Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dentitten
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-11 17:06
Hallo allen,

Ik hoop dat ik niet te veel irritatie opwek met een topic dat gaat over advies bij de aankoop van een nieuw toestel. Maar ik ben nu al weken aan het kijken naar smarthpones en ik raak hoe langer hoe meer verdwaalt. Ik heb het moeilijk om een keuze te maken wat ik wil aanschaffen en vraag dus hier bij jullie hulp.

(Ter info: Mijn Nokia E71 die meer dan 2 jaar dienst heeft gedaan is bezweken tussen deur van mijn auto. Wel het scherm toch want de E71 lijkt het nog steeds te doen, maar ik kan maar 10% van het scherm lezen, de rest is een 'inktvlek'.)

Ik heb geen extreem model nodig. Wat voor mij het belangrijkst is: Bellen, Sms'en en Gps

Wat mooi mee genomen is: een fotoo'tje of/en filmpje schieten. Degelijk Wifi (n-netwerk) om eens te surfen. Als de rest kost enkel maar meer geld en gebruik ik toch niet. Gsm hoeft geen groot scherm te hebben... Software maakt me ook niet veel uit (hoewel ik Symbian goed vond, zou ik er nu toch wegblijven wegens dood) want ik heb er toch nog geen ervaring met. Maar ik moest wel een Rubriek kiezen om deze te posten.

Zo kwam ik zelf terecht bij gsm's van ongeveer 250€. Maar dit is geen limiet indien het product de moeite waard is:
- Motorola Defy + (voorlopig denk ik deze te kopen: prijs, stevigheid, doet wat ik wil (dat doen er wel velen :p))
- HTC WildFire S
- HTC Radar (wat duurder, maar nieuwer)
- Ik kan er nog 50 opsommen...

Alvast bedankt,
Tom

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Het staat in Android, maar wil je dat ook.. In je TS zeg je simpel 'software maakt me niet uit', maarja wat moeten wij daar dan mee? Maak eerst de keuze welk OS je wilt, kies dan de prijsrange, kijk dan is naar merken die je aanspreken, resolutie, versie van het OS, komen er updates voor die telefoon enzovoort.. dat is belangrijk! :)

Ik kan wel zeggen, neem een Motorola Razr, ja die kost 500,00 maarja je budget is rekbaar, die krijgt Android 4.0 en is de bom... Ik kan je ook een HTC Legend aan proberen te praten voor 200,00 simlockvrij verkrijgbaar en dan moet je alleen nog een goedkoop abonnementje vinden... Of wacht op een Galaxy S3, want die komt ook...

Wij weten niet wat jij wil, waar jouw voorkeuren naar uitgaan en wat je precies zoekt.. Dan kan er wel advies gevraagd worden, maar dat zal dan worden neergeplemt als boodschappenlijstjes van tientallen toestellen, tsjaa.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• dentitten
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-11 17:06
Heel moeilijk om software te bepalen voor je de software gezien hebt ;)
Bedankt voor de nuttige tips.
Ik kan afleiden uit je post dat iedereen hetzelfde probleem heeft als ikzelf, en dat ik gewoon zelf de knoop moet doorhakken.
Het is de Defy + die voorlopig een streep voorstaat. Ook al zal dat voor menig tweaker veel te min zijn :p

Thanks

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Software lijkt me het minste probleem toch? Er zijn tientallen winkels waar telefoons aanstaan, je ze kunt bekijken, bevoelen? Vrienden / vriendinnen van je met verschillende telefoons, met verschillende OS'en, merken?
Tevens bieden reviews, filmpjes, YouTube tegenwoordig zeer uitvoerige indepth-reviews over OS'en/ telefoons!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:03
kortom dit is wat je zoekt:
- ik heb geen extreem model nodig.
- Bellen
- Sms'en
- Gps
- fotoo'tje of/en filmpje schieten.
- Degelijk Wifi (n-netwerk) om eens te surfen.
- Gsm hoeft geen groot scherm te hebben...
- Software maakt me ook niet veel uit

Dit voldoet aan je selectie:
http://tweakers.net/price...xCtaySOgewkGBYBpDRk_E4jh8
(filter: prijs < 280, specs als gps en wifi, geen obsolete OS, score minimaal goed)

succes, kies maar uit, begint bij 90 euro.

Als je het niet weet, kom met meer eisen/specs, op deze manier kan niemand je echt helpen.
Als het verder allemaal niet uitmaakt, de defy is een prima toestel, maar heb je niet specifiek een "stevige/waterproof" telefoon nodig heb je wellicht voor dezelfde prijs betere specs bij een ander model,

kortom, we kunnen je pas helpen als je verteld wat je belangrijk vind

[ Voor 3% gewijzigd door Prulleman op 27-12-2011 13:41 ]

Strava

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik lees dat je hulp nodig hebt, maar ik zie geen specifieke vragen. Zoals je in Samsung Galaxy Ace vs. Galaxy Fit kan lezen is het niet de bedoeling dat je ons uit laat zoeken wat je moet kopen. We kunnen je best helpen, maar dan verwachten we specifieke vragen, waarbij je uiteenzet waarom je twijfelt. Dit topic gaat dus op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.