pc die 4 schermen kan aansluiten

Pagina: 1
Acties:

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-02 20:44
Beste tweakers,

Ik ben opzoek naar een videokaart oplossing die 4 schermen of meer kan aansluiten. Op dit moment is 4 genoeg. Ik heb met verschillende bedrijven gebeld en zie eigenlijk door het aanbod niet meer wat de goede keus is. Zo zegt de ene je moet een matrox kaart kopen. De ander zegt je kan dvi en display poorten niet met elkaar gebruiken. Terwijl ik nu een 5770 heb met 2xdvi met 1x display poort erbij.

Kortom wat is de beste/goedkoopste oplossing om te realiseren dat ik 4 schermen tegelijk kan draaien. En dat dit later met een kabel/extra kaart kan worden verlengt naar bijv 6 of meer.

Ik zag zelf de 6870 series alleen dit lijkt me meer een gamerskaart dan een kaart voor office gebruik en daar is het voor office gebruik dus geen gaming en dat soort zaken.

Ik dacht zelf aan oplossing van 2x een videokaart met 2x dvi kan dit of ga ik nu de fout in?

De schermen moeten nog aangeschaft worden dus daar hoeft geen rekening mee gehouden te worden
Alvast bedankt!

How are you doing?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik denk dat je uit het volgende topic al veel informatie kan halen: [Centraal] Multi-monitor setup

Ey!! Macarena \o/

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik dacht zelf aan oplossing van 2x een videokaart met 2x dvi kan dit of ga ik nu de fout in?
Dat is een goede oplossing. Je moet er wel rekening mee houden dat je ze dan niet in SLI mode moet zetten.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:11
Eyefinity6? Zijn kaarten met 6 Displayport aansluitingen maar in de pricewatch staan ze alleen nog maar zonder prijs; http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=eyefinity6

Maar als je gaat rondneuzen zul je misschien nog wel zo'n kaart kunnen tegenkomen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• stftweaker
djexplo schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:54:
[...]

Dat is een goede oplossing. Je moet er wel rekening mee houden dat je ze dan niet in SLI mode moet zetten.
kunnen alle 4 de schermen dan aangesloten worden via dvi(d)?

How are you doing?

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:54
Het hoeft niet in eyefinity? (1 groot scherm)
Koop er een goedkope 2e kaart bij (als dat past in je kast / op je moederbord), bv een 5450 met een hdmi-dvi verloopje.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
stftweaker schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:26:
[...]
kunnen alle 4 de schermen dan aangesloten worden via dvi(d)?
yep

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:54

D4NG3R

kiwi

:)

Gewoon 2 goedkope videokaarten, zoals eerder al vermeld moet je deze echter niet in SLI of CFX laten draaien.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• stftweaker
thanks you made my weekend ;)

How are you doing?

Pagina: 1