Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe meerdere instanties van dit spel tegelijk te draaien?

Pagina: 1
Acties:
  • 419 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik probeer een spel, namelijk Microvolts, twee of meerdere keren te draaien op dezelfde computer. Dit spel probeert dit te verhinderen (het spel werkt ook met X-Trap) Ik kan natuurlijk een laptop en een computer tegelijk gebruiken en hetzelfde bereiken maar ik denk toch dat er iets mogelijk moet zijn om mijn computer of dit spel voor de gek te houden en zo twee keer hetzelfde programma tegelijk kan laten draaien.

Niet met het zelfde spelaccount natuurlijk, wel op dezelfde computer. Het lukt niet als ik het programma in een andere modus of namens een andere gebruiker (rechtermuisknop uitvoeren als) afspeel.

Is er niet iets mogelijk dat ik een soort twee keer windows heb draaien op één computer?
Alsof windows een programma is die ik dubbel heb draaien? Of ziet iemand anders een manier?

Bedankt voor je tijd!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2011 13:57 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat wil je bereiken? Cheaten of zo?

Draai een virtuele computer, dan lukt het wel.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• boelensman1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10 17:05
Je zou windows kunnen virtualiseren met virtualbox of vmware(player).

Daar kun je dan het spel nog een keer mee opstarten. Het zal wel minders nel kunnen draaien.

CTO van Appeal

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil farmen. (Wat wel toegestaan is trouwens)

Kunnen jullie iets duidelijker uitleggen hoe een virtuele computer werkt?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat is erg makkelijk zelf op te zoeken. Virtual PC :)

http://www.microsoft.com/...port/virtual-pc-2007.aspx

Het is wel de bedoeling om zelf aan de slag te gaan, het is geen helpdesk hier.

[ Voor 60% gewijzigd door gambieter op 26-12-2011 14:03 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt man!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Uitleg is niet nodig, Lees maar eens wat op de site van VirtualBox staat: https://www.virtualbox.org/

Dat is nogal zelf-uitleggende informatie wat het is en doet.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Is het ook te achterhalen of je op een 2e computer speelt of in een virtuele omgeving op dezelfde computer voor iemand?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ja dat is te achterhalen. Of die game de hardware uitleest, en doorstuurt, mag je zelf gaan uitzoeken. Je komt in een Guest OS naturlijk de standaard dingen tegen als een VMware videokaart (of zoiets in die trend) en dat spreekt natuurlijk voor zich.

Ey!! Macarena \o/

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Je zegt dat je iets wil doen wat mag maar vervolgens maak je je er wel druk over of iemand het kan achterhalen? Dat geef toch echt het idee dat je beveiliging probeert te omzeilen of toch iets aan het doen bent wat niet mag. En daar gaan wij verder niet bij helpen.

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.