Is het waar te nemen of te achterhalen (door derden op afstand) of je een programma draait op een fysieke computer of laptop of dat je een programma dubbel draait in een virtuele omgeving?
Ik denk dat hij een virtual machine in bv. VMWare of VirtualBox bedoelt.
Of je een programma nog 2 keer draait op een laptop en nog een laptop bijvoorbeeld, OF dat je een programma twee keer draait met behulp van een virtual PC programma.
Nee, een virtuele pc gedraagt zich hetzelfde als een echte pc. Echter: vaak kun je wel aannemen dat een programma op een VM (virtual machine) draait. Vaak wordt in een bedrijf 1 server neergezet, daar draaien dan weer een paar dedicated servers op voor mail, administratie en wat er maar nodig is.
Je schrijft nu voor de 2e keer, maar nu snap ik nog minder van de vraag
Je schrijft nu voor de 2e keer, maar nu snap ik nog minder van de vraag
Je wilt een programma tegelijkertijd 2x gebruiken en je vraagt je af of de maker van dat programma dat kan achterhalen of niet?
De wijzen komen uit het Oosten!
Ik heb hier net ook al antwoord op gegeven in je andere topic.
Ja dat kan. Maar de software op de PC (of in de virtuele guest) moet wel de hardware uitlezen, en die doorsturen naar een server. Technisch gezien kan het. Of de applicatie het doet, dat weet je dus niet.
Ja dat kan. Maar de software op de PC (of in de virtuele guest) moet wel de hardware uitlezen, en die doorsturen naar een server. Technisch gezien kan het. Of de applicatie het doet, dat weet je dus niet.
Ey!! Macarena \o/
Jup, ik wil met 2 accounts een spel dubbeldraaien. Dat is toegestaan op 2 computers maar ik weet niet zeker of het met een virtuele computer ook mag. Daarom vroeg ik me af of dat te achterhalen is. Of er dus verschil kan worden waargenomen
Het doel is dus: Met 2 accounts tegelijk een spel spelen. In ieder geval hebben de machines een ander IP adres.
Vraag het aan de makers van het spel, bv via het officiele forum? (http://forum.microvolts.com/forum/forum.php) Die kunnen je vraag vast beter beantwoorden
.
And I'm the only one and I walk alone.
Een ander lokaal adres neem ik aan? het externe ip blijft bij de meeste consumenten hetzelfde natuurlijk.
de meeste vm''s hebben extra drivers geinstalleerd om de interactie met de host te verbeteren. dat bijv al een inkoppertje. zo zijn er vast wel meer manieren om een vm te detecteren. ik denk aan bios versies, chipset versies. of het allemaal zo makkelijk is weet ik niet. maar over het algemeen zullen vm's toch wel een standaard configuratie hebben.
maar so what. waarom zou het hun kunnen schelen of jij 2 pc's naast elkaar draaid ,of dat een vm extra hebt ?
de meeste vm''s hebben extra drivers geinstalleerd om de interactie met de host te verbeteren. dat bijv al een inkoppertje. zo zijn er vast wel meer manieren om een vm te detecteren. ik denk aan bios versies, chipset versies. of het allemaal zo makkelijk is weet ik niet. maar over het algemeen zullen vm's toch wel een standaard configuratie hebben.
maar so what. waarom zou het hun kunnen schelen of jij 2 pc's naast elkaar draaid ,of dat een vm extra hebt ?
Hij wil een game 2x draaien op 1 PC. En dat wordt (logischerwijs) niet toegestaan om die 2x uit te voeren. Het mag wel op 2pc's 1x (met 2 accounts). Dus nu wil hij het wel op 1 PC doen, maar weet niet of het mag in een normale omgeving, en meerdere keren via virtualisatie.
Zie ook: Hoe meerdere instanties van dit spel tegelijk te draaien?
Zie ook: Hoe meerdere instanties van dit spel tegelijk te draaien?
Ey!! Macarena \o/
Misschien dat je de volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search.
Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Daarnaast lees ik op het forum waar PromoX naar linkt:
Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Daarnaast lees ik op het forum waar PromoX naar linkt:
Dit topic gaat dus op slot!But if you farm with 1 pc (virtual machine) you'll get banned
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()