal is vind je in onze Quickstart.

'Ik heb in firebug wat geprobeerd maar 't lukte niet' is geen accurate omschrijving van wat je dan precies hebt gedaan noch wat er dan niet werkt(e). Ook is het handig als je dus, zoals gezegd, een testcase maakt en laat zien (concreet) wat je dan geprobeerd hebt door wat code te plaatsen m.b.v. code tags in je topic.

Even inhoudelijk: als ik op je summiere info moet afgaan heb je de align: right op een verkeerd element gezet maar dat is dan ook zo'n beetje al 't zinnigs dat ik hier op kan zeggen.

Open gerust een nieuw topic maar hanteer dan a.u.b. voorgenoemde quickstart.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.