Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359940

Topicstarter
Beste tweakers,

Omdat het nu eindelijk eens tijd wordt voor een nieuwe telefoon (m'n Nokia N95 is nu echt dood aan het gaan...) Heb ik wat rondgekeken en is mijn keuze gevallen op 2 telefoons: de Samsung Galaxy Ace en de Galaxy Fit S5670. Ik wil graag een snelle smartphone, zonder haperen, stotteren en al die ongein. Ik ben iemand die z'n telefoon echt lange tijd gebruikt (tot dat hij bijna dood is zeg maar).
Ook wil ik graag een groot touchscreen.

Wat is wijsheid in deze kwestie? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notehoutelade
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik heb een Galaxy Ace, maar echt snel en zonder stotteren is het nou ook weer niet :). Je merkt dat hij af en toe even moet 'denken' ;). Verder een prima toestel overigens, hij doet gewoon wat hij moet doen.

Maar wat mij betreft valt het toch onder de budget smartphones. De Fit trouwens ook geloof ik. Wil je snel, geen haperen en andere ongein denk ik dat je je budget iets moet opschroeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:16
Anoniem: 359940 schreef op maandag 26 december 2011 @ 15:16:
Beste tweakers,

Omdat het nu eindelijk eens tijd wordt voor een nieuwe telefoon (m'n Nokia N95 is nu echt dood aan het gaan...) Heb ik wat rondgekeken en is mijn keuze gevallen op 2 telefoons: de Samsung Galaxy Ace en de Galaxy Fit S5670. Ik wil graag een snelle smartphone, zonder haperen, stotteren en al die ongein. Ik ben iemand die z'n telefoon echt lange tijd gebruikt (tot dat hij bijna dood is zeg maar).
Ook wil ik graag een groot touchscreen.

Wat is wijsheid in deze kwestie? _/-\o_
Als je tussen deze 2 twijfelt is de ace duidelijk beter (beter scherm, betere processor, android 2.3 ipv 2.2)
Maar als je een groot scherm belangrijker vind zijn er nog wel meer opties:

Voor een klein beetje meer heb je ook een nexus S:
pricewatch: Google Nexus S i9023 Zwart
4" hogere resolutie, android 4.0
(als je er em echt lange tijd gebruikt zou 70 euro meer niet echt een probleem moeten zijn)

en voor 100 euro meer heb je een galaxy s plus... als je graag bij je samsung/galaxy keuze blijft

de ace en fit zijn echt low-mid end phones, de s plus en de nexus zijn echt mid-high end

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De regels voor dit forum
Dit soort topics staan we in deze vorm niet toe.

Dit topic is gesloten.